Skocz do zawartości

F1 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja mam do Was pytanie jak startujecie w wyścigu żeby nie stracić od razu kilku pozycji? Ja już próbowałem na automatycznej i manualnej skrzyni biegów i z różnym poziomie gazu na starcie, ale prawie zawsze jest tak, że wszyscy wyraźnie szybciej startują i nawet nie mam szans się przed tym obronić. Inna sprawa, że w takim Bahrajnie potem łatwo nadrobić pozycje na pierwszych zakrętach, ale chcę też się nauczyć dobrze startować. Ktoś ma jakąś dobrą radę?

Opublikowano (edytowane)

Nie startuj z gazem w podłodze, musisz ruszyć tak, by koła nic nie zabuksowały. Dopiero jak już bolid się zerwie z miejsca bez utraty przyczepności to szpula.

 

Aha - miałem już tego buga "bolid cysterna" i nie ma szans szybko ruszyć na starcie... wszyscy mijają nas jak chcą :confused:

 

Edit: sorki, nie doczytałem, że próbowałeś już startować z różnym poziomem gazu. Jeśli wszyscy mijają Cię jak tyczki, to ewidentnie przytrafia Ci się ww. błąd.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

Ja osobiście jeżeli nie widzę świateł, to wpatruję się w najbliższy bolid, jak on minimalnie się ruszy to ja od razu ruszam. I jest git. :) Ja osobiście mnie mam tego buga ciężki bolid. ;) Wkurza mnie czasem pitstop, że oni wcześniej wyjeżdżają i muszę ich przepuścić, a ja wyjeżdżam 23. Ale cóż zrobić, i tak jest git. ;)

Opublikowano

Nie startuj z gazem w podłodze, musisz ruszyć tak, by koła nic nie zabuksowały. Dopiero jak już bolid się zerwie z miejsca bez utraty przyczepności to szpula.

 

Aha - miałem już tego buga "bolid cysterna" i nie ma szans szybko ruszyć na starcie... wszyscy mijają nas jak chcą :confused:

 

Edit: sorki, nie doczytałem, że próbowałeś już startować z różnym poziomem gazu. Jeśli wszyscy mijają Cię jak tyczki, to ewidentnie przytrafia Ci się ww. błąd.

No ja robię dokładnie tak jak piszesz w pierwszym zdaniu, ale nic to nie daje... Bolid ładnie rusza takim sposobem, ale co z tego jak zaraz potem AI dostaje jakiegoś dziwnego kopa, a ja jakoś dużo wolniej się rozpędzam... Ogólnie to ja jeżdżę na automatycznej skrzyni biegów, ale próbowałem już startować z manualną i zmieniać biegi w różnych momentach, a zawsze dzieje się tak samo... Spróbuję jeszcze może poszukać jakichś filmików na YouTube, gdzie taki idealny start by był pokazany, ewentualnie jakby ktoś trafił na coś takiego w sieci to byłbym wdzięczny za namiary :) .

Opublikowano

Panowie, czy ja robię coś źle, czy to tylko przypadek? Jadę sobie Bahrajn, 4 okrążenie - pęka mi tylna, prawa opona - dobra, myślę przypadek i zjeżdżam do Pit Stopa . 4 okrążenia później znowu to samo. Opony pękają przy normalnej jeździe na asfalcie i nie są w ogóle zniszczone. Ktoś miał podobnie , czy to kolejny bug?

Opublikowano

Panowie, czy ja robię coś źle, czy to tylko przypadek? Jadę sobie Bahrajn, 4 okrążenie - pęka mi tylna, prawa opona - dobra, myślę przypadek i zjeżdżam do Pit Stopa . 4 okrążenia później znowu to samo. Opony pękają przy normalnej jeździe na asfalcie i nie są w ogóle zniszczone. Ktoś miał podobnie , czy to kolejny bug?

 

Ja też przejechałem właśnie Bahrajn i opona pękła mi chyba dwa razy. Wydaje mi się, że jest to spowodowane agresywną jazdą i częstymi wyjazdami poza tor. Poza tym gra na najwyższym poziomie jest masakryczna:biggrin:. Dojechałem ostatni ze strata 3 okrążeń, ale udało mi się wykręcić czas 1:59:4xx Trzeba wrócić do treningu.

Opublikowano

Ehh, jak dla mnie ta gra to zawod straszny. Grafa kanciata, tory jakies takie martwe, zero klimatu, kolizje tez z dupy. O wygladzie przebitej opony nawet nie warto pisac ;P wyglada jak mash mellow :D. No i te bugi! Wracam to pierwszej Fki na PS3.

Opublikowano

A ja się jeszcze zapytam - jakim cudem tak zbugowana gra trafiła do tłoczni ?

Czy twórcy nie przeprowadzali żadnych beta testów itp. ? Przecież bugów uniemożliwiających równą i sprawiedliwą walkę jest całe mnóstwo.

Właśnie miałem akcję, że Alonso w ogóle nie zjechał na pit stop i wygrał wyścig :confused:

Całe szczęście jechałem tylko 30% dystansu, ale gdyby taki wałek przytrafił mi się na dystansie 100%, to bym chyba wyrzucił konsolę przez okno.

Ogólnie gra jest genialna, ale te wszystkie błędy zaczynają mnie cholernie wqrwiać :(

Opublikowano

Nawet wychwalane przez wszystkich gp 3 Crammonda mialo mase bugow na poczatku. Trzeba uzbroic sie w cierpliwosc i czekac na patcha.

Generalnie te bledy w wiekszosci wynikaja chyba z tych durnych przepisow FIA.

Na poziomie Legendary mozna wlaczyc sobie 4 flashbacki, mniej stresu.

Opublikowano

Hehe. Jimmy ogarnij się z tymi zawodami bo trochę przesadzasz.

Błędy są spowodowane przepisami i tym, że ta gra to taki sandbox wyścigów, zaraz wyjaśnię o co mi chodzi. Weźmy na ruszt taką Forze3. Niby zaawansowana fizyka, ale : Kółka prawie się nie niszczą, zniszczenia znikome, 8 wozów, brak zmiennych warunków pogodowych, praktycznie brak pit stopów, brak inżyniera, brak zużycia paliwa - ogólnie o wiele mnie aspektów to zakodowania. W F1 jest to wszystko w dodatku okraszone piękną grafiką i masą przepisów. O genialności tej gry świadczy fakt, że po mimo błędów ją zachwalam i w ciągu 2 dni gry nabiłem blisko 20 godzin jazdy. Jest to szpil kompletny a smaczki, którę nam dali Twórcy są przekozackie.

Różne dźwięki i osiągi bolidów, Ciężke zawieszenie Lotusa na pocz. sezonu, komentarze inżyniera, nagumowywanie się toru, tworząca się sucha linia podczas jazdy po mokrym, kozackie ślady w żwirze po wypadnięciu, guma po zblokowanych kołach zostaje, czuć różnicę jak sie jedzie z pełnym bakiem a jak z pustym. Gra jest kosmiczna. Zrobiłem parę kółeczek po Singapurze. Pure fun. Machanie manetkami od biegow wywołuje niekontrolowany napad śmiechu :) Ja nie miałem powyższysz bugów z paliwem i z oponami. Gra wyścigowa roku jak dla mnie (niestety nie mam PS3, ale Gt5 co praktycznie inna dyscyplina )

Opublikowano

Bedzie gra roku jak wyjdzie patch, albo F1 2011.

W wyscigu AI kreci na pierwszym okrazeniu czasy z kwalifikacji.

Czyli AI. nie maja wlaczonej symulacji zuzycia opon, ani paliwa.

Mozna wylaczyc symulowanie zuzycia ale gdzie tu fun? To ja juz wole dojezdzac ostatni i wypatrywac poprawki.

Opublikowano

Tylko kokpit, fakt malo widac i kamera jest zbyt blisko kierownicy, ale rewelacyjnie czuc nierownosci na torze, zreszta tory znam na pamiec z poprzednich gier i relacji tv co bardzo pomaga, jedynie musze tylko punkty hamowania wyczuc.

Pytanie bo nie dokonca rozumiem, na prostych w ustawieniach skrzydla aero daje sie na minus, a w zakretach plus tak?

Opublikowano (edytowane)

ja gram kamera zza bolidu.

poniewaz grajac z kamery z oczu nie ogarniam co sie z mna dzieje i zbieram jak czolg kazdego kto chce mnie wyprzedzic...

 

postanowilem sobie dac fory i wylaczylem Symulacje opon i paliwa oraz odpalilem ABS. odrazu czasy spadly z 2.25 do 2.03 na bahrainie i gdyby nie baczek na ostatnim zakrecie to z 24 pola startowego skonczyl bym na 8 a tak 14

 

PS.

Pytanie do was. Czujecie jakas różnice jak uszkodzicie skrzydlo?

Tylne na pomaranczowo mialem, przednie tez ( urwane z jednej strony) ale zadnej roznicy na zakretach itp nie odczuwalem. Dopiero jak calkowicie urwalem to nie moglem wychamowac przed zakretami ;) Jak to jest ?

Edytowane przez szpic
Opublikowano

Jak mnie dobija inzynier wyscigowy..powtarza sie milion razy na wyscig...po zjezdzie na pit stp przez kolejnych kilka orazen bedzie mowil ze mam zjechac jeszcze raz...no i obojetnie jaka mam przewage/strate to zawsze roznica do przeciwnika wedlug niego wynosi 5 sekund :teehee::teehee:

Ten bug z pitstopami to totalny fail...prawie w kazdym wyscigu trace 4-5 pozycji bo musze poczekac az wszyscy przejada (chociaz Rosbera i tak wypadaloby puscic...skoncu "panie przodem" ^_^ )

Przeciwnicy czasem zdaja sie tez wyciagac czasy "z d*py"....jade caly czas na 5 miejscu przyzwoitym tempem powoli budujac przewage z tylu a nagle w srodku wyscigu - (pipi)!- kolo za mna odrabia po sekundzie na kazdym sektorze (tym samym jadac jakies 2s szybciej od lidera) a po 3 kolkach wraca do normalnego tempa :huh:

Wiem, wiem....beda patche...ale nie kazdy ma live'a.

 

Na plus nalezy zaliczyc jeszcze jedna rzecz...praktycznie w kazdym wyscigu nadchodzi moment kiedy opony zdaja sie wogolne nie trzymac (fura za cholere nie chce skrecac) mimo ze schemat pokazuje ze opony nie sa zuzyte...po 2-3 okrazeniach opony wracaja do formy...pewnie ma to symulowac zjawisko grainingu, szkoda jecynie ze nie widac tego wizualnie na oponach :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...