Skocz do zawartości

F1 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pawlo_PL
Opublikowano
Niestety się przeliczysz, potwierdzono że gra działa w 30 klatkach <_<.

Jeśli przez cały cza będzie to pełne 30FPS, to problemu nie ma.Trochę za bardzo ta gra mi GRID'em śmierdzi.Nie pasują tutaj te Codemasters'owe blury i jesienne kolory.Narazie mi się nie podoba, liczyłem na coś więcej.

Opublikowano

Przecież graficznie to jest obecnie chyba najlepsza ścigałka jaka na PC będzie, na konsolach to lepsze chyba od Forzy będzie i jedynie z GT5 przegra, jest cudo od tej strony.

 

Widać na tym filmiku z pit stopem jak majta bolidem chyba wlasnie przez uszkodzenia (albo koleś jeździć nie potrafi :D), więc może być fajnie.

 

Jaram się ogólnie bo na pewno gierka będzie fantastyczna, tylko, że ja chciałbym jak najwierniejszej symulacji, ale i tak będzie fajnie :)

 

Jedyny minus to chory developer "nie będzie SC i koniec", olewanie fanów mi się nie podoba.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli faktycznie nie będzie SC to grzyba ma być przesychająca linia i inne smaczki? Może nie będzie SC w trybie arcade. Trochę nieprzyjemnie wygląda efekt wślizgnięcia się na swoje stanowisko w pit lane. Widać nawet, że koła się nie kręcą. Pewnie to wina wczesnego kodu.

Edytowane przez PolChicken
Opublikowano
Jeśli faktycznie nie będzie SC to grzyba ma być przesychająca linia i inne smaczki? Może nie będzie SC w trybie arcade. Trochę nieprzyjemnie wygląda efekt wślizgnięcia się na swoje stanowisko w pit lane. Widać nawet, że koła się nie kręcą. Pewnie to wina wczesnego kodu.

 

Powiedzieli, że NIE BĘDZIE WCALE, koniec basta nie i w ogóle bo nie.

 

Leją na opinie fanów... Dla zwykłego gracza to różnicy nie sprawi ale opcjonalnie jakby dali to by chyba im ręce nie uschły od tego.

Opublikowano

To niekoniecznie jest tak ze Codies nie chca i maja wy(pipi)ane na opinie graczy.

Moze tak byc, ale nie musi...

Problem moze tkwic w czyms innym...Moze chodzi o askekty techniczne... na przyklad w zachowaniu AI za Safty Carem.

Opublikowano

To niekoniecznie jest tak ze Codies nie chca i maja wy(pipi)ane na opinie graczy.

Moze tak byc, ale nie musi...

Problem moze tkwic w czyms innym...Moze chodzi o askekty techniczne... na przyklad w zachowaniu AI za Safty Carem.

 

Pewnie tak. A gadka, że "nie i już" to pewnie wykręt od ich nieudolności w dopracowaniu tego elementu :P

Opublikowano

Sranie w banie, dla profesjonalnych twórców gry takie coś nie może być przeszkodą, sam nad tym myślałem, że tylko taka wymówka ale dochodzę do wniosku, że to jest po prostu nie realne. Tym bardziej, że tak naprawdę AI można ustawić by jechało po sznurku i tyle, nie ma wyprzedzania = nie ma blokowania, jest o wiele prościej takie coś zaprogramować niż ten piasek zbierający się na oponach ;)

 

 

 

 

Może przesadzam, ale ten efekt piasku to też fajna ściema (to nie jest w real time tylko tekstury, na dodatek widać perfidne przejścia z BARDZO zapiaszczonych opon w lżejsze itepe, więc pewnie 4 tekstury (bardzo, mniej, jeszcze mniej, prawie czyste - no i już "wyjściowe") to maks co tam jest, ale to też może być wina filmików).

 

 

Opublikowano

Mnie akurat brak Safety Car'a nie przeszkadza...ba w takim rFactorze SC wresz mnie denerwuje.

Natomiast bardzo sie ciesze na ta przesychajaca linie toru jazdy...niby szczegol ale osoby grajace w F1 2010 mowia o OGROMNEJ roznicy w prowadzeniu samochodu w deszczu na oponach deszczowych a slickach (na ktorych praktycznie nie daje sie jechac).

Wiec przy pogodzie zmieniajacej sie w czasie rzeczywistym moze byc ciekawa sytuacja ze wybraniem momentu zmian kol na slicki i ryzykiem calkowutej utraty kontroli w momencie zjechania z optymalniej (suchej) linni jazdy.

Mam nadzieje ze model jazdy da rade....nie oczekuje rFactora (choc byloby zaj***cie...oj byloby..). Mam nadzieje ze nie dadza na kupy na poziomie GRID.

Opublikowano

W każdym bądź razie moderzy rFactora będą mieli skąd brać świetne modele bolidów i nowych części bo zapewne takie będą już w F1 2010, skoro ma być we wrześniu, czy kiedy tam. :)

 

 

Opublikowano

Jakos mnie to nie przekonuje. Od poczatku nie wierzylem, ze moze wyjsc z tego symulacja. Tak jak np w TOCA to by jeszcze przeszlo tak w F1 musi naprawde auto trzymac sie mocno podloza a nie plywac po drodze. Za duzo gralem w rFactora i teraz mam problem;) Trzeba zostac przy f1 z sezonu 2006 jesli chodzi o ps3:)

Opublikowano

Ja już miałem dzwonic do nic mam nadzieje ze sie w koncu doczekam tej gierki i bedzie wypas,graficznie jak dla mnie moze byc nawet sredniak byle była symulacja i ciekawie poprowadzony sezon np.kilku letni,zreszta codmasters wie jak robic wyscigi i mam nadzieje ze po tej grze ich stare serie wrócą na dobrą droge.Pozdrawiam wszystkich fanów f1 ,pojótrze Malezja :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Heh, takie rzeczy to tylko w Erze ;). To informacje z Twittera tego pana.

 

-Codies nie zamieszczą bolidów z zeszłego sezonu, bo "czasu brak"

-gra otrzymała status alfy

-w trybie kariery możemy bawić się przez 3, 5 albo 7 sezonów - no tak, bo właśnie tyle trwa kariera kierowców w F1 :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...