Skocz do zawartości

Killzone 3


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Move to moze byc duzy krok jesli chodzi o FPP. Idac jednym kierunkiem, mozna namierzyc i sciagnac kolesia po lewej i po prawej, bez koniecznosci odwrocenia calej postaci w kierunku wroga (cenne sekundy). Poza tym naturalnie i realistycznie wyglada to jak obracamy bron. Ciekaw jestem czy w multi gracze z Move beda dominowali na serwach/ :) Bedzie grubo w lutym

Opublikowano

Najlepsze jest, że jeżeli Move wypali w K3 (pomijam DS: E który wyjdzie prędzej ale to typowy celownik) to możemy spodziewać się zalewu fps-ów z obsługą Move.

I bardzo dobrze najważniejsze żeby grało się dobrze i przyjemnie.

 

Te filmiki pokazują, że chyba tak jest.

Opublikowano

<wyciaga swoją szklana kule i patrzy>

 

juz widze to psioczenie na sterowanie za pomoca move.. to narzekanie na zbyt wolne obracanie sie postaci, na bolący nadgarstek po 30min grania

chyba, ze ktoś jest mistrzema w biciu niemca po kasku, to nie bedzie problemu

od tego dojdzie pewnie problem z ogarnięciem wszystkiego podczas szybkich akcji czyt. problem z koordynacją ruchową...

 

<kicha>

<szklana kula spada na podłoge i sie rozbija>

 

btw. nie ogladalem wszystkich filmików odnosnie kz3 i nie wiem czy mi sie chce, to tez pytam ;]

 

pokazali jak bedzie wygladac [w sensie sterowania] przeladowanie broni i rzut granatem? przykladowo w conduit na wii: trzepniecie lewym kontrolerem to rzut granatem.

sam move niby jest mega precyzyjny wiec miło by było zobaczyc w grze sterowanie za pomoca specjalnych/unikalnych gestów np: zrobienie 'szybkiego okręgu" wertykalnie do tv, za pomoca kontrolera, aktywowało by przeładowanie.

Opublikowano (edytowane)

Widzę panowie że rozmowa nabiera rumieńców :) .Moim skromnym zdaniem GG powinno zrobić tak jak Epic przy U3 że można było wybrać serwer gdzie ludzie grają na klawiaturach i myszkach

 

Ps:w KZ2 w multi spędziłem jakieś 650h co daje pełne 27 dni zastanawiam się czy przy KZ3 pobije swój rekord:)

Edytowane przez tomci23
Opublikowano

jest gdzieś video wywiad gdzie pada stwierdzenie,że narazie testują grę z move jak i padem i na ostateczne decyzje jeszcze przyjdzie czas. Choć z tonu wypowiedzi raczej wnioskuje,że skłaniają się do wspólnych serwerów.

 

Z ciekawostek:

 

- będzie 45 leveli doświadczenia

- pełno rzeczy do odblokowania

- dwa nowe tryby gry

- będą mapki bez pojazdów jak i z pojazdami

- w chwili obecnej w multi do 24 graczy

- ulepszony tryb klanowy jak i opcja zaproszeń do gry

Opublikowano (edytowane)

Ficuś te screeny co wrzuciłeś to jest po prostu coś niewiarygodnego.

Zresztą już nawet te gameplaye dzisiejsze ten śnieg, zamieć.

 

Kurde a najlepsze w tym wszystkim jest, że oglądasz je i wiesz, że nie są to podrasowane fejki.

Albo wiesz, że screeny nie pochodzą z pc lub XO ;p.

 

A design Killzone urywa kompletnie wszystko co za fantazja GG.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Widzę że do sterowanie poprzez PSM będzie się trzeba przyzwyczaić. Oby do lutego, ja już nie mogę się doczekać.

 

Dokładnie. Mi jakoś nie podchodzi to, że trzeba ustawić kursor na krawędzi ekranu, żeby przesunąć kamerę.

 

 

http://www.vg247.com/2010/08/19/2d-3d-gamers-will-have-exact-same-gameplay-experience-with-kz3-mp-says-guerrillam/

  • Minusik 1
Opublikowano

Coati jest na jednym filmiku pokazane jak za pomoca move'a mozna przeladowywac i zabierac giwere z ziemi. przeladowaie bedzie wygladalo tak ze trzeba bedzie odchylic kontroler zdaje sie ze do gory i automatycznie wlaczy sie animacja przeladowywania. podobnie bedziee z podnoszeniem broni tylko ze ruch kontrolerem w inna strone. Zauwazylem dosc ciekawy komentarz jednego z ogladajacych filmik pokazowy z move - mianowicie celownik sie poruszal jak w grach typu "celowniczek", zamiast byc na srodku a ruchem kontrolera obracalibysmy cala postac (czyli jak na padzie).Mam nadzieje ze to zmienia, bo teraz to ma sie nijak do dynamicznego porusznaia postacia. Bardzo jestem ciekaw jak move sprawdzi sie w dynamicznych rozgrywkach multi i czy wogole sie sprawdzi.

Opublikowano

Nie ma jakichs hands-on z Gamscom na temat Kz3? Zaden z dziennikarzy w to nie gral? Piekielnie mnie ciekawi sterowanie. To asbolutnie jedyna rzecz o jaka sie martwie.

 

Dzisiaj zagralem sobie w multi KZ2, jednak skonczylem po pol godzinie. Czulem sie jak mucha w smole, zakuta kajdanami, z workiem na plecach o wadze 2 ton. Brzemie niedoskonalosci KZ2 :)

Opublikowano

No widzisz, dla Ciebie to niedoskonalosc, dla mnie jedna z wiekszych zalet. Nawet BC2 nie ma tak dopracowanej ciezkosci postaci, o arcade'owym CoD nie wspominajac.

 

Szkoda, ze to ulegnie zmianie, no ale coz. Gra musi byc bardziej przystepna dla wiekszego grona Graczy.

Opublikowano

Nie ma jakichs hands-on z Gamscom na temat Kz3? Zaden z dziennikarzy w to nie gral? Piekielnie mnie ciekawi sterowanie. To asbolutnie jedyna rzecz o jaka sie martwie.

 

http://community.eu.playstation.com/t5/Killzone-2/Killzone-3-Multiplayer-Hands-On/m-p/11370318;jsessionid=22CCA08F66C6B2200248C78930C840C1

 

http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-20-killzone-3-preview

 

Voytec dobrze mówi. Dla mnie to "ociężałe" sterowanie to była jedna z największych zalet w K2. Zobaczymy jak to teraz będzie w K3.

  • Minusik 1
Opublikowano

Moze by tak chlopaki z PS3site napisali cos wiecej niz ogolnik, o ktorych juz swiat wiedzial dawno temu. A co z tak fundamentalna sprawa jak sterowanie, z czyms co nurtuje hardcore'owych graczy? Jak k&^%a mozn bylo to pominac? :)... Slaby ten Playtest, sam moglbym go napisac bez grania

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...