K@t 116 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Jasno było napisane przy składaniu zamówienia Mogło sobie pisać Oficjalna "zawartość" EK, to jedynie mapy, soundtrack i theme. Sklep w którym zamawiałem zaznaczał jednak, że dodaje kod na XP jedynie do NIEKTÓRYCH wersji gry (bodajże tylko do podstawki) i wyśle go na maila w dniu premiery. Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Właśnie rozmawiałem z Ultimą i po prostu beka - Oni nic nie wiedzą na temat kodu x2+unlock dodawanego do EK , próbował coś typ kręcić że to tylko do wersji ang (!!!) , przyparty przyznał że nieraz do końca sami nie wiedzą jaki voucher jest w pudełku a jaki idzie na e-mail , np. ostatnio EA podobno coś namieszało (choć nie wiem z jakim tytułem) , koniec końców na pytanie komu mam robić czarny PR odpowiedział rozbrajająco -SONY ! Także to by było chyba na tyle jeżeli chodzi o x2 w EK (choć cały czas mam nadzieje że zaimplementowali to jakoś w trybie multi heh) Nie miej złudzeń, wczoraj grałem i nie ma nic takiego jak 2x ex w EK Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Jako że multi nie działa (...), można spokojnie punktować kampanie . I zaczął bym od rzeczy która widzę wielu umyka , tak prozaicznej rzeczy jak to że WIDAĆ NOGI hehe , ileż to było tych wychwalanych FPP gdzie patrząc w dół uświadamiałem sobie że kieruje poltergeistem heh. Taki motyw był pamiętam w pierwszym Crysis i bardzo mi się podobał , niby szczegół ale szczegółami K3 stoi... Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 HISTORIA UNIWERSUM KILLZONE Część 1 http://www.ps3site.pl/historia-uniwersum-killzone-czesc-1/64270/ Część 2 http://www.ps3site.pl/historia-uniwersum-killzone-czesc-2/64334/ Część 3 http://www.ps3site.pl/historia-uniwersum-killzone-czesc-3-2/64416/ Część 4 http://www.ps3site.pl/historia-uniwersum-killzone-czesc-3/64418/ Część 5 http://www.ps3site.pl/historia-uniwersum-killzone-czesc-5/64663/ Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 I zaczął bym od rzeczy która widzę wielu umyka , tak prozaicznej rzeczy jak to że WIDAĆ NOGI hehe , ileż to było tych wychwalanych FPP gdzie patrząc w dół uświadamiałem sobie że kieruje poltergeistem heh. Taki motyw był pamiętam w pierwszym Crysis i bardzo mi się podobał , niby szczegół ale szczegółami K3 stoi... W KZ2 nie bylo widac nog ? Nawet nie zwrocilem na to uwagi ;P PS. Kazda czesc Halo ma widoczne konczyny ;] Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 I zaczął bym od rzeczy która widzę wielu umyka , tak prozaicznej rzeczy jak to że WIDAĆ NOGI hehe , ileż to było tych wychwalanych FPP gdzie patrząc w dół uświadamiałem sobie że kieruje poltergeistem heh. Taki motyw był pamiętam w pierwszym Crysis i bardzo mi się podobał , niby szczegół ale szczegółami K3 stoi... W KZ2 nie bylo widac nog ? Nawet nie zwrocilem na to uwagi ;P PS. Kazda czesc Halo ma widoczne konczyny ;] Oczywiście , przepraszam , Halo również ma ten motyw (żeby nie było grałem namiętnie w Combat Evolved i bardzo lubię tą serię , to tak żeby ktoś sobie nie pomyślał że jak mam PS3 to już muszę pluć jadem w stronę "konkurencyjnych" exów) Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Nie no spoko W kazdej czesci probowalem sie postrzelic w noge, ale nic z tego, mozna bylo jedynie plasma granade sobie przylepic do wlasnej konczyny ;P PS. Ktos sprawdzal czy mozna sie postrzelic w KZ3 xD Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 23 lutego 2011 Autor Opublikowano 23 lutego 2011 Raczej nie. Pamiętam że w jedynce też było widać całe ciało nawe (np. przy wchodzeniu na drabinę). W dwójce z tego zrezygnowali. Trójka ma przynajmniej widoczne nogi;] W ogóle durny jest pomysł w grach fpp, gdzie widzimy tylko rękę i spluwe. Seria COD jest tego najdurniejszym przykładem. Chyba, że nigdy na to nie zwróciłem uwagi i te nogo tam faktycznie też są. Cytuj
redundantor 4 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 (edytowane) Trochę to offtop, ale z tymi nogami to rzeczywiście w COD-ach było marnie. Szczególnie raził brak nóg w COD4, w tym fragmencie z jazdą samochodem (do egzekucji). Byłeś oczami zawieszonymi pod sufitem merola. Można było sobie pooglądać kanapę pod spodem. Co do KZ3. Grafika jest bardzo ładna. Jest i brudno i szaro i miejscami kolorowo. Tylko mam wrażenie, że dość łatwo. Gram movem na 3 poziomie trudności i ginę czasami. Ale precyzja tego kontrolera jest rewelacyjna. DS3 siedzi w szufladzie i czeka na lepsze czasy. PS. Jak ktoś jest z Wawy to Sharpshooter jest do pobawienia się (na sucho bez mova) w Arkadii w Saturnie. Mają chyba ze dwie sztuki, a trzecią rozpakowali. Edytowane 23 lutego 2011 przez redundantor Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Pięknie wykonany steelbook edycji kolekcjonerskiej. W środku po prostu książeczka i voucher ale maska tego Higa strasznie mi się podoba. Oto co wprowadza najnowszy patch: MULTIPLAYER For those who parti(pipi)ated in the Killzone 3 multiplayer open beta, you’ve already had the opportunity to play with several of the Gameplay changes as they were present in the package you downloaded. More updates and enhancements are on the way, based on the great feedback we received during open beta. Gameplay: Increased the number of melee kills needed to unlock Increased Accuracy StA-3 LMG has had its spread increased and overall accuracy lowered Lowered the range and recoil of the LS-57 SMG Silent Footsteps has been removed as a ribbon and is now an unlockable skill Capturing a Capture and Hold area in Operations will award the same amount of points as it does in Warzone – it was previously worth less A specific screen has been added to inform players when a Skill has been unlocked Medic: The LS-57 SMG replaces their previously equipped StA-11 SMG Medic: The M224-1A LMG replaces their previously equipped LS-13 Shotgun Engineer: The StA-11 SMG replaces their previously equipped LS-57 SMG Tactician: The LS-13 Shotgun replaces their previously equipped M224-1A LMG Tactician: Neutralizing and capturing Tactical Spawn Areas now have two different timers, allowing you to neutralize the ownership away from the enemy faction quicker Tactician: Spot & Mark has been rebalanced - it will now ‘pulse’ like a sonar for 30 seconds, rather than stay constantly active during its duration Infiltrator: Disguise ranges for each rank has been adjusted. At rank 1, any player can see through Disguise when targeting the Infiltrator. At rank 2, a player must be within 30m range. At rank 3, a player must be within 15m range. Additionally, Disguise at rank 2 has had its timer set to ‘indefinite’ and is no longer based on a timer. Infiltrator: The sprint speed modifier earned from Survivalist has been decreased New online trophies can be unlocked from the Retro Pack DLC Kick-voting has been added to online matches Experience points earned for completing mission objectives has been increased Clans and Squads: You can no longer rejoin a clan match that has already finished Current clan ratings are more accurately reflected at the beginning of the match Players will no longer start the game in a squad by themselves Clan matches will no longer end in a draw if one clan quits out (therefore forfeiting) before the remaining clan is able to score points in Guerrilla Warfare You will no longer hang after pressing the Start button right after accepting a clan invite on the region select screen Network Issues: Network errors experienced during the open beta, such as 20002 and 8001, should no longer occur A 30 second time-out has been added to Multiplayer “joining” screen, should you experience an interruption in your connection Players that don’t have the Retro Pack, who tried joining a friend who was currently playing on a Retro Pack map, will no longer receive a network error code General Bugs: You will no longer have the “Your Faction Has Won/Lost” image roll over into subsequent matches You will no longer receive multiple unlock points when the server is out of sync You will no longer accumulate additional unlock points after everything has been unlocked Fixed an issue that caused the menu to stop responding after switching rapidly between the career unlocks screen and the multiplayer main menu The Bullet Damage ribbon reward is now applied to all primary and secondary weapons that fire bullets Tactician: Fixed an issue that prevented players from re-activating Spot & Mark for 60 seconds after they were killed with it active CAMPAIGN Cutscenes: Stutter issues stemming from cutscenes that were loaded from the menu have been resolved Icy Incursion: Audio is now in sync during the cutscene played while streaming into Providence Station Gameplay: Improved streaming performance for a smoother gameplay experience GENERAL Sharp shooter: Square button is mapped to Jump when using the Sharpshooter Adjusted the deadzone modifier when using the Sharpshooter PlayStation Move: Fixed a possible crash that could occur after playing the campaign while using the motion controller Technical: Killzone 3 is now integrated into the PSN store Enhanced security features included to deter cheating Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Przeszedlem jakies pol gry i jestem zachwycony. Roznorodne misje, miodny gameplay, kapitalna grafa... czego chciec wiecej? Oczywiscie nie obylo sie bez kilku rys na diamencie. Po pierwsze fabula, a raczej garstka kozakow, ktorzy wygrywaja cala wojne...tandeta jak dla mnie. Po drugie - denerwuje mnie to, ze mozna wyrżnąć cala armie helghastów, a i tak ostatni ktory zostanie na placu boju moze 1-2 strzalami poslac gracza do piachu(wnerwia to jak sku*wesyn). Po trzecie - brak coopa online. I na razie tyle, dodam, ze jestem na prawde podniecony ta gra i dla mnie moze nie jest to gra doskonala, ale hit na pewno!!! Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 dotarłem do etapu z dema... jak narazie jest REWELACYJNIE a oprawa po prostu MASAKRUJE Cytuj
elentario 6 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 (edytowane) Jest fantastycznie! Zaczynając od opakowania, soundtracki - przesłuchałem kilka i jestem zachwycony! Multi śmiga lepiej niż w becie, tylko raz miałem problem wbić się na serwer (chwilowy error). Mapy, że niby mało, ale za to jakie! (poza tą zieloną - oczo(pipi)ną jest git). Detal, detal i raz jeszcze detal! Momentami wkurzają bo ciężko się skupić na samej rozgrywce.. (ktoś wspominał o możliwości wyboru mapy? Zaraz po wybraniu trybu rozgrywki nie da się nic zmienić) Brutale smakują jeszcze lepiej, a niżeli w becie. Na razie jest chaos, nie wiadomo gdzie biec z której strony się oberwie, brak wyczucia mapy i pewności, ale to raczej kwestia ogrania - chociaż trzeba przyznać, że możliwości zajścia przeciwnika jest cholernie dużo. PS. Co do wyboru map, jak ktoś cos wie wiecej to dajcie znać. Edytowane 23 lutego 2011 przez elentario Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 No zagrałem dość sporo i bardzo mi się podoba,tylko jak dla mnie wydarzenia z gry dzieją się za szybko,po prostu wygląda to tak jakby gg ucinało każdy epizod w połowie.Na fabułę też nie narzekam Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Killzone 2 miał mały romans z Uncharted i tak powstał Killzone 3. Na razie zaliczyłem 2 rozdziały (w zasadzie 3 ale ten pierwszy jest tak krótki, że go nie licze ). Mam w planach dojść dzisiaj do połowy gry, a niestety leci ona szybko. Zapowiada się że skończe ją w 6 godzin, grając na Hardzie. Jest łatwiej, niestety. Dawałem niedawno linka do PS3Site, gdzie piszą o zastoju bo K3 wygląda jak K2. What the fuck? Grafika to niesamowita brzytwa, tereny są większe (to nie Halo, ale są bardziej rozległe niż w K2) i akcji jest dużo więcej. Nie sądziłem, że w fullu różnica między K2 a K3 będzie tak duża. Na razie jestem ZACHWYCONY z zakupu. Kolekcjonerka jest piekna a gra cieszy jak cholera. Cytuj
Faranell 274 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Jest fantastycznie! Zaczynając od opakowania, soundtracki - przesłuchałem kilka i jestem zachwycony! Multi śmiga lepiej niż w becie, tylko raz miałem problem wbić się na serwer (chwilowy error). Mapy, że niby mało, ale za to jakie! (poza tą zieloną - oczo(pipi)ną jest git). Detal, detal i raz jeszcze detal! Momentami wkurzają bo ciężko się skupić na samej rozgrywce.. (ktoś wspominał o możliwości wyboru mapy? Zaraz po wybraniu trybu rozgrywki nie da się nic zmienić) Brutale smakują jeszcze lepiej, a niżeli w becie. Na razie jest chaos, nie wiadomo gdzie biec z której strony się oberwie, brak wyczucia mapy i pewności, ale to raczej kwestia ogrania - chociaż trzeba przyznać, że możliwości zajścia przeciwnika jest cholernie dużo. PS. Co do wyboru map, jak ktoś cos wie wiecej to dajcie znać. Po wybraniu trybu rozgrywki,jak połączy Cie do lobby,chyba klikasz X i tam się głosuje na mapki. Cytuj
S!N 14 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Dwa pytanka czy komuś jeszcze zresetowało konsolę podczas update'u gry? No i jak odpalić polskie napisy przy angielskim dźwięku? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Dwa pytanka czy komuś jeszcze zresetowało konsolę podczas update'u gry? No i jak odpalić polskie napisy przy angielskim dźwięku? Mnie nie zrestartowało i niestety - albo całość po polsku albo po angielsku. Plus w stosunku do K2 jest taki, że nie jest to stały wybór Cytuj
S!N 14 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 (edytowane) Cholera konsola ma ledwie 3 tygodnie i już dwie zwiechy, a teraz reset. Podstaw do reklamacji raczej nie ma, a mnie to drażni... No nic oby teraz nie było żadnych problemów. Edytowane 23 lutego 2011 przez S!N Cytuj
elentario 6 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 (edytowane) Cholera konsola ma ledwie 3 tygodnie i już dwie zwiechy, a teraz reset. Podstaw do reklamacji raczej nie ma, a mnie to drażni... No nic oby teraz nie było żadnych problemów. Nie martw się! Miałem to samo z Kz2 - wyciągnij PS3 z półki - w moim przypadku pomogło. Nie wyrabia Ci chłodzenie w konsoli, najwyraźniej masz ją włożoną do zabudowanej półki. PS. Co do głosowania na mapy.. To oczywiste, ale liczyłem na inną opcję. Edytowane 23 lutego 2011 przez elentario Cytuj
K@t 116 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 (edytowane) Gram sobie na zmianę z odsłuchiwaniem soundtracku - muza zabija. Jak dla mnie to już w tej chwili jedna z najlepszych ścieżek roku. Na dobrą sprawę to dopiero Mass Effect 3 i Skyrim będą miały szansę to przebić. Wprawdzie klimat nieco inny, ale pod wieloma względami przypomina mi to najlepsze kompozycje Giacchino z klasycznych MoH:) Co do grafy - epizod na platformach wgniata w fotel - widoki, ocean, design, oświetlenie, geniusz. Edytowane 23 lutego 2011 przez K@t Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Cholera konsola ma ledwie 3 tygodnie i już dwie zwiechy, a teraz reset. Podstaw do reklamacji raczej nie ma, a mnie to drażni... No nic oby teraz nie było żadnych problemów. Nie martw się! Miałem to samo z Kz2 - wyciągnij PS3 z półki - w moim przypadku pomogło. Nie wyrabia Ci chłodzenie w konsoli, najwyraźniej masz ją włożoną do zabudowanej półki. Zwiechy się zdarzają, sam miałem już 2, a konsole mam na wierzchu. W multi całą drużyną mieliśmy zwiechę. Więc myślę że nie chodzi tutaj o temperaturę konsoli, a jakieś błędy w grze. Cytuj
S!N 14 Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Cholera konsola ma ledwie 3 tygodnie i już dwie zwiechy, a teraz reset. Podstaw do reklamacji raczej nie ma, a mnie to drażni... No nic oby teraz nie było żadnych problemów. Nie martw się! Miałem to samo z Kz2 - wyciągnij PS3 z półki - w moim przypadku pomogło. Nie wyrabia Ci chłodzenie w konsoli, najwyraźniej masz ją włożoną do zabudowanej półki. PS. Co do głosowania na mapy.. To oczywiste, ale liczyłem na inną opcję. PS3 leży na wierzchu. Z tyłu ma co najmniej 20 cm luzu. Albo po prostu ps3 testuje moje nerwy albo mam wadliwy model. Oprócz tych cudów hula bez problemu, więc gram. Zacznie dziwaczyć za często wtedy będę modził coś z Sony. Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 23 lutego 2011 Opublikowano 23 lutego 2011 Cholera konsola ma ledwie 3 tygodnie i już dwie zwiechy, a teraz reset. Podstaw do reklamacji raczej nie ma, a mnie to drażni... No nic oby teraz nie było żadnych problemów. Nie martw się! Miałem to samo z Kz2 - wyciągnij PS3 z półki - w moim przypadku pomogło. Nie wyrabia Ci chłodzenie w konsoli, najwyraźniej masz ją włożoną do zabudowanej półki. PS. Co do głosowania na mapy.. To oczywiste, ale liczyłem na inną opcję. PS3 leży na wierzchu. Z tyłu ma co najmniej 20 cm luzu. Albo po prostu ps3 testuje moje nerwy albo mam wadliwy model. Oprócz tych cudów hula bez problemu, więc gram. Zacznie dziwaczyć za często wtedy będę modził coś z Sony. Nic się nie bój, zwiechy to normalna sprawa, popytaj ludzi co grali w fallouta, tam zwiechy trafiają się co kilka minut nawet.Konsoli to chyba nie bardzo szkodzi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.