Komandos 21 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Widzę, że to za(pipi)iste BlazBlue ma balans gorszy niż Mugen Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 A ty sie moze nie udzielaj skoro gre znasz tylko z filmikow ... 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 (edytowane) Propo filmiku jaki zamieściłem - Koleś grający Bangiem zrobił Fail bo podbiegł wcześniej do Nu jak ta już szykowała AF, i dopiero on aktywował swojego super duper sajana. Także ździra miała pierwszeństwo . Edytowane 4 sierpnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Michaelius 0 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Podobno balancing patch jest juz opracowywany i V-13 oraz Arakune maja w nim najwyzszy priorytet. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 O Arakune następny (pipi) <_<. Cytuj
Pueblo 7 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Mam prośbę. Mógł by tu ktoś strzelić linkami do screenów KOFa i BB w pełnej rozdzielczości? Tak żeby można było przykumać obydwie gry graficznie "in real". Bo nie powiem, fkurfe mnie ciekawi jak wygląda porównanie na zdjęciach w dużej rozdziałce a nie tych z googla. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 (edytowane) Hmm około godziny zajęło mi ubicie Arcade na Hell, wcześniej spędziłem z 2h na treningu Noel LOL.... Anyway po zagraniu w story, odnośnie Jina LOL ten koleś jest nieźle walnięty xD EDIT: Ok tak więc grę dostałem o 14 i właśnie skończyłem na dzisiaj, co mogę powiedzieć. Jak dla mnie gra cudo, wszystko mi pasuje co zdarza się bardzo rzadko; Muzyka świetna, aż chce się bić po pyskach zdecydowanie przypadł mi do ucha kawałek z themem Jina >.>. Co do grafiki to oczywiście za(pipi)ista, a oglądanie tych spritów w akcji kosi zmysły. Łapię się również na tym, że za bardzo spoglądam na to jak lokacje zostały wykonane w czasie walki. Co do poziomu trudności, to Hell jakoś nie sprawiło mi problemów. Oczywiście tyczy się to tylko jednej postaci Noel, bo nią gram i pewnie będę grać w ogóle, choć Hakuman nieźle mną zamiatał przez jakieś 20 minut O dziwo V13 pokonałem w pierwszym podejściu. Liznąłem też troszkę online, 3 meczyki...niestety tak jak w SF4 tutaj też są diskonektorzy, co mnie wkur@#! ... pierwszy mecz ever online i jakiś kolo lvl 31 mi się trafia...składam go jak chce i daje DC, to się pytam jak on dobił do 31 :o Tacy ludzie to porażka. Anyway drugi mecz wygrałem, w trzecim dostałem za(pipi)istego łupnia od gracza z Ragną, ale to sensownie mnie poskładał Na uznanie zasługuje możliwość robienia replayów z walk online, za(pipi)ista sprawa....dajcie jeszcze możliwość uploadu np na youtube bezpośrednio z poziomu konsoli, albo jakiejś konwersji na PC ;o Edytowane 4 sierpnia 2009 przez sakiu Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 pierwszy mecz ever online i jakiś kolo lvl 31 mi się trafia...składam go jak chce i daje DC, to się pytam jak on dobił do 31 :o Może właśnie w taki sposób Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 (edytowane) Tacy "miszczowie" trafiaja sie praktycznie co chwila bo gra ma przegiety system expowania - jak w pare walk mozna dobic do takiej puli to nie mam pytan. Zal mnie sciska ze nawet XXI wieku ludzkosc nie jest w stanie zapewnic komfortowej, na wysokim poziomie rozgrywki przez internet dla fighterow. W BB albo mamy ten n00b friendly (z wyjatkami, sa oczywiscie i dobrzy gracze) oficjalny (w ktorym zle moze nie jest ale spowolnienia na starcie SA) i playerowy w ktorym dolaczyc do kogokolwiek (nawet jako widz !) graniczy z utonieciem w szklance wody. Po prostu zastanawia mnie kiedy w koncu bedziemy mogli powiedziec, ze online w fighterach nie jest tylko 4fun <_< . Edytowane 4 sierpnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Te spowolnienia to zależy, w pierwszej walce miałem ale sama walka była bez lagów, natomiast w drugiej nie miałem ani jednego spowolnienia ani laga. Cytuj
Michaelius 0 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Patrzcie na disconnect ratio i unikajcie kolesi z czerwonymi imionami bo to sa zawodnicy wysokiego ryzyka disconnectem. Acha i jak ktos ci zrobi raqe quita to obaj dostajecie incomplete game. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Po prostu zastanawia mnie kiedy w koncu bedziemy mogli powiedziec, ze online w fighterach nie jest tylko 4fun <_< . Dokładnie za 86 dni Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 (edytowane) Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów. Edytowane 5 sierpnia 2009 przez Aramis Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów. W SC4 przy 5 kreskach gra się jak offline prawie, więc myślę, że z tekkenem może być już tylko lepiej. Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 (edytowane) Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów. W SC4 przy 5 kreskach gra się jak offline prawie, więc myślę, że z tekkenem może być już tylko lepiej. Prawie robi wielką różnicę. W SC4, nawet przy najlepszym połączeniu nie jesteś w stanie blokować na refleks wszystkiego co widzisz offline. W SFIV, czy na GGPO z Polakami jest bezlagowo, np w 3rd strike'u można spokojnie parować, a w SC4 nie można zbijać tak dobrze. Edytowane 5 sierpnia 2009 przez Kasandra Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 SC4 nie można zbijać tak dobrze. No właśnie mi zbicia i wyrywanie z rzutów wychodzi jak offline, ale to może dlatego, że zazwyczaj gram z kumplem, który mieszka jakiś kilometr ode mnie Cytuj
Michaelius 0 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów. W SC4 przy 5 kreskach gra się jak offline prawie, więc myślę, że z tekkenem może być już tylko lepiej. Innymi slowy napisane jest tak ,zeby w Japonii chodzilo dobrze a reszte mamy w 4 literach Cytuj
shinjitsu80 0 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Tacy "miszczowie" trafiaja sie praktycznie co chwila bo gra ma przegiety system expowania - jak w pare walk mozna dobic do takiej puli to nie mam pytan. Zal mnie sciska ze nawet XXI wieku ludzkosc nie jest w stanie zapewnic komfortowej, na wysokim poziomie rozgrywki przez internet dla fighterow. W BB albo mamy ten n00b friendly (z wyjatkami, sa oczywiscie i dobrzy gracze) oficjalny (w ktorym zle moze nie jest ale spowolnienia na starcie SA) i playerowy w ktorym dolaczyc do kogokolwiek (nawet jako widz !) graniczy z utonieciem w szklance wody. Po prostu zastanawia mnie kiedy w koncu bedziemy mogli powiedziec, ze online w fighterach nie jest tylko 4fun <_< . Dokladnie tak, system leveli bardzo premiuje kilka wygranych pod rzad. Wczoraj w nocy (bedac na lvl.1) najpierw przegralem kilka walk i dostalem za kazda moze 10 pkt a pozniej wygralem trzy pod rzad i juz mam lvl 12 a punktow kilkanascie tysiecy). Zauwazylem tez ze lista rankingowa obejmuje okolo 45 tysiecy graczy - ciekawe czy to tylko Europa czy tez moze (biorac pod uwage jak duzo jest Japonczykow) ogolnoswiatowa. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Gra nie wyszła oficjalnie w EU, więc jest to USA/JP? i troszkę graczy z europy? Cytuj
Michaelius 0 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Ogólnoświatowa bo łączna sprzedaż wersji PS3 to jakieś 120-150k. Cytuj
Pueblo 7 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 to dużo czy mało? bo się nie znam:p Cytuj
estel 806 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Autor Opublikowano 5 sierpnia 2009 Sądzę, że zadowalająco jak na taką nisze (niszę?). Cytuj
shinjitsu80 0 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Sądzę, że zadowalająco jak na taką nisze (niszę?). ... natomiast nieduzo w porownaniu np. do SF4 ktory w dniu premiery sprzedal sie w Japonii w 86.000 egzemplarzy a do wszystkich sklepow Capcom dostarczyl okolo 2 milionow egzemplarzy. Historycznie Capcom jak dotad sprzedal okolo 27 milionow kopii gier z serii street fighter oraz okolo 500.000 automatow. Cytuj
Pueblo 7 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 No ale SF4 miał ogólnoswiatową premierę jednak i to tytuł na który był mocny hype (co by nie mówić). BlazBlue natomiast nigdy mnie nie interesowało, zobaczyłem kiedyś screen z Tagerem i stwierdziłem że wygląda jak wyrośnięty trol. Gra przestała mnie obchodzić. Teraz czekam aż przyjdzie paczuszka i pewnie SF4 się pozbęde bo mnie niemiłosiernie irytujeXD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.