Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 746
  • Wyświetleń 59,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • OMG to nie jest timing tylko Easy specials ... NIE DA SIE ZROBIC 540/720 Z ZIEMI CHYBA ZE BUFFORUJESZ W ANIMACJII INNEGO CIOSU ( CZEGO TAM NIE WIDAC ) ALBO W ANIMACJI SKOKU DASHA CZY INNEGO (pipi) PO

  • Nie ... jak robie rzut w Combosie to sie mozna rzutem wyrwac a jak robie normalnie jako rzut bez combosa to sie wyrwac nie da w ogole

  • Sorry za wczoraj btw moj router zdecydowal sie zawiesic zanim to uruchomilem znowu wszystko to minelo pol godziny itd ... Jak chcesz grac to mozemy nawet i teraz

Opublikowano

Propo filmiku jaki zamieściłem - Koleś grający Bangiem zrobił Fail bo podbiegł wcześniej do Nu jak ta już szykowała AF, i dopiero on aktywował swojego super duper sajana.

Także ździra miała pierwszeństwo ;).

Edytowane przez Dr.Czekolada

Opublikowano

Podobno balancing patch jest juz opracowywany i V-13 oraz Arakune maja w nim najwyzszy priorytet.

 

 

Opublikowano

Mam prośbę. Mógł by tu ktoś strzelić linkami do screenów KOFa i BB w pełnej rozdzielczości? Tak żeby można było przykumać obydwie gry graficznie "in real". Bo nie powiem, fkurfe mnie ciekawi jak wygląda porównanie na zdjęciach w dużej rozdziałce a nie tych z googla.

Opublikowano

Hmm około godziny zajęło mi ubicie Arcade na Hell, wcześniej spędziłem z 2h na treningu Noel LOL....

 

Anyway po zagraniu w story, odnośnie Jina

LOL ten koleś jest nieźle walnięty xD

 

 

EDIT:

Ok tak więc grę dostałem o 14 i właśnie skończyłem na dzisiaj, co mogę powiedzieć.

 

Jak dla mnie gra cudo, wszystko mi pasuje co zdarza się bardzo rzadko; Muzyka świetna, aż chce się bić po pyskach :) zdecydowanie przypadł mi do ucha kawałek z themem Jina >.>. Co do grafiki to oczywiście za(pipi)ista, a oglądanie tych spritów w akcji kosi zmysły. Łapię się również na tym, że za bardzo spoglądam na to jak lokacje zostały wykonane w czasie walki. Co do poziomu trudności, to Hell jakoś nie sprawiło mi problemów. Oczywiście tyczy się to tylko jednej postaci Noel, bo nią gram i pewnie będę grać w ogóle, choć Hakuman nieźle mną zamiatał przez jakieś 20 minut :) O dziwo V13 pokonałem w pierwszym podejściu.

 

Liznąłem też troszkę online, 3 meczyki...niestety tak jak w SF4 tutaj też są diskonektorzy, co mnie wkur@#! ... pierwszy mecz ever online i jakiś kolo lvl 31 mi się trafia...składam go jak chce i daje DC, to się pytam jak on dobił do 31 :o Tacy ludzie to porażka. Anyway drugi mecz wygrałem, w trzecim dostałem za(pipi)istego łupnia od gracza z Ragną, ale to sensownie mnie poskładał :)

 

Na uznanie zasługuje możliwość robienia replayów z walk online, za(pipi)ista sprawa....dajcie jeszcze możliwość uploadu np na youtube bezpośrednio z poziomu konsoli, albo jakiejś konwersji na PC ;o

Edytowane przez sakiu

Opublikowano
pierwszy mecz ever online i jakiś kolo lvl 31 mi się trafia...składam go jak chce i daje DC, to się pytam jak on dobił do 31 :o

Może właśnie w taki sposób :lol:

Opublikowano

Tacy "miszczowie" trafiaja sie praktycznie co chwila bo gra ma przegiety system expowania - jak w pare walk mozna dobic do takiej puli to nie mam pytan.

 

Zal mnie sciska ze nawet XXI wieku ludzkosc nie jest w stanie zapewnic komfortowej, na wysokim poziomie rozgrywki przez internet dla fighterow.

W BB albo mamy ten n00b friendly (z wyjatkami, sa oczywiscie i dobrzy gracze) oficjalny (w ktorym zle moze nie jest ale spowolnienia na starcie SA) i playerowy w ktorym dolaczyc do kogokolwiek (nawet jako widz !) graniczy z utonieciem w szklance wody.

 

Po prostu zastanawia mnie kiedy w koncu bedziemy mogli powiedziec, ze online w fighterach nie jest tylko 4fun <_< .

Edytowane przez Dr.Czekolada

Opublikowano

Te spowolnienia to zależy, w pierwszej walce miałem ale sama walka była bez lagów, natomiast w drugiej nie miałem ani jednego spowolnienia ani laga.

Opublikowano

Patrzcie na disconnect ratio i unikajcie kolesi z czerwonymi imionami bo to sa zawodnicy wysokiego ryzyka disconnectem.

 

Acha i jak ktos ci zrobi raqe quita to obaj dostajecie incomplete game.

Opublikowano
Po prostu zastanawia mnie kiedy w koncu bedziemy mogli powiedziec, ze online w fighterach nie jest tylko 4fun <_< .

 

Dokładnie za 86 dni ;)

Opublikowano

Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów.

Edytowane przez Aramis

Opublikowano
Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów.

 

W SC4 przy 5 kreskach gra się jak offline prawie, więc myślę, że z tekkenem może być już tylko lepiej.

Opublikowano
Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów.

 

W SC4 przy 5 kreskach gra się jak offline prawie, więc myślę, że z tekkenem może być już tylko lepiej.

 

Prawie robi wielką różnicę.

W SC4, nawet przy najlepszym połączeniu nie jesteś w stanie blokować na refleks wszystkiego co widzisz offline.

W SFIV, czy na GGPO z Polakami jest bezlagowo, np w 3rd strike'u można spokojnie parować, a w SC4 nie można zbijać tak dobrze.

Edytowane przez Kasandra

Opublikowano
SC4 nie można zbijać tak dobrze.

 

No właśnie mi zbicia i wyrywanie z rzutów wychodzi jak offline, ale to może dlatego, że zazwyczaj gram z kumplem, który mieszka jakiś kilometr ode mnie :P

Opublikowano
Nie spodziewałbym się wiele po netcliencie w T6. Namco już dwukrotnie dało du'py, a ta firma zwykła nie wyciągać wniosków ze swoich błędów.

 

W SC4 przy 5 kreskach gra się jak offline prawie, więc myślę, że z tekkenem może być już tylko lepiej.

 

Innymi slowy napisane jest tak ,zeby w Japonii chodzilo dobrze a reszte mamy w 4 literach :D

Opublikowano
Tacy "miszczowie" trafiaja sie praktycznie co chwila bo gra ma przegiety system expowania - jak w pare walk mozna dobic do takiej puli to nie mam pytan.

 

Zal mnie sciska ze nawet XXI wieku ludzkosc nie jest w stanie zapewnic komfortowej, na wysokim poziomie rozgrywki przez internet dla fighterow.

W BB albo mamy ten n00b friendly (z wyjatkami, sa oczywiscie i dobrzy gracze) oficjalny (w ktorym zle moze nie jest ale spowolnienia na starcie SA) i playerowy w ktorym dolaczyc do kogokolwiek (nawet jako widz !) graniczy z utonieciem w szklance wody.

 

Po prostu zastanawia mnie kiedy w koncu bedziemy mogli powiedziec, ze online w fighterach nie jest tylko 4fun <_< .

 

Dokladnie tak, system leveli bardzo premiuje kilka wygranych pod rzad. Wczoraj w nocy (bedac na lvl.1) najpierw przegralem kilka walk i dostalem za kazda moze 10 pkt a pozniej wygralem trzy pod rzad i juz mam lvl 12 a punktow kilkanascie tysiecy).

 

Zauwazylem tez ze lista rankingowa obejmuje okolo 45 tysiecy graczy - ciekawe czy to tylko Europa czy tez moze (biorac pod uwage jak duzo jest Japonczykow) ogolnoswiatowa.

 

Opublikowano

Gra nie wyszła oficjalnie w EU, więc jest to USA/JP? i troszkę graczy z europy?

Opublikowano

Ogólnoświatowa bo łączna sprzedaż wersji PS3 to jakieś 120-150k.

Opublikowano

to dużo czy mało? bo się nie znam:p

Opublikowano
Sądzę, że zadowalająco jak na taką nisze (niszę?).

 

... natomiast nieduzo w porownaniu np. do SF4 ktory w dniu premiery sprzedal sie w Japonii w 86.000 egzemplarzy a do wszystkich sklepow Capcom dostarczyl okolo 2 milionow egzemplarzy. Historycznie Capcom jak dotad sprzedal okolo 27 milionow kopii gier z serii street fighter oraz okolo 500.000 automatow.

 

Opublikowano

No ale SF4 miał ogólnoswiatową premierę jednak i to tytuł na który był mocny hype (co by nie mówić). BlazBlue natomiast nigdy mnie nie interesowało, zobaczyłem kiedyś screen z Tagerem i stwierdziłem że wygląda jak wyrośnięty trol. Gra przestała mnie obchodzić. Teraz czekam aż przyjdzie paczuszka i pewnie SF4 się pozbęde bo mnie niemiłosiernie irytujeXD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.