Skocz do zawartości

Tomb Raider


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja się martwię o mimikę postaci, bo w GoL jej nie ma :confused:

 

FEKEX.jpg

 

Ja jednak nie liczę na pełnoprawnego sandboxa. Owszem będziemy mieli wybór gdzie iść, ale na pewno nie będzie to GTA. Z tego co widać ta wyspa jest skalista więc pewnie będzie wiele rozgałęzień i miejsc gdzie na początku nie mogliśmy dotrzeć. Raczej nie zobaczymy rozległej dżungli.

Opublikowano

No takie rozwiązanie jest najbardziej sensowne. Po zdobyciu konkretnej umiejętności/przedmiotu możesz dopiero dostać się w dane miejsce zresztą chyba twórcy właśnie o tym pisali. To pasuje do survivalu, rozbitka nikt nie mówi o GTA (btw w GTA też nie ma od razu całej mapy otwartej ;p), sandbox wcale nie musi wyglądać jak GTA.

 

Weźmy takiego Fallouta jakby nie patrzeć to też sandbox a rzadko kto go tak nazywa. Sandbox=GTA ;/

Opublikowano

Bugi to jedyne czego się obawiam, a tak fajnie, że w końcu będą jakieś konkretne zmiany. Crystal Dynamics nie zamierza konkurować z Uncharted i skupiają się na czymś zupełnie odmiennym. Mam też nadzieję, że nie będzie jakoś przesadnie dużo strzelania.

Opublikowano (edytowane)

Sądząc, po tym co piszą to może wreszcie siegnę po jakąś grę z tego uniwersum. Jednak restarty czasem się przydają. TR: Underworld to dobra gra? Przypomina pierwsze Uncharted? Jeśli tak też się skuszę.

 

Swoją drogą jeśli mowa o wyspie to nowego TR widziałbym w konwencji Batman: Arkham Asylum. Eksploracja + klimat+ akcja. Czyż nie?

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano (edytowane)

Bugi to jedyne czego się obawiam, a tak fajnie, że w końcu będą jakieś konkretne zmiany. Crystal Dynamics nie zamierza konkurować z Uncharted i skupiają się na czymś zupełnie odmiennym. Mam też nadzieję, że nie będzie jakoś przesadnie dużo strzelania.

 

Ja to nawet jestem pewien, że będą bo nie wierzę w grę z otwartym światem bez bugów. No nie ma takiej opcji przynajmniej na razie ważne żeby to były bugi znośne jak w Mafii czy RDR. Gorzej właśnie jeżeli gra pójdzie w stronę Underworld (imo najgorsze bugi jakie widziałem, zje.bany kod i słaba strona techniczna) w ogóle jeżeli ta gra ma być dobra to nie może mieć nic wspólnego z Underworldem ;/.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

mnie też ciekawi jak bedzie z dlugoscią gry, bo takie surviwale i rozbitkowie kojazą mi sie z wolna dlugą rozgrywką na 30-50 godizn życia na wyspie, ale obawiam sie że to bedzie typowe 6-10 godizn "fabuly" i koniec

 

są 2 opcje

1 gra pełna obaw okaże je jednak za(pipi)ista

2 gra nahypowana jako nowosc w serii i ogolnie czad okaże sie zabugowanym śriedniakiem :/

Opublikowano (edytowane)

Jak na razie wiemy bardzo niewiele, a niektórzy już panikują ;]

Chociaż trzeba przyznać, najbardziej w underworldzie była masa, ale to masa błędów. Zaklinowywanie się w korzeniach drzew, miedzy ciasnymi skałami etc.. I dosyć dziwne sterowanie. Przy wspinaczce po ścianach to w ogóle była maskara, ponieważ zdarzało się, że kazałem Larze skoczyć do góry, a ona zeskakiwała z niej... Drażniło to, oj drażniło. Prawie rozwaliłem przez takie coś pada ;)

Ale Crystal Dynamics wiąż doskonalą swoje umiejętności, wiec co jak co, ja jestem dobrej myśli. Nawet jak ta gra nie do końca wyjdzie to i tak ją kupie - z sentymentu i z ciekawości jak to wszystko wygląda.

Edytowane przez łosion
Opublikowano

Chociaż trzeba przyznać, najbardziej w underworldzie była masa, ale to masa błędów. Zaklinowywanie się w korzeniach drzew, miedzy ciasnymi skałami etc.. I dosyć dziwne sterowanie. Przy wspinaczce po ścianach to w ogóle była maskara, ponieważ zdarzało się, że kazałem Larze skoczyć do góry, a ona zeskakiwała z niej... Drażniło to, oj drażniło. Prawie rozwaliłem przez takie coś pada ;)

Bzdura. Każdą grę można "wykrzaczyć" jeśli się tego bardzo chce. Jeśli się gra według zasad, czyli tak jak założyli twórcy, to nie ma z grą żadnych problemów. Ja w Underworld nie zobaczyłem, żadnego buga czy innego glitcha. Bardzo ciężko jest zapobiec błędom w kolizjach. Jeśli ktoś ładuje się tam gdzie nie trzeba to jego wina. Jedyne co zapamiętałem negatywnego z Underworld to słabo wykonane walki. Chowanie się za przeszkodami nie miało w ogóle znaczenia. Każda konfrontacja poległa na wybiegnięciu na sam środek i strzelaniu aż wszyscy padną trupem.

Opublikowano

A ja z kolei kilka dni temu z ciekawości przeglądałem wideorecki i wszelakie gameplay'e z Underworld z nadzieją, że dostanę coś takiego jak Uncharted (chociaż troszkę zbliżone). Grafika nie jest jakaś specjalnie dobra, sam byłem świadkiem kilku błędów (przenikanie Lary przez wszelkiego rodzaju słupy), system walki jakiś skopany, zalatuje za bardzo odlschool'em z czasów PSX, a byłem przekonany, że w grze zostanie zawarty cover system. Wiem, że gry nie powinno oceniać się z perspektywy materiałów wideo ale Underworld wypadł na pewno poniżej oczekiwań.

Opublikowano (edytowane)

Jak na razie wiemy bardzo niewiele, a niektórzy już panikują ;]

Chociaż trzeba przyznać, najbardziej w underworldzie była masa, ale to masa błędów. Zaklinowywanie się w korzeniach drzew, miedzy ciasnymi skałami etc.. I dosyć dziwne sterowanie. Przy wspinaczce po ścianach to w ogóle była maskara, ponieważ zdarzało się, że kazałem Larze skoczyć do góry, a ona zeskakiwała z niej... Drażniło to, oj drażniło. Prawie rozwaliłem przez takie coś pada ;)

Ale Crystal Dynamics wiąż doskonalą swoje umiejętności, wiec co jak co, ja jestem dobrej myśli. Nawet jak ta gra nie do końca wyjdzie to i tak ją kupie - z sentymentu i z ciekawości jak to wszystko wygląda.

 

Noo w końcu ktoś napisał ;] dokładnie tak niestety jest.

 

Już pomijając uciążliwe i lightowe bugi, już pomijając freezy, już pomijając problemy z pucharami ale najgorszy jest zwalony kod gry. To o czym właśnie piszesz; Lara reaguje randomowo na nasze ruchy, kompletnie zwalone skoki czy właśnie kompletnie z pupy reakcja na otoczenie, na przedmioty ;/.

 

Polecam filmiki na yt poświęcone dokładnie jak gra jest niedorobiona, krok po kroku a szkoda. Więcej w(pipi)iania jest podczas grania niż przyjemności ;/.

 

Dlatego tu się najbardziej boję o nową Lare, nie może być takiej padaki jak w Underworldzie bo to od razu skreśla tytuł.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Producenci na pewno pójdą w stronę Uncharted jeśli chodzi o system walki lub nawet cały gameplay. Według mnie dobrze mogliby to połączyć z walką wręcz przeciwko kilku przeciwnikom jednocześnie na wzór z Batman: AA.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano (edytowane)

A ja z kolei kilka dni temu z ciekawości przeglądałem wideorecki i wszelakie gameplay'e z Underworld z nadzieją, że dostanę coś takiego jak Uncharted (chociaż troszkę zbliżone). Grafika nie jest jakaś specjalnie dobra, sam byłem świadkiem kilku błędów (przenikanie Lary przez wszelkiego rodzaju słupy), system walki jakiś skopany, zalatuje za bardzo odlschool'em z czasów PSX, a byłem przekonany, że w grze zostanie zawarty cover system. Wiem, że gry nie powinno oceniać się z perspektywy materiałów wideo ale Underworld wypadł na pewno poniżej oczekiwań.

Walki są słabe ale jest ich w miarę mało i nie aż tak bardzo nie irytują. Przez całą grę strzela się głównie do zwierząt. W Underworld warto zagrać, ze względu na świetnie wykonane, klimatyczne lokacje oraz dosyć trudne, złożone zagadki. Gra aż tak bardzo się nie różni od Legend czy Anniversary.

 

Jedne z ciekawszych lokacji:

Edytowane przez rkBrain
Opublikowano (edytowane)

Producenci na pewno pójdą w stronę Uncharted jeśli chodzi o system walki lub nawet cały gameplay. Według mnie dobrze mogliby to połączyć z walką wręcz przeciwko kilku przeciwnikom jednocześnie na wzór z Batman: AA.

 

No właśnie szkoda jakby poszli w stronę Uncharted (all due respect) bo to by oznaczało grę akcji stawiającą na widowisko. A już na pewno oznaczałoby to, że ściemniali w zapowiedziach puszczając suche teksty o survivalu, zdobywaniu skilli, przeżyciu itd. itp. Albo Uncharted albo survival...

 

Obok L.A. Noire to chyba najbardziej wyczekiwany gameplay przez ze mnie. Strasznie jestem ciekaw jak ta gra się prezentuje (gameplayowo nie wizualnie).

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)
Walki są słabe ale jest ich w miarę mało i nie aż tak bardzo nie irytują. Przez całą grę strzela się głównie do zwierząt. W Underworld warto zagrać, ze względu na świetnie wykonane, klimatyczne lokacje oraz dosyć trudne, złożone zagadki. Gra aż tak bardzo się nie różni od Legend czy Anniversary.

 

 

Rozumiem, że jeśli ktoś od zawsze lubił grywać w TR to zapewne odnajdzie w Underworld coś dla siebie. Niestety, z mojego punktu widzenia wypada już byt archaicznie. ten system walki był już za czasów PSX. Z racji tego, że nigdy nie zaliczyłem żadnej odsłony serii pierwsze spojrzenie na TR:U wywołuje właśnie takie odczucia. Podobnie może czuć się osoba, która kojarzy serie MGS z PSX I PS2 i spojrzy z podobnej perspektywy na MGS4.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano

Czasem urok serii polega na tym, że się nie zmienia. Gran Turismo to Gran Turismo, Tomb Raider to Tomb Raider. Skakanie, szukanie i strzelanie (niewiele)*. Co prawda Angel of Darkness był zbyt przekombinowany i w ogóle nie 'Tomb Raiderowy", dlatego się fanom nie spodobał. Teraz "Reborn", czy jak tam się ta część nazywa, też wprowadza rewolucje, ale w pozytywnym kierunku.

Underwold był jaki był. Mi się spodobał (mimo niemożliwej wręcz ilości niedoróbek) aczkolwiek nie obraziłbym się, gdyby CD wydało jakiegoś patcha (mowie o okresie krótko pop premierze).

Ja trzymam kciuki za nowego TR.

*I podziwianie walorów Lary C, mimo, że zaczynała już zalatywać Barbie ;]

 

PS. rkBrain - Żadne bzdury, wiem, że jak się postaramy, to każda gra się 'podda', ale bez przesady. Tomb Raider Underwold ma te irytujące błędy wypisane wręcz na czole.

 

Swoją drogą nie wiem, co ludzie od grafiki chcą. W dniu premiery wyglądała kozacko, dzisiaj też wygląda bardzo dobrze. Uncharted 2 to nie jest, ale nie przesadzajmy...

Opublikowano

Filmik o tworzeniu okładki do GI:

 

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/05/making-of-the-cover-tomb-raider.aspx

 

Jeśli przyłożą się do samej gry tak jak do tej okładki, to myślę, że o jakość się nie musimy martwić. W ogóle screeny są dla mnie strasznie klimatyczne. Nawet nie przeszkadzają mi gorszej jakości tekstury, ważne że otoczenie jest bogate w detale. I świetnie również wygląda sama Lara, i te emocje na jej twarzy (wiadomo, że to nie poziom L.A. Noire, ale i tak jest bdb).

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

naamloosxoq.jpg

 

To czekamy do dziesiątego maja. W końcu twórcy nie raczyli nas nowymi informacjami od czasów zapowiedzi w GI.

 

P.S. A co do trailer'a/gameplay'a, to niestety najprawdopodobniej będziemy musieli poczekać do E3, gdyż tak odpowiedział jeden z twórców na pytanie jak idą postępy w pracach nad grą:

CrystalD Karl Karl Stewart

 

@drules2 all is going good dude. Getting ready for E3.......big plans ahead.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Trochę nowych informacji :

 

- Jeśli ktokolwiek znajduje się na wyspie, na której utknęła Lara, z pewnością nie ma dobrych intencji. Bohaterka może także paść ofiarą tajemniczego rytuału, który ma tam miejsce.

 

- Rozwiązywanie zagadek ma mieć dwie strony medalu. Jeśli rozwiążemy, przejdziemy dalej, jednak niedaleko mogą się czaić uruchomione w ten sposób pułapki Nie zabraknie także okazjonalnych quick time eventów. Spotkamy się z nimi w sytuacjach kryzysowych, gdy Lara będzie bezpośrednio walczyć o życie.

 

- Twórcy pragną wyeliminować schemat przechodzenia z jednego poziomu do drugiego. Pragną stworzyć iluzję otwartego świata

 

- Sprawność fizyczna Lary może zostać ograniczona przez rany odniesione w wyniku rozbicia się na wyspie

 

- Lara będzie posiadać także swoisty instynkt przetrwania (podobny do Orlego Wzroku z Assassin's Creed), ułatwi on nam lokalizację przedmiotów pierwszej potrzeby, takich jak pożywienie czy apteczki.

 

Jest też kilka skanów :

http://gamingeverything.com/?p=3778

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Pachnie mi tu trochę RDR, trochę MGS3, trochę sandboxem, trochę survivalem, trochę przygodówką, trochę zrecznościówką, trochę Tomb Raiderem ;p

 

Jeżeli wziąć pod uwagę te wszystkie newsy, fakty zapowiedzi na papierze. To jest to dla mnie najlepiej zapowiadająca się gra na równi z U3, Inafmous 2 czy L.A. Noire, problem w tym, że po U3, If2 i L.A. mniej więcej wiadomo czego się spodziewać (nie wspominając o zaufaniu do ND czy R*). A tutaj na razie to same przechwałki i suche teksty:

 

GAMEPLAY, TRAILER chociaż jeden, mały krótki.

 

Byle do E3, btw oby w grze były zwierzęta żebyśmy mogli na nie polować.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Trochę nowych informacji :

 

- Jeśli ktokolwiek znajduje się na wyspie, na której utknęła Lara, z pewnością nie ma dobrych intencji. Bohaterka może także paść ofiarą tajemniczego rytuału, który ma tam miejsce.

 

- Rozwiązywanie zagadek ma mieć dwie strony medalu. Jeśli rozwiążemy, przejdziemy dalej, jednak niedaleko mogą się czaić uruchomione w ten sposób pułapki Nie zabraknie także okazjonalnych quick time eventów. Spotkamy się z nimi w sytuacjach kryzysowych, gdy Lara będzie bezpośrednio walczyć o życie.

 

- Twórcy pragną wyeliminować schemat przechodzenia z jednego poziomu do drugiego. Pragną stworzyć iluzję otwartego świata

 

- Sprawność fizyczna Lary może zostać ograniczona przez rany odniesione w wyniku rozbicia się na wyspie

 

- Lara będzie posiadać także swoisty instynkt przetrwania (podobny do Orlego Wzroku z Assassin's Creed), ułatwi on nam lokalizację przedmiotów pierwszej potrzeby, takich jak pożywienie czy apteczki.

 

Jest też kilka skanów :

http://gamingeverything.com/?p=3778

 

Niby żadne sensowne nowości a po prostu rozwinięcie lub zaczerpnięcie z innych gier natomiast najbardziej uderza we mnie klimat sandbox'a :thumbsup: Jak na TR może to byc całkiem ciekawe a że uwielbiam tą serię od samych początków to jestem optymistycznie nastawiony na taką zmianę. Trzymam kciuki i mam nadzieję że kolejna odsłona najsłynniejszej Pani archeolog pobije taką produkcje jak Uncharted (z całym szacunkiem do Nathana :) )

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...