Opublikowano 4 czerwca 201113 l Dokładnie, mnie wzięło na ziewanie a prerendery odeszły wraz z erą FFVII, ogólnie gra aż się prosi o stworzenie zupełnie nowej nazwy, TR już dawno powinni zakopać, no ale mamy takie czasy. Wyrobić trade mark, a potem pozostaje tylko doić. Edytowane 4 czerwca 201113 l przez Bushisan
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Ololololololol. Jest materiał na grę, są nowe ciekawe pomysły, pokuszono się nawet o kompletnie odmieniony wygląd ikony tej branży - jeżeli tak ma wyglądać dojenie, to niech doją tych serii jak najwięcej. Co do renderowanego filmiku, to przyznam, że za bardzo Was nie rozumiem. Nie sądzę, że wyglądałoby to aż tak spektakularnie, gdyby powstało na silniku gry.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Dokładnie, mnie wzięło na ziewanie a prerendery odeszły wraz z erą FFVII, ogólnie gra aż się prosi o stworzenie zupełnie nowej marki, TR już dawno powinni zakopać, no ale mamy takie czasy. Wyrobić trade mark, a potem pozostaje tylko doić. Przecież to będzie zupełnie nowa gra, tylko oparta o znany tytuł. Coś jak RE4/5 dla starszych części. O jakim dojeniu mowa, skoro gra zostanie przebudowana?
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Widocznie źle się wyraziłem, gryzie mnie to że tytuł bazuje na wyrobionej już marce, czy nie można bylo nazwac tego zupełnie inaczej skoro zapowiada się, powiedzmy na "nowe IP" no ale ryzyko spore to lepiej było nazwać to TR i w tym leży całe dojenie .Gra okaże się crapem, a i tak tatuś w markecie sięgnie ręką na półke bo przecież to Lara, która kiedyś była jego wymarzonym obiektem Edytowane 4 czerwca 201113 l przez Bushisan
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Crapa nie będzie, Crystal Dynamics jeszcze nie wypuścili słabego Tomb Raidera. Seria się rozwija (obecnie tylko na papierze, bo jeszcze nie pokazali gameplayu )i bardzo dobrze. Plusem jest też to, że nie idą w stronę kopii Uncharted z masą strzelania, tylko robią coś zupełnie nowego. Dojenie to masz w przypadku MGS'a, gdzie Kojima dopisuje kolejne bzdury do i tak już momentami niezrozumiałej historii, do tego Snake nadal porusza się jak kaleka.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Nie wiem na jakim etapie jest to rozwinięcie serii (TR), grałem tylko w pierwszego i nie miałem potrzeby na więcej.Owszem na tamte czasy skakanie sprawiało mi frajde, później przyszedł czas na ekipę Nintendo wraz N64 i dopiero wtedy zrozumiałem na czym polega prawdziwy gampley. Edytowane 4 czerwca 201113 l przez Bushisan
Opublikowano 4 czerwca 201113 l No, ciekawe na czym. Chciałbym tylko zaznaczyć, że Tomb Raider nigdy nie był platformówką, więc nie wiem skąd te porównanie z gierkami Nintendo.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Nie powiem, trailer bardzo fajny. Premiera trochę odległa, ale chyba zainteresuję się bardziej tą grą
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Sprawdź to się przekonasz. A od kiedy Zelda jest platformówką ? Najpierw piszesz coś o Tombie i skakaniu, a potem wyskakujesz z grami na N64, to zdawało mi się, że odwołujesz się głównie do platformówek. A z grami na konsolki Nintendo do czynienia miałem nie raz, mimo to dalej nie kapuję o co ci chodzi z tym "prawdziwym gameplayem".
Opublikowano 5 czerwca 201113 l A niby co w TR się lata ? Tak dziwnie się złożyło że zaraz po premierze z pierwszym TR wpadła mi w ręce konsola N64, dostałem olśnienia i inne tytuły przestały się liczyć (płytkie,bez wyrazu,nudne...)...czy tak ciężko zrozumieć ? I na tym zakończyła się przygoda z Larą. koniec offtopa
Opublikowano 5 czerwca 201113 l Ufff, jeśli klimat jest tak ciężki jak trailer to ja nie mam pytań i wchłonę gierkę bez wysiłku. Łuk, hakopodobny dyngs w łapie i jechane. Oby się to sprawdziło w giercowaniu.
Opublikowano 5 czerwca 201113 l Fakt, że to tylko render ale jest mega klimatyczny. Szkoda, że do premiery pozostało jeszcze tak dużo czasu ale jeśli ma to wyjść tej grze na dobre to nie mam pytań. Może wreszcie przekonam się do TR.
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Gameplay z E3 http://www.youtube.com/watch?v=2V-bLE-LyWU Edytowane 6 czerwca 201113 l przez zalef88
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Tomb Raider jednak spektakularnością zbliżył się do Uncharted, a Lara ma pecha nie mniejszego niż Drake. Będzie hit.
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Jak najbardziej. Dla mnie najlepszy pokaz konferencji Microsoftu. Klimat sie wylewal, gra wyglada pieknie i Lara po reboocie wyglada zaje.biscie. Ciekaw jestem czy przebije Chloe w Best Action Adventure Game Chick. Edytowane 6 czerwca 201113 l przez Voytec
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Jestem jak najbardziej za. Co mi się bardzo podoba to fakt, że Lara dostaje po (pipi)e o wiele bardziej niż Drake. Co mi się mniej podoba, to jej sprawność. Zbyt duża jak na tak ranną dziunię.
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Teraz już wiem, jak najbardziej warto czekać ten ponad rok. Nie wiedziałem, że aż tak będzie to Uncharted przypominać. Byle tylko survival i sandbox nie wyleciały, nie chcę typowego klona Uncharted. Ale tak czy srak megaaa, do tego graficznie ekstra. A ile jeszcze do premiery zostało...
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Zdecydowanie najbardziej atrakcyjny element konferencji Microsoftu. Powiedzcie tylko gdzie mogę złożyć pre-ordera, a kupuję bez zastanowienia ;]
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Spoko, niech to dopracują sobie powoli, bo czasu mają dużo i będzie absolutny hicior w przyszłym roku.
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Gameplay skopał mi dupsko równie mocno co gameplay ze Spliontera sprzed dwóch lat. Gra prezentuje się fenomenalnie, a w szczególności Lara. Cudowny głos z brytyjskim akcentem, jej jęki, krzyki i teksty, które sama do siebie bez przerwy rzuca brzmią fenomenalnie. I nie przypomina to odgłosów z pornola. Jedyne co mi się nie spodobało, to za dużo qte, oby nie przesadzili z nimi.
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Lara jako postać................... Chloe czuj się zagrożona. Nie no po prostu szykuje się kapitalna postać, głosik, wygląd do tego komentarze.
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Gameplay skopał mi dupsko równie mocno co gameplay ze Spliontera sprzed dwóch lat. Gra prezentuje się fenomenalnie, a w szczególności Lara. Cudowny głos z brytyjskim akcentem, jej jęki, krzyki i teksty, które sama do siebie bez przerwy rzuca brzmią fenomenalnie. I nie przypomina to odgłosów z pornola. Jedyne co mi się nie spodobało, to za dużo qte, oby nie przesadzili z nimi. Jesteś pewien? Może oglądasz tylko filmy na mute. xD Spokojnie ta aktorka mogłaby dubbingować pornole.
Opublikowano 6 czerwca 201113 l Na pewno brzmi to mniej pornolowato, niż w innych grach Nie moja wina, że wam każdy jęk kobiety automatycznie kojarzy się z jednym
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.