Skocz do zawartości

Tomb Raider


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

TR z tego co pokazują póki co to 100% reżyserki, smakowitej bo smakowitej ale reżyserki. Kurcze no gdyby nie zapowiedzi to nie miałbym pretensji.

A tak miałem całkiem inne wyobrażenie o tej grze.

Chyba gra przeszła podobną metamorfozę co Alan Wake - z oryginalnego sandboxa do kolejnej przyjemnej ale jednak gry akcji, dodatkowo z całą masą ilością skryptów. Nie jaram się.

Zgadzam się w 100%. Po zapowiedziach, pierwszych informacjach i nawet gameplayu z zeszłego E3 całkowicie inaczej widziałem tą grę - przecież co trailer pokazywali ten rozległy widok na zatokę i pozostałe tereny. Po najnowszym trailerze mam wrażenie, że oglądałem kolejny pokaz korytarzowego Uncharted, a nie grę z otwarty światem (cały czas myślałem o czymś a la Far Cry). Szkoda bo podjarka na nową (sexy) Lare była spora, a teraz muszę się jeszcze do niej przekonać (mimo że gra na tym trailerze prezentuje się zajebcie ale nie na to czekałem...)
Odnośnik do komentarza

może ten trailer był mylący i chcieli zaszpanować widowiskowością...

 

ale jeśli serio zrobili z tego zwykłą liniową oskryptowaną strzelanke w stylu cod/uncharted to mamy kolejny przykład że firmy wolą klepać sprawdzone rpzez kogoś pomysły zamiast chociaz odrobine pójśc w nowe, w koncu po sukcesie cod byl wysyp oskryptowanych fps, po uncharted to samo z tpp, jak coś sie uda to każdy chce wydoić pomysł aż sie gracze porzygają :/

 

dobrze to pokazywał orginalny tworca fallouta 1 i 2 ktory chcąc zrobić prawowitą kontuynuacje w starym stylu od kazdego wydawcy slyszal ze spoko tylko żeby to byl fps akcji :/

na szczescie kickstarter pozwolil mu zebrac mase kasy i robi gre po swojemu

Odnośnik do komentarza

'Lara Drake' wygląda dość średnio (nie chodzi tylko o grafike) ale o całokształt mechaniki rozgrywki

hmmm . . . . widać na jej włosy (grzywka itd ale bez kucyka) nie działa grawitacja :P

 

oby tylko chęć (producenta) przetrwania na rynku nie okazała się silniejsza niż dziedzictwo Lary CROFT

Edytowane przez Grez
Odnośnik do komentarza

Info z GI:

- Don't expect much of the old linear platforming formula. "We're now giving the player the opportunity to go into a space and choose their own path. Where we take you across the ledge of the B-52 bomber, that's a tutorial. Once you move away from the plane, everything is basically open, dynamic traversal where the player has the freedom to roam around a jump from location to location with ease..."

 

- You'll be able to air steer, direction control, speed her up/down during jumps

 

- The game has an XP system. You'll be able to use this for upgrading Lara's abilities. You'll also have to scavenge for materials to upgrade Lara's equipment

 

- The base camps will allow you to upgrade Lara's abilities, improve your equipment and fast travel to other base camps that you've visited on the island

 

- Early on you'll only have a few options to upgrade Lara, such as giving her the ability to carry additional arrows for her bow or increasing the speed that she's able to shoot the arrows. As you continue the system will open up and allow you to shape her abilities to your playstyle.

 

- The context-sensitive actions are one-off sequences. For example, the scene with Lara stabbing the wolf is only going to happen once in the game. They say that if you do it right the first time it'll have an impact.

 

- "There is linearity to the story - you have to go from point A to point B - but there's junctions in between where we want the player to feel like they're real explorers." These are described as non-linear hub spaces that you can come back to at different times of day.

No miejmy nadzieję, że faktycznie dostaniemy też nieliniową rozgrywkę, a nie tylko same skrypty à la Uncharted.

Odnośnik do komentarza

To Uncharted w czystej postaci. Z jednej strony dobrze, bo bedzie mial duzo przerywnikow i niezgorsza fabule (mam nadzieje), z drugiej troche zatesknie za starym TR, gdzie ekspolaracja byla na pierwszym miejscu, daleko przed fabula.

Gra prezentuje sie wybornie, a Square-Enix celuje w najlepsza gre generacji. Oby im sie udalo :)

Odnośnik do komentarza

Świetny trailer, akcji nie będzie brakować, klimat znacznie cięższy niż w Uncharted, oby tylko było jak najmniej broni palnej, tak jak to do tej pory pokazują i ciekawi mnie jak rozwiążą te sekwencje z żarciem. Czy będzie trzeba uzupełniać w ten sposób wytrzymałość co jakiś czas jak w MGS3, czy to tylko taki pojedynczy skrypt.

Odnośnik do komentarza

Tomb Raider > Last of Us

Po konfie MS: Tomb Raider < Last of Us

 

Jakbym chciał pograć w Uncharted włączyłbym Uncharted. Gdzie ten sandbox/free-roam? Po cholere pokazywać korytarze w grze, która miała być survivalem na otwartych przestrzeniach. Już nie czekam.

 

... albo inaczej, teraz czekam na coś co mnie zachęci do tej gry.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...