Opublikowano 16 marca 201312 l nie można :] (% liczy się od całości - ja na finiszu miałem 89, reszta to znajdźki pominięte.)
Opublikowano 16 marca 201312 l Jezusie przenajświętszy, jak ja tej gry nie czuję. Z każdą kolejną minutą co raz częściej mówię do siebie: "mhm, to już widziałem w grze X" "o, wspinam się po metalowej konstrukcji, czyżby się miała zaraz zawa... (pipi)" Strzelanie kompletnie nie sprawia mi przyjemności, wspomaganie przy skokach żebym nie daj boże się nie spier.dolił z platformy też mi się nie podoba, QTE są oczywiście chu.jowe, bohaterowie są płascy i stereotypowi jak w polskim kabarecie. Ładnie wygląda, tego temu tytułowi nie jestem w stanie zabrać. Nie wiem, może gdybym grał w to 3 lata temu, to zbierałbym co 5 minut szczękę z podłogi. Może. W roku 2013 nowy Tomb Raider okrutnie mnie nuży. Edit: 100 razy lepiej bawiłem się przy Guardian of Light i chyba ten tytuł będzie dla mnie synonimem dobrego Tomb Raidera tej generacji. Edytowane 17 marca 201312 l przez ragus
Opublikowano 17 marca 201312 l Sądząc po jego podejściu do takiej formy rozgrywki action-adventure, to już chyba nie. Ogółem w paru polskich reckach na YT narzekają, że to połączenie Uncharted i wszelkiej maści współczesnych shooterów TPP. Prawdą jest, że jeśli nowy TR byłby utrzymany w dawnym stylu rozgrywki to narzekań na archaiczne podejście Crystal Dynamics nie byłoby końca.
Opublikowano 17 marca 201312 l Lubię, ale po jedynce, dwójce i wersji na Vitę już mi starczy Uncharted.
Opublikowano 17 marca 201312 l To właśnie tłumaczy Twoje wrażenia z TR xD. Sądzę, że trzeba mocno lubić Uncharted, żeby czerpać fun z tej gry. Osoby już zmęczone materiałem będą dostrzegały w grze więcej wad niż zalet.
Opublikowano 17 marca 201312 l Lubię, ale po jedynce, dwójce i wersji na Vitę już mi starczy Uncharted. No to jeszcze trójka Ci została Co do konieczności lubienia U, żeby polubić TR, to może i da się jakimś cudem zajarać nową Larą, nawet jeśli się jakoś przednio przy Drake'u nie bawiło, aczkolwiek ciężko mi jest sobie wyobrazić, że bez lubienia tego właśnie gatunku ktoś łyknie z chęcią nową Larę.
Opublikowano 17 marca 201312 l Ludu zacny! Kiedy wpada trofik za 100% wyzwań? bo mam zrobione wszystkie, wszędzie na mapce szybkiej podróży mam 100% ale trofeum jak nie ma tak nie ma.... przeoczyłem coś? czy zostałem ofiarą glitcha? :S
Opublikowano 17 marca 201312 l Lubię, ale po jedynce, dwójce i wersji na Vitę już mi starczy Uncharted. No własnie, ja nie przepadam z Uncharted więc dla mnie w TR najlepsze były momenty kiedy mieliśmy troche swobody, szczątkowa eksploracja oraz stealth kille. Etap w lesie pod koniec gry po tym jak helikopter się rozbił kiedy Lara brodziła po pas w wodzie z łukiem i starałem się wszystkich wyeliminować po cichu - był piękny (Rambo style - brakowało tylko zanurzenia się w błocie i pochłonięcia jakiegoś nie świadomego kolesia). Gdy gra wymagała więcej od nas żeby wlasnie zabijać po cichu, chować się aby przetrwać była by mega, a tak jest tylko dobra. Edytowane 17 marca 201312 l przez _Be_
Opublikowano 17 marca 201312 l Ludu zacny! Kiedy wpada trofik za 100% wyzwań? bo mam zrobione wszystkie, wszędzie na mapce szybkiej podróży mam 100% ale trofeum jak nie ma tak nie ma.... przeoczyłem coś? czy zostałem ofiarą glitcha? :S Też się dałeś nabrać na statystyki szybkiej podróży. Nie wszystkie lokacje są tam uwzględnione. Sprawdź bunkier na ścianie klifu i zobacz co tam trzeba zrobić (chyba podpalanie flag tam było). To ten bunkier blisko statku.
Opublikowano 17 marca 201312 l Ludu zacny! Kiedy wpada trofik za 100% wyzwań? bo mam zrobione wszystkie, wszędzie na mapce szybkiej podróży mam 100% ale trofeum jak nie ma tak nie ma.... przeoczyłem coś? czy zostałem ofiarą glitcha? :S Też się dałeś nabrać na statystyki szybkiej podróży. Nie wszystkie lokacje są tam uwzględnione. Sprawdź bunkier na ścianie klifu i zobacz co tam trzeba zrobić (chyba podpalanie flag tam było). To ten bunkier blisko statku. Geez, rzeczywiście tam nie spaliłem jednej flagi.... ehhh Dzięki!
Opublikowano 17 marca 201312 l TR miał poważne zmiany na etapie koncepcyjnym, zamiast "survival lara" miał być bardziej jak SotC i bardziej fantasy co pokazuje ten vid szkoda tego miotacza ognia, może w dwójce Edytowane 17 marca 201312 l przez black mamba
Opublikowano 17 marca 201312 l Ciągle mam nadzieję na Tomba prawie kompletnie pozbawionego elementu ludzi, jak oryginalna jedynka. Klimat odosobnienia i zatracenia w nieznanym był absolutnie fantastyczny.
Opublikowano 17 marca 201312 l 1. w jedynce było paru chłopków naprzykrzaczy, chyba jeden na deskorolce (*) 2. 4 nie była przypadkiem też pozbawiona ludzi? zgadzam sie, jedynka najlepsza, to koloseum i ciemnosci, mniam.
Opublikowano 18 marca 201312 l No nie napisałem przecież, że w jedynce nie było żywej duszy oprócz Lary, ten deskorolkowiec to poracha, ale reszta ideał. Czwórka też gra idealna, mogliby w tą stronę pójść teraz przy robieniu nowej dwójki.
Opublikowano 20 marca 201312 l Zagrałem przed chwilą godzinkę i cóż mogę rzec - gierka przypadła mi do gustu natychmiastow. Świetnie umiejscowiony klimat, młoda Lara, łuk i feeling TRów. Tak to sobie wyobrażałem. Platyna siądzie raz dwa.
Opublikowano 24 marca 201312 l Po ograniu 50% gry zdecydowanie kandydat na gre roku. Wreszcie powrot Lary w cudownym stylu i Drake poszedł w cień ze swoją bajkowością
Opublikowano 24 marca 201312 l Tylko zobacz, czy drugie 50% Cię nie zmuli, też się mega jarałem bo pierwszej połowie gry, później fabułka IMO nieco siadła, a i z gry się czysty shooter zrobił bez tych fajnych elementów survivalu i klimaciku z początku.
Opublikowano 24 marca 201312 l Bez przesady z tym "czystym shooterem", natomiast jeśli chodzi o końcówkę to przecież plaża robi świetne wrażenie. Jedyne do czego można się przyczepić to do samej finałowej akcji.
Opublikowano 24 marca 201312 l W końcówce było fajne nawiązanie do starych TR. ze strzelaniem z dwóch gnatów jednocześnie, szkoda tylko, że zamiast normalnej walki wrzucono tutaj dosyć krótkie QTE Zabrakło jednak bossów jak choćby w Anniversary. Te 2 walki duży spasiony Rosjanin i Samuraj są zbyt podobne do siebie, a patrząc na dostępny ekwipunek był potencjał na coś dużo lepszego. Btw czy tylko dla mnie mapa wydaje się jakoś mało czytelna? Panuje na niej jakiś chaos i powinny pozostać tylko przedmioty, których jeszcze nie odnalazłem, a nie nasrane tam jest grobowcami, czy reliktami, które już przecież znalazłem/odwiedziłem. Teraz nawet nie wiem gdzie podział się ostatni talizman do zestrzelenia w pierwszym obozowisku. Taki Batman miał znacznie bardziej intuicyjną mapkę.
Opublikowano 24 marca 201312 l Tak, nawet jest wygodniej, bo masz już odpowiedni sprzęt by dostać się w niektóre miejsca. Oczywiście można to robić od razu w trakcie gry przenosząc się do wcześniej odwiedzanych obozowisk.
Opublikowano 24 marca 201312 l Dzięki wielkie za odpowiedz. Za jakiś czas mam zamiar kupić Tomb Raidera btw @Zwyrol jakie masz psnid?
Opublikowano 25 marca 201312 l Jako że jeszcze nie grałem mam parę pytań. Jak wyglądają elementy survival (z naciskiem na odnoszenie ran , leczenie, opatrywanie)?Jaką najcięższą kontuzję można odnieść? Czy jest to przedstawione realistycznie vide MGS3?Czy wystarczy łyknąć apteczkę i Lara się już nie słania na nogach?Jak wyglądają elementy zdobywania pożywienia , chorób , zatruć jadem -Jeśli wogóle są zawarte w grze?Roger tego nie wspominał w recenzji- być może - Prawdziwego Survivalu nie ma ?Proszę wyjaśnijcie te sprawy , Z góry wielkie Dzięki
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.