Skocz do zawartości

Tomb Raider


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heh...otwarty swiat był w sumie już w Legacy of Kain:Soul Reaver moze to będzie coś w ten deseń... ;) .Mam przynajmniej taka nadzieję no chyba że dadzą nam do dyspozycji jakąś małą wysepke ewentualnie kilka i będziemy plywać między nimi jakąś motorówką(coś jak Zelda:Wind Waker) :P .Bo system z Red Faction Guerilla czy nawet Far Cry 2 by juz tu nie pasował moim zdaniem.

Opublikowano

Jak mają dać takie coś jak we Far Cry 2 to niech lepiej sobie odpuszczą. Pamięta ktoś lokacje na wyspach na pacyfiku w Tomb Raider 3? Już tam trzeba było się sporo nachodzić i było naprawdę wiele dróg. Teraz mają szansę by wrzucić gracza na jeszcze głębszą wodę.

Opublikowano

Jak już pisałem, do sandboxa nic nie mam, bo może wyjść z tego coś naprawdę rewolucyjnego dla tej serii, ale te potworki? Hhmmm, jakby na siłę próbowali wcisnąć to "M" w oznakowaniu. Jeśli mają to być takie akcje jak w AoD to niezbyt mi się to uśmiecha.

Opublikowano

Powinni zrobić nowego LoK zamiast wskrzeszać Larę.

 

Próbują zrewolucjonizować serię na siłę. Niech powrócą do korzeni. Usuną wszystkie ułatwienia, stworzą mniej liniowe levele i będzie dobrze. Z Lary - poszukiwaczki przygód - najpierw zrobili panią archeolog, potem przestępcę, następnie sentymentalną ciapę z radiem i dziwnymi przyjaciółmi.

Teraz ma stać się pogromcą duchów?

Ja chcę strzelać do zwierząt i eksterminować gatunki zagrożone wymarciem. Nie chcę walczyć z ludźmi i stworami z Silent Hill.

Opublikowano

Taa..., nowy LoK, na cokolwiek by wyszedł to bym kupił tę konsole. Niestety seria raczej umarła, ludzie odpowiedzialni za nią się porozchodzili do innych firm [Naughty Dog] itp.

Opublikowano

Ten cały 'sandbox' to tylko chwyt reklamowy, bo takie gry teraz dobrze się sprzedają. Na pewno nie zrobią z nowego Tomba czegoś na kształt GTA, bez jaj. Pewnie parę świątyń będzie można w dowolnej kolejności 'raiderować' a miedzy nimi jakieś szlaki przez dżungle porobią i tyle będzie z sandboxa.

  • 4 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

http://www.joystiq.com/2010/11/27/square-enix-files-trademark-for-a-survivor-is-born/

 

Plotek ciąg dalszy a wszystko już niedługo się wyjaśni. Tak patrząc na ten screen widzę oczami wyobraźni nową Larę w formie sandboxa.

Wielka - duża wyspa, nawiedzona z masą zagadek elementów platformowych. Pójście w stronę survivalu (polowanie - jedzenie, szukanie schronów) to by była jazda.

 

PS. A ja właśnie wbiłem platynkę w Underworld ;p.

Opublikowano

Crystal Dynamics jeszcze słabego TR nie wypuścili. Zmiany wydaję się być fajne na papierze + klimat horroru, ale co mnie trochę niepokoi to, że gra ma być sandboxem. Popatrzcie sobie na liniowe Underworld, chociaż bardzo dobre, to miało masę bugów, to co będzie w przypadku jeszcze bardziej rozległego świata?

Opublikowano

Słuszna uwaga.

 

Niestety parę dni temu kończyłem drugi raz Underworld to znaczy zbierałem skarby. I jestem w 100 % pewny, świadom tego co piszę, że w tak zabugowaną grę na dodatek z tak zwalonym kodem nie grałem. Coś okropnego no ale mam nadzieję, że przez te 2-3 lata nauczyli się "programować" chociaż...

 

Bo jak nie to nie widzę tego tym bardziej tak jak wspomniałeś ma być to sandbox. Biorąc pod uwagę, że sandboxy, rozległe gry są najbardziej narażone na błędy.

 

Tak czy siak koncepcja nowej Lary brzmi świetnie. Jeżeli pójdą w stronę survivalu jeżeli naprawdę się postarają to może wyjść epicka gra.

Gameplay, gameplay. gameplay !!!

Opublikowano

a ja bym sie cieszyl jak by zrobili symulator rozbitka i surviwalu na wyspie, z elementami akcji, zagadek i horroru, wtedy chetnie bym pograł

 

ale jesli to bedzie zwykly tombrider tylko w dodatku pogorszony sanboxowatością to nie dla mnie

Opublikowano

Choć, na razie, w teorii nowy TR zapowiada się wyśmienicie i klimatycznie i każdy życzyłby sobie taką Larę Croft, to jednak lepiej się wstrzymać do oficjalnych informacji, a nawet do jakiś gameplay'ów. W końcu taki AC(1) też zapowiadał się niesamowicie jak dobrze, a jaki był wynik końcowy to każdy wie. W ogóle biorąc pod uwagę jak liniowe były poprzednie części TR od Crystal Dynamics, to jakoś nie mogę sobie wyobrazić że teraz poradzą sobie z otwartym światem i różnymi drogami do celu (biorąc pod uwagę nie zbyt długi czas dewelopingu). A już na "symulator rozbitka", niestety, na pewno nie ma co liczyć. W końcu gry są coraz prostsze, więc raczej na polowanie na zwierzynę, w celu zdobycia jedzenia czy szukanie schronu nie ma co liczyć. A szkoda. No, ale wszystko się wyjaśni już za parę dni.

Opublikowano

Z tymi coraz prostszymi grami, to bym nie przesadzał. Jeżeli natomiast chodzi o nowego Tomba, to w ogóle nie zależy mi na w pełni otwartym terenie, ba - urok tej serii od zawsze tkwił właśnie w opuszczonych, liniowych, po części klaustrofobicznych miejscówkach- być może niewielkich rozmiarów, ale za to z niesamowicie oddawanym klimatem. To się zawsze sprawdzało i tak mogłoby zostać. Za to zmiana klimatu na bardziej horrorowy i lekka przeróbka wizerunku Lary mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.

Opublikowano

Czy ja wiem czy urok Lary tkwił w liniowych, niewielkich rozmiarów miejscówkach. Ja bym powiedział wręcz odwrotnie Lara nigdy nie miała korytarzowych leveli raczej wielkie, rozległe albo jeszcze inaczej. Korytarze, liniowe miejscówki przeplatały się z rozległymi terenami.

 

Poza tym jeszcze jedna sprawa. Dużo osób ma jakieś mylne wyobrażenie na temat sandboxów ;], przecież sandbox nie oznacza od razu wielkiego, otwartego terenu jak w GTAIV czy RDR. Moim zdaniem sandbox bardziej oznacza wiele dróg do celu czy może "otwartą drogę" do celu. Nie widzę nic na przeszkodzie żeby w sandboxowej Larze znalazły się miejscówki typu ciasne jaskinie, wąskie przepaście, ciasne koryta, rozbity statek - samolot czy np. wąskie tereny.

 

Wręcz odwrotnie współczesne sandboxy mają tak zróżnicowane tereny (Just Casue 2), że można spodziewać się każdej miejscówki o innym klimacie. Kiedyś było skakanie z levelu na level a teraz sami przemierzając grę "w czasie rzeczywistym" zmieniamy lokacje.

 

Nie mam pojęcia jak będzie wyglądać ta Lara. Ale jak dla mnie TR w sandboxie czy może we free roamingu jak Batman to strzał w 10. Wręcz jakby seria od początku była stworzona do tego. Survivalowy sandbox w "lekkim" horrorze z obowiązkowymi zagadkami i elementami platformowymi :wub:

Opublikowano

Czy ja wiem czy urok Lary tkwił w liniowych, niewielkich rozmiarów miejscówkach. Ja bym powiedział wręcz odwrotnie Lara nigdy nie miała korytarzowych leveli raczej wielkie, rozległe albo jeszcze inaczej. Korytarze, liniowe miejscówki przeplatały się z rozległymi terenami.

Może nie aż takich niewielkich, ale porównując wielkość tamtych lokacji do takiego Prince of Persia (ps3) czy nawet ostatniego (pełnoprawnego) Tomba, to jednak różnica jest zauważalna. Nie twierdzę, że wprowadzenie bardziej rozbudowanego świata jest kiepskim pomysłem, jednak dla mnie w przypadku Tomb Raidera taki zabieg jest zbyteczny. Chyba po prostu już się przejadłem tymi wszystkimi sandboxami i wolałbym coś bardziej klasycznego.

Opublikowano

Czy ja wiem czy urok Lary tkwił w liniowych, niewielkich rozmiarów miejscówkach. Ja bym powiedział wręcz odwrotnie Lara nigdy nie miała korytarzowych leveli raczej wielkie, rozległe albo jeszcze inaczej. Korytarze, liniowe miejscówki przeplatały się z rozległymi terenami.

 

Poza tym jeszcze jedna sprawa. Dużo osób ma jakieś mylne wyobrażenie na temat sandboxów ;], przecież sandbox nie oznacza od razu wielkiego, otwartego terenu jak w GTAIV czy RDR. Moim zdaniem sandbox bardziej oznacza wiele dróg do celu czy może "otwartą drogę" do celu. Nie widzę nic na przeszkodzie żeby w sandboxowej Larze znalazły się miejscówki typu ciasne jaskinie, wąskie przepaście, ciasne koryta, rozbity statek - samolot czy np. wąskie tereny.

 

Wręcz odwrotnie współczesne sandboxy mają tak zróżnicowane tereny (Just Casue 2), że można spodziewać się każdej miejscówki o innym klimacie. Kiedyś było skakanie z levelu na level a teraz sami przemierzając grę "w czasie rzeczywistym" zmieniamy lokacje.

 

Nie mam pojęcia jak będzie wyglądać ta Lara. Ale jak dla mnie TR w sandboxie czy może we free roamingu jak Batman to strzał w 10. Wręcz jakby seria od początku była stworzona do tego. Survivalowy sandbox w "lekkim" horrorze z obowiązkowymi zagadkami i elementami platformowymi :wub:

 

No gdyby wyglądało to jak Batman, to byłoby ok, ale tam było dużo zamkniętych lokacji, otwarte to tylko fragment.

Opublikowano (edytowane)

I zaje.biście imo.

 

Stare TR-y się już skończyły oczywiście imo taki powiew świeżości może znowu wynieść serię na wyżyny ;]. W sumie dalej nic nie wiadomo oprócz potwierdzenia, że będzie to survival :wub: a nowy wygląd Lary: interesujący, ciekawy jak najbardziej może być. Ciekaw jestem jak będzie wyglądać w ruchu, w grze.

 

Tu zdanie - dwa więcej:

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2010/12/06/january-cover-revealed.aspx

 

SURVIVAL!

Edytowane przez SłupekPL

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...