Skocz do zawartości

Tomb Raider


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na Twoje pytania jest jedna odpowiedź - wszystko ma charakter umowny. Jako taki survival ogranicza się do niewielu momentów kiedy trzeba coś zdobyć, a jest to zazwyczaj związane z fabułą.

Opublikowano (edytowane)

Jako że jeszcze nie grałem mam parę pytań.

1. Jak wyglądają elementy survival (z naciskiem na odnoszenie ran , leczenie, opatrywanie)?

2. Jaką najcięższą kontuzję można odnieść? Czy jest to przedstawione realistycznie vide MGS3?

3. Czy wystarczy łyknąć apteczkę i Lara się już nie słania na nogach?

4. Jak wyglądają elementy zdobywania pożywienia , chorób , zatruć jadem -Jeśli wogóle są zawarte w grze?

Roger tego nie wspominał w recenzji- być może - Prawdziwego Survivalu nie ma  ?

Proszę wyjaśnijcie te sprawy , Z góry wielkie Dzięki

1. Nie wyglądają, bo ich nie ma.

2. Nie ma kontuzji.

3. Nie ma apteczek, jest autoregeneracja zdrowia, jak w większości współczesnych strzelanek.

4. Brak takich elementów.

 

Gierka fajna, ale nie nastawiaj się w żaden sposób na survival, a na klasyczne action adventure ze sporą ilością strzelania.

Edytowane przez noxious33
Opublikowano (edytowane)

 

Jako że jeszcze nie grałem mam parę pytań.

1. Jak wyglądają elementy survival (z naciskiem na odnoszenie ran , leczenie, opatrywanie)?

2. Jaką najcięższą kontuzję można odnieść? Czy jest to przedstawione realistycznie vide MGS3?

3. Czy wystarczy łyknąć apteczkę i Lara się już nie słania na nogach?

4. Jak wyglądają elementy zdobywania pożywienia , chorób , zatruć jadem -Jeśli wogóle są zawarte w grze?

Roger tego nie wspominał w recenzji- być może - Prawdziwego Survivalu nie ma  ?

Proszę wyjaśnijcie te sprawy , Z góry wielkie Dzięki

1. Nie wyglądają, bo ich nie ma.

2. Nie ma kontuzji.

3. Nie ma apteczek, jest autoregeneracja zdrowia, jak w większości współczesnych strzelanek.

4. Brak takich elementów.

 

Gierka fajna, ale nie nastawiaj się w żaden sposób na survival, a na klasyczne action adventure ze sporą ilością strzelania.

Szkoda że nie potraktowano survivalu trochę poważniej, dodało by to grze większego realizmu.Może w sequelu . Dzieki Yap i noxious33

Edytowane przez Tokugawa1982
Opublikowano

W końcówce było fajne nawiązanie do starych TR.

ze strzelaniem z dwóch gnatów jednocześnie, szkoda tylko, że zamiast normalnej walki wrzucono tutaj dosyć krótkie QTE

 

 

Zabrakło jednak bossów jak choćby w Anniversary. Te 2 walki

duży spasiony Rosjanin i Samuraj

są zbyt podobne do siebie, a patrząc na dostępny ekwipunek był potencjał na coś dużo lepszego.

 

Btw czy tylko dla mnie mapa wydaje się jakoś mało czytelna? Panuje na niej jakiś chaos i powinny pozostać tylko przedmioty, których jeszcze nie odnalazłem, a nie nasrane tam jest grobowcami, czy reliktami, które już przecież znalazłem/odwiedziłem. Teraz nawet nie wiem gdzie podział się ostatni talizman do zestrzelenia w pierwszym obozowisku. :confused: Taki Batman miał znacznie bardziej intuicyjną mapkę.

 

Przecież masz tam filtry i możesz sobie wyłączyć te znajdzki, które już zdobyłeś, grobowce w których już byłeś etc.

Opublikowano

W końcówce było fajne nawiązanie do starych TR.

ze strzelaniem z dwóch gnatów jednocześnie, szkoda tylko, że zamiast normalnej walki wrzucono tutaj dosyć krótkie QTE

 

 

Zabrakło jednak bossów jak choćby w Anniversary. Te 2 walki

duży spasiony Rosjanin i Samuraj

są zbyt podobne do siebie, a patrząc na dostępny ekwipunek był potencjał na coś dużo lepszego.

 

Btw czy tylko dla mnie mapa wydaje się jakoś mało czytelna? Panuje na niej jakiś chaos i powinny pozostać tylko przedmioty, których jeszcze nie odnalazłem, a nie nasrane tam jest grobowcami, czy reliktami, które już przecież znalazłem/odwiedziłem. Teraz nawet nie wiem gdzie podział się ostatni talizman do zestrzelenia w pierwszym obozowisku. :confused: Taki Batman miał znacznie bardziej intuicyjną mapkę.

Spróbuj pod mostem.

Opublikowano

 

W końcówce było fajne nawiązanie do starych TR.

ze strzelaniem z dwóch gnatów jednocześnie, szkoda tylko, że zamiast normalnej walki wrzucono tutaj dosyć krótkie QTE

 

 

Zabrakło jednak bossów jak choćby w Anniversary. Te 2 walki

duży spasiony Rosjanin i Samuraj

są zbyt podobne do siebie, a patrząc na dostępny ekwipunek był potencjał na coś dużo lepszego.

 

Btw czy tylko dla mnie mapa wydaje się jakoś mało czytelna? Panuje na niej jakiś chaos i powinny pozostać tylko przedmioty, których jeszcze nie odnalazłem, a nie nasrane tam jest grobowcami, czy reliktami, które już przecież znalazłem/odwiedziłem. Teraz nawet nie wiem gdzie podział się ostatni talizman do zestrzelenia w pierwszym obozowisku. :confused: Taki Batman miał znacznie bardziej intuicyjną mapkę.

Spróbuj pod mostem.

 

 

Tego pod mostem to na pewno zestrzeliłem.  Najgorzej, że nie widzę w ogóle tego gówna oznaczonego na mapce. O_o

Opublikowano

Tylko zobacz, czy drugie 50% Cię nie zmuli, też się mega jarałem bo pierwszej połowie gry, później fabułka IMO nieco siadła, a i z gry się czysty shooter zrobił bez tych fajnych elementów survivalu i klimaciku z początku.

Tylko zobacz, czy drugie 50% Cię nie zmuli, też się mega jarałem bo pierwszej połowie gry, później fabułka IMO nieco siadła, a i z gry się czysty shooter zrobił bez tych fajnych elementów survivalu i klimaciku z początku.

Jak najbardziej druga połowa gry była jak dla mnie również świetna i lecę teraz z pełną opinią i subiektywną oceną 10/10 :)

 

Ostatnio w tak dobrze doszlifowany produkt miałekm okazję zagrać podczas premiery gry Far Cry 3 i sądziłem, że ciężko bedzie pobić pod względem klimatu wyspy, świetnej grafiki oraz fabuły. Stara / młoda Lara powróciła na zaszczytny tron jeżeli chodzi o przygodówki z tak wymaksowanymi elementami kojarzącymi sie z seriami Uncharted, Assassins Crees, Far Cry(choć to fps to feeling czasem podobny), jak dla mnie number one w swojej kategorii. Grafika olśniewa, zróżnicowanie terenu, animacja Lary (mistrzostwo), zmiany pogodowe oraz multum innych smaczków powoduje opad szczęki jaki niegdyś towarzyszył mi podczas drugich przygów Nathana Drake'a. Oby gra sie sprzedała bo sequel łykam od razu i bez wachania. Wachlarz rozwoju Lary oraz jej ekwipunku też zasługuje na pochwałę, czasem bakctraking zyskuje na silę niczym w serii Zelda bo też miałem czasem takie odczucia po upgradzie danej broni czy umiejętności.

 

Co jeszcze mi sie podobało? Świetna ścieżka dźwiękowa i więcej motywów eksploracji niż walki, poziom wyważenia idealny. Sekretów jest zatrzęsienie i gdyby nie głupie trofeum za multi (60 level) to splatyowałbym z taką samą chęcią jak seri Uncharted czy najnowszego FC :). Widać, że gra została doszlifowana praktycznie w każdym aspekcie począwszy od menu, pierwszych minut survivalu aż po napisy końcowe. W nawale gier jakie ostatnio przychodzi mi kupować (gow4, mgr itd.) ten tytuł stawiam na pierwszym miejscu i mogę go polecić nie tylko starym fanom TR jak ja ale wszystkim ;) Must Have warty wydanych pieniędzy ;)

  • Plusik 6
  • Minusik 1
Opublikowano

Wczoraj również skończyłem nowego TRa i zgodzę się do pewnego stopnia z przedmówcą. Nie ma tu nawet chwili nudy, gra została dopieszczona zarówno od strony technicznej jak i fabularnej. Postać Lary została na tyle uwiarygodniona, że nie ma najmniejszego problemu z polubieniem jej stylu i jej samej. Co robi w momencie kiedy słyszy jakiś patrol? Wzdycha w strachu i szepcze "Sz sz, szszsz...". Jakby dawała do zrozumienia kolesiowi, który nią steruje, żeby się na chwilę przymknął i skoncentrował.

Sama wyspa jest brudna, wszędzie błoto, krew, kości i rdza. Te elementy tworzą niesamowity klimat mówiący, że lekko nie będzie. Nie liczyłem ile razy Lara spadła, pokiereszowała swoje śliczne ciałko, nabiła guza i rozcięła ramię, ale sceny kaskaderskie w nowym Tomb aider'ze są pełne dynamiki, konkretnej rozpierduchy i finałów gdzie mówimy sobie "Ufff".

Jeśli chodzi o samą ocenę gry to dam jej 9 bo jest to dla mnie jedna z lepszych gier w jakie grałem od dwóch lat, ale miałem również wrażenie, że grałem w Uncharted, które było wzorowane na Indianie Jones'ie i wcześniejszych TRach. Nie jest to oczywiście zła cecha, wręcz przeciwnie, ale myślę, że dyszki zachowuje się dla gier ponadczasowych, a nowa Lara powróciła tylko i przypomniała o sobie wbijając mi hak do wspinaczki w czaszkę.

Gierka jest warta swoich pieniędzy, a ja przez chwilę nawet nie pomyślałem, żeby przestać grać bądź szarpnąć w coś innego. Polecam.

  • Plusik 3
Opublikowano

 

Podobno TR za 120zł na PSS.

 

Nie podobno ale na pewno :) wspaniała okazją dla tych co jeszcze nie grali 

 

Ja wiem czy taka okazja? W sklepach w UK można dostać pudełkową wersje w podobnej cenie razem z przesyłką a potem przynajmniej można to sprzedać. 

Opublikowano

 

 

Podobno TR za 120zł na PSS.

 

Nie podobno ale na pewno :) wspaniała okazją dla tych co jeszcze nie grali 

 

Ja wiem czy taka okazja? W sklepach w UK można dostać pudełkową wersje w podobnej cenie razem z przesyłką a potem przynajmniej można to sprzedać. 

50% z ceny jaka byla dotychczas jest okazja (jakkolwiek by na to nie patrzec). Wiele osob nie potrzebuje kopii na plycie a czekanie na przesylki z UK tez nie kazdemu pasuja; Ja wlasnie nabylam wersje online i mam nadzieje ze bedzie dobra zabawa:)

Opublikowano

 

Podobno TR za 120zł na PSS.

 

Nie podobno ale na pewno :) wspaniała okazją dla tych co jeszcze nie grali 

Nie wydaje mi się. Grę z zerowym replayability, którą można przejść w 3-4 wieczory lepiej jest kupić w pudełku. Na sprzedaży straci się 20-30 złotych a za resztę można kupić następną grę. Taka prawda.

Opublikowano

wiadomo ze z pudelkowa wersja jest tak ze po przejsciu gry lepiej/szybciej idzie sprzedac czy tam zamienic ale jak te 120 damy na pol (skladka) to juz na prawde duzo nie stracimy na taki wydaniu a gra chodzi z dysku i laser sie nie meczy ;) jeszcze jak kto jest dobrym "biznesmanem" to moze i z tym cyfrowy wydaniem pokombinowac i wyjdzie na swoje.

jedno jest pewne, wszystkim sie zawsze nie dogodzi, jeden lubi w puelku miec gre, drugi na dysku, jeden rzyga na polskie tlumaczenie, drugi sie cieszy ze gra po polsku, ot co.

end offtopic

Opublikowano

pewnie niewielu z was gralo, wiec mozecie nie wiedziec, ale soundtrack z main menu jest identyczny do tego z Dead Space 3, a moze nawet ten sam wstep :)

jak znajde porownanie to wstawie. 

p.s

tutaj lepiej mi pasuje.

Opublikowano

Zależy jak grasz.  Jak ktoś leci tylko do przodu to uwinie się  w 10h. Zaglądając wszędzie i wracając się,  po znalezieniu odpowiedniego sprzętu do wcześniej niedostępnych lokacji, można grać z 2 razy dłużej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...