Skocz do zawartości

Tom Clancy's: Endwar 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
VideoGamer donosi, iż Michael De Plater z Ubisoft przyznał w rozmowie z nimi, że wewnętrzne studio koncernu z Szanghaju pracuje nad drugą częścią gry strategicznej Tom Clancy's EndWar. Aktualnie przy kontynuacji ma dłubać mały zespół, skupiający się przede wszystkim na dwóch elementach: stworzeniu lepszej fabuły oraz dodaniu rozgrywce większej głębi. Niestety na razie nie wiemy nic o planowanym terminie zakończenia produkcji. Pierwsza odsłona sprzedała się w nakładzie 1,5 miliona egzemplarzy, uzyskując tym samym lepszy wynik niż Red Alert 3 czy inne strategie. Tylko Halo Wars udało się pobić EndWar.

 

http://www.onlinecenter.pl/4975/Aktualnosc...cja-EndWar.html

 

piekny news... ja poprosze lepsze replaye, lepsza fabule i pare usprawnien rozgrywki... pytanie tylko jak moze byc cos takiej jak endwar 2 ?

  • Odpowiedzi 1
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Nowy EndWar :)

 

Ok to ja poproszę jeszcze:

- nowy kolo zajmujący się marketingiem do następnej części EW, który zapewni odpowiedni jego poziom i nie ustali "przypadkiem" Daty Wydania gry razem z np. Gearsami#3;

- porządny Tutorial dla Nowych Graczy;

- porzadny Matchmaking;

- porządne serwery(żeby co drugi weekend nie padały na morde...) ;

- ułatwiony start dla Nowych Graczy: (Rank-3-noob kontra Rank-12-Veteran to w #1 nic niezwykłego), wszystkie jednostki na LV.2 , 3-4 mln. gotówki na start;

- "System Balansu Liczebności Graczy", żeby nie bylo, że zwycięża najliczniejsza frakcja, albo ten do którego, aktualnie Tactical Warfare w całości wskoczył

( kilkudziesięciu BARDZO dobrych graczy, znaczna część Top Players to właśnie oni, do tego są zgrani-koncentrują się na najważniejszych mapach );

- Multi 1-4 graczy dostępne od razu, także w Kampani Fabularnej, a nie jak w #1-tylko Teatr Wojny;

- unikalne mapy w Teatrze Wojny ( a nie kopia tu, tu, i tam);

- wywalenie durnego podziału jednostek wg zasady "papier-kamień-nożyce";

- jednostki zdobywają doswiadcznie: LV1-2 o 50% szybciej, LV3-6 o 50% wolniej (mniej wysoko pozimowych jednostek, mniejsze znaczenie Unit Killing<dla casuali to ważne, ponieważ grają rzadziej>;

- off-map support otrzymuje "czas schładzania";

- przywoływanie jednostek j.w.;

- możliwość wykorzystania Batalionu z Teatru Wojny w Potyczce w celu testowania taktyk i strategii, ale z zastrzeżeniem, że jednostki nie otrzymują doświadczenia, nie mogą zostać perma-killowane;

 

W tej chwili tylko tyle przyszło mi do głowy...

Edytowane przez kant1983pl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...