Zeratul 415 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Cytat VideoGamer donosi, iż Michael De Plater z Ubisoft przyznał w rozmowie z nimi, że wewnętrzne studio koncernu z Szanghaju pracuje nad drugą częścią gry strategicznej Tom Clancy's EndWar. Aktualnie przy kontynuacji ma dłubać mały zespół, skupiający się przede wszystkim na dwóch elementach: stworzeniu lepszej fabuły oraz dodaniu rozgrywce większej głębi. Niestety na razie nie wiemy nic o planowanym terminie zakończenia produkcji. Pierwsza odsłona sprzedała się w nakładzie 1,5 miliona egzemplarzy, uzyskując tym samym lepszy wynik niż Red Alert 3 czy inne strategie. Tylko Halo Wars udało się pobić EndWar. http://www.onlinecenter.pl/4975/Aktualnosc...cja-EndWar.html piekny news... ja poprosze lepsze replaye, lepsza fabule i pare usprawnien rozgrywki... pytanie tylko jak moze byc cos takiej jak endwar 2 ? Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 (edytowane) Nowy EndWar Ok to ja poproszę jeszcze: - nowy kolo zajmujący się marketingiem do następnej części EW, który zapewni odpowiedni jego poziom i nie ustali "przypadkiem" Daty Wydania gry razem z np. Gearsami#3; - porządny Tutorial dla Nowych Graczy; - porzadny Matchmaking; - porządne serwery(żeby co drugi weekend nie padały na morde...) ; - ułatwiony start dla Nowych Graczy: (Rank-3-noob kontra Rank-12-Veteran to w #1 nic niezwykłego), wszystkie jednostki na LV.2 , 3-4 mln. gotówki na start; - "System Balansu Liczebności Graczy", żeby nie bylo, że zwycięża najliczniejsza frakcja, albo ten do którego, aktualnie Tactical Warfare w całości wskoczył ( kilkudziesięciu BARDZO dobrych graczy, znaczna część Top Players to właśnie oni, do tego są zgrani-koncentrują się na najważniejszych mapach ); - Multi 1-4 graczy dostępne od razu, także w Kampani Fabularnej, a nie jak w #1-tylko Teatr Wojny; - unikalne mapy w Teatrze Wojny ( a nie kopia tu, tu, i tam); - wywalenie durnego podziału jednostek wg zasady "papier-kamień-nożyce"; - jednostki zdobywają doswiadcznie: LV1-2 o 50% szybciej, LV3-6 o 50% wolniej (mniej wysoko pozimowych jednostek, mniejsze znaczenie Unit Killing<dla casuali to ważne, ponieważ grają rzadziej>; - off-map support otrzymuje "czas schładzania"; - przywoływanie jednostek j.w.; - możliwość wykorzystania Batalionu z Teatru Wojny w Potyczce w celu testowania taktyk i strategii, ale z zastrzeżeniem, że jednostki nie otrzymują doświadczenia, nie mogą zostać perma-killowane; W tej chwili tylko tyle przyszło mi do głowy... Edytowane 23 lipca 2009 przez kant1983pl Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.