Skocz do zawartości

Dragon Ball Raging Blast


veiner

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde, po tym demie, już wiem czemu ludzie narzekali na brak wstecznej kompatybilności - gdym mógł, zaraz bym kupił stare, porządne BT3.

 

Co do dema - zero jakiekolwiek samouczka, opcji, etc. Gameplay ujdzie jak się go opanuje, tak to zniechęca.

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No ta oprawa jest tak cholernie ŁYSA, że głowa mała. Gra spokojnie na PS2 by mogła być, a jak odpaliłem Kamehamehę Goku SSJ to liczyłem, że mówiąc prostym językiem "rozpier... małe państwo", a tu co kurz ?! nie wiem czy sobie jajca ktoś robi albo kpinę z ludzi. Czuję się szczerze oszukany, a jak głupi liczyłem że będzie w 110% zniszczalne środowisko, a efektowność, siła i potęga ciosów mnie wgniecie w glebę.

Opublikowano (edytowane)

Ehh nie wiem o czym oni myślą w tym Bandai... Chyba o (pipi)e maryny bo na pewno nie o nowych rozwiązaniach i designie dla swoich gier. Klepią w kółko to samo, przecież to jest Budokai Tenkaichi 2 z troszkę lepszymi efektami i grafiką. Nie mogę do końca narzekać bo gra jest lepsza od burst limit, ale zniszczalność terenu w grze miała być DUŻA, nie ma tu żadnej rewelacji ale raz udało mi się wbić raditza w ziemię :)

A co do vegety i brolliego ssj3 : to pewnie będzie coś takiego jak w BT3, historia alternatywna możliwa do wyboru po przejściu gry, taka inna przyszłość. Bo jeśli te postacie będą w normalnej historii to się z deczka załamie...

Edit: Dobra poczytałem na innych forach, to będzie dokładnie jak w BT3 "What-if saga"

 

W każdym razie i tak grę kupię :)

Edytowane przez KainGorn
Opublikowano

Po waszych postach dochodze do wniosku, ze jednak sobie chyba odpuszcze kupowanie tej czesci. Mialem nadzieje, ze Bandai sie poprawi po wpadce z Burst Limit a widze, ze oprocz systemu walki cala reszta juz nie koniecznie jest lepsza. Coz poki co pozostane przy DB:Tenkaichi3, moze przy 5 lub 6 grze z DB na tej generacji doswiadczymy jakiegos wyraznego skoku w jakosci gier z DB...

Opublikowano (edytowane)

Nie przesadziłem, jeżeli weźmiesz pod uwagę kontekst. Wiadomo, że nie ma co porównywać tego do Tekkena, ale w stosunku do serii konkurencyjnej Budokai to inna liga.

 

Edit: W sumie napisałem to samo co Ty ;)

Edytowane przez estel
Opublikowano

Może i tak ale chodzi tu o te odwzorowanie walki w dragon ball, tenkaichi o wiele bardziej przypomina dbz i przynosi większą frajdę, zwykłe budokai to takie ubogie tekkeny, dużo zmodernizowane mugeny. Jeden zje chleb z masłem a drugi bez, kwestia gustu , a w przypadku tej przenośni - "smaku" :)

Opublikowano

Coz, sam osobiscie gralem tylko w Burst Limit i Tenkaichi 3. I moim skromnym zdaniem to wlasnie ten drugi tytul najlepiej oddaje klimat i same walki z DB. Uniki, specjale,comba itp sa tam wykonane bardzo fajnie. Dla mnie wystarczyloby, gdyby zrobili wlasnie takie Tenkaichi 3 w 720p, dodali wygladzanie krawedzi, troszke bardziej zniszczalne srodowisko i nic wiecej by mi do szczescia nie trzeba bylo.

Hmm, z ciekawosci bede musial pozyczyc od znajomego tego Budokai i zobaczyc jak on jest...

Opublikowano

A graliście w te na PSP? Też fajne, nie wiem czy możliwe byłoby zrobienie tenkaichi na psp no ale nvm, jest w porządku. Mimo wszystko polecam kupić tego najnowszego dbz na ps3, mimo wielu zawodów i tak wydaje się fajny, jeśli nie z(pipi)ali historii to będzie w porządku. Z tego co widziałem to w burst limit np. tutaj

to występuje strasznie zakłamanie co do otoczenia, sceny walki. Przecież namek było w takim stanie dopiero gdy freeza udeżył w planete ze swojego super duper hiper ataku;p A tutaj planeta już od genki damy płonie , wybucha i ogólnie śmierdzi... W tenkaichi 3 też było dużo niesnasek... Mam nadzieję że tu już to dopracowali
Opublikowano

To jest nieprawdopodobne. Nie wierzyłem w wasze wypowiedzi, dopóki nie zagrałem w to (pipi)! No bo jak można określić grę, która w połowie obecnej generacji wygląda gorzej niż poprzednik w poprzedniej?! Efekty kombinacji, ciosów, fal... Jezuniu, przecież to wszystko chowa się przy BT3 w którym energia bohaterów niemalże wypływała z ekranu! Po za tym, po za zmienionym sterowaniem to chyba nie wprowadzili żadnych nowości (ta sama liczba ciosów, wszystkie bez wyjątku gorzej wykonane.)

10x lepiej by zrobili, gdyby zrobili zwyczajne BT3 remaster z kilkoma nowymi postaciami.

Opublikowano (edytowane)

Pograłem troszkę dłużej w to demo no i...

Minusy:

- Co do trójki to faktycznie, kamehameha i inne ataki KI są zrobione kiepsko

- niska zniszczalność

- mimo wszystko mogliby dodać o wiele więcej ataków i animacji, jeden czy dwa nowe bajery to za mało

Plusy:

- gdy długo podnosisz energię to niebo zasłania się chmurami

- mimika twarzy postaci

- dodatkowe animacje przy atakach, krótkie scenki przy używaniu ataków specjalnych

- zniszczalność niska ale mimo wszystko jest dodane parę bajerów, przyd ragon homing można wbić przeciwnika w ziemię robiąc tam mały krater, normalna dziura w podłożu:)

- ten atak wbicia wroga w ścianę

- poziomowy KaioKen ,Goku może zmieniać stopień techniki z 1 do 3

 

Dodatkowe: (nie wiem gdzie dodać;p na plus czy minus)

- zmieniono ustawienia klawiszy, teraz gałką R używamy ataków specjalnych

- blok jako R1

 

 

Ogólnie do gry trzeba się przyzwyczaić i zagrać kilka razy bez negatywnego nastawienia. Mimo wszystko to dobry tytuł, choć Bandai mogłoby zrobić coś naprawdę rewolucyjnego, na PS3 można wydać już naprawdę porządnego Dragon Balla, nie potrafią po prostu wykorzystać całego potencjału obecnych konsol, a szkoda:(

 

Osobiście jeśli będę miał tyle kasy to kupuje Edycję Kolekcjonerską :)

http://www.allegro.pl/item794150651_dragon_ball_raging_blast_special_edit_dragonball.html

Edytowane przez KainGorn
Opublikowano

Póki co demo uważam za srogą kapę. Ogólnie jestem zawiedziony ale jest to po części spowodowane tym, że przestałem cenić to całe uniwersu.

Swoją drogą- czy nie macie takiego wrażenia jak ja, że Burst Limit wyglądał o niebo lepiej?

Opublikowano

Nie wspominając rewelacyjnego pod tym względem Naruto: Ultimate Ninja Storm.

Opublikowano

Ciosy specjalne to odpowiedni ruch prawego analoga w górę, dół, lewo, prawo. Cios specjalny (po maksymalnym naładowaniu energii) to przyciśnięcie prawej gałki. Ładowanie to przytrzymanie dolnego krzyżaka.

Opublikowano

Bandai mogłoby zrobić coś naprawdę rewolucyjnego, na PS3 można wydać już naprawdę porządnego Dragon Balla, nie potrafią po prostu wykorzystać całego potencjału obecnych konsol, a szkoda:(

Myślę, że problem nie tkwi w tym, że Panowie z Namco Bandai nie potrafią zrobić porządnego Dragon Balla na konsole obecnej generacji. Oni poprostu tego nie chcą, narazie. Już grając w Burst Limit miałem wrażenie jakbym grał w demo produktu właściwego. W przypadku Raging Blast, gra została poporstu okrojona. Mieli przecież gotowe BT3, które mogli zostawić, usprawnić zarówno technicznie jak i systemowo. Ale gdybyśmy zobaczyli wszystko odrazu, to by sobie Namcock poprostu nie zarobiło, przy okazji wypuszczenia Raging Blast 2. A tak, zagwarantowali sobie, że przy nastepnej odsłonie wszyscy fani i tak pobiegną do sklepów, bo tym razem będą mieli do dyspozycji dodatkowo postaci z GT, i Goku SSJ5 (to przykład). Przynajmniej ja tak to widzę.

 

Po przerobieniu dema, zachwycony nie jestem, ale i jakoś specjalnie zawiedziony też nie. Graficznie jest ok, napewno ciekawiej niż w Burst Limit, głównie ze względu na dokładniejsze wykonanie postaci (mimika, widać ich zmęczenie walką itd.). Jedyne co drażni to "ząbki", ale być może jest to spowodowane tym ze domyślnie mam rozdziałkę ustawioną na 1080p (gra chodzi w 720p, right?). Może faktycznie trochę skopali efekty, towarzyszące niektórym atakom specjalnym, ale to przeboleję (zreszta trochę dawno odpalałem BT3, wiec tylko Kamehameha wydaje mi się gorzej wykonana). O systemie dużo powiedzieć nie mogę bo zmienione sterowanie jak narazie wybija mnie ostro z rytmu. Z tego co widziałem na filmikach z gry, można tutaj odbijać (zbijać?) ataki specjalne. I zmienić w SSJ w ułamku sekundy (bez żadnej animacji, na przykład w trakcie combosa). Jednak to obadam, już w wersji finalnej.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co widziałem na filmikach z gry, można tutaj odbijać (zbijać?) ataki specjalne. I zmienić w SSJ w ułamku sekundy (bez żadnej animacji, na przykład w trakcie combosa). Jednak to obadam, już w wersji finalnej.

Oo to ciekawe :) Fajnie by było zrobić coś takiego.

W każdym razie już mam kaske na raging blast i na pewno go kupuje na premiere lub w weekend, próbuje sprowadzić wersję kolekcjonerską nawet:)

 

 

Kurde, nieciekawa sytuacja z tą wersją kolekcjonerską. Na amazonie była jakiś czas temu ale teraz jest Nie dostepna i nie wiadomo kiedy będzie można ją zamówić, w Polsce nie znalazłem nikogo, żadnego sklepu który byłby w stanie to sprowadzić... no i kaszana:D będę musiał się chyba zadowolić zwykłą wersją

Edytowane przez KainGorn

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...