kant1983pl 7 Opublikowano 4 sierpnia 2009 Opublikowano 4 sierpnia 2009 (edytowane) Zaczęło się niewinnie od tego TRAILERA i zaraz potem serwis Kotaku zamieścił krótki artykuł >> LINK<< o możliwości powrotu znanej marki. W ciągu kilku dni serwis IGN zamieścił dwa artykuły pierwszy o pracach nad nową grą oraz o restarcie całej serii. Drugi to wywiad z współzałożycielem Smith and Tinker, Jordanem Weismanem, i prezydentem Piranha Games, Russem Bullockiem. Tutaj znajdziecie najnowszy, trwający 2 minuty i 55 sekund TRAILER . Kilka znanych już faktów: -akcja ma mieć miejsce w roku 3015 (pod koniec Trzeciej Wojny o Sukcesje-co oznacza nieobecność Klanów i ich zabawek ) -kampania dla jednego gracza -tryb kooperacji dla 4 graczy w kampanii -tryb dla wielu graczy -teren ma mieć wpływ na rozrywkę(np. radar niespacjalnie sprawdza się w mieście, stąd koniecznieczność użycia dronów) -tytuł na chwilę obecną korzysta z Unreal Engine 3 -data wydania: nieznana (prace twają od października 2008) -gra ma ukazać się na PC i X360 Screen z Trailera :Warhammer vs Atlas ( Jeeeahh!!! ) Edytowane 4 sierpnia 2009 przez kant1983pl Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Opublikowano 5 sierpnia 2009 Tutaj tez sie prosi o dodanie destrukcji jak z RFG. Pamietam ze Mechy na X1 tez miala dosc fajna destrukcje jak na tamte czasy Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 5 września 2009 Autor Opublikowano 5 września 2009 Z trailera i wywiadu z twórcami wynika, że chcą wprowadzić destrukcję otoczenia i to na znaczną skalę. Eksplozja reaktora ma kłaść pokotem znaczne obszary (patrz trailer-budynki objęte detonacją mają ulegać zniszczeniu). Może być naprawdę ciekawie... Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 6 września 2009 Opublikowano 6 września 2009 Wolałbym żeby ta część bazowała raczej na MechWarriorze znanym z PC a nie pierwszego Xa. Cytuj
Piasecznik 0 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 No i niestety dalej nie zobaczymy żadnego z dwunastki Unseen. Już parenaście lat tęsknię za Marauderem Cytuj
Kell Aset 0 Opublikowano 26 kwietnia 2010 Opublikowano 26 kwietnia 2010 Jeśli unseenów nie będzie w podstawowej grze to na 100% przynajmniej dla wersji PC fani dorobią dziesiątki mechów a w tym zapewne unseeny, tak jak to było z MW4, szczególnie jeśli naprawdę będą używać unreal engine 3 w nowym MW; Btw, MekTek jest uwikłany od jakiegoś czasu w prace nad Assault Tech 1 :smile: http://www.mektek.ne...ects/at1/promo/ http://www.moddb.com...ch-1-battletech Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.