Skocz do zawartości

EA MMA


humanno

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Aj chyba jutro dopiero obadam bo nie chce mi sie teraz tv przenosić. A to ze zawodnicy dziwnie popie*rzają po macie to bylo widac na filmikach juz, dziwne troche zjawisko. Nic sie wypowiedziec nie moge, ale chetnie przeczytam jakby ktos mial świeże wrażenia.

Opublikowano (edytowane)

Ściągnąłem, wysłałem zaproszenia znajomym żeby odblokować Randiego (niepotrzebnie bo w fulla nieprędko zagram), zagrałem 3 walki i podziękowałem ;].

 

Nie podoba mi się jakaś strasznie anemiczne jest ta gra w porównaniu do UFC. Do tego już jak ktoś tutaj napisał ciosy z FNR imo kompletnie nie pasują i te dźwięki ciosów rodem z gier z lat 90; serio.

Za to całkiem fajnie wypadają dźwignie, klincz, walka w parterze w ogóle na pewno jest bardziej widowiskowo niż w UFC co może się podobać niektórym.

 

W sumie już jak ostatnio oglądałem gameplaye to nie za bardzo widział mi się EA MMA a demko to potwierdziło. Póki co kompletnie odpuszczam tym bardziej, że jeszcze nie kupiłem UFC 2010 (je.bane kody online ;/) ale dam szansę jeszcze tej grze/demu ;].

 

Jak na razie:

 

UFC 2009, 2010 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> EA MMA

 

;p

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Ściągnąłem, wysłałem zaproszenia znajomym żeby odblokować Randiego (niepotrzebnie bo w fulla nieprędko zagram), zagrałem 3 walki i podziękowałem ;].

 

Nie podoba mi się jakaś strasznie anemiczne jest ta gra w porównaniu do UFC. Do tego już jak ktoś tutaj napisał ciosy z FNR imo kompletnie nie pasują i te dźwięki ciosów rodem z gier z lat 90; serio.

Za to całkiem fajnie wypadają dźwignie, klincz, walka w parterze w ogóle na pewno jest bardziej widowiskowo niż w UFC co może się podobać niektórym.

 

W sumie już jak ostatnio oglądałem gameplaye to nie za bardzo widział mi się EA MMA a demko to potwierdziło. Póki co kompletnie odpuszczam tym bardziej, że jeszcze nie kupiłem UFC 2010 (je.bane kody online ;/) ale dam szansę jeszcze tej grze/demu ;].

 

Jak na razie:

 

UFC 2009, 2010 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> EA MMA

 

;p

 

To, że UFC 2010 jest lepsze od EA MMA było wiadome od początku. Sam przegrałem w tę gierkę około 60-70h i po obejrzeniu paru gameplay'ów wiedziałem, że MMA od EA nie ma najmniejszych szans w starciu z UFC :].

 

Dzisiaj jeszcze ściągnę demko to obadam co i jak :)

 

PS. Słupczasty bierz to UFC w końcu to się troche ponaparzamy :thumbsup:

Opublikowano

No widzicie, a u mnie EA MMA na starcie wygral z ufc, bo ufc odpadło bardzo szybko po demie ;) Ale wasze opinie przyprawiają mnie o smutek (smutek -> :sad: ) i zanosi sie na to ze w mma w wymiarze wirtualnym nie pogram bo w ufc nie zainwestuje, a jesli EA jeszcze bardziej dało odbytu to jestem zawiedziony. Ostateczne badanie dzis wieczorem.

Opublikowano

Pierwsze wrażenie nie jest złe, postacie bardzo ładnie wykonane, czuc mase nie wyglądają tak "plastelinowo" jak w FN4, biegają troche koślawo ale poza biegiem animacja jest bardzo dobra. Ciężko sie połapac w sterowaniu, łączyc rączki z nóżkami no a trening zrealizowany gorzej niż w FN4 nie wspominając o UFC 09. Troszke w moim odczuciu za wolno wychodzą ciosy. Fajne za to jest że po konkretnej serii na głowe ludki padają, cały czas trzeba pamiętac o gardzie, obrażenia odwzorowano całkiem przyjemnie. Jeśli chodzi o klincz i parter jak na razie kosmos dla mnie. Nie mam pojęcia czy guzik sie maszuje czy wystarczy trzymac, nie mam pojęcia jak blokowac kiedy ktos ma mnie w dosiadzie. Nieco dziwne rozwiązanie jeśli patrzec z perspektywy osoby leżącej na dole, tak jednym przyciskiem wstac od razu albo zmienic pozycje na korzystną dla siebie. Tak samo minigierki przy dźwigniach. Ale jak widac EA wzięło to pod uwage i wplotło sterowanie przyciskami mocno zbliżone do tego z UFC :). Troszke to chaotycznie wszystko napisałem ale strasznie ciężko jest sie przestawic. Mimo wszystko wydaje mi sie że tytuł może sie podobac. Nie wyszła klapa ale w miare solidny tytuł na pewno wart sprawdzenia. Oczywiście to tylko moje zdanie, pozdrawiam :)

Opublikowano

Pierwsze wrażenie nie jest złe, postacie bardzo ładnie wykonane, czuc mase nie wyglądają tak "plastelinowo" jak w FN4, biegają troche koślawo ale poza biegiem animacja jest bardzo dobra. Ciężko sie połapac w sterowaniu, łączyc rączki z nóżkami no a trening zrealizowany gorzej niż w FN4 nie wspominając o UFC 09. Troszke w moim odczuciu za wolno wychodzą ciosy. Fajne za to jest że po konkretnej serii na głowe ludki padają, cały czas trzeba pamiętac o gardzie, obrażenia odwzorowano całkiem przyjemnie. Jeśli chodzi o klincz i parter jak na razie kosmos dla mnie. Nie mam pojęcia czy guzik sie maszuje czy wystarczy trzymac, nie mam pojęcia jak blokowac kiedy ktos ma mnie w dosiadzie. Nieco dziwne rozwiązanie jeśli patrzec z perspektywy osoby leżącej na dole, tak jednym przyciskiem wstac od razu albo zmienic pozycje na korzystną dla siebie. Tak samo minigierki przy dźwigniach. Ale jak widac EA wzięło to pod uwage i wplotło sterowanie przyciskami mocno zbliżone do tego z UFC :). Troszke to chaotycznie wszystko napisałem ale strasznie ciężko jest sie przestawic. Mimo wszystko wydaje mi sie że tytuł może sie podobac. Nie wyszła klapa ale w miare solidny tytuł na pewno wart sprawdzenia. Oczywiście to tylko moje zdanie, pozdrawiam :)

W czym to sterowanie jest podobne do tego z UFC10?

Opublikowano

Zapomnniałem napisac że trzeba je zmienic w ustawieniach na przyciskowe(classic), moje niedopatrzenie wtedy rączki i nóżki mamy pod trójkątem,kwadratem, klincz pod prawą gałką itp. Ogólnie to po ostatnich paru walkach jestem zachwycony zabawą w parterze naprawde. Coraz bardziej ten tytuł mi sie podoba, tak samo zabawą w dźwignie na którą tak jechałem. Z tym że problem będą miały osoby posiadające sixaxisy...

Opublikowano

demko ściągnałem z ciekawości bo grałem sporo w FNR4 i mi się podobało.

 

Nie lubię za bardzo MMA ani tego typu rzeczy (nieciekawy sport IMO) więc może dlatego kompletnie mnie gra od EA nie trafiła do mnie. W UFC też nie grałem prawie w ogóle (jedno wielkie drewno i duży poziom trudności) więc jestem noobem w tych grach. Ogólnie to nie spodobało mi się, że gra jest dużo bardziej skomplikowana niż taki FNR a nie pokusili się o jakiś sensowny tutorial (to co jest w demie to chu.jnia) przez co nawet na medium byłem niszczony.

 

Ciekawostka tylko dla fanów tego sportu, ja kompletnie odpuszczam to coś i czekam na FNR kolejne.

Opublikowano

Pierwsze wrazenie nieciekawe, ale po kilku stoczonych walkach zaczyna mi sie podobac coraz bardziej... Fajna stojka, i mocze sie na sama mysl o tym ze bedzie mozna wykonac soccer kicka w ringu! :P

Opublikowano

demko ściągnałem z ciekawości bo grałem sporo w FNR4 i mi się podobało.

 

Nie lubię za bardzo MMA ani tego typu rzeczy (nieciekawy sport IMO) więc może dlatego kompletnie mnie gra od EA nie trafiła do mnie. W UFC też nie grałem prawie w ogóle (jedno wielkie drewno i duży poziom trudności) więc jestem noobem w tych grach. Ogólnie to nie spodobało mi się, że gra jest dużo bardziej skomplikowana niż taki FNR a nie pokusili się o jakiś sensowny tutorial (to co jest w demie to chu.jnia) przez co nawet na medium byłem niszczony.

 

Ciekawostka tylko dla fanów tego sportu, ja kompletnie odpuszczam to coś i czekam na FNR kolejne.

 

Mazzeo w pełnej wersji masz elegancki tutorial :) Sam przed zagraniem w UFC 2010 wszedłem na oficjalne forum i zauważyłem, że ludzie mówią, żeby przynajmniej na początku przejść cały samouczek co najmniej z 3 razy. I tak zrobiłem. Co do poziomu trudności to masz rację. Gierka na początku jest strasznie trudna, głównie przez ogromną ilość ciosów i kombinacji. Ale jak już sobie na spokojnie obadasz większość ciosów to jest zajebiście :thumbsup:

Opublikowano

Pierwsze wrażenie nie jest złe, postacie bardzo ładnie wykonane, czuc mase nie wyglądają tak "plastelinowo" jak w FN4, biegają troche koślawo ale poza biegiem animacja jest bardzo dobra. Ciężko sie połapac w sterowaniu, łączyc rączki z nóżkami no a trening zrealizowany gorzej niż w FN4 nie wspominając o UFC 09. Troszke w moim odczuciu za wolno wychodzą ciosy. Fajne za to jest że po konkretnej serii na głowe ludki padają, cały czas trzeba pamiętac o gardzie, obrażenia odwzorowano całkiem przyjemnie. Jeśli chodzi o klincz i parter jak na razie kosmos dla mnie. Nie mam pojęcia czy guzik sie maszuje czy wystarczy trzymac, nie mam pojęcia jak blokowac kiedy ktos ma mnie w dosiadzie. Nieco dziwne rozwiązanie jeśli patrzec z perspektywy osoby leżącej na dole, tak jednym przyciskiem wstac od razu albo zmienic pozycje na korzystną dla siebie. Tak samo minigierki przy dźwigniach. Ale jak widac EA wzięło to pod uwage i wplotło sterowanie przyciskami mocno zbliżone do tego z UFC :). Troszke to chaotycznie wszystko napisałem ale strasznie ciężko jest sie przestawic. Mimo wszystko wydaje mi sie że tytuł może sie podobac. Nie wyszła klapa ale w miare solidny tytuł na pewno wart sprawdzenia. Oczywiście to tylko moje zdanie, pozdrawiam :)

W czym to sterowanie jest podobne do tego z UFC10?

 

Dokładnie- ja też nie widzę żadnych powiązań. Napiszę więcej - EA starało się dla mnie być na maxa awangardowe i stworzyło sterowanie, które do mnie jakoś nie przemawia, zwłaszcza te ciosy analogiem - sprawdzają się tylko przy napie.rdalaniu przeciwnika przy duzej dominacji w parterze w stójce ten system się nie sprawdza co mnie zadziwia bo przeciez w FNR wyszlo im to bardzo dobrze.

 

Dzisja zagrałem kolejnych kilka(naście) walk - chyba jednak nie przemówi do mnie ta gra, oceny w niasponorowanych przez EA recenzjach hehe bedzie pewnie zgarniała na poziomie 7/10

Opublikowano

Słabo wypada to demo. W stójce rozwalam gościa w 5 sekund. Za każdym razem. W ogóle nie czuć siły ciosu. Myślałem, że sterowanie z FNR sprawdzi się tu znakomicie, a jak narazie tylko mnie to zniechęciło.

Opublikowano (edytowane)

Ja w końcu zassałem demko, ale dopiero wieczorem wiec zdążyłęm zagrac tylko ok 10 walk. Moje wrażenia:

 

w skrócie - jest gorzej niż bym sobie życzył - ale lepiej ,niż to na co sie nastawiłem po 1szych krytycznych odzewach. Reasumując - pewnie porgam jeszcze sporo i podejrzewam ze zakup jest dość prawdopodobny.

 

 

a teraz [obiektywnie jak zawsze ;) ]w "nieskrócie" - pierszwe odpalone 1 on 1, jako tutorial faktycznie kupa, ubogo, mysle ze w fullu bedzie lepiej, jesli nie sam tutek, to na treningach bedzie mozna lepie poćwiczyć. Secundo - gubie sie torche w sterowaniu jeszcze, zwłasza w sy\tujce, do tej pory jedyni mozna bylo zagrac w ufc i jeszcze mam przyzwyczajenia z tej gry [chociaz ogrywalem tylko dema]. Ktoś mówił ze streowanie gałą nie wypada tu najlepiej - zgadzam sie, zwłaszcza w parterze, jeszcze gdy jestesmy frontem do kamery to mylą się łapy, myśle ze kewstia do ogarnięcia i przestawienia się. Co do samego Total Punch Control , w FN jestem wielkim zwolennikiem tego sposobu sterowania dlatego tutaj tez stawiam to wyzej niz klepanie guzików, "jakos tego nie czuje" [chociaż uppercut't tutaj są dość dziwne]. Zawodnicy torche "slizgają sie podczas chodzenia ale w zasadzie rzuca sie w oczy tylko na starcie i ewentualnie kiedy uciekamy zyskując czas na regeneracje staminy. Że nieby nie mozna wyprowadzic dynamicznej kombinacji przy TPControl? tutaj sie nie zgodze i basta :) moze mniej dynamiczne niz w ufc, ale... trza umieć ;p. Troche za łatwo sie wstaje z parteru, ale to znika przy wyzszych poziomach trudnosci. Skoro juz przy parterze - dziwne zjawisko, tutaj to uproszczono w stosunku do ufc tam przyjnajmniej dosc logicznie używa sie gały [pomijając ucieczke z dzwigni ofkorz] no ale pod gałą juz są ciosy - cos za coś. Po kilku walkach wyczułem juz parter i było całkiem fajno. Animacje w parterze, przejścia, atak /obrona pozycji (dosiad z trzymaniem dłoni na gębie leżączego -git!). Troche te wibraje ułatwiają sprawe, ale na poziomie Legend rzadko co zdązyłem zareagować. Submission - jak dla mnie na +. NIKT mi nie wmówi że szukanie "spotu" gałką w którym można by "wyślizgnąć" sie z np. duszenia jest gorszym rozwiązaniem niz napier.. gała "na jana".

Ok, już sie streszczam. Grafika - one on one troche słabe 1sze wrażenie, ale za to Overeem i Lashly? Nie mam zastrzeżeń, moze troche "przepakowani". Jedna poważna wada, która rzuciła mi sie w oczy - brak wyczucia KO!! zknockoutowałem kolesia w parterze praktycznie nie wiem kiedy... buu, lutowanie po ogłuszeniu wypada juz torche lepiej [tak - dźwieki są głupie wtedy]

Reasumując - stójka do wyczucia, myśle ze bedzie spoko, parter - imo juz jest spoko. . Dorzucić do tego własną postać, dobry komentarz (to juz było słychać na filmikach, szkoda ze demo z niego okastrowano) i myśle ze wczujka bedzie dobra i nie pożałuję zakupu. Zgodze sie ze wypada mniej dynamicznie niz ufc ale jakos mi to nie przeszkadza, osobiscie mialem wiecej przyjemnosci z grania w demo EA MMA niz to do THQ, które w zasadzie ograniczało sie tylko do wyczekiwania w napięciu kiedy komu sie przytrafi flash ko - sorry , troche wyolbrzymiam, ale takie moje odczucia. Dzisiaj pogram wiecej ale jestem dobrej mysli bo im wiecej gralem tym bardziej mi sie podobało.

Niech gra zbierze słabe oceny :whistling: moze wtedy bedzie taniej latać na alle ;) bo 199 nie mam zamiaru wyłożyc.

 

 

ed. Lipa, jak rozłożysz kolesia w 5 sec w stójce na Legend to wezme autograf. :wink:

Edytowane przez humanno
Opublikowano

Faktycznie - Grałem na normalu i w 5 sek. gościa rozpykałem. Na hardzie trochę dłużej, ale też nie jest za ciężko. Legendary - tu już zaczynają się schody ;) Mimo wszystko nie warto inwestować 200 zł.

Opublikowano

nie no, dobrze nie jest, walsnie swieżo sie podk&^%iłem, ludzie ILE MOZNA W TYM PARTERZE SIEDZIEĆ?! Juz normalnie rzygam tym zdobywaniem pozycji i wibrowaniem pada. Przeciwko takiemu Lashleyowi to 95% na glebie, stajemy, gleba, wstajemy lewy prawy próbuje, gleba, podosi sie , zeby zaraz sie rzucic w nogi :pinch: kur... Jedyna opcja to grac przeciwko Overieem'owi jesli ma sie ochota na stójkę. Mam wraznie ze za duzy nacisk polozono na parter, bo stójka wypada zdecydowanie bardziej baldo, na dodatek ją z kolei zabija znowu klincz [lapanie za leb szybsze niz zadawanie ciosów], podobnie jak to wchodzenie w nogi nie da sie z tymi kolesiami wgole poboxować. Zbrzydło mi juz to przepychanie sie czy to stojąc czy leżąc :dry: . A z 2giej strony fajnie w parterze wypada przechwytywanie ciosów [L2+R2+gała działa tez w stójce oczywiście].

Opublikowano (edytowane)

 

 

sorry sprite, ale ten review to chyba najgorszy shit jaki mozna sobie wyobrazić.. koles nawet nie uzywa total punch control [jak kto woli] gra na easy i jak widac totalny button masher [to wyjasnia dlaczego przelaczyl sterowanie na classic..] konczy walke w 5 sec i jedyne co mowi to to ze grafika fajna.. świetna recka. :huh: ja czekam na oceny pełnej wersji.

Edytowane przez humanno
Opublikowano

 

 

sorry sprite, ale ten review to chyba najgorszy shit jaki mozna sobie wyobrazić.. koles nawet nie uzywa total punch control [jak kto woli] gra na easy i jak widac totalny button masher [to wyjasnia dlaczego przelaczyl sterowanie na classic..] konczy walke w 5 sec i jedyne co mowi to to ze grafika fajna.. świetna recka. :huh: ja czekam na oceny pełnej wersji.

Właśnie próbowałem znaleźć coś innego, ale nic nie ma. Trzeba poczekać na jakieś pro review :)

 

A ten filmik to wrzuciłem raczej, żeby pokazać co było dostępne w demie tym którzy nie grali :thumbsup:. Recka ogólnie do du**

Opublikowano

A ja spędziłem parę dłuższych sesji z demem EA MMA. Początki były ciężkie. Przestawiłem ten Total Punch Control na standard bo nie trawię tego systemu. I od razu lepiej się grało :)

Jest jedna bardzo fajna rzecz, której niestety nie ma w UFC. Wytrzymałość poszczególnych "rejonów". Przykład. Dziś walczyłem Lashley'em z Overeem'em. I przez 2 rundy dostawałem po tyłku. Zaliczył wiele obaleń, zebrałem sporo ciosów na korpus. Nawet zaliczyłem knockdowna bo zebrałem z kontry pod żebra. Stamina mi spadła. A w 3ciej rundzie zasadziłem piękną serię ciosów na głowę. Tak, że mu HEAD spadło prawie do 0. Więc zaczął uciekać. A ja na pałę z nowym gradobiciem ! TKO. I to jest właśnie dobre rozwiązanie. Bawiłem się też tak waląc gostka na niższych poziomach np tylko po nogach albo korpusie. Jak go zmęczysz to pada.

Walka w stójce jest ok. Podobają mi się uniki, blokowanie, kontrowanie. Szybko można uciec. Parter. Powoli zaczynam go ogarniać. Ale i tak zawsze uciekam do stójki :) Dźwignią jeszcze nie wygrałem. Może dlatego, że ich w ogóle nie zakładam :P

 

Grałem też ostatnio demo UFC2010 ( nie mam jeszcze pełnej :P ) I ogólnie też jest fajnie :) Ale brakuje mi tej staminy. Sprzedałem Lyoto serię potężnych łokci na twarz i NIC ! Jak stał tak stoi. Fakt, że ryje lepiej się obija w UFC :) Albo 3x high kick na głowę. W EAMMA był już tam latał po tej klatce :)

 

Czekam na pełną EA i zadecyduję. Albo kupię obydwie. W sumie to UFC jest już tani a EA stanieje :)

Opublikowano

A ja spędziłem parę dłuższych sesji z demem EA MMA. Początki były ciężkie. Przestawiłem ten Total Punch Control na standard bo nie trawię tego systemu. I od razu lepiej się grało :)

Jest jedna bardzo fajna rzecz, której niestety nie ma w UFC. Wytrzymałość poszczególnych "rejonów". Przykład. Dziś walczyłem Lashley'em z Overeem'em. I przez 2 rundy dostawałem po tyłku. Zaliczył wiele obaleń, zebrałem sporo ciosów na korpus. Nawet zaliczyłem knockdowna bo zebrałem z kontry pod żebra. Stamina mi spadła. A w 3ciej rundzie zasadziłem piękną serię ciosów na głowę. Tak, że mu HEAD spadło prawie do 0. Więc zaczął uciekać. A ja na pałę z nowym gradobiciem ! TKO. I to jest właśnie dobre rozwiązanie. Bawiłem się też tak waląc gostka na niższych poziomach np tylko po nogach albo korpusie. Jak go zmęczysz to pada.

Walka w stójce jest ok. Podobają mi się uniki, blokowanie, kontrowanie. Szybko można uciec. Parter. Powoli zaczynam go ogarniać. Ale i tak zawsze uciekam do stójki :) Dźwignią jeszcze nie wygrałem. Może dlatego, że ich w ogóle nie zakładam :P

 

Grałem też ostatnio demo UFC2010 ( nie mam jeszcze pełnej :P ) I ogólnie też jest fajnie :) Ale brakuje mi tej staminy. Sprzedałem Lyoto serię potężnych łokci na twarz i NIC ! Jak stał tak stoi. Fakt, że ryje lepiej się obija w UFC :) Albo 3x high kick na głowę. W EAMMA był już tam latał po tej klatce :)

 

Czekam na pełną EA i zadecyduję. Albo kupię obydwie. W sumie to UFC jest już tani a EA stanieje :)

Jakby co w UFC 10 w opcjach można włączyć staminę :)

Opublikowano

Raczej chodzilo o to ze w UFC wyrazny spadek "pary" widac tylko przy kopach na tors. Mnie wkurza po czasie fakt ze konsola nie wyciaga wnioskow z wlasnych bledow, ile razy bys nie zmlocil goscia i dal mu odpoczac to zawsze bedzie chcial sie skleic i znowu Cie obalic. No i i nie w 5 ale w 6-7 sekund idzie lepka sprac, nawet na legend. Raz ok, ale jak 3 razy z rzedu sie powtarza to tak lipka troche. W kazdym razie tytul do mnie przemowil. Raczej nie na premiere ale sobie sprawie.

Opublikowano

http://www.easports.com/mma/blog/entry/title/game-play-tips

 

polecam osobom zainteresowanym tu zajrzec. Niby gra niezbyt skomplikowana, a troche nowych rzeczy dowiedziec sie mozna o sterowaniu. W dodatku filmiki fajnie rozbite w zależności od tego ktorą konsole posiadamy i jaki typ sterowania wybralismy + filmik o submissions. Mozliwość natychmiastowego ataku na inną dźwignie kiedy przeciwnik wlansie wyrwał sie z pierwszej? Dobre, nie wiedziałem. Czekam na pełne recki, moje zainteresowanie sie utrzymuje. :thumbsup:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...