Alien00 14 Opublikowano 15 sierpnia 2009 Opublikowano 15 sierpnia 2009 Nie widzę w tym kąciku tematu o tej grze,a uważam że warta jest dyskusji.Sprawiłem ten tytuł mojej dziewczynie i co daje się zauważyć,to zupełnie inny klimat niż w pierwszej części,bardziej mroczny,ponury,nie wiem czy mogę powiedzieć że filmowy.Poziom trudności też poszedł w górę,niektóre misje muszę ja przechodzić,bo dla niej jest za trudno,jest wyraźnie ciężej niż w Jak&Daxter,którego przeszła z w sumie bez problemu,sam też to widzę jak gram.Doszła broń,co akurat mi się podoba,teren działań jest spory ale poza misjami nie ma tu za bardzo co robić,przydałoby by się więcej mini-misji,side-questów,popierdółek,ale gramy dość krótko,może później coś będzie.Ogólnie gra jest fajna,ma swój klimat,muzyka jest ok,grafika wystarczająco dobra,jak na razie jest nieźle,jednak z końcową oceną wstrzymam się aż ją przejdziemy.Pozdrawiam. Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 (edytowane) Kilka lat temu IGN opublikował liste dziesięciu najtrudniejszych wtedy gier na ps2, Jak II zajął tam siódme miejsce, więc powiedz dziewczynie żeby sie nie martwiła Co do samej gry, podtrzymuję zdanie które wyrobiłem sobie na jej temat po pierwszym przejściu dobrych parę lat temu - to jedna z najbardziej kompletnych, poukładanych i, co najważniejsze, najlepszych gier jakie istnieją. I nikt mi nie wmówi że jest inaczej ;] Nie ma tutaj elementu który by nie miażdżył, może oprócz muzyki, która jest tylko bardzo dobra. Grafika i dizajn są piękne nawet te sześć lat po premierze, a to się rzadko zdarza. Edytowane 1 września 2009 przez Snake. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Kocham tą grę (the best on ps2), a czy była trudna... Hmm, niespecjalnie. Gra jest wyważona idealnie pod każdym względem. Genialna. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Kurde, nie wiem czy dobrze kojarze czesci : ktora to byla, gdzie bylo cos na wzor miasta, i poruszalo sie roznymi pojazdami ??;> 2 czy 3 ?? mam nadzieje, ze wiecie co mam na mysli . bo juz wieki minely od przechodzenia, a wiem ze wlasnie z ta czescia o ktorej mowie wiaza mnie mile uczucia :) Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Haven City było zarówno w drugiej jak i trzeciej części, tyle że w Jak 3 lądowało się tam z tego co pamiętam dopiero w drugiej połowie gry. Jeśli w grze o której mówisz pierwszymi lokacjami nie były wioska i pustynia, to mówisz właśnie o Jak II Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Caly czas bylem przekonany, ze to 3 byla . Ale jak zobaczylem ten temat, to zwatpilem, bowiem podtytul Renegade strasznie zapada w pamiec i mi sie wydawalo, ze odnosi sie do 3 czesc, a nie do drugiej... teraz mam mentlik w glowie . Pustynia byla napewno. Pamietam tez, ze byla misja nad miastem (nie pamietam czy to byl balon czy nie...). Kuzwa, lubialem w to grac, a tak malo mi pozostalo w glowie :/ Cytuj
kabanos_25 0 Opublikowano 6 września 2009 Opublikowano 6 września 2009 A więc skoro wciąż posiadam te trzy z czterech części (prócz JAK X) postanowiłem zabrać głos w temacie. Heaven City z latającymi pojazdami pojawia się zarówno w drugiej jak i trzeciej części. Natomiast pustynia jest w części trzeciej, w której to są również kołowe pojazdy pustynne. Co ciekawe Jak prawdopodobnie powróci do Heaven City w najnowszej odsłonie na jesień tego roku ( JAK: LOST FRONTIER ). Na Psp oraz PS2 czekam z niecierpliwością, a Wy? Cytuj
Alien00 14 Opublikowano 6 września 2009 Autor Opublikowano 6 września 2009 Ja również,fajnie że ta seria będzie kontynuowana bo od ostatniej odsłony minęło już sporo czasu.Wpierw jednak trzeba będzie zaliczyć "dwójkę" i "trójkę".Wracając do Jak 2,słyszałem że w grze znajduje się bug,który może uniemożliwić ukończenie gry.Ma to związek z jakimiś zawodami na Stadium i potem z niemożliwością znalezienia mechanika w jakiejś tam misji,a co za tym idzie zablokowaniem się w grze,wiecie coś o tym,czy można tego uniknąć? Cytuj
Tiglatpilesar 7 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 Tak, jest taki błąd. Uniknąć go bardzo łatwo. Po przejściu każdego wyzwania na stadionie, istnieje możliwość poprawienia wyniku (i zdobycia kolejnych orbsów). Nie wolno tego zrobić. Jeśli z listy wybierzesz jedno z wyzwań, to później nie pojawi się mechanik i niemożliwe stanie się rozegranie jednej z misji. Wyzwania na stadionie (sześć wyścigów i zabawa z deską na punkty) można powtarzać już po przejściu gry. Mini-gierek i side-questów jest sporo. Wszystkie są opcjonalne. Właśnie one sprawiają najwięcej problemów. Niektóre są naprawdę trudne. Choć i tak złoty medal w niektórych wyzwaniach sprawił mi najwięcej problemów. Moja znienawidzona trójka: 1. Wyścig przez miasto 2. 120 000 punktów na desce 3. misja, w której trzeba działkiem niszczyć krimzon guardów (na Hero) Jak II jest zdecydowanie trudniejszy niż jedynka Cytuj
ubol 59 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 Jak II jest zdecydowanie trudniejszy niż jedynka I zdecydowanie najlepszą częścią serii. ^_^ Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 Tak, jest taki błąd. Uniknąć go bardzo łatwo. Po przejściu każdego wyzwania na stadionie, istnieje możliwość poprawienia wyniku (i zdobycia kolejnych orbsów). Nie wolno tego zrobić. Jeśli z listy wybierzesz jedno z wyzwań, to później nie pojawi się mechanik i niemożliwe stanie się rozegranie jednej z misji. Wyzwania na stadionie (sześć wyścigów i zabawa z deską na punkty) można powtarzać już po przejściu gry. W wersji platynowej ten bug chyba nie występuje. U mnie na pewno go nie ma. Cytuj
Tiglatpilesar 7 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 Możliwe, nie sprawdzałem. Od czasu kiedy przeczytałem o tym bugu, to staram się go unikać. Misja z obroną balonu jest jedną z ostatnich w grze. Wolę nie ryzykować Ktoś bawił się w zdobywanie wszystkich precursor orbów? Wystarczy mieć 200, żeby odblokować ostatnie sekrety, ale w samej grze jest ich 286. Szkoda, że nic się za to nie dostaje. Cytuj
Alien00 14 Opublikowano 9 września 2009 Autor Opublikowano 9 września 2009 Tiglatpilesar,dzięki za info na temat tego bugu,będzie wiadomo jak go uniknąć.Swoją drogą,jak można tak zawalić kod gry,kupujesz grę za ciężko zarobione pieniądze,grasz wiele godzin,chcesz cieszyć się grą a tu nagle zonk, bo betatesterzy dali ciała.Zdarzyły się pewnie osoby które pewnie nawet nie ukończyły tego tytułu przez ten błąd.Chociaż na current genach takie sytuacje zdarzają się częściej,vide Fable 2,Fallout 3,chyba któryś Tomb Raider.To jawne lecenie w kulki,bo ''wypuści się patcha i po problemie''.Tak nie może być,nie za to się płaci,poza tym nie każdy jeszcze ma dostep do sieci.Wersja platynowa Jak 2 może być wolna od błędu?Mam tą właśnie wersję,ale nie będę ryzykował Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 Tiaa, na pewno NG pomyslalo, ze nic sie nie stalo, ze jest blad w grze bo wypuszcza patcha co by uzytkownicy PS2 go sobie sciagneli....... whatever Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 4 listopada 2012 Opublikowano 4 listopada 2012 Serio podoba Wam się ta gra? Mnie odrzuca. Jeżdżenie po mieście jest okrutnie upierdliwe i kompletnie nic nie daje. Jak musimy gdzieś dojechać na czas jest wręcz dramatycznie. Kompletna randomowość. Sekcje platformowe są ok, ale miejscówki szarobure i nudne. Bardzo, bardzo chciałem grać w tą grę, bo uwielbiam Jak&Daxter (platyna), Daxtera na PSP (100%), ale w Jaka II po prostu nie mogę. Może jednak ktoś podejmie wyzwanie i jakoś mnie zahajpuje na tą grę? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 24 listopada 2012 Opublikowano 24 listopada 2012 do mnie to jedna z najlepszych gier ever ale mimo wszystko może się nie podobać bo jest diametralnie inna od jedynki. Trójka to nieudana i wg mnie robiona na szybko kalka dwójki i ją w tym poście ominę. Jedynka to esencja platformerów 3d - taki mix mariana64, crasha, gexa itp - otwarty duży świat, brak jakiś broni itp, tylko my i nasz skill i wielkie śliczne kolorowe krainy. Dwójka zamiast kontynuować ten styl poszła o krok w przód...w bok...zależy jak patrzeć...ND zaszalało i stworzyło najbardziej pomieszany gatunkowo platformer w historii. Mamy tu zwiedzanie miasta w stylu GTA(nawet goni nas policja), są etapy poza miastem odnoszące się do sielankowych etapów z poprzednika, mamy broń, wyścigi na stadionie, hoverboard,baa jest nawet skatepark do niego, pełno mini gier - od salonowych po strzelnice, są nawet zadania poboczne. Prawdziwy misz-masz na długie godziny. Co więcej ND zmieniło klimat na mroczniejszy i tu chyba tkwi problem tego,że dwójka jest trochę kontrowersyjna -dużo w tej części industrialnych klimatów, kanałów, rur i brudu. Ci co zakochali się w klimacie wysp z jedynki tego tutaj na dobrą sprawę nie znajdą. Ja kocham jedynkę i dwójkę i jej klimat mi nie przeszkadza. Baa ten mix gatunków sprawia, że to właśnie Jak2 cenię sobię bardziej ale reszta to rzecz gustu. Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 24 listopada 2012 Opublikowano 24 listopada 2012 Nie mam problemu w tym, że gra jest inna niż jedynka. Jest i tyle. Serio podobało Ci się jeżdżenie po tym pustym (pod względem bonusów) mieście? Dojechanie do questu jest straszliwie upierdliwe, bo uliczki są ciasne, ruch jest duży, więc o wypadek bardzo łatwo. A już przy jakiejś czasówce jest dramat. W GTA albo w RDR mogłeś gdzieś sobie dojechać, jakieś fajne miejsce znaleźć. Tutaj nic takiego nie ma. Te całe jeżdżenie jest bezużyteczne i tylko przedłuża czas gry. Zwłaszcza, że tak to sprytnie zrobili, że gra nas non stop rzuca z jednego końca miasta na drugi. Ten, i tylko ten, element gry kompletnie mnie odrzuca. Jest jakiś sposób, żeby sobie to jeżdżenie umilić/ułatwić/pominąć? Czy jak mi nie pasuje to już nie polubię tej gry i koniec? Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 24 listopada 2012 Opublikowano 24 listopada 2012 Graj, graj, nie narzekaj Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 25 listopada 2012 Opublikowano 25 listopada 2012 Graj, graj, nie narzekaj Słaby argument. Nie no, popróbuję. Gra nie chce mi wyjść z głowy. To Naughty Dog god dammit! Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 25 listopada 2012 Opublikowano 25 listopada 2012 Mnie na początku też nie mogła wciągnąć. Ze 3 razy podchodziłem w sporych odstępach czasowych i dopiero za 3 się udało. Wciągnąłem się niesamowicie, chociaż pierwsze 2 godziny odpychały mnie. Główną winą obarczam tę "mroczność" i szarobure kolory. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 25 listopada 2012 Opublikowano 25 listopada 2012 Dwójka jest inna...i dlatego jest świetna. Pamiętam pierwsze spotkanie z Crimson Guard'ami kiedy niesamowicie się podjarałem ich zgonami. Później było już tylko lepiej. Na PS2 zrobiłem nawet niemal wszystkie misje poboczne. Jedynie tej ostatniej przy Tomb of Mar nie mogłem nigdy odblokować. A! I misja z 40oma latającymi strażnikami przed tankerem doprowadzała mnie do białej gorączki. Do dziś na PS3 nie mogę pchnąć tego momentu. Mowa oczywiście o poziomie Hero. Na default'cie nie ma problemu. Kwestia gustu i nastawienia, ale u mnie trylogia Jaka&Daxter'a nigdy nie zbiednieje. Cytuj
Farmer 3 275 Opublikowano 26 listopada 2012 Opublikowano 26 listopada 2012 (edytowane) "I'm gonna kill Baron Praxis!" i od razu banan wyskakuje na twarzy. ND wg mnie wykazało się nie lada odwagą wrzucić rozgrywkę na nieco inny tor zamiast iść wytartymi przez część pierwszą szlakami. No ale przecież z tego słynie "psie studio", że lubi stawiać sobie nowe wyzwania. Jak 2 jest dla mnie grą świetną ale i wymagającą. K*rwy sypały się często i gęsto ale radość z ukończenia jakiegoś trudnego questu, wyścigu czy czasówki była przeogromna i rekompensowała ubytki włosów na klacie wywołane stresowym rwaniem. Cały świat był genialnie zbudowany. Żyjące miasto, piękne lokacje, mroczne zakamarki i postacie pełne życia i detali. Świetne dialogi (nie tylko Daxtera) połączone z ciekawą fabułą. Faktem jest, że wielu zarzucało ND zrobienia z Jaka II shootera zamiast platformera. Broń to była nowość ale i elementy platformowe były obecne no i sam Jak zyskał konkretną moc. Efekty wizualne towarzyszące przemianie w Dark Jaka są świetne i gdy widziałem je po raz pierwszy to szczęka przebiła podłogę. Moc! Jak II to gra świetna, a trójka po prostu rozwijała ten koncept. A, no i jeszcze tyłek Ashelin Edytowane 29 listopada 2012 przez Farmer87 Cytuj
szeni 114 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 Co do poruszania sie po miescie pojazdem, kluczem do unikniecia kraks jest umiejetna zmiana poziomu lotu (przy ziemi/w powietrzu) - troche wprawy i bez problemu mozna omijac ruch uliczny nawet "motorem", w ostatniej chwili wciskajac przycisk; na dole trzeba uwazac na straznikow, by nie wszczynac awantur bez powodu. Jak 2 za swoich czasow to byla wieksza niespodzianka dla znajacych J&D niz MGS2 w porownaniu z jedynka i chwala ND za to Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 20 kwietnia 2014 Opublikowano 20 kwietnia 2014 Skończyłem jedynkę w HD i chyba wziąbym się za Jak II, ale niektóre komentarze o poziomie trudności wywalonej w kosmos trochę mnie przerażają. To jak to jest: gra od początku do końca jest non-stop bardzo wymagająca, czy poziom trudności jest normalny, a tylko kilka momentów jest wyżyłowanych? Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 20 kwietnia 2014 Opublikowano 20 kwietnia 2014 Poziom trudności wynika z upierdliwości gry, nie z jej skomplikowania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.