Opublikowano 10 grudnia 201014 l To teraz trzeba utrzymać podium do pierwszego cyklu Wy też przechodzicie levele niekiedy dużo powyżej "wyznaczonego" czasu czy tylko ja z bratem jestem taki zdolny Za pierwszy podejściem to normalka - szukasz loot'u, powoli przemierzasz poziom, gdzieś tam po drodze się zginie (a czas, z tego co się orientuję, jest sumowany). Teraz gram na Morbid, pierwszy level udało mi się skończyć w wyznaczonym czasie - niestety 97% loot, musiałem blow'nać jakiś samochód... Właśnie, nie jestem pewien czy kasa z bagażników samochodów też się wlicza do znalezionych przedmiotów?
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Dziś grałem sobie z jakimś Angolem. Szło nam całkiem nieźle kiedy nagle wywaliło mnie z PSN . Grając na Grim nie wypaliłem jeszcze ani razu z innej giwery prócz rifle. Pewnie dlatego tak ciężko mi przebić się przez większe zastępy. Wszystkie rzucajki mam na maxa, z broni palnej rifle i shotguna. Cmentarz nie będzie taki trudny jeśli zdążę kupić i zupgradować rocket lounchera. Sprawdzałem stan i na chwilę obecną Polska jest na 4ym miejscu. Nieźle Właśnie, nie jestem pewien czy kasa z bagażników samochodów też się wlicza do znalezionych przedmiotów? Wlicza się.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l No i utrzymujemy się na 3 miejscu. Przewaga 0,5% Mam nadzieję, że połkniemy jeszcze hamerykańców i będziemy srebrnymi medalistami Ktoś się orientuje czy za przejście na Undead są jakieś bonusy typu odblokowanie artów itd.?
Opublikowano 10 grudnia 201014 l No i utrzymujemy się na 3 miejscu. Przewaga 0,5% Mam nadzieję, że połkniemy jeszcze hamerykańców i będziemy srebrnymi medalistami Ktoś się orientuje czy za przejście na Undead są jakieś bonusy typu odblokowanie artów itd.? Tak mnie to wycieńczyło, że nawet nie sprawdziłem, poważnie. Może nie samo przechodzenie, ale próba utrzymania jak najwyższego mnożnika. Edit. Przed chwilą sprawdziłem i mam tylko 5 pierwszych obrazków w galerii. Edytowane 10 grudnia 201014 l przez Assphalt
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Rzeźnicka giera. Mozna się zatracić. Na normalnym poziomie trudności praktycznie żadnych problemów, zobacze co będzie dalej. Obecnie jestem w Niemczech ale nabijam level dla naszych. Do boju POLSKO Edytowane 10 grudnia 201014 l przez Luk248
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Rzeźnicka giera. Mozna się zatracić. Na normalnym poziomie trudności praktycznie żadnych problemów, zobacze co będzie dalej. Obecnie jestem w Niemczech ale nabijam level dla naszych. Do boju POLSKO I taka postawa mię się podoba:) Ja mam na swoim koncie ponad 33 tys ubitych zombies, zawsze coś.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Ja mam ~17k - do trofika jeszcze długa droga, ale jak tylko Brat zajedzie na święta to bierzemy się za co-op'a, do tego została mi jeszcze ostatnia misja na Morbid (o zbieraniu 100% loot nie wspominając, sam bez guide'ów znalazłem jedynie w dwóch lokacjach) Assphalt, bardzo ciężko jest na Undead? Jaki największy mnożnik udało Ci się utrzymać? Edytowane 10 grudnia 201014 l przez stoodio
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Ja mam ~17k - do trofika jeszcze długa droga, ale jak tylko Brat zajedzie na święta to bierzemy się za co-op'a, do tego została mi jeszcze ostatnia misja na Morbid (o zbieraniu 100% loot nie wspominając, sam bez guide'ów znalazłem jedynie w dwóch lokacjach) Assphalt, bardzo ciężko jest na Undead? Jaki największy mnożnik udało Ci się utrzymać? Ciężko jest na początku jak nie masz jeszcze sprzętu ulepszonego, a później w sumie nie jest dużo łatwiej bo zombiaki nadrabiają ilością. Mnożnik największy miałem coś koło 1500 na nieumarłym. Kilku śmierci mogłem uniknąć, ale po prostu lubię żydzić rzucajkami i często mi sporo zostawało po dojściu do checkpointa. Moim zdaniem podstawa to grać powoli i nie ściągać na siebie od razu całej chmary tylko wywabiać po trochu. No i wiedza co skąd i kiedy wyskoczy też się przydaje.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Ilość ubitych zombiaków podzielona przez ilość rekrutów walczących na polskim koncie PSN. Polska ma w tej chwili 933 rekrutów, moim zdaniem to bardzo mało jak na 250000 konsol. Jedna na 250 osób kupiło tą mega kozacką pozycję. Jestem na czwartym poziomie (szpital) i dopiero teraz doceniłem potęgę rzucajek, flara plus ostrzeliwanie z shotguna to jest to :] Nie mówiąc o dopakowanych minach i granatach. Check pointy są oddalone od siebie naprawdę daleko, czyli tak jak powinno być w grze o zombiakach Czekam na voice chat, bo na razie nie ma sensu odpalać trybu współpracy online.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Czekam na voice chat, bo na razie nie ma sensu odpalać trybu współpracy online. Conajmniej dwie osoby czekają z kupnem na ten patch. To też jest jakimś tam powodem małej ilości zassanych DA w PL.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Wiadomo kiedy mają go wydać? E: Dziękować @Pryxfus Edytowane 11 grudnia 201014 l przez Kyo
Opublikowano 11 grudnia 201014 l to co ja mam powiedziec o IE:) tutaj zaledwie 286 nas walczylo wczoraj. zaraze ciezko wybic. tak wlasnie powinny wygladac gry (czyt. zabijac klimatem)
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Old_Kyo, nie wiadomo, producent poinformował tylko, że pracują nad nim i będzie w najbliższej łatce.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Morbid skończone - nie było tak źle Teraz biorę się za zbieranie loot'u i elementów pancerza, i tu mam pytanie: gdzie znajdę info, w których lokacjach mam już zebrane 100% (w trzech już mi się udało, poziom 1, 7 i... no właśnie )? Edytowane 11 grudnia 201014 l przez stoodio
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Szukałem w całym menu i nie znalazłem. Widocznie musisz zapamiętać gdzie masz 100%, a gdzie nie. Na szczęście ja sobie zbieram po kolei w single mission BTW. Mobilizacja na 200%!!! Trzeba przegonić USA! Pokażmy jak zaje.biści jesteśmy
Opublikowano 11 grudnia 201014 l gierka zaliczona... doki to chyba najfajniejszy level... natomiast to co sie dzieje w ostatniej rundzie sprawia ze ps3 nie wyrabia pozostaje czekac na dlc
Opublikowano 12 grudnia 201014 l Wczoraj znowu dorzuciłem kilka tysięcy trupów do statystyk Napierać panowie bo drugie miejsce jest w zasięgu. Muszę się dziś zabrać za Morbid. Jak wyjdzie patch to można do mnie pisać o coop'a.
Opublikowano 12 grudnia 201014 l Gram tyle na ile mam czasu. Ostatnio jednak nie podłączyłem kabla i wszystkie kille poszły się je&@ć. Czy dlc było jakoś wcześniej zapowiedziane, potwierdzone czy zasygnalizowane?
Opublikowano 12 grudnia 201014 l gdyby ktos nie mial partner do zaliczenia coopa na nieumarlym to sie pisze...mozna takze przy okazji 100% towaru zebrac
Opublikowano 12 grudnia 201014 l Jesteś na pierwszym levelu? Dziś przeszedłem Graveyard na Grim bez straty życia. Nie wiedziałem, że gra potrafi być tak łatwa z wykorzystaniem wszystkich broni <wizard>
Opublikowano 12 grudnia 201014 l W składkach na gry z PSS dałem składkę na Dead Nation, jeszcze 4 osoby po 9.40zł i jedziemy Panowie... p.s. Co-op multi i split screen działają? I czy split jest podzielony na 2 ekrany czy na jednym się wszystko odbywa jak stardust hd? Powiedzcie coś o grze więcej.
Opublikowano 12 grudnia 201014 l Jesteś na pierwszym levelu? Dziś przeszedłem Graveyard na Grim bez straty życia. Nie wiedziałem, że gra potrafi być tak łatwa z wykorzystaniem wszystkich broni <wizard> skonczylem gre na 3 poziomie i szukam osoby aby przejsc coopa na 4 poziomie...chyba pomylily mi sie nazwy w każdy razie przydalby sie zloty pucharek up...wszystko jest jak w starduscie...na yt masz filmiki z gry edit...interesuje mnie "mroczny" Edytowane 12 grudnia 201014 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 12 grudnia 201014 l A youtube to problem włączyć ?... @yap - cmentarz na Grim jest prosty...wystarczy rifle i shotgun + rzucajki ;] Zacząłem właśnie Morbid i zaczyna się powoli robić ciekawie
Opublikowano 12 grudnia 201014 l Ja na Mrocznym jestem w 4 etapie. Na razie bez problemów ale wiem, że kląć zacznę przy cmentarzu i na samym końcu. Gdzieś tam powoli układam sobie plan Na Grim miałem problem bo nie używałem w ogóle Shotguna i prawie wcale min czy granatów. Inaczej mówiąc sam strasznie sobie utrudniłem
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.