zimzvm 36 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 przyznam, że do tej pory czekalem na grę Heroes Over Europe. jak tylko pojawilo się demo Sturmovika na XBL, to pospiesznie sciągnąlem i ogralem nieco... już teraz wiem, że dla tej gry stracę glowę, a Heroes Over Europe musi ustawić się w kolejce i czekać cierpliwie na swój czas. o ile w ogóle nadejdzie. playtest HIVa zachęcil mnie jeszcze bardziej do tej gry. sądzę, że wystawiona ocena pójdzie o co najmniej pól oczka do góry w ostatecznej ocenie. HIV również wspomnial pod koniec tekstu o jakimś tajemniczym kontrolerze, który ma w zalożeniu być przystosowany do gry na najwyższym poziomie trudności... ktoś coś o nim wie ? zakladam, że to jest dżojstik (manetka ?) wyglądem zbliżona do prawdziwego kontrolera wraz z przepustnicą Cytuj Odnośnik do komentarza
MrSatan 20 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Playtest był Kaliego, nie HIVa. Jedyne co znalazłem, to taki pro kontroler. LINK Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 racja, najmocniej przepraszam autora tekstu. skąd Ty już masz Sturmovika ? jak się gra ? 300USD to jednak zbyt duża cena, jak na kontroler do 2-3 gier. raczej spasuję. Cytuj Odnośnik do komentarza
canuks 63 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Premiera 8 września a koleś już łupię w gierkę hmm.... odpowiedz chyba jasna Cytuj Odnośnik do komentarza
MrSatan 20 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Promka, pracuje dla portalu i pisze recenzję. Odpowiedź jasna Cytuj Odnośnik do komentarza
canuks 63 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Toż przecież miałem to na myśli ,takiemu to dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 w takim razie kiedy recka ? a może uchylisz nieco info nt jak się w to gra... chociażby na najwyższym poziomie trudności za pomocą pada ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza
MrSatan 20 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Playtest wersji pełnej PL w przyszłym tygodniu na portalu, recka ok. 4 września. Uchylę rąbka, że gra się trudno, ale bez przesady. Trochę wyczucia i ogrania a da się nawet prosto lecieć Cytuj Odnośnik do komentarza
ash77 3 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Po obczajeniu demka - dla mnie gra sie fajnie, sterowanie intuicyjne, troche trudno strzela sie do celów naziemnych z rakiet (bo nie sterowane hehe) no i bedzie polonizacja (w demku juz jest) Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 (edytowane) konkretne pytanie - jak do cholery zmienić język w grze ? uruchamiam grę a tam wszystko pisane cyrylicą. instrukcja wskazuje błędne miejsce zmiany języka. przejrzałem z dziewczyną, która zna rosyjski, całe menu w grze, ale nic nie znaleźliśmy. przyznam, że mam mocnego v(pipi)a ! EDIT > problem się rozwiązał, znaczy rozwiązał go MrSatan. dzięki wielkie, stary ! dla innych - wystarczy zmienić język w dashu na polski. Edytowane 6 Września 2009 przez zimzvm Cytuj Odnośnik do komentarza
MrSatan 20 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 aa, to Ty byłeś Niestety, gra jest tłoczona w wersji na Europę środkową i centralną, i jeśli ktoś ma ustawiony dashboard na język angielski, gra uznaje go jako domyślny, czyli w tej wersji rosyjski (gra od Gaijin Entertainment, czyli ziomków ze wschodu ). Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 ano to ja byłem : ] niestety będę musiał się przestawić na łamany pl i eng... przynajmniej na czas grania w ten tytuł. Cytuj Odnośnik do komentarza
marek1712 1 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Eee, wolę myśliwce fly-by-wire Ale grę na pewno kupię - gdy tylko stanieje do ~120zł. No i do tego czasu muszę opanować chaos jaki nieraz sięna ekranie pojawia. Że nie wspomnę o wychodzeniu z korkociągu, które jest czystą loterią (a raczej QTE). Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Co w treningu Simulation instruktor mówi o trim i flaps? Na zwykłym TV napisy nie nadają się do czytania, a w ostatnich misjach tutorialowych wcina głos instruktora (jakiś bug?). Wyczaiłem, że trim służy do blokowania drążka. Wiem, że klapy pomagają w manewrach, ale konkretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza
marek1712 1 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Trymer służy do korygowania kierunku/wysokości lotu. W BoP nie ma go jako takiego - jest tylko "wypoziomowanie", bodaj przez przytrzymanie A. Klapy chyba też w tej grze nie mają przypisanego klawisza. Podstawowe ich użycie to zwiększenie siły nośnej przy zmniejszonej prędkości (inaczej - zwiększona jest prędkość, przy której wystąpi przeciągnięcie). Przydatne zwłaszcza przy lądowaniu - pozwalają obniżyć wysokość, bez nabierania prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza
SierraPL 1 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Przy ustawieniu na symulację klapy są pod X Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Wyczaiłem trymer. Właściwie jest tu mało przydatny. Np. po przyciągnięciu drążka i wciśnięciu A, drążek będzie wracał w to ustawienie po puszczeniu gałki. Na boki nie działa, a szkoda, bo na symulacji obrót śmigła powoduje przekręcanie samolotu i ciągle trzeba korygować ręcznie. Muszę spróbować z tym przytrzymaniem A, ale chyba tego nie ma, bo w tutorialu było tylko o naciskaniu. Te klapy to muszę wypróbować przy lądowaniu, bo w walce to jakoś nie bardzo. ...(inaczej - zwiększona jest prędkość, przy której wystąpi przeciągnięcie)... A nie zmniejszona? Edytowane 22 Września 2009 przez Les777 Cytuj Odnośnik do komentarza
marek1712 1 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 No właśnie obrót śmigła na symulacji jest dobijający. Gdyby analog pada był dłuższy to można by to korygować - a tak sprawia to wielkie problemy. Gdyby tylko X52 działał z X360... Odnośnie tego przeciągnięcia - wiemy o co chodzi Ale faktycznie źle napisałem - przy mniejszej prędkości wystąpi przeciągnięcie. Dzięki za zwrócenie uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.