Skocz do zawartości

Emulatory w nowych wersjach! (svn, wip, beta)


KiNiO_64

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich

 

Specjalnie dla was odkopałem temat ;) poniżej znajdziecie linki do najnowszych wersji emulatorów oraz wszystkiego co niezbędne do ich uruchomienia xD

 

Poprzednio zawartość magazynowałem w swoim prywatnym folderze 4shared jeśli jest ona komuś potrzebna to niech wbija tutaj -> Emulatory 4Shared

 

Uwaga nie znajdziecie tu żadnych romów czy obrazów ISO!!! jedynie Emulatory, biblioteki i inne niezbędne pliki...

 

---------------------------------------------------- do edycji w wolnej chwili -----------------------------------

DesmuME x86 i x64 rev. 3526

- Emulator Nintendo DualScreen (DS/DSi)

 

Dolphin 2.0 !!! x86 i x64 rev. 5364

- Emulator Nintendo GameCube i WII (GC/WII)

 

emu-1964 x86 ver. 1.1 rev 67

Mupen64Plus rev. 1416

- Emulator Nintendo 64 (N64/NES64)

 

ePsxe 1.70 x86 ver. deval-1.33

 

pSX ver. 1.3

- Emulator Sony Playstation 1 (PSX)

- Wymaga biosu konsoli do działania

- Najszybszy i najlepszy emulator PSX-a dostępny w sieci

- Prosta bez pluginowa budowa programu

- Emuluje wszystkie dostępne na oryginalnej konsoli kontrolery

- Zalecane wymagania:

Procesor: Pentium 3/4 1.6Ghz, Athelon XP 1800+ lub szybszy

Pamięć: Windows XP 512MB ram, Vista/7 1GB ram

Video: Nvidia GF 5500/6200/7100, Ati Radeon 9550/x1300/2300HD lub lepsze

Audio: Dowolna zgodna z DirectX 9 lub ALSA dla Linux

 

---------------------------------------------------- do edycji w wolnej chwili -----------------------------------

 

PCSX2 WX

- Emulator Sony Playstation 2 (PS2)

- Wymaga biosu konsoli

- Obsługuje ok 99% gier na tę konsolę w ponad 90% gry działają bezbłędnie i z pełną szybkością emulacji.

- Emulator obsługuje dowolny sposób kontrolowania gry np, klawiatura, pad zgodny z DirectX

- Emulator nie obsługuje gier wykorzystujących specjalne urządzenia peryferyjne podłączane przez port USB !!!

- Wymagania zalecane:

Procesor: C2D@2.2Ghz, Pentium DC 3.0Ghz, Athelon x2 6000+ lub Phenom x2/x3 2+Ghz (Program czuły jest na szybkość zegara, wykożystuje tylko 2 rdzenie)

Ram: Windows XP - 1GB, Windows Vista/7 2GB

Video: Nvidia GF 7900GS/6600GT/8600GTS/9600GT/GT220 z min 256MB ram ATI Radeon x1600XT/2600pro/HD x6xx/ cała seria HD 5XXX i nowsze z min. 256MB ram

Intel i3/i5/i7 GMA HD - emulator źle reaguje na "głupio" kręcone karty graficzne, źle reaguje na karty intela i inne z współdzieloną pamięcią graficzną!

- sporo gier działa płynnie na dużo gorszych kartach ale jak już napisałem są to zalecane wymagania!

Audio: Dowolna karta dźwiąkowa zgodna z DirextX 9/11 lub ALSA dla linux-a

Inne: Najnowsza wersja DirectX, Biblioteki MVC 2008 lub nowsze (standard win7)

 

 

VisualBoy Advance - M

- Emulator Nintendo Gameboy Mono / Color / Advance (GB/GBC/GBA)

- Najwyższa kompatybilność z pośród emulatorów (wyższą ma jedynie no$GBA)

- Aby poprawić jakość emulacji można wykożysta oryginalny bios GBA

- Funkcja Link do psełdo połączenia 2 wirtualnych konsolek

- pełna konfiguracja sterowania (klawiatura,pad...), musi być zgodne z DirectX lub SDL

- Wymagania:

Pentium 3/4, Athelon 2000+ lub lepszy (minimum 1.5Ghz)

Windows XP 256MB Ram, Vista/7 1GB ram

Karta graficzna i dźwiękowa zgodna z DirectX 7 (Direct Draw lub D3D)

 

 

Zsnes 1.51 DOS

- Emulator Konsoli Super Nintendo

- Drugi pod względem popularności, trzeci jeśli chodzi o wierność emulacji

- Super niskie wymagania sprzętowe

- Dostępna jest wersja dla starych komputerów z systemem MS DOS

- Wymagania:

Pentium 2 lub lepszy zalecane 300mhz

DOS - 64MB ram, Win XP - 256MB ram, Vista/7 - 1GB ram

Karta graficzna zgodna z standardem VESA (dos) lub DirectX 7 (windows)

 

 

Bsnes

- Emulator Super Nintendo (SNES)

- 100% wierność emulacji, w tym także wszystkich specjalnych chipów jakie pojawiły się na tą konsolę

- emuluje wszystkie dodatki i przystawki w tym Super GameBoy-a i inne

- Wysokie wymagania sprzętowe!!!

Procesor: C2D 2Ghz, Phenom/Athelon x2 2.2Ghz

Ram: Windows XP 512MB ram, Vista/7 1GB ram

Video: Dowolna zgodna z DirectX 9

Audio: Dowolna zgodna z DirectX 9

 

 

Jpcsp

- Emulator Sony Playstation Portable (PSP) napisany w języku Java :(

- Bardzo powolny i nie wydajny emulator o średnim stopniu zgodności z konsolą

- Ok 30% gier chodzi z pełną szybkością, 66% bez błędów w grafice i dźwięku

- Groteskowe zalecane wymagania:

Procesor: C2D 3Ghz i5/i7 2.6Ghz

Pamięć: Windows XP 1GB, Vista/7 32bit 2GB, Vista/7 64bit 3GB ram

Video: W zalerzności od maszyny wirtualnej, dowolna średniej klasy dla DirectX 9

Audio: Dowolna dla DirectX

Edytowane przez KiNiO_64
  • Plusik 3
Opublikowano

Dobra robota KiNiO_64 !

 

Ja chcialbym jeszcze wspomniec o naszej narodowej dumie w swiecie emulacji, czyli Deunan i jego emulator Dreamcasta o nazwie "Makaron". Strona projektu - http://dknute.livejournal.com/.

Wprawdzie nie jest to jeszcze wszystko idealne, ale prace ida w dobra strone i z cala pewnoscia projekt warty odnotowania.

Opublikowano

Skonczylem wlasnie FFX a teraz odpalilem FF7 na epsxe bo magia gierek znowu wraca. Teraz pytanie, bo nie mam czasu na wertowanie stron na forach emulatorow - MGS Twin SNakes na emu GC dziala jakos znosnie czy trzeba miec kompa do crysisa aby osiagnac 12 fpsow ?

Opublikowano (edytowane)
KiNiO_64, dobra robota :) ale zamiast 1964 wrzuciłbym Project64, który w emulacji N64 radzi sobie lepiej.

 

 

Wrzucam moje kompilacje emulatorów nad którymi trwają prace, no może z wyjątkiem ePsxe to jest martwy projekt jednak zamieściłem ostatnią wersję której kod źródłowy wpadł mi w ręce, oficjalna wersja 1.7 była oznaczona rewizją 1.7.0.0 tu macie rewizję 1.7.3.3 niestety nie wiem jakich zmian dokonano ale są jakieś bo porównywałem kod obu i są nieznaczne różnice...

 

1964: kod został uwalniony przez oryginalnych autorów w wersji 1.1 ostro po chlastanej i nie dopracowanej! od tej pory dalsze prace nad projektem podjęli nowi ludzie, bazując na wersji 0.9.9 i nie wydanej 1.0 próbują przenieść zmiany z wersji 1.1 tak aby działały, emulator rozwija się niezbyt żwawo ale jeśli złapie więcej ludzi może coś z tego będzie... Project64 jest dostępny wszem i wobec więc nie widzę powodu żeby go wrzucać, no chyba że wersję 1.7 ale tych jest kilka i to niestety nielegalnych, ludzie piszący ten projekt bardzo nieładnie się zachowali najpierw biorąc pieniądze a później zamykając biznes :D

 

Kompletuje jeszcze kod dla VisualBoy Advance - M może komuś się przyda :)

 

Co do emulatorów DreamCast-a to niestety żaden z projektów nie udostępnia kodu źródłowego do własnoręcznej kompilacji, ludzie pracujący za kulisami tworzą raczej zamknięte środowisko i nie sposub od nich nic wyciągnąć! A co ciekawe po raz pierwszy widziałem takie zadufanie w sobie gdy rozmawiałem na IRC-u z gościem pracującym przy DCnull...

 

Skonczylem wlasnie FFX a teraz odpalilem FF7 na epsxe bo magia gierek znowu wraca. Teraz pytanie, bo nie mam czasu na wertowanie stron na forach emulatorow - MGS Twin SNakes na emu GC dziala jakos znosnie czy trzeba miec kompa do crysisa aby osiagnac 12 fpsow ?

 

Nie jestem pewien ale z tego co pamiętam to jakieś 4 miechy temu gra miała status in-game, kilka tygodni później Intro teraz pewnie non-playable :D

A tak serio to raczej działa wersja US chodziła mi jakieś 5-12fps te 4 miechy temu, niestety już nie mam obrazu płyty żeby sprawdzić...

Edytowane przez KiNiO_64
  • Plusik 1
Opublikowano

Co do pcsx2 to rzeczywiście - b. dobry emulator. Z tego, co ostatnio zauważyłem jest jeden problem. Otóż emu nie radzi sobie z grami na dwuwarstwowych płytach. Sprawdziłem to na Yakuzie 2. Przez cały czas gra śmigała celująco, ale zaraz po zakończeniu chapteru 9 emu zawiesza się (jest to moment wejścia na drugą warstwę) ;/

 

 

Opublikowano

Zonk :D to nie emulator nie radzi sobie z obsługą Gier na płytach dwuwarstwowych tylko twój czytnik z odczytem blokowym asynchronicznym z dolnej warstwy. zrób sobie obraz płyty i po sprawie :)

możesz też zwiększyć bufor odczytu w ustawieniach pluginu CDVD za chche-owanie większej ilości danych powinno pomóc z odczytem...

Opublikowano

A gra ktoś na Dolphinie, emulatorze GC/Wii? Działa bardzo fajnie, ale nie mogę skonfigurować pada.

 

 

Pograłem chwilę w Zeldę i jest b. dobrze, ale gra zwalnia i nie wiem czy jest to wina wersji Dolphina, która posiadam czy konfiguracji. Co do pada to używam duala 2 i pluginu nJoy v.03, ustawienia domyślne. Nie mogę skonfigurować pada według własnego widzimisię;/

Opublikowano (edytowane)

Dzieki, obadam. Ewentualnie chyba przypisanie pada programowo by pomogło?

 

Tez grałem wczoraj w Zelde. Nie wiem jakiego masz kompa, ale mi też troche zwalnia. Zdecydowanie wina emulatora. Za to obczajcie Super Smash Bros Brawl. Chodzi jak marzenie.

 

Edytowany:

 

 

A możesz wrzucić tę wtyczke, albo dać lika, bo jak szukałem to wszystko wygasło. 64 bitową proszę.

Edytowane przez gekon
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Upnę Ci :)

 

No i przy okazji chyba w końcu spróbuję tej emulacji PS2. Kumpel ma parę gierek w które z chęcią pogram. W końcu trzeba odkurzyć dual shocka :D

Opublikowano (edytowane)

to wersje rozwojowe w gruncie rzeczy im wyższy numerek tym lepiej, nie usuwam starych wersji bo przydają się w tropieniu błędów popełnionych po drodze :)

 

Prośba do Mad-a/Admina o dodanie nazw pozostałych emulatorów do nagłówka tematu

 

Dziękuję :)

Edytowane przez KiNiO_64
  • Plusik 2
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niby korzystam z pcsx'a od 2008, ale nadal tego nie rozwikłałem.

 

Jak nagrywać gotowe filmy z dzwiękiem ? Wciskam F12, wybieram rozdziałke i FFDSHOW, nagrywa bardzo ładną jakość, plus renderuje do full speeda, ALE, dzwięk albo nagrywa osobno, albo w ogóle. poprostu powiedz mi, jak wiesz, którego mam plugina dziękowego używac żeby współgrał z FFDSHOW, chyba że masz inny kodek do zaproponowania.

 

pozdro.

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Nigdy się tym nie interesowałem bo mój sprzęt jest zaledwie wystarczający do osiągnięcia pełnej płynności a co dopiero do nagrywania :(

 

Sprawdzę później co i jak...

 

Mam tak samo jak ty więc to wina emulatora, zgłosiłem błąd autorom i zobaczymy jak to będzie?

Edytowane przez KiNiO_64
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

takie pytanie:)

 

emulator ps2 powinien odpalić jakieś gry sam w sobie czy trzeba się bawić ustawieniami:( próbowałem na kilku obrazach płyt :( za każdym razem po tym początkowym obrazie z ps2, wyskakuje mi że jest problem z aplikacja i zostaje zamknieta.

Edytowane przez czesio83
Opublikowano

jaki to komunikat błędu ci wyskakuje? przepisz albo daj screena (jak odnośnik, nie wklejaj)

jeżeli po prostu wyskakuje ci zamykanie aplikacji to może znaczyć że 1. używasz starszej wersji emulatora (nie odemnie) i masz procesor bez obsługi instrukcji SSE

2. twoje obrazy są uszkodzone lub nie czytelne dla emulatora w tym przypadku zamontuj taki obraz deamon-em i w emulatorze wybierz start gry z napędu (tu literka deamona!)

 

pewnie sa i inne powody wywalania się emulatora ale ja tylko z tymi sie spotkałem ostatnio

 

ps. masz aktualny directX? upewnij sie że w konfiguracji grafiki masz ustawioną wtyczkę z obsługą SSE2 lub OpenGL (jeśli masz stary procesor), masz biosa w dobrym folderze?

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Pamiętaj, by używać pluginu DVD o nazwie Linuz ISO.

 

A zaczynaj gre, dająć RUN/EXECUTE.

 

daj jakiegoś screena rzeczywiście.

 

ewentuialnie zamontuj gre Deamonem, i poszukaj pliku ELF w nim, i daj RUN/OPEN ELF FILE.

 

Oj sorry, nie zauważyłem twojego posta.

 

jak grało sie mało komfortowo, znaczy mało płynnie, wolno, to trzeba powłączać Speed hacki.

 

I lepiej do sprawy nie podchodzić bez procka conajmniej core2duo 2ghz.

Edytowane przez Pikol
Opublikowano

Warto pomeczyc sie z ustawieniami i speed hackami. Niedawno przeszedlem Snake Eatera i nie zaluje. Gra na klawiaturze to patologia ale dalem rade.

 

Mozesz pokazac swoje ustawienia pcsx2?

Opublikowano (edytowane)

Mam Gran Turismo 4 z USA i jak mogę to odpalić, wg. tej listy co tu podaliście to tylko JAP wersja śmigać będzie, ale mi się krzaki nie widzą w GT, poza tym no GRAN TURISMO żeby przez emu nie było obsługiwane? :(

 

 

 

 

W ogóle co ja mam sciagnac za pcsx2? Jak mi tam jakieś kody źródłowe się pojawiają, nie będę przecież kompilacji robił Oo Poproszę o bezpośredniego linka do najnowszej wersji tego emu.

 

 

Edytowane przez Oran

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...