Skocz do zawartości

Beta testy zasad PGL 2v2


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panie i panowie, liga konsolowa POLISH GAMING LEAGUE chciałaby poprosić wszystkich zainteresowanych trochę poważniej tematyką HALO 3 o przetestowanie nowych zasad do rozgrywek drużyn dwuosobowych. W skrócie - będą one potrzebne na kilku zbliżających się imprezach, a że nie chcemy puścić w obieg bubla prosimy Was o pomoc. Jak możecie nam jej udzielić? Sprawa jest bardzo prosta, najpierw odwiedzacie dwa linki: ten i ten, gdzie logujecie się swoim GamerTag'iem (spoko, oba prowadzą do oficjalnej strony Bungie - twórców HALO 3) i ściągacie tryby i mapy. Z pierwszego linka wszystkie, z drugiego następujące:

 

MLG Guardian v6.1

MLG Amp v6.1

MLG Ldown v6.1

 

Po czym testujecie ze znajomymi, w drużynach dwuosobowych podane niżej tryby. Pamiętajcie, aby wszelkie uwagi postnąć na forum, lub posłać PM bezpośrednio do mnie. To tyle. Z góry dzięki wszystkim zaangażowanym.

 

TRYBY:

PGL TS 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2, PGL CStor 2v2, MLG Guardian v6.1, MLG Amp v6.1

PGL King 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2

PGL Ball 2v2 - MLG Guardian v6.1, MLG Ldown v6.1

 

BTW. Tak, wiem że w 2v2 nie gra się Objective'ów, ale po pierwsze są to tylko testy zasad, po drugie szukamy czegoś, co jest zabawne, kompetetywne i widowiskowe zarazem, a Object'y nadają się do tego idealnie ;)

Edytowane przez barth
  • Odpowiedzi 10
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak dla mnie możemy grać jak chcecie, byleby sprawiało wam to radoche i było przyjazne w oglądaniu.

10min jest ustawione z prostego powodu - w przypadku gdy stają na przeciwko siebie dwie drużyny randomow mecz zadko kończy się przed czasem. Objecty są dla widowiskowosci i z tego co słyszałem to są całkiem zabawne.

Opublikowano

Odpada, mapy sa zbyt duze. Zaraz ktos napisze:

-"przerobimy mapy w forge'u" = mamy duzy zapal i myslimy, ze zrobimy pro mapy ot tak nie majac zadnego pojecia jak sie sklada mapy i jak duzo h pracy kosztowal taki ons czy amp zeby nie byl zbugowany na maxa, ale i tak damy rade co znaczy ze nic nie zrobimy, bo pozniej checi odejda i zostaniemy z boxem z octagona i oddballem na ampie.

 

A dlaczego ja sie za to nie zabiore? bo sie NIE znam, i nie mam czasu. Wiec wolalbym pozostac przy slayerze.

Opublikowano

Zagrałem, mapy są odpowiednie (oprócz kinga na cstructcie). Limit czasu zmieniony z 10 na 12 świetnie sie spisał. Jak dla mnie zasady są fajne i nie trzeba do tego tworzyć nowych map.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...