monstrol 0 Opublikowano 11 września 2009 Opublikowano 11 września 2009 Trzeciego Crasha z Szarej Eminencji można było wycisnąć na 105% czy na 106%...? Pamiętam, iż miałem w każdej planszy platynę (a ile trzeba było się przy tym napocić, uh!), i licznik "procentuf" nie skoczył mi do 106! Jeżeli ktoś nie kojarzy, aby pojawił się diament w Warp Roomie gwarantujący 105% ukończenia gry trza było mieć "czasówki" zaliczone na conajmniej złoto w każdej planszy (włącznie z ukrytymi i bonusowymi). Niech dopisują się ludzie, którzy mieli wszędzie "platyny". Tylko nie oszukiwać, nygusy! Jestem ciekaw, ilu osobom udał się ten wyczyn! Cytuj
kotlet_schabowy 2 686 Opublikowano 8 lutego 2012 Opublikowano 8 lutego 2012 Maksymalnie dało się zdobyć 105 %. Udało mi się to osiagnąć, chyba z 10 lat po zakupieniu gierki (grając od zera). Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 8 lutego 2012 Opublikowano 8 lutego 2012 ale refleks! ale w sumie nie liczy się czas a skuteczność xD mój znajomy miał wszędzie platyny, więc da się (mi zabrakło w 3-4 levelach), a 105% osiągałem z 10 razy mój jedyny oryginał z psx-a który mam do dziś Cytuj
darkgamer 43 Opublikowano 8 lutego 2012 Opublikowano 8 lutego 2012 Ja także ,nie wszędzie zdobyłem,ale porównując do dzisiejszych czasów ,było trudno.Stare dobre czasy ,cała trylogia +CTR stoją w zasłużonym,honorowym miejscu i codziennie cieszą gały,przypominając o beztroskim dzieciństwie Cytuj
Farmer 3 270 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Wszystko opierało się na metodzie prób i błędów. Plansze trzeba było przechodzić nawet po kilkadziesiąt(!) razy przechodzić i zapamiętać każdy szczegół żeby zaliczyć na levelu wszystkie Gemy. Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Zaliczyłem 105% a potem celowo skasowałem sejwy i jeszcze raz przeszedłem na 105%. Taka to była fajna gierka! Cytuj
ubol 59 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 A to nie było tak, że w Crashu maksyalnie można było zaliczyć 110%? Już nie pamiętam... Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Ta gra obok MGS to były jedyne produkcje, które masterowałem z prawdziwą pasją. Cytuj
kilix 128 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Kupiłem niedawno PSP m.in. dla tej serii. Cytuj
Figaro 8 206 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 Wspaniała gra. Najlepsza na PSX-a ;o Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 Ja rowniez gram na PSP w stare gry z PSXa, w Crasha rowniez. Na 105% mozna przejsc? Huh? No moze przy mojej czestotliwosci za kilka lat sie uda. o_O Mój młodszy brat potrzebuje około 7 godzin na skompletowanie wszystkiego co jest do zdobycia w CB3. Gierka jest prześwietna. Jak byłoby fajnie gdyby dało radę zrobić równie dobrego Crash'a na current genach. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 Mi by wystarczył remake. Wsadzić wszystkie 3 gry w jedną i jakoś to spójnie połączyć. Grafa jak w Uncharted, albo i lepsza(bo liniowo strasznie, zero akcji) i jestem w 7 niebie. Cytuj
Farmer 3 270 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 Liczmy na to, że stary człon ND skleci jakiegoś platformera, a najlepiej odświeży starego Crasha. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 Liczmy na to, że stary człon ND skleci jakiegoś platformera, a najlepiej odświeży starego Crasha. a praw do crasha nie ma activision? Cytuj
Farmer 3 270 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 nie wiem czy mają pakiet większościowy (activision ofkoz), ale mam nadzieję, że ND może jeszcze wskrzesić Crasha, a jeśli nie to niech kontynuują Jaka i Daxtera albo za nową platformówkę. Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 Mi by wystarczył remake. Wsadzić wszystkie 3 gry w jedną i jakoś to spójnie połączyć. Grafa jak w Uncharted, albo i lepsza(bo liniowo strasznie, zero akcji) i jestem w 7 niebie. Swego czasu miałem zestaw trzech części Crasha na jednej płycie z ruskimi menusami Trójkę uważam za najlepszego platformera, ale najlepsze przygody Crasha to zdecydowanie CTR. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 Cortex Strikes Back to najgorsza odsłona oryginalnej trylogii ? Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 Wszystkie są równie zaje.biste, ewentualny ranking to kwestia indywidualna Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 (edytowane) Cortex Strikes Back w porównaniu do "jedynki" to jakieś nieporozumienie. Nie licząc szeroko pojętej oprawy, naprawy systemu sejwów i nowych ruchów, wszystko jest znacznie gorsze. Od popsutych etapów wodnych, mniej charakterystycznych miejscówek po zniszczenie idealnych, niewiarygodnie kapitalnych elementów czysto zręcznościowych "na styk" z oryginału. Edytowane 21 lipca 2013 przez Sebastian Ś. Cytuj
chlewik12 24 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 Przeszedłeś całą grę że już narzekasz? Ja doskonale pamiętam etapy w kosmosie z jetpackiem, po kilka razy przechodziłem te levele, nawet po wymasterowaniu. Chyba jesteś pierwszą osobą na świecie, która narzeka(łaby) na tą grę. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 Napisz coś konkretnego to popiszemy. Na dziwaczności , że nikt nigdy nie wspominał co mu się w tej grze nie podoba względem oryginału nie ma za bardzo co odpisać. Polecam również zagrać najpierw w "jedyneczkę" a następnie w CSB teraz a nie posiłkować się sentymentem sprzed 15 lat. A nie zaraz, zapewne będą na teraz płacze , że CB kiepski bo trudny. Cytuj
chlewik12 24 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 (edytowane) grałem we wszystkie Crashe na psx, wszystkie oprócz Crash Bash zrobiłem na maxa, jedynka faktycznie była najtrudniejsza, ale IMO to nie poziom trudności wyznacza poziom fajności gry, no chyba że dla Ciebie to najważniejsze to OK. dla mnie wszystkie części od ND są równie zarąbiste, jedynie bash jest niżej w mojej ocenie. Każdy kolejny Crash to nie tylko lepsza grafika, miejscówki moim zdaniem jak najbardziej są charakterystyczne w każdej części, jedynka wiadomo że miała najwięcej do powiedzenia, ale potem nie schodzili z tonu, w dwójce motywem przewodnim jest kosmos, w trójce Egipt, dodawali nowe skille, poza tym żeby zebrać wszystkie kryształy w dwójce to czasem jest równie trudno co w jedynce, w trójce też dali hardkorowcom sporo do roboty (ukryte levele, w dwójce (trójce też) zresztą jest ukryty cały jeden warp room wraz z chyba najtrudniejszym levelem w całej grze). nie wiem jak można pisać że ta gra to nieporozumienie, po prostu "zwykły" sequel. Edytowane 21 lipca 2013 przez chlewik12 Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 (edytowane) Klimat siada jeśli ogrom plansz możemy dosłownie przejść na pałę i to nawet łapiąc przy okazji z dwa kryształki. Nie ma już tego uczucia dokładności, precyzji, bycia"dobrym" w grze. Odtwórczość spora a miejscówki uproszczone. Np. kapitalne plansze wodne z oryginału które swoją potęgę ujawniały wąskimi kładkami, wysepkami, kapitalnymi skokami oraz podejściami tutaj uproszczono rzucając na wodę jakieś szerokie płyty i dodając lipny motorek. A to przykład jeden z wielu. Nie mam większej radości ze skakania, gra jest irytująco łatwa, indywidualny klimat, charakterystyka miejscówek niewykorzystana. Nie ma tego uczucia z podstawki gdzie wykonując niewiarygodne ewolucje na kapitalnych elementach niesamowitych plansz aż krzyknęliśmy "O ja pierdhole". To moje odczucie. Edytowane 21 lipca 2013 przez Sebastian Ś. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 3 prezentuje podobny poziom do 2, więc jak tak bardzo ci sie 2 nie podoba, to 3 nie ruszaj 1 Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 21 lipca 2013 Opublikowano 21 lipca 2013 (edytowane) Tam bardzo nie podoba , to nadal dobra/bardzo dobra produkcja ale pierwszy Crash Bandicoot jest wprost wybitny i idealny ( nie licząc dziwacznego systemu sejwów i średniawych bossów ). Nie raz zachodziłem w głowę jak oni to kapitalnie wymyślili i jak trzeba kosmicznie wywijać. Tutaj już tego nie ma. Edytowane 21 lipca 2013 przez Sebastian Ś. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.