Sandking 47 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Panowie, napiszcie coś o systemie walki, coś ciekawego wymyślili, czy to po prostu klepanka? Cytuj
jaca71 4 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Mnie się spodobało demo,a wcześniej gra mnie nie interesowała.Świetnie poprowadzona akcja,unchartowato,bardzo fajnie animowana.Jasne że są jakieś niedoróbki ale to nic co by mi jakoś bardzo przeszkadzało w graniu.System walki raczej b.prosty,takie 1e wrażenie Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Ja też jestem na tak. Mimo, że jestem fanem platformówek i to też tych hardcorowych, wspomniany tu samograj wytłumaczyć można chęcią zapewnienia dynamiki i efektowności. Jak trzeba byłoby się do skoku stawiać to cała akcja z kamerą i kozackim ujęciem poszła by w p.izdu. Jestem zadowolony bo czuć trochę Uncharted, no i czuć ducha Nariko , a to dla mnie mega plus. ps po pierwszych 2-3 min powiedziałem sobie urwa co za (pipi), ale przyzwyczaiłem się do sterowania oraz kamery i poszło jak z płatka. Mnie mają Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Bardzo pozytywne zaskoczenie Takie cos pomiedzy PoP i Uncharted i bardzo fajnie zaprezentowana historia, jeszcze tylko znosna ilosc rozgrywka i zoapatrze sie po premierze Cytuj
Rudiok 3 372 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Dołączam się do opinii "szału nie ma". Graficznie i projektowo jest super - świetny pomysł na świat gry, nieźle zrealizowany i naprawdę jest na czym oko zawiesić (tyczy się to też głównej bohaterki ). Ale animacja, tekstury i przekłamania nie robią dobrego wrażenia. System walki jest dość prosty, akrobacji również - porównania z PoP są dość trafione. Nie żeby to było złe, ale warto wiedzieć czego się spodziewać. Ogólnie to gra może być miłym przerywnikiem od bardziej wymagających produkcji - ot tu sobie poskaczemy (szkoda, że tylko w miejscach przewidzianych przez twórców...), tu kropniemy jakiegoś robota, tu sobie widoczki pooglądamy i... tak naprawdę chyba niewiele więcej Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 A mi się BARDZO I TO BARDZO PODOBA Wkurzają trochę te samograjne skoki,ale walka,grafika,fabuła czy klimacik jest świetny. Wkurza trochę strona techniczna czyli doczytywanie tekstur czy spadki animacji,ale dla mnie to tytuł po który warto będzie sięgnąć w premierę Połączenie POP-a z Unchartedem wypada naprawdę okazale Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 bardzo fajna. jJ tam bledow w demie nie zauważyłem. Mogli tylko trochę utrudnić całą tą akrobację. Może kupię po premierze. Cytuj
zalef88 53 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Design świata zaj.ebisty, postacie rewelka i ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony tylko rzeczywiście wszystkie te akrobacje i walka zbyt łatwe. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 byłoby rewelacyjnie i epicko ( a sądząc z filmiku po demie to końcowa "postać" z niego będzie rozmiariów tytana z gow) gdyby nie średni framerate. Tyle lat po premierze heavenly sword a oni znowu dostarczają grę chodzącą identycznie jak tamta czyli cały czas poniżej 30fps Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Enslaved Backstory Timeline: http://gameinformer.com/b/features/archive/2010/09/15/timeline.aspx Cytuj
rysiupeja 1 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Nie wiem czemu ale gra mi przypomina Bayond Good and Evil, podobny system walki, eksploracja we dwie osoby, brak przycisku skok i podobna wizja świata (tam lud zniewolony przez kosmitów a ty przez maszyny) w każdym razie demko mi się spodobało i gra na bank wyląduje na mojej półce tylko raczej nie w dniu premiery, na to czeka Castelvania. Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 (edytowane) Łojojo od czego zacząć by tu. Po pierwsze cholernie miła niespodzianka z tym demem, kompletnie bez zapowiedzi, informacji. No nic świetna sprawa a co za tym idzie dostaliśmy w końcu dobrą aktualizacje psstore. Rano jeszcze przed zagraniem w demo poczytałem opinie i ładnie mnie tu wystraszyliście (niektórzy), że gra chrupie, że ten sam poziom co HS. No nie brzmiało to zbyt optymistycznie tym bardziej dla mnie dla osoby która zrezygnowała z HS właśnie z powodów technicznych. No ale na szczęście to nieprawda ;p poziom techniczny Enslaved a HS to niebo a ziemia (mówię o demach). Pewnie przycina trochę Enslaved ale na pewno nie tak jak HS poza tym co najważniejsze nie ma rwącego obrazu (problemów z vsynciem) nie jest źle jest nawet dobrze. Takie spadki animacji mi aż tak bardzo nie przeszkadzają; Mafia 2 wypada o wiele gorzej. Sama gra jest ładna co już nie raz pisałem; design wymiata. Szczególnie polecam obejrzeć filmik na końcu demo - WoW. Do tego ta kapitalna żywa kolorystyka, scenki to już w ogóle obłęd. Tylko tekstury z bliska wyglądają ohydnie blee. Jeżeli chodzi o samą grę to znaczy demo, przede wszystkim to widać tu wpływ U2 (skrypty) i bardzo dobrze. Jest akcja, jest dziko, jest widowiskowo, jest filmowo krótko mówiąc jest przyjemnie. ALE wielkie ale co z tego? Skoro jest dokładnie tak jak pisali niestety w PSX-ie i co było widać na ostatnich filmikach. Gra to SAMOGRAJ do potęgi ;/.................w U2 w sekcjach platformowych, wspinaczkowych mieliśmy-musieliśmy samemu operować skokami, wspinaczką itd. A tutaj nawet nie patrzałem gdzie świecą się elementy otoczenia mówiące o tym gdzie mamy skakać. Po prostu wciskałem x na chama i wychylałem analog, nie ma opcji spadnięcia złego skoku nic. To już nawet uproszczony w tym aspekcie Assasin Creed wypada lepiej-trudniej. To samo walka: dwa ataki, blok, śmieszny roll (kompletnie nie potrzebny) i na dobrą sprawę to wszystko. Pewnie, że wszystko to fajnie wygląda akcje podczas walk, najazdy i zbliżenia kamer podczas skoków, na pewno jest efektownie ale co z tego skoro mam wrażenie, że w ogóle nie uczestniczę w tej grze. Nie mam wpływu no losy bohaterów (co śmieszne na tym polega gra), wszystko jest z góry zaplanowane ja mam jak debil wciskać tylko x i kwadrat i ruszać analogiem. Taka konwencja podobała mi się w Heavy Rain bo tam to pasowała, HR był tak zaprogramowany ale nie podoba mi się to w grze przygodowej, zręcznościowej, manualnej. Ogólnie trochę się zawiodłem może inaczej gdyby gra była "normalna" to znaczy nie była samograjem. Tylko gameplay wyglądałby normalnie tak jak stare PoP-y czy GoW-y to składałbym od razu dzisiaj zamówienie (taki miałem zamiar) ale podziękuje. Na pewno dla mnie to nie jest gra na premierę, za 200 zł. nie ma takiej opcji. Tym bardziej cały czas mam obawy co do długości gry a myślę, że będzie dosyć krótka. Poczekam aż stanieje do poniżej stówki bo ochotę mam wielką zanurzyć się w tą przygodę ale ... dać 200 złoty za 8 godzinnego samograja, niee. Grać w co będzie a Enslaved jako singlowy tytuł stanieje pewnie szybko. Czekam na demo Castlevanii to na pewno nie jest samograj ;]. Edytowane 16 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Słupek zgadzam się z Twoją opinią. Dla mnie jednak najgorszy jest ten system walki, kilka akcji na krzyż, to już w GoW więcej można pokombinować. Choreografia tych walk jest niezła, ale co z tego, kiedy mnie już po tych 20 minutach dema zaczęło nużyć. Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Demko nawet system walki taki sobie ale mysle ze to znikoma ilos ciosow i reszte zdobywac bedziemy w czasie naszej wedrowki obym sie nie mylil. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Jak to amerykanie mówią: do pożyczenia. Spodobał mi się klimat, ale już to podobał mi się po pierwszych materiałach. Scenki oraz "gra aktorska" także fachowe. Grafika i design super. Tylko wielka szkoda, że to samograj, a system walki jest prosty. Może jak stanieje. Na plus akcja oraz VA. Cytuj
artex 28 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Czepiacie się że Enslaved jest samograjem a ostatni prince of persia. Skacząc po drążkach też nie mogliście z nich spaść , gra zapowiada się ciekawie dajmy jej szansę , poczekajmy na jakąś recenzję. Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Dla mnie bez zaskoczenia, dokładnie takiej gry się spodziewałem, czyli rewelacyjnej. Od pierwszego screena urzekł mnie design śwaiata, wygląd przeciwników, bohaterowie i cała reszta. Gra wychodzi za 3 tygodnie, kupuje z miejsca jak cholera. Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 A kto ją skreśla? Co do tego, że zapowiada się ciekawie to nie mam wątpliwości ale gameplay to gameplay jak wygląda mogliśmy zobaczyć/zasmakować w demie. Pełna wersja raptem się nie zmieni od tej strony co do recenzji to mnie tylko ciekawi jak długa gra jest. Ja tam broń Boże gry nie skreślam ale pod żadnym pozorem nie jest to gra na premierę oczywiście imo. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Czepiacie się że Enslaved jest samograjem a ostatni prince of persia. Skacząc po drążkach też nie mogliście z nich spaść , gra zapowiada się ciekawie dajmy jej szansę , poczekajmy na jakąś recenzję. W ostatnim POP-ie czyli Forgotten Sands trzeba już było samemu wszystko wykonywać, a pod koniec gry to już w ogóle było w miarę trudno. Trzeba zmieniać stan skupienia wody w trakcie skoku, dobudowywać ściany itd Oczywiście wszystko trzeba było wykonywa w locie bez możliwości zatrzymania. No chyba, że chodziło o POP-a z 2008r, tam akurat wyzwaniem był tylko wycięty Epilogue. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Ja myślę,że chodziło mu o tego POPa z 2008 roku Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Jeżeli chcecie nie samograja ze skakaniem polecam serię Mario Galaxy, niektóre levele potrafią zirytować swoim poziomem trudności. Po partyjce w SMG ręczę wam, że z przyjemnością zagracie w takiego "samograja" jak Enslaved Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Po ograniu dema dalej jestem oczarowany designem, piekne cutscenki i czuc rozmach tej produkcji. Jednak na premiere gry nie kupie. Poczekam az stanieje i nadrobie zaleglosc. Teraz nie potrafie sie wyrwac z uniwersum Mass Effecta Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Czepiacie się że Enslaved jest samograjem a ostatni prince of persia. Skacząc po drążkach też nie mogliście z nich spaść , gra zapowiada się ciekawie dajmy jej szansę , poczekajmy na jakąś recenzję. W ostatnim POP-ie czyli Forgotten Sands trzeba już było samemu wszystko wykonywać, a pod koniec gry to już w ogóle było w miarę trudno. Trzeba zmieniać stan skupienia wody w trakcie skoku, dobudowywać ściany itd Oczywiście wszystko trzeba było wykonywa w locie bez możliwości zatrzymania. No chyba, że chodziło o POP-a z 2008r, tam akurat wyzwaniem był tylko wycięty Epilogue. Malutki offtop. To co Zwyrol PoP z 2008 roku jest jeszcze gorszym samograjem niż Enslaved czy to jest ten sam poziom? Bo jak tak to chyba skreślam POP-a z listy ;/. Tym bardziej, że tam fabuła i design jest gorszy niż w Enslaved. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 (edytowane) Nie, PoP z 2008 jest chyba mniejszym samograjem (choć oceniamy tylko Enslaved po demie). W PoP nie świecą ci się elementy na które trzeba wskoczyć itp. (może tu też, tylko w demie / 1 levelu tak będzie) Poza tym moc tego Popa odkrywamy jak chcemy uzbierać wszystkie seedy na levelu. Ciżęko się dostać do niektórych jak cholera. Nawet kilka razy z YT skorzystałem. Co do designu to czy gorszy ? inny, też bardzo ciekawy. Nie skreślaj tej gry, mimo wszystko warto w nią kiedyś sobie zagrać ps i da się też spać w dół fakt, że Elika Ciebie uratuje ale cofnie cię to i działa to trochę jak taki checkpoint. Edytowane 16 września 2010 przez balon1984 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Nie ma wiekszego samograja od PoPa na obecna generacje ;] Gra w ktorej w kazdym levelu robi sie to samo, biega po tak samo zaznaczonych scianach, wiesza na tych samych belkach i skacze po tych samych slupach. W sumie nawet jej nie konczylem, bo nie moglem jej zniesc. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.