luk_ash 88 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Co tu dużo pisać, jeszcze nie jest oficjalnie zapowiedziana, ale "wyciekł" i myślę że może być tylko lepiej. Przyszły rok? Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Świetna wiadomość. Wiadomo czy tylko na PC się pojawi czy jest szansa, że wyjdzie też na konsole? Pierwsza część mnie absolutnie rozłożyła postacią Geralta, kapitalnymi dialogami, fajnym systemem walki. Dla mnie najważniejsza nadchodząca gra PCowa. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Dwojka ma byc multiplatformowa. Co do jedynki, nadal powstaje ale raczej od zera, i przez zupelnie inne studio. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 A mnie pierwsza czesc calkowicie rozlozyla nudnym scenariuszem, ciagle tymi samymi lokacjami, oraz bezplciowoscia ktora po skonczeniu chaptera 3 powoduje chec odinstalowania gry. Z sila przebrnalem do chaptera 5 w ktorym dalem sobie spokoj po zobacznei ilocsi dialogow jakie bede musial odstawic aby pojsc dalej. Znalezienie zlotego srodka miedzy dialogami, akcja, a przede wszystkim roznorodnoscia lokacji i ryzgrywki jest ciezkie. Jezeli o mnie chodzi nie udalo im sie to w pierwszej czesci. Mam nadzieje ze z druga czescia nei beda aspirowali do stworzenia 'najwiekszego miasta w grach rpg', bo wlasnie to popsula cala rozgrywke. Jezeli chodzi o Witchera 2, to po pierwsze, jezeli to jest faktycznie 'wyciek' to ja jestem swiety turecki. Marcin Iwanski serdecznie zaprasza do ogladania i nei wiem dla kogo musialaby to by prezentacja zeby mialo to jakis sens. Co najwyzej mogla wyciec wczesniej niz zamierzali. Druga sprawa to rewelacyjna lokacja ktora pokazywali, ktora umozliwia na zrzucanie przeciwnikow ze skarpy i szybkie zakonczenie walki. Mam nadzieje ze lokacje z takim rozmachem beda sie przewijaly przez gre i ze bedzie ich wiecej niz 2/3 na chapter. Trzecia sprawa to QTE w trakcie walk z bossami o ktore az sie prosilo w czesci pierwszej Pozwalaja na lepsze przedstawienie walki i moga uczynic ja bardziej epicka, zwlaszcza w systemie z witchra gdzie ciezko o jakies spektakularne combosy czy ciekawe akcje, pomimo mocno zrecznosciowego systemu. Generalnie calosc wyglada swietnie. Na pewno nie martwie sie o realia oraz realizacje swiata. Pierwsza czesc nie miala w tej kwestii zadnej konkurencji, zabijala. Mam nadzieje ze fabula bedzie rownie ciekawa, bo pierwszy witcher oferowal pare twistow (ktore nie byly az tak niespodziewane...) ale nie obrazil bym sie na bardziej zawila historie z ciekawszym motywem glownym. No i licze na wprowadzenie nowego elementu w styli alchemii ;] PS. VA byl chyba nagrywany przez pracownikow CD Projekt na potrzeby filmiku... glos witchera z pierwszej czesci (angielski) byl duzo fajniejszy, nizszy i lepiej sie wpasowywal w postac. Mam nadzieje ze zatrudnia tego samego aktora... Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Dwojka ma byc multiplatformowa. Co do jedynki, nadal powstaje ale raczej od zera, i przez zupelnie inne studio. Skąd masz takie informacje :o A co do dwójki to jeżeli nie powstanie na PS3 to albo będę musiał zmodernizować PC albo po prostu odpuszczę sobie drugą część jeżeli koszty modernizacji byłyby za duże. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 W 31 sekundzie filmu w biurze CD Projekt RED na biurku leży pad od X360. To chyba samo mówi za siebie, ze będzie wersja konsolowa też . No i wstrzymany Powrót Białego Wilka a tym samym chęć wkroczenia na pole konsol jest. 2 Cytuj
luk_ash 88 Opublikowano 19 września 2009 Autor Opublikowano 19 września 2009 gdzieś czytałem, że błędem było robienie gry najpierw na PC, apotem pracowanie nad konsolową i że nie chcą tego błędu powtórzyć i będą robić od razu na wszystko. @Trzcina grałeś w angielską wersję? dla mnie polska z racji na klimat była 100razy lepsza, na pewno nie była bezpłciowa. racja, że gra miała dużo błędów: przydługawe dialogi, przegięte lokacje (bieganie w te i we wte po bagnach) i schematyczność. nadzieja, że to poprawią. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Skąd masz takie informacje Wszystko to bylo walkowane juz milion razy . Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Z tym wydaniem pierwszej części Wiedźmina to będzie jak z remakiem FF7 na konsole nowej generacji Dużo szumu, plotek i nic więcej. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 gdzieś czytałem, że błędem było robienie gry najpierw na PC, apotem pracowanie nad konsolową i że nie chcą tego błędu powtórzyć i będą robić od razu na wszystko. @Trzcina grałeś w angielską wersję? dla mnie polska z racji na klimat była 100razy lepsza, na pewno nie była bezpłciowa. racja, że gra miała dużo błędów: przydługawe dialogi, przegięte lokacje (bieganie w te i we wte po bagnach) i schematyczność. nadzieja, że to poprawią. Jedno z drugim nie ma nic wspolnego Wlaczylem polska wersje jezykowa i uwazam ze byla niezla... ale slyszalne bylo to co zawsze w przypadku polskich wersji jezykowych, tzn aktorzy byli oderwani od tego co sie dzialo w tle. Poza tym glos Geralta podobal mi sie bardziej po ang a poniewaz sluchamy go przez cala gre to zdecydowalem ze bede gral po ang. Zreszta, gra byla wyjsciowo robiona wlasnie w jezyku angielskim... wiec tutaj nie moze byc zadnych rozbieznosci. Poprzez bezplciowa mam na mysli brak atrakcji w samej grze. Pierwszy rozdzial jest KAPITALNY, po pierwszym rozdziale myslalem ze mam jednego z najlepszych cRPG w historii, problem tylko w tym ze pierwszy rozdzial pokazal praktycznie wszystko. Potem mielismy olbrzymie miasto, ktore tez bylo genialne, ale na litosc boska... ile mozna po nim chodzic? Zwlaszcza jezeli chce sie robic subquesty (ktore robil, kazdy jeden). RPG polega rowniez na zwiedzaniu lokacji, eksploracji, ogladaniu nowych miejsc czego calkowicie zabraklo w pierwszej czesci. Chapter drugi byl tez fajny tak na dobra sprawe, posiedzielismy w miescie poznalismy duzo NPC itd itp, ale jak doszedlem do trzeciego i okazalo sie ze 'znowu miasto' to myslalem ze nie dam rady :S Przebrnalem jakos przez to, tylko po to zeby czwarty chapter nie zaproponowal niczego ciekawego oprocz praktycznego oderwania od watku glownego (calosc historii z lady of the lake jest calkowicie na sile i rownie dobrze mogloby jej nie byc). Autorzy sprytnie wkomponowali tutaj Balladyne i to byl chyba glowny powod dla ktorego przebrnalem przez ten chapter, ale ktos kto Balladyny nie zna nie bedzie sie tym watkiem interesowal ani troche (zagraniczni gracze). Sumujac, ja uwazam ze pierwsza czesc byla swietna gra, ale wydaje mi sie ze albo zabrako im pomyslow ktore zdazyli by zaimplementowac przed premiera gry, albo zabraklo pieniedzy na rozwiecie akcji, albo po prostu zalozenia byly zle. Oczywiscie zle w mojej opinii... Poniewaz pierwsza czesc sprzedala sie w OGROMNEJ liczbie kopii, to na pewno pompuja mase pieniedzy w czesc druga, co mam nadzieje zagwarantuje nam zroznicowaniem przygody, lokacji i ciekawsza historia glowna Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Potem mielismy olbrzymie miasto, ktore tez bylo genialne, ale na litosc boska... ile mozna po nim chodzic? Tu się zgodzę. Dla mnie mały i ograniczony świat w pierwszej część to największa wada. Prawda jest taka, że Gothic III pod tym względem jest sporo górą. W dwójce liczę na to, że nie będzie chodzenie w kółko po tych samych ścieżkach (bagna w jedynce najlepszy przykład) tylko naprawdę dostaniemy spory do eksploracji kawał świata. 2 Cytuj
Mq 73 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Ja tam nie mialem problemow z nudnym bieganiem miedzy lokacjami etc. ale w sumie gralem w dosc krotkich dawkach wiec moze nie mialem czasu sie znuzyc. Moja glowna nadzieja to ze po jedynce osoba odpowiedzialna za scenariusz sie dostatecznie wyzyla i juz nie bedzie tak, ze co drugi dialog jest wziety zywcem z ksiazek. Dawno je czytalem ale jak kazda postac wali bardziej pamietnymi cytatami to trudno nie zauwazyc. Albo kalki postaci z ksiazek (np. Magister). Ja wiem, ze gra jest na podstawie ksiazek ale bez przesady, czasem czulem sie jakbym gral w Najwieksze Hity Wiedzmina. Bardziej subtelne aluzje, ktorych Geralt nie mogl zalapac z powodu amnezji bardziej mi sie podobaly. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Mlotek, to ty zyjesz :o Ja ksiazek nie czytalem (znudzily mnie ) ale wydaje mi sie ze to bylo specjalnie zrobione, dla/pod fanow. Az dziwne zeby sie to komus nie podobalo Cytuj
Mq 73 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Ja zyje :o No to bez watpienia bylo pod fanow ale jak dla mnie troche przesadzili. Wyobraz sobie ze masz gre, ktora dzieje sie chronologicznie po Wladcy Pierscieni. Grasz Frodo, ktory jakims cudem powrocil do srodziemia z amnezja i karczmarz daje ci pierwszego questa: "Musisz mi przyniesc 9 krów to ci dam zlota monete. Dam ci teraz sznurek na krowy. Jeden sznurek, by wszystkimi rządzić, jeden, by wszystkie odnaleźć ,jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać" i mruga porozumiewawczo i w drodze na pastwisko spotykasz pierwszego towarzysza ktory jest chudy, mowi do siebie i nazywa sie Gottum. Grajac w Wiedzmina mialem czasem podobne odczucia ;p Cytuj
Sephirath 0 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Moim pierwszym skojarzeniem po zobaczeniu tego 'trailera' była dojmująca chęć popykania sobie z powrotem w jedynkę. Drugim - Geralt z kucykiem to +50 do badass'owatości. Trzecim - jak na grę, wygląda toto słabo. Jak na alfę - nieźle. No i ciekaw jestem gdzie oni chcą to fabularnie umieścić. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Szkoda też, że system walki będzie podobny. Jakoś nie jarają mnie automatyczne combosy, które wychodzą tylko przez klikanie co kilka sekund jednego przycisku myszy. Ten patent bym wywalił i umieścił zupełnie inny system walki w którym każde uderzenie mieczem zależało by od nas. Oczywiście tryby walki (grupowy, szybki itd) mogą zostac. 1 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Może i czwarty akt nie jest najwyższych lotów ale muzyka z niego to najpiekniejsze nuty w całym Wiesiu. Jedno muszę przyznać Trzcinie- piąty akt jest najgorszym ze wszystkich i widać w nim brak pomysłow na skończenie świetnie rozpoczętej historii z aktu 1. Cóż nie każdy jest Bioware i nie każdy ma tyle geniuszu co dawni mistrzowie z Black Isle. Prawdziwie spójne historie w RPG tworzą jedynie najlepsi. A do tych ekiepie z CD Projekt jeszcze wiele brakuje. Cytuj
Mq 73 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 No V Akt byl taki sobie, malo subquestow i nieciekawe lokacje. Ale sama sekwencja koncowa byla imo jedna z najlepszych w rpgach. Pasuje tematycznie, swietnie wyglada i twoje wybory sa ci po kolei rzucane w twarz. Akurat Bioware nie jest doskonale pod wzgledem zakonczen (przychodzi na mysl KOTOR i tysiac pokoikow wypelnionych identycznymi przeciwnikami i 30 sekundowy filmik z zakonczeniem). Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 V akt był bardzo średni, ale IV był fajny, lekka odskocznia od tego wszystkiego. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Podoba mi się interakcja ze środowiskiem - noż cholera, takie akcje jak ukazana fizyka powinny być już w plastikowym pierwszym Wiedźminie (na tym hu.jowym silniczku NWN którego nazwy już zapomniałem - Aurora ?) ! Wierzę że CDPR wyciągnął wnioski z jedynki i dostaniemy naprawdę wyszlifowany build. Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Jedynka pazur pokazuje dopiero na odpowiednich modach, gdzie w pełni można cieszyć się systemem walki witchera, a także uświadczyć kilku usprawnień. Do warstwy merytorycznej natomiast nie mam większych zastrzeżeń. Na dwójkę czekam z niecierpliwością i nadzieją, że wymagania nie będą relatywnie kosmiczne w porównaniu do oferowanej oprawy. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Co to za odpowiednie mody? Szczerze mowiac nei interesowalem sie tym, a byc moze byloby ciekawiej. Chociaz z drugiej strony mnie system gry nie przeszkadzal a wlasnie strona merytoryczna... wiec sam nie wiem. Jakis link do tego moze? Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 http://www.thewitcher.com/forum/index.php?topic=17331.0 flash mod http://www.thewitcher.com/forum/index.php?topic=21782.0 fcr - full combat rebalance drugiego jeszcze nie próbowałem, natomiast grając na pierwszym wybrawszy insane difficulty oraz preferencyjne ustawienia grało mi się o niebo bardziej emocjonująco niż w podstawowej wersji, gdzie wystarczy czasem łyknąć jaskółkę i trafiać w sekwencję, by iść jak przecinak polecam się pobawić Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Dzieki za info Jeszcze moze wroce i obadam te dwa dodatkowe chaptery ktore oferuje specjalna edycja... ;] Cytuj
luk_ash 88 Opublikowano 22 września 2009 Autor Opublikowano 22 września 2009 (edytowane) Wiedźmin 2 szuka wydawcy? Edytowane 22 września 2009 przez luk_ash Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.