Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 3.06.2011 o 20:11, Kmiot napisał(a): A pasek wigoru masz na oku? Nie grałem, ale z tego co widziałem, to blok wymaga wigoru Sam gry nie mam, a o tym wiedziałem Potem jeden prostokat wigoru starcza na 2 bloki
Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 4.06.2011 o 09:23, Stona napisał(a): A skąd mam takie rzeczy wiedzieć? W dniu 4.06.2011 o 08:24, Kazuun napisał(a): Sam gry nie mam, a o tym wiedziałem Jak ja mogę to i Ty też
Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 4.06.2011 o 09:23, Stona napisał(a): A skąd mam takie rzeczy wiedzieć? Część rzeczy wyjaśniają samouczki (które szybko znikają, a potem trzeba ich szukać w dzienniku...). Ale fakt - tutorial w grze jest beznadziejny i nie dziwię się teraz w sumie osobom, które poczuły się nieco zakłopotane z tym wszystkim w prologu. Gdybym nie sprawdził samemu ustawień klawiszy przed rozgrywką, to nigdy bym się nie dowiedział na przykład, że Alt zaznacza dany cel na stałe (bardzo pomocne). Ogólnie rzecz biorąc gram sobie pomału i w sumie sama produkcja mi się podoba, ale ma mnóstwo, ale to mnóstwo drobnych niedociągnięć, które na dłuższą metę potrafią irytować. Interface menu trochę kuleje (crafting), niektórzy przeciwnicy potrafią zabrać nam cały pasek życia dwoma ciosami (taktyczne walki, ale bez wigoru sprowadza się to do biegania w kółko i czekania na jego odnowę), mimika twarzy - a raczej jej brak, i wiele innych. Sam mam też problemy z orientacją w terenie - mapa jest beznadziejna, a minimapa nie ma nawet banalnego znaczka, który by symbolizował północ. Łażę po tych lasach i się gubię autentycznie. Ogólnie jednak gra na plus i bardzo mi przypadła do gustu. Jest to też jeden z nielicznych przypadków, kiedy nie mam nic przeciwko zręcznościowemu systemowi walki, gdyż ten jest naprawdę wymagający momentami i strategiczny.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Dokladnie. System walki bardzo mi przypasowal, bo w zaleznosci od rozwijanych umiejetnosci sie zmienia. A z tymi minusami, ktore wymieniles to sie zgodze. Szkoda, ze mimika jest sztywna i co mnie dziwi to w niektorych momentach, scenki na silniku gry sa zaopatrzone w motion capture i postaci fajnie sie ruszaja, a w niektorych stoja sztywno i gadaja, kiedy sytuacja wrecz wymaga ostrej gestykulacji, np. pod koniec pierwszego aktu Pokaż ukrytą zawartość w rezydencji Loredo jak elfce odeszly wody, a potem scena jej smierci, jak to dziecko lezy jak jakas lalka. No lipnie to wygladalo. Acha, posiadaczom kart nVidia radze zaopatrzyc sie w nowe sterowniki. U mnie boost o kilka klatek z nowymi sterownikami i patchem. No i kozackie sa nowe fryzury dla Geralta Maly bajer a cieszy. PS. Na cholere CDPR implementowalo w kod Uberprobkowanie? Czy ktokolwiek tego uzywa? Jezeli komus gra chodzi na max detalach w 1920x1080 w 60 klatkach to z uberprobkowaniem spada do 20 fpsow. Co wybierze, jest wprost oczywiste. Edytowane 4 czerwca 201113 l przez VoytecCFC
Opublikowano 4 czerwca 201113 l No ja włączyłem żeby sprawdzić co i jak, jak zobaczyłem fps, to od razu restart XD Może za 3 lata Mam takie same przemyślenia, graj jest naprawdę dobra ale mam mnóstwo niedociągnięć. Gram jeszcze ten cały prolog ale czasami czuję się jak jakiś down, bo nie wiem co gdzie się robi, co trzeba nadusić itp. Tutorial to jedno wielkie nieporozumienie ;/
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Uberpróbkowanie to zew przyszłości ; ) Ludzie będą w to jeszcze grać na nowych kompach za kilka lat i wtedy będą sobie to włączać i płynnie grać a grafa nie będzie zbyt słabo wyglądać. Ot taki bonus na przyszłość : ) Edytowane 4 czerwca 201113 l przez Sebastian Ś.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Tyle, ze wlaczylem to i... gdzie jest ta rownica w grafice? Tak samo jak patrze na porownania np. GameSpotu z uber i bez to gdzie jest jakas zmiana? To bodaj polega na zwielokrotnieniu renderowania obrazu, c'nie? Uzyskaniu najgladszych krawedzi, najostrzejszych tekstur, itd? Tyle, ze w przypadku Wieśka, nie za bardzo to jest widoczne
Opublikowano 4 czerwca 201113 l No ponoć nie jest to bardzo widocznie, ale zawsze coś ( ponoć trochę włosy, blizny ). Zawsze tam jakiś mały bonusik na przyszłość. A , że na dzisiaj to jest kiepsko zoptymalizowane to już inna sprawa ; ) Edytowane 4 czerwca 201113 l przez Sebastian Ś.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l U mnie co prawda na lapku ale jest tragedia. Gram na minimalnych detalach i niskiej rozdziałce bo inaczej nie da się grać. Powiem tylko że inne gry działają mi dobrze, grałem w Dragon Age 2 na wysokich detalach i nie cieło. Edytowane 4 czerwca 201113 l przez czapa
Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 4.06.2011 o 12:29, Sebastian Ś. napisał(a): No ponoć nie jest to bardzo widocznie, ale zawsze coś ( ponoć trochę włosy, blizny ). Zawsze tam jakiś mały bonusik na przyszłość. A , że na dzisiaj to jest kiepsko zoptymalizowane to już inna sprawa ; ) Ja na swoim blaszaku( AMD Phenom 2 x4 3,20 ATI 5770 4G ram) /całego wiedzmina ukończyłem na ultra z włączonym uber/pr ,więc z tą przyszłością to trochę przesada.Jeśli chodzi o różnicę to jest duża zwłaszcza przy cieniach ,ostrości i oświetleniu. Edytowane 4 czerwca 201113 l przez GwynBleidd_79
Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 4.06.2011 o 13:14, GwynBleidd_79 napisał(a): Ja na swoim blaszaku( AMD Phenom 2 x4 3,20 ATI 5770 4G ram) /całego wiedzmina ukończyłem na ultra z włączonym uber/pr ,więc z tą przyszłością to trochę przesada.Jeśli chodzi o różnicę to jest duża zwłaszcza przy cieniach ,ostrości i oświetleniu. Powiedz że żartujesz, bo zaraz spadnę z dywanu.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l on nie zartuje. sam gram na bardzo podobnym sprzecie.(amd phenon x4 2.8 i ati 4850 +4gb ram) i gram na high bez problemow. na ultra nie sprawdzalem ale pewnie by fps spadly ponizej 30
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Zważ na różnicę po włączeniu uberpróbkowania, czy jak to tam się zowie. Jakoś nie wierzę, że po uruchomieniu tego Gwyn ma płynną grafę na konfigu który podał.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 4.06.2011 o 15:14, Stona napisał(a): Zważ na różnicę po włączeniu uberpróbkowania, czy jak to tam się zowie. Jakoś nie wierzę, że po uruchomieniu tego Gwyn ma płynną grafę na konfigu który podał. Nie wiem jak ci to udowodnić ale to prawda.Jak będziesz kiedyś w okolicach Kęt to zapraszam Czasem płynność spadła ale naprawdę za całą gre doświadczyłem tego dosłownie w paru momentach.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Wątpie, żebyś rozpoznał, że screenshot z Frapsem ma włączone uberpróbkowanie;)
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Intel Core2Quad Q6600 2.4 Płyta Asus P5K Pamięć 4 GB Corsair 800 Karta Palit GTS 450 Wszystko na ultra bez uber - Fraps minimalnie 20 (ale zawsze ok. 25-30) Przy włączonym uber FPS ok 15-18 Wszytko gram na rozdzielczości 1280x1024 Do płynności itp nie mam zastrzeżeń. Mam pytanie techniczne - czy żeby używać połszynów muszę odblokować jakąś umiejętność, czy czegoś nie wiem? Edytowane 4 czerwca 201113 l przez redundantor
Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 4.06.2011 o 17:22, redundantor napisał(a): Mam pytanie techniczne - czy żeby używać połszynów muszę odblokować jakąś umiejętność, czy czegoś nie wiem?Eliksiry pić możesz tylko w trybie medytacji (czyli przed ewentualną walką). Przytrzymaj Ctrl i wciśnij środkową ikonkę.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l redundantor podkręć sobie rozdziałkę , powyłączaj niektóre opcje któż dużo nie dają a tylko spowalniają a i gra będzie ładniejsza na wyższej rozdziałce a i fpsów więcej. Ja na o wiele gorszym kompie niż ty masz , grałem na wyższej rozdziałce i miałem więcej fpsów. Dokładniej na dwurdzeniówce, 9800GTX+ i 2GB ramu. Edytowane 4 czerwca 201113 l przez Sebastian Ś.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Tak to u mnie wygląda na ultra z uber próbkowaniem w 1360x768. FPS 35/30 Nie wiem dlaczego jak zrobię PrintScreena Frapsem nie ma na obrazku FPS? Ps.Na zdjęciu wygląda to o wiele gorzej niż na monitorze w ruchu. Edytowane 4 czerwca 201113 l przez GwynBleidd_79
Opublikowano 4 czerwca 201113 l Daj lokację gdzie jest +/- 5 osób + cienie @Seba hehe, nie sądzisz że to po prostu jego natywna rozdziałka monitora? PS. Można się jakoś leczyć w trakcie walki? PS2. Kiedy będę mógł przydzielać talenty? Mam 6 a nie mam co z nimi robić Jestem w tej wiosce w lesie, początek 1 aktu.
Opublikowano 4 czerwca 201113 l W dniu 4.06.2011 o 18:53, Stona napisał(a): PS. Można się jakoś leczyć w trakcie walki?PS2. Kiedy będę mógł przydzielać talenty? Mam 6 a nie mam co z nimi robić Jestem w tej wiosce w lesie, początek 1 aktu. 1. Nie, chyba, że przed walką wypijesz Jaskółkę lub coś podobnego (czas trwania 10min). Niektóre itemy też mają dodatkowe bonusy do regeneracji żywotności. 2. Można od początku, aczkolwiek aby odblokować specjalności musisz zainwestować w kilka zdolności z drzewka treningu (te trzy dolne).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.