Mordechay 680 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Czasami za awans na wyższy poziom dostawało się 2 talenty, ktos wie od czego to zależy? Chcę przejść grę drugi raz, tym razem ścieżką Iorwetha i chciałbym lepiej rozwinąć drzewko magii i szermierki. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Mi się wydaje że zawsze dostaje się 1, tylko czasami za kilka questów na raz dostawało się tyle expa, że skakał lvl o 2 Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Właśnie nie, sprawdziłem to dokladnie i po przeskoczeniu z 7 na 8 dostałem 2 talenty. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Takich leveli gdzie się dostaje po 2 talenty jest kilka chyba w grze. Nie pamiętam progów levelowych ale tak jest na bank. To co mówi Stona, zę za jakiegoś Q dostaje się po 2 levele i stąd 2 talenty to tez prawda. 1 Cytuj
Suavek 4 713 Opublikowano 8 lipca 2011 Opublikowano 8 lipca 2011 http://www.pl.thewitcher.com/media/upload/Changelog%201.3.pdf Schowek i obsługa innych szerokości ekranu. No nareszcie, by się chciało rzec. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 Wszyscy już pewnie poprzechodzili Nowy patch w końcu wyszedł[kilka dni temu ;f] Pełna lista zmian Nowy darmowy DLC – „Wór pełen piór” to nowe zadanie dostępne w drugim akcie gry. Aby je rozpocząć, należy udać się do ekscentrycznego Elthona mieszkającego w samotnej chacie niedaleko kamieniołomu w pobliżu Vergen. Największa nagroda czeka u Elthona dla najbardziej cierpliwych graczy. Gra obsługuje formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:10. Dodano schowek na przedmioty. Gracze mogą przechowywać przedmioty z ekwipunku w karczmach. Aby pozostawić przedmioty w schowku lub je z niego odebrać należy porozmawiać z karczmarzem. Do ekwipunku dodano kategorię „Rupiecie” zwiększającą przejrzystość klasyfikacji przedmiotów. Dodano nową kategorię w menu „Dodatki” umożliwiającą odgrywanie animowanych sekwencji (wspomnień Geralta, snów ukradzionych przez harpie, itp.) poza grą. Wprowadzono opcję Szybkiego ładowania gry pod klawiszem F9. Wprowadzono opcję chowania HUD aby umożliwić tworzenie zrzutów z ekranu bez wyświetlonych paneli. W przypadku nowych instalacji opcja ta dostępna jest domyślnie pod klawiszem „H”. Użytkownicy, którzy dokonali modyfikacji w konfiguracji klawiszy muszą przejść do panelu „Ustawienia klawiszy” w narzędziu konfiguracyjnym Wiedźmina 2, a następnie przypisać tej opcji wybrany klawisz. Uwaga: nie ma możliwości kontynuowania gry przy schowanym HUD. Dodano licznik przedmiotów umieszczonych w kieszeniach. Do panelu alchemii dodano opcję tworzenia kilku przedmiotów naraz. Usunięto błąd polegający na braku obsługi rozdzielczości 2560x1440. Rozwiązano problemy związane z technologią nVidia 3D Vision. Gracze nie muszą już odinstalowywać powiązanych sterowników. Wprowadzono poprawki do obsługi funkcji 3D Vision, SLI oraz Crossfire przez grę. Poprawiono obsługę funkcji Ubersamplingu przez karty nVidia Wprowadzono poprawki do panelu opcji „Ustawienia klawiszy” umożliwiając konfigurację przycisków myszy dla osób leworęcznych. Wprowadzono dodatkowe opcje ustawień klawiszy umożliwiające konfigurację przycisków służących do szybkiego wyświetlania paneli użytkownika. Usunięto problem związany z resetowaniem opcji gry w momencie aktualizacji. Instalacja patcha nie resetuje już opcji gry. Plik konfiguracyjny nie zostaje nadpisany w momencie aktualizacji i nadpisania launchera oraz urządzenia konfiguracyjnego. Podczas aktualizacji launcher ulega zamknięciu zapobiegając pojawieniu się błędu aktualizacji. Launcher zostaje całkowicie zamknięty i nie działa dłużej w tle. Błąd aktualizacji „Zainstalowana wersja gry jest niewłaściwa lub niekompletna” pojawiający się w przypadku braku wystarczającej ilości miejsca na dysku systemowym został przeformułowany aby lepiej informować o przyczynie problemu. Mutageny pełnią również funkcję składników alchemicznych. Częstotliwość pojawiania się słabszych mutagenów jest dużo wyższa niż silnych mutagenów, a ogólna częstotliwość pojawiania się wszystkich mutagenów została zmniejszona. Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się mutagenów oraz w sklepie Thoraka. Sekcja w prologu obejmująca ucieczkę przed smokiem pozostaje niedostępna do momentu ukończenia wszystkich części prologu związanych ze szturmem na twierdzę, łagodząc tym samym poziom trudności na początku gry. Podczas walki z kejranem po zawaleniu mostu na mapie, na końcu mostu pojawia się pinezka mająca na celu pomoc graczowi w odnalezieniu właściwej drogi i ukończenie zadania. W wielu zadaniach pinezki na mapach zostały poprawione. Osłabiono moc znaku Quen – czas trwania znaku zmniejsza się o 20% szybciej po otrzymaniu ciosu od przeciwnika. Wprowadzono również inne, mniejsze poprawki związane z balansem tego znaku. Usunięto problem związany z brakiem możliwości stosowania olejów na srebrnych mieczach. Usunięto problem związany z petardami Smoczy sen. Sztylety zadają bossom połowę obrażeń. Wprowadzono szereg optymalizacji w karczmie w Vergen. Usunięto błąd podczas odgrywania muzyki w sekwencjach skradania się. Usunięto błąd związany z siłowaniem się na rękę z Bartoszem Szkutą. Gracze nie mogą dłużej bez końca wzbogacać się na siłowaniu z tym przeciwnikiem. Usunięto możliwość rozpoczęcia walki na pięści z kobietą modlącą się pod pomnikiem w Vergen. Przeciwnicy w mini grze w jednej z karczm zmieniają swoje pozycje we właściwy sposób nie blokując się nawzajem. Usunięto błąd związany z mieczem Fenna podczas walki. Usunięto błędy związane z Rękawicami zielarza. W prologu Geralt zachowuje swój długi stalowy miecz przez cały czas, tzn. podczas sekcji szturmu nie jest ekwipowany domyślny miecz. Usunięto błąd związany z nieśmiertelnością niektórych nekkerów. Usunięto błąd związany z pojawianiem się podczas gry czarnego ekranu uniemożliwiającego dalszą rozgrywkę. Nad gniazdami nekkerów po ich zniszczeniu nie pojawiają się dłużej ikony interakcji. Po ukończeniu zadania „Zapach kadzideł” nie pojawia się informacja o zakończeniu zadania niepowodzeniem. Usunięto nagłe przejście do gameplay’u tuż przed rozpoczęciem przerywnika z Cynthią i Filippą. Usunięto Triss, Roche’a i Iorwetha podczas końcowej animacji tuż przed rozpoczęciem wyświetlania napisów końcowych. Poprawiono ścieżki patroli strażników. Usunięto możliwość zabicia wysłannika Redanii w namiocie Henselta, uniemożliwiając jego respawn. Elfka w Vergen nie zastyga dłużej w pozie „stracha na wróble”. Zgnilce pożywiające się zwłokami nie pojawiają się po spaleniu danego ciała. Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonowaniem społeczności w grze. Wprowadzono szereg poprawek w ustawieniach kamery w dialogach. Wprowadzono niewielkie zmiany do sekwencji dialogowych (m. in. poprawiono gestykulację króla Foltesta na murach miasta w prologu). Usunięto blokadę postępu w zadaniu „W szponach szaleństwa”. klik Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 Wszyscy już pewnie poprzechodzili Stonka teSh? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 Też Już dawno. Zawiodłem się strasznie na końcówce, która wygląda jakby była rodem z ubisoftu [wytniemy zakończenie gry i wypuścimy jako DLC]. Cytuj
Kmiot 13 675 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 A ja jeszcze nie przeszedłem. czekam na jesienne wieczory. Tera mi się nie chce, a przy okazji daję im czas na pacze, żebym się mniej denerwował potem. Cytuj
Suavek 4 713 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 [wytniemy zakończenie gry i wypuścimy jako DLC].Nee, aż tak źle nie jest. Po prostu termin ich gonił i końcówkę zrobili na odwal. Właściwe zakończenie będzie natomiast w Wiedźminie 3. Przez pryzmat czasu stwierdzam jednak, że pierwszy Wiedźmin zrobił na mnie dużo większe wrażenie. Dwójka i może jest pod pewnymi względami ciekawsza, ale imo właśnie te "zakończenie" najbardziej psuje ogólny wizerunek produkcji. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 (edytowane) Każdy kto powie, że końcowa biedronka nie jest głęboka zasługuje na plaskacza w twarz xD A tak na serio. Nie wiem jak to było w rzeczywistości, ale skłaniam się ku słowom Suavka - trzeci akt wygląda strasznie biednie i jak zrobiony na od(pipi) Edytowane 25 lipca 2011 przez Kazuun Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 27 lipca 2011 Opublikowano 27 lipca 2011 Grę miałem już pod koniec czerwca, ale nie mogłem jakoś się do niej zabrać. Odpaliłem na dobre wczoraj i... przepadłem Wiedźmin 2 to mistrzostwo świata, czapki z głów przed CD-Projekt! Nie cierpię grać na PieCu, ale dla tej gry zrobiłem wyjątek i nie żałuję. Superprodukcja i jeden z najlepszych RPG w jakie grałem w swojej growej karierze. Oby wersja na Xbox'a 360 też pozamiatała i trzymam kciuki, by nie przepadła w zalewie jesiennych i świątecznych hitów. Ja i tak kupię wersję na konsolę Absolutny must have. Cytuj
stey 9 Opublikowano 27 września 2011 Opublikowano 27 września 2011 Coś się zakręciłem, grałem dawno i teraz nie pamiętam co się dzieję. Mam problem w I akcie, w zadaniu Kejran: Kwestia ceny Z tego co pamiętam to byłem z Triss przy statku, rozmawiałem z Cedrikiem, byłem w jaskini i zrobiłem eliksir. Teraz porozmawiałem z kupcem i nie wiem gdzie mam się udać, na mapie nie pokazuje mi żadnego odnośnika. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 27 września 2011 Opublikowano 27 września 2011 Musisz iść do pokoju tej magiczki, której imię zapomniałem. Shila? Jej pokój znajduje się NAD karczmą. 1 Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 Patch 2.0 już dostępny Największe zmiany to nowy rozbudowany samouczek,poziom Dark Mode oraz tryb Arena. I to wszystko za darmo,brawo CD Projekt RED .Od samego początku co jakiś czas dodają coraz to lepsze DLC i wszystko bezpłatnie.To się nazywa dbanie o klienta. Bardzo fajnym pomysłem jest światowy ranking graczy i połączenie gry z oficjalnym forum.Można sprawdzić wynik na Oficjalnej stronie na którym się jest miejscu. http://www.thewitcher.com/forum/arena/index.php Tryb Arena wciągnął mnie na dobre,wczoraj byłem na 126 miejscu z 1312 Ogólnie to puki co Polacy prowadzą Cytuj
Mq 73 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 Czy da sie jakos wylaczyc niektore dlc? Zaczalem wreszcie gre i mam w ekwipunku kupe randomowych epickich przedmiotow. I Geralt ciagle zmienia moja Zbroje Kruka z jedynki na jakas lamerska koszulke w paski. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 Nie da. Ale kto Ci każe zakładać itemy? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 WOW PATCH ZA DARMO dobry joke gwyn dobry joke Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 Ubi za darka i arenę chciałoby min 5E więc imho ładnie ze strony CDR że dają wsio za free. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 ubi nie jest wyznacznikiem normalnosci. (capcom tez nie) Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 A kto, poza EA daje darmowe DLC do swoich gier? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 hmm no nie wiem. taki valve do portala 2? taki blizzard do sc2 i wow ?(z tym drugim albo darmowe dlc albo gramy za darmo wiec kwestia punktu widzenia) taki arenanet do guild wars? to tak tylko pierwsze z brzegu ograniczone do tych w ktore gralem. znalazloby sie wiecej. na wypadek gdybyscie nie zrozumieli za pierwszym razem "WOW PATCH ZA DARMO" przyklady gdzie pat(pipi)a swoja gre za darmo tez mam podac? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 Wiem o co Ci chodzi Gattz ale się nie zgodzę tak do końca. Nie uważam by stwierdzenie, że WoW ma darmowe patche było odpowiednie. Mimo, ze nie płacisz dosłownie za nie to jednak musisz płacić by ich używać. W2 kupiłeś sobie w sklepie, zapłaciłes raz i nie wydałeś/wydasz ani złotówki więcej. Do WoWa będziesz musiał kupić dodatek za rok or so i potem kolejne złotówki by oglądać te nowe patche. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 (edytowane) jak powiedzialem kwestia punktu widzenia ps. odniesienie sie do jednego szczegolu wypowiedzi ktory sam wskazalem zamiast do calosci uznaje za przyznanie mi racji. thx Edytowane 8 października 2011 przez Gattz Cytuj
Suavek 4 713 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 Nie masz racji. Patch patchem, ale wprowadza on sporo nowości, za które wiele innych firm w dzisiejszych czasach zażyczyłoby sobie pieniędzy, nazywając to DLC. Nie są to tylko zwykłe łatki, ale pokaźne dodatki wpływające na żywotność produktu. Portal 2? Co tam dodano oprócz trybu Challenge i jednej czy dwóch map? SC2? Oświeć mnie, ale oprócz typowych łatek i balansu do multi, to zbyt wiele NOWEGO Blizz do tej gry nie wydał. WoW? Toż to w (pipi)m obowiązku MMO leży wypuszczanie w miarę regularnie nowej zawartości czy łatek, biorąc pod uwagę fakt opłacanego abonamentu. Oczywiście CDP nie wybija się tym jakoś szczególnie, gdyż naturalnie istnieją inne firmy praktykujące podobne rozwiązania, ale śmiem twierdzić, że są one w mniejszości. Twój post tym samym był typową prowokacją, lub też wynikiem kompletnej nieznajomości tematu. Sprawdź raz jeszcze co oferuje "patch" do Wiedźmina 2 i sam stwierdź czy aby mimo wszystko nie należy się CDP pochwała za udostępnienie tego w całości za darmo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.