Skocz do zawartości

Persona 5


Gość hnky

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No standardowo - drugie przejście jest na uzupełnienie kompendium, dodatkowego bossa i ew. wbicie wszystkich s-linków. Ja jestem po 6-tym pałacu wreszcie - pora na Hassou Tobi i nieśmiertelnego Yoshitsune :v


Edit:

Jednak jeszcze nie, Morgana mi blokuje Yoshiego :v

No nic, mam już cały zestaw endgame'owy prawie: 


Kohryu: Psy Amp, Repel Phys, Null Psy, Life aid, Concentrate, Spell Master + najmocniejsze czary z kategorii Psy
Odin - podobny zestaw tylko z electric
Baala - to samo tylko z wind
Cybele: to samo tylko z Bless i leczeniem
Beelzebuba - tylko z Curse i Almighty
Satana - to samo tylko z Ice
Ardha - to samo tylko z Nuclear
Alice - Life Aid, Spell Master + Die for me + mudo boost
Shiva - wszystkie auto-ma, high voltage, heat up, debilate, Regenerate 3 i Invigorate 3
Zao-gongena nastawionego na Gun
Raphael w zastępstwie Yoshiego - apt. pupil, God's hand, charge, swift strike, Repel Curse i Phys, heat riser 



Teraz tylko jego i Metatrona mi brakuje.

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

eh troche tesknie za pierwszymi 10h ktore zleciały jak swietny film,

 

teraz powoli lekko przytłacza ta wolność ale przez poprawe wszelkich aspektow nie wkrada sie nuda ani na troche

Opublikowano

Ja wiem, ja pokocham tę grę całym serduszkiem, ale 219 zł to bardzo dużo pieniążków, a ja muszę opłacić rachunki, kupić jedzenie, wziąć chłopaka do kina, ledwo mi na bułki starczy :(

Opublikowano (edytowane)

To najlepsza gra w jaką grałem w tym roku i po (obecnie 65h) najlepszy jRPG w moim życiu a grałem bardzo dużo w jRPG.  Fajne jest to że zaczynam dopiero październik i idę pierwszy raz do następnego pałacu. Ta gra jest OGROMNA. 

Edytowane przez blantman
  • Plusik 1
Opublikowano

Zasadnicze pytanie, gdy biegam po pałacu rozumiem, że czas nie płynie? Dopiero po powrocie zmienia się pora/dzień?

Druga sprawa, strasznie drażni mnie temat, gdy po powrocie do kawiarni pomagam Sojiro i po całej akcji nie mogę już zrobić wytrychów do skrzyń ponieważ mija automatycznie noc, lub muszę iść spać. Trochę głupota, że przed snem nie mogę zrobić kilku;/ Teraz tak sobie myślę, że ciężko będzie zrobić wszystkie social linki.

Mam za sobą już 7h i muszę przyznać, że walki zaczynają sprawiać mi problem, chyba słabo dobieram persony do bohatera;/ W momencie gdy skończą mi się punkty SP i walczę np. z jeźdźcami na koniach robi się masakrycznie ciężko.

Ataki fizyczne bohaterów nie są zadowalające, a punkty sp szybko się traci rzucając statusy np. snu.

Chyba muszę popracować nad techniką, lub cofnąć się i powalczyć dla exp.

Opublikowano (edytowane)

Zasadnicze pytanie, gdy biegam po pałacu rozumiem, że czas nie płynie? Dopiero po powrocie zmienia się pora/dzień?

 

Nie płynie.

 

Druga sprawa, strasznie drażni mnie temat, gdy po powrocie do kawiarni pomagam Sojiro i po całej akcji nie mogę już zrobić wytrychów do skrzyń ponieważ mija automatycznie noc, lub muszę iść spać. Trochę głupota, że przed snem nie mogę zrobić kilku;/ Teraz tak sobie myślę, że ciężko będzie zrobić wszystkie social linki.

 

Ta, gra zabiera bardzo dużo dni w taki sposób, podobnie działają wydarzenia fabularne. Nic się z tym niestety nie da zrobić.

 

Mam za sobą już 7h i muszę przyznać, że walki zaczynają sprawiać mi problem, chyba słabo dobieram persony do bohatera;/ W momencie gdy skończą mi się punkty SP i walczę np. z jeźdźcami na koniach robi się masakrycznie ciężko. Ataki fizyczne bohaterów nie są zadowalające, a punkty sp szybko się traci rzucając statusy np. snu. Chyba muszę popracować nad techniką, lub cofnąć się i powalczyć dla exp.

 

Próbuj nie używać zaklęć statusowych, a wykorzystuj tylko słabości. Chyba że jakiś potwór nie ma słabości, to wtedy można rzucić ten status, bo niektóre potrafią zmasakrować ekipę. Możesz też spróbować uciec z walki, czasem tak robiłem. 

 

Najważniejsza zasada jeśli chodzi o Persony głównego bohatera - muszą pokrywać wszystkie słabości, których nie ma drużyna. Na początku przede wszystkim lód, bo żadna z postaci z drużyny nie ma takich zakleć. 

Edytowane przez Elanczewski
  • Plusik 1
Opublikowano

Ciekawe ile osób zwróciło uwagę na naleśniki :v

Co do "ograniczania" - to oczywiście element balansujący, gdyby było jeszcze więcej wolnego czasu, to za szybko weszłyby wszystkie S-linki, a to przekłada się bezpośrednio na możliwości MC (tak jak 10-ka w Tower, dzięki której OSK dopakowany cripple, snipem i chargem robi miazgę z bossów).

Wpadła wreszcie trofka za wysłuchanie 250 linii dialogowych, kompendium jest na 87%, do wszystkich linków brakuje tylko tych ze story - droga do platyny jest już prosta.
 

Opublikowano

Ano bez poradnika. I było dość łatwo z s-linkami, łatwiej niż w 4-ce - tylko standardowo trzeba pamiętać o drobnych rzeczach jak soki/mineralizowanie roślinki i nie marnować czasu w dungeonach, rzadko wchodzić do mementos (można bardzo ładnie zaplanować granie w okół blokad powodowanych requestami) i korzystać z rozwiniętego linku Fortune(1 i 7 rank) i Temperance. Oczywiście nie polecam też tracenia czasu na treningi/majsterkowanie/batting

Z reszty ciekawostek:

Radzę też od razu naprawić laptopa, bo Tanaka tym razem przeniósł się w branżę sklepów internetowych :v
Trofka z Futabą zdenerwuje niejednego, ale jest i tak prostsza od Rise, a to już plus.
 

  • Plusik 1
Opublikowano

Właśnie się zorientowałem, że gra ma jedną wkurzającą rzecz, która utrudniła mi wymaksowanie social linków z postaciami z drużyny - pomiędzy wysłaniem calling card a pójściem na bossa nie można zwiększać social linków właśnie z postaciami z drużyny :| Nie czekałem nigdy za długo z robieniem dungeonów, ale przeważnie te kilka dni przerwy między zlokalizowaniem skarbu a pójściem na bossa miałem. A tak się dziwiłem, czemu w grudniu nie mogłem robić linków z Makoto albo Haru.

Opublikowano

Sami albo dzwoniąc po "Becky" (ale zrobi tylko jeden) - radzę robić tylko przy wysyłaniu calling card, w sierpniu też można poświęcić wolne dni na to, bo będzie blokada na Proficency 4 u Yusuke. W dodatku po 4 tym pałacu będzie można zrobić eternal lockpick, czyli niezniszczalny wytrych - ale niestety będzie trzeba trochę podfarmić dwóch przeciwników (najlepiej w następnym zaplanowanym wypadzie do mementos): Anzu i Anubisa.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...