Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


Guti

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To szkoda tylko, że się nie odezwałeś, podobnie zresztą jak większość zgłaszających chęć gry.

 

A wczoraj to nie dość, że granie było udane, to jeszcze śmiechowisko było takie, że aż łzy pociekły mi po licach :lol:

A karteczkę mogę podpisać ;)

Opublikowano

Pograliśmy wczoraj w powyższym składzie + Nemesis, i szkoda że nie zjawił się nikt nowy bo grało się bardzo przyjemnie. No nic może dzisiaj/następnym razem się uda rozegrać jakiś forumowy meczyk.

Opublikowano

Mam pytanie- działa wam normalnie multi ?? Gdy włączam tryb gra wieloosobowa, to pojawia się ten pasek wczytywania,i od jego połowy pojawia się " synchronizacja livedata " , od tego momentu to okienko wyskakuje co 15 sekund i nie moge wejść do tego trybu :confused:

Opublikowano

Mam pytanie- działa wam normalnie multi ?? Gdy włączam tryb gra wieloosobowa, to pojawia się ten pasek wczytywania,i od jego połowy pojawia się " synchronizacja livedata " , od tego momentu to okienko wyskakuje co 15 sekund i nie moge wejść do tego trybu :confused:

Jeżeli nie włączałeś multi przez długi okres czasu/jest to twoje pierwsze włączenie to musisz przeczekać ten proces.

Opublikowano

Pograliśmy wczoraj w 7 osób w różnych konfiguracjach jak Grabież tylko na pistolety, Starcie Drużyn na snajperki itp.

Przez chwilę było nas nawet 9 więc prawie komplet. Prawdopodobnie dzisiaj też będziemy grali więc jak ktoś jest chętny to zapraszamy :thumbsup:

Opublikowano (edytowane)

Przed chwilą grałem chwilę w singla U2 i wszystko działa, więc jakby co to wieczorem można pograć.

 

Wczoraj miałem najbardziej zlagowany mecz w swojej przygodzie z U2. Grabież w Jaskini Lodowej, a niektóre akcje były tak wkurzające że głowa mała, jak np:

- częste zaliczanie killi po minucie. Cześciej zdarzały się opóźnienia z tym, ale trwały góra kilka sekund

- niewidzialni przeciwnicy, było widać tylko strzały

- odrodzenia w miejscach na których nie da się odrodzić, ale to było raczej związane z powyższym. Wyglądało to tak jakby przeciwnik odradzał sie np. z granatnikiem

- raz niosłem skarb i byłem w połowie mapy, a tu nagle nie mam skarbu a przeciwnicy zdobywają punkt :blink:

 

Podobnych akcji było więcej, ale te wkurzały najbardziej. I to wszystko prez 15 minutowy mecz, na szczęście wygrany ;)

Edytowane przez Square
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wczoraj udało się bardzo przyjemnie pograć we własnej grze, ciągle było 8-9 osób, a tym większe zdziwienie że nie planowaliśmy tego (na początku było nas 4). Ograliśmy praktycznie wszystkie konfiguracje DM i jak dla mnie najlepsze są pojedynki na Snajperki, a w szczególności Eliminacja Snajpera :ninja: Mam nadzieję że następnym razem będzie podobnie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Pewnie, że grają :) Dzisiaj robiłem trening przed betą U3 i od razu znajdowało ludzi do gry w TDM. Nie wiem jak z innymi trybami, ale pewnie trzeba trochę dłużej poczekać niż w TDM.

 

PS. Przy pierwszym uruchomieniu multi musicie się uzbroić w cierpliwość ;)

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Wiesz co, w U2 jest masa ludzi majacych nawet i maksymalne levele a i tak nie majacych pojecia "co i jak", stad okreslenie NO KILL - ci co graja do tej pory w U2 powinni wiedziec o co chodzi :thumbsup:

Szczerze Freeze182? Nie wie jakim trzeba by być no_life_m aby zdobyć lv XXX bez taktyki "No Kill" w reakcji łańcuchowej i wojnie o terytoria. Gram w multi U2 od stycznia średnio 3-6h dziennie, 6 dni w tyg. i wciąż nie zdobyłem jeszcze nawet rangi X. (Mam lv 57 i jakieś 31 mln $) podczas gdy maksymalny level to coś około 360 mln $... :blink:

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Ty grasz od stycznia, ja od czasu premiery wiec jest mala roznica prawda?

Teraz juz nie ma limitu kasy jaka mozesz nabic przez jeden mecz i jest przez to o wiele latwiej, wiec nie wiem jakim cudem jeszcze nie masz nawet 60 lvl. Zreszta sam wspomniales kiedys ze lubisz grac na "swoich" busterach, ja jak i wielu innych polskich graczy przez wiekszosc czasu spedzonego w grze gralismy/gramy na ujemnych busterach, przy tym robisc bardzo czesto "limity" ( kiedys 50 tys, pozniej 75 tys. za mecz).

Wychodzi na to ze ty grajac na "swoich" busterach dostajesz jakies 7-10tys. za maecz( jesli dobrze ci idzie), ja z kojei te 50-75 tys. wiec roznica jest i to nie mala. Dodajmy do tego ze wczesniem w grabiezy naliczalo kase tak jak w deadmatchu ( ujemniaki dzialaly ) wiec "limit" osiagalo sie tam niemal zawsze.

Innymi slowy, albo grasz z utrudnieniami( ujemniaki),przez lagi nieraz niemal extremalnymi i levelujesz albo grasz na "swoich" busterach i level masz taki jaki masz, wybor nalezy do ciebie.

Wiec nie dziw sie ze masz dopiero 57 lvl i zastanow sie dobrze zanim zaczniej kogos od no lifow wyzywac ok?

 

Natomiast jesli chodzi o "taktyke" jak to nazwales "NKIL" jest z tym jeden zasadniczy problem, mianowicie tacy gracze mimo wysokich leveli praktycznie wcale nie radza sobie w "normalnej" grze.

Edytowane przez Freeze182
Opublikowano (edytowane)

Heh, wiedziałem że się obruszysz, tym bardziej że sam kiedyś przyznałem że widziałem twoje statsy. 8) Prowokacja zatem udana, ale wiedz że zupełnie nie o to chodziło.

Masz rację, że pomiędzy moim a twoim stażem online jest spora różnica, tylko - i tu jest właśnie burek pogrzebany - co w takim razie powiesz tysiącom ludzi, którzy zaczęli przygodę jak ja dość nie dawno, bo np od jesieni 2010, a wciąż, nawet mimo najszczerszych chęci tkwią w przedziale, dajmy na to V-XX? Jeden z moich znajomych (USA) ma właśnie lv 80, a to głównie dzięki taktyce "No Kill", którą stosował przez OKRĄGŁY ROK, mimo to i jego K/D ratio (1.14) oraz skill dają radę.

 

Sam także przyznałeś iż za starych czasów "ujemniaki" działały także w "Grabieży", a i ja wspomnieć mógłbym o mnożnikach $ typu, 2x, 3x, 4x , które niestety nas "nowych" jak na razie ominęły w tym roku.

Co do ujemniaków to genialnie sprawdzają się w grze z silną drużyną, laboratoriach typu "Snipers & Pistole", czy "Rpg Only" - problem tylko w tym że kiedy się ukazały ja jeszcze ich nawet nie miałem, (mówię o "inwalidzie" i "w połowie pustym" w szczególności), więc siłą rzeczy grać musiałem na "swoich" boosterach.

Mówisz że w DM robisz nawet 50-75 k, podczas gdy ja 7-10k. Zgadza się, ale podczas 20 min w takiej reakcji łańcuchowej zrobić możesz nawet 230 000...

Nie będę się tu bronił drugim kontem założonym do grania bez boosterów na którym mam już lv 51, sporadycznym używaniem "w połowie pustego", czy "szklanej szczęki", czy... no dobra bronię się. :D

- ale levelowanie do rangi 80 to obecnie prawdziwy "pain in the ass".

 

"Ujemniaków" na liście U3 jakoś wciąż brakuje, a i nowy tryb z zadaniami na wzór Warzone z Killzone2 skutecznie ogranicza taktykę "NKIL", więc mam nadzieję że w przypadku levelowania w U3 ktoś tam w ND dojdzie w końcu po rozum do głowy.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)
co w takim razie powiesz tysiącom ludzi, którzy zaczęli przygodę jak ja dość nie dawno, bo np od jesieni 2010, a wciąż, nawet mimo najszczerszych chęci tkwią w przedziale, dajmy na to V-XX?

Ano powiem by nie przejmowaly sie jakimis tam statystykami/levelami czy innymi rankingami ( zwlaszcza ze jak by nie bylo i tak niemal "wszyscy" przerzuca sie niebawem na U3) ktore akurat w U2 nie sa wcale miarodajne np. w takim rankingu zabic nieraz widuje sie osoby majace wiecej sierci niz zabic a i tak potrafia byc wyzej od kogos z dodatnim ratio.

 

ja wspomnieć mógłbym o mnożnikach $ typu, 2x, 3x, 4x , które niestety nas "nowych" jak na razie ominęły w tym roku.

Ominely i juz raczej nie wystapia wiecej, ale to chyba normalne ze ND skupilo sie teraz na U3 prawda?

Przynajmniej nie ma juz limitu, a samo to juz jest sporym ulatwieniem.

 

Co do ujemniaków to genialnie sprawdzają się w grze z silną drużyną, laboratoriach typu "Snipers & Pistole", czy "Rpg Only" - problem tylko w tym że kiedy się ukazały ja jeszcze ich nawet nie miałem, (mówię o "inwalidzie" i "w połowie pustym" w szczególności),

Akurat te 2 bustery w tym momencie sa praktycznie niegrywalne przez lagi.

 

podczas 20 min w takiej reakcji łańcuchowej zrobić możesz nawet 230 000...

Jasne , potem odpalasz normalna gre , trafiasz na jakis w miare ograny team i nie wiesz jak sobie poradzic , na dodatek pewnie wychodzisz z gry co by ci sie statystyki nie popsule ,no nie ? :rolleyes: Poza tym tyle kasy w 20 min a ty dopiero masz 57 lvl. cos krecisz albo cos kiepski w tej grze jestes ;)

 

ale levelowanie do rangi 80 to obecnie prawdziwy "pain in the ass".

Powiedz mi kto ci kaze sie meczyc by zdobyc ten 80lvl co? Zwlaszcze ze za jego osiagniece na dobra sprawe nic nie dostajemy.

 

"Ujemniaków" na liście U3 jakoś wciąż brakuje, a i nowy tryb z zadaniami na wzór Warzone z Killzone2 skutecznie ogranicza taktykę "NKIL", więc mam nadzieję że w przypadku levelowania w U3 ktoś tam w ND dojdzie w końcu po rozum do głowy.

No nie wiem, grajac w takiego co op-a levele wpadaly calkiem szybko. Zreszta narazie nie ma co wyrokowac, zagramy w pelna wersje to sie przekonamy jak z tymi ujemniakami i levelowaniem naprawde bedzie.

Edytowane przez Freeze182

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...