Skocz do zawartości

Ratchet & Clank: A Crack in Time


....

Poziom trudności pucharów.  

22 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak oceniasz poziom trudności trofeów w Ratchet & Clank: A Crack in Time?

    • Bardzo łatwe
    • Łatwe
    • Średnie
    • Trudne
      0
    • Bardzo trudne
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja godzinke temu zdobyłem to w pojedynke :) 10520 nie dochodząc nawet do bossa. Aktualnie śmigam Challenge Mode na poziomie trudności Hardcore. Łatwa i przyjemna platynka.

Opublikowano

Przejdź wszystkie wyzwanie na arenie, za któreś z wyzwań dostaniesz specjalną dopałkę, która będzie wskazywała na mapie brakujące śrubki.

Opublikowano

Dokładnie o północy wpadła mi platynka :potter: . Trofea bardzo przyjemne, chociaż troche łatwe. Mogli dać złotko za wszystkie skillpointy przynajmniej.

Opublikowano

Hmm u mnie nie ma takiego trophy (sprawdzałem na stronce PS). Jest za to Paradox Hero i Fastoon Warrior. Pierwsze jest ukryte i jest ściśle powiązane z fabułą.

Opublikowano

Hmm...

 

To trophy wpada na planecie gdzie po raz pierwszy cofamy się w czasie (o dwa lata) nie pamiętam nazwy planety. Tam gdzie jest zima, a jak się cofniemy to wychwalają Nefariusa. Na końcu jest filmik, jak doktor przetrzymuje Orvusa. W tym momencie powinno wpaść.

 

Opublikowano

Gra zaliczona, wczoraj zaczynałem, dziś po południu skończyłem. Zostały 2 trofea, skończenia "czelendż moda' i *Terraklon Assassin*

 

Pytanie mam 2 do obu, mianowicie, jeśli dobrze rozumiem Terraklon pojawia się na celendż modzie po jednokrotnym skończeniu gry i uzbieraniu 40 skrzatów ?

Pytanie drugie tyczy się samego czelendż moda można ustawić każualowski poziom trudności ? dam młodemu niech przechodzi ;q

 

 

Odnosnie samej gry jestem fanem R&C ale jest to pierwsza cześć w której miałem problemy z kamerą : /

Sama gra bez 2 wyżej wymienionych trofeów to 12h, resumując na platyne schodzi coś kolo 16-17h

Opublikowano

Gra zaliczona, wczoraj zaczynałem, dziś po południu skończyłem. Zostały 2 trofea, skończenia "czelendż moda' i *Terraklon Assassin*

 

Pytanie mam 2 do obu, mianowicie, jeśli dobrze rozumiem Terraklon pojawia się na celendż modzie po jednokrotnym skończeniu gry i uzbieraniu 40 skrzatów ?

Pytanie drugie tyczy się samego czelendż moda można ustawić każualowski poziom trudności ? dam młodemu niech przechodzi ;q

 

 

Odnosnie samej gry jestem fanem R&C ale jest to pierwsza cześć w której miałem problemy z kamerą : /

Sama gra bez 2 wyżej wymienionych trofeów to 12h, resumując na platyne schodzi coś kolo 16-17h

 

Tak, możesz spokojnie zmienić sobie na najniższy poziom w "czelenżach" , pucharek i tak wpadnie.

Opublikowano

Hmm...

 

To trophy wpada na planecie gdzie po raz pierwszy cofamy się w czasie (o dwa lata) nie pamiętam nazwy planety. Tam gdzie jest zima, a jak się cofniemy to wychwalają Nefariusa. Na końcu jest filmik, jak doktor przetrzymuje Orvusa. W tym momencie powinno wpaść.

 

 

to wszystko tłumaczy

na początku filmiku zaciął mi się PS3 wię wyłaczyłem go przyciskiem 0\1 kiedy włączyłem go ponownie zacząłem po filmiku

 

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czyli jesli skonczylem na normal, i zmienie na hard w chalange to bede musial smigac 3 raz? jestes pewny? ;]

Podbijam. Jak to z tym jest?

Jak przejde chalege mode na hard, to czywpadnie mi trophy za przejscie gry na hard, czy tylko za chalange mode?

 

Nie wpadnie. Trzeba przejść fabułę bez możliwości levelowania broni ponad 5 poziom (czyli challenge).

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam problem z trofeum związanym z misjami pobocznymi "Samaritain cośtam"

Przeszedłem całą grę, wykonałem absolutnie wszystkie poboczne zadania - żólte trójkąty i misje z księżyców "Depot" ( na niektóych były podwójne zadania ). I ciągle nie chce wpaść pucharek. Jedna misja związana z wyciągnięciem jądra komety wciąż się powtarza, tak jak by był to jakiśbłąd gry ? Czytałem troche na zagranicznych forach że sporo osób też miało z tym problem. Jakaś rada ? Czy do tych zadań pobocznych zalicza się dostarczenie planów broni do Szmuglera ?

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio skończyłem "nowego" Ratcheta i u mnie Samaritanin nie wymagał planów Ryno. Chyba, że gra to policzyła w jakiś pokrętny sposób bo było to na game+ gdzie Ryno miałem już w dawno kieszeni (jednak w tej, że tka powiem sesji jeszcze mu nie doniosłem).

 

Może nie zaliczyłeś wszystkich tych misji, ja za pierwszym przejściem ominąłem misje z tymi kolesiami ze stacji vs księżyc, wzajemnie się chcących wykluczyć z biznesu. Każdy ma bodajże po dwie, wykonując je naprzemiennie (co sugeruje oznaczenie stacji i księżyca na mapie na zielono).

 

Z tą kometą jest jakiś bug. Można tą misję w nieskończoność robić.

 

 

PS: trofik za my blaster runs hot jest przegięty, ale jak się już spiąłem to udało mi się natłuc 24000...

PS2: To najgorsza część serii. Szkoda, że do ToD nie zrobili łatki z trofeami. :/

Edytowane przez Berion
  • Minusik 1
Opublikowano

Po pokonaniu ostatniego bossa bedziesz miał wybór czy rozpocząć Chall. Mode czy wrócic do momentu przed ostatnim bossem i dokończyć misje poboczne oraz stoczyć jeszcze jedną walkę. Jeżeli grasz od nowa i możesz ulepszyć jakąś broń na poziom szósty to jesteś już w chall. mode.

Opublikowano (edytowane)

Wiem, wiem. Chodzi Mi o cos zupelnie innego. Gre skonczylem na normal'u. Wlaczajac challenge mode liczylem na mozliwosc zmiany do poziomu Hard, a tu zonk. Odnosze wrazenie, ze pozostaje ukonczyc challenge mode na normal, a pozniej rozpoczac gre od poczatku z poziomu New Game na Hard / Hardcore.

Edytowane przez Chicken
Opublikowano

Ja po włączeniu Chall. Mode normalnie zmieniłem w opcjach poziom trudności na HC. Ale jeżeli chodzi Ci o trophy za Hard to nie można przechodzić go w Chall. Mode, tylko normalnie należy zacząc gre od nowa.

Opublikowano

BTW: Ludzie mylnie rozumują Challange Mode jako jeden z poziomów trudności. Jak sama nazwa wskazuje nie jest nim, to tryb w którym można upg. bronie z V6 do VX i gdzie wypada więcej śrubek z przeciwników (a w zasadzie ot tyle samo, ale jest mnożnik).

 

Przechodzenie gry na Normal to strata czasu. Gra na Hard nie jest ani trochę hard. Można mieć jedynie drobne trudności w walce pierwszy raz z Vasariusem i zegarku z Generałem jakimś tam - a i tak tylko jak ktoś nigdy nie grał w Ratchety i nie radzi sobie z taką mechaniką gry. ;]

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

CM to taki NG+. Poziom hard, średnio sprawnemu manualnie graczowi nie przysporzy najmniejszych trudności (szczególnie, jeśli ten gracz grał w poprzednie części). Stąd polecam zaliczanie gry od razu na wysokim poziomie.

Oczywiście z miejsca zbieramy wszytko co się tylko da. CM dzięki temu to zabawa na 4 godziny.

 

Platynę można zdobyć na dobrą sprawę w niespełna dwadzieścia godzin.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...