Skocz do zawartości

Resistance 3


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

błagam niech oni zrobią coś z animacją biegu tych postaci

To jest multiplayer, według mnie mogą nawet poruszać się jak na łyżwach byle rozgrywka kopała D.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Klimat tej gierki daje rade, stylistyka takze jest niczego sobie. Szkoda tylko, ze grafika nie powala - modele broni to czasy PS2, chimery nie wygladaja jakos szczegolowo, woda, otoczenie...wszystko jakies takie wyprane z detali. Moze sie czepiam, ale spodziewalem sie wiecej po ekipie, ktora wychwalala sie, ze w programowaniu PS3 nie ma sobie rownych. Z drugiej strony - przed Insomniac jeszcze jakies 4-5 miesiecy pracy, wiec moze wszystko ostatecznie zostanie poprawione. Oczywiscie grafika juz teraz jest na "8", ale od eskluziwow Sony wymagam wiecej :thumbsup:

 

A co do samej gry - hmmm... strzelanka jak strzelanka, ktora z tlumu wyroznia kosmiczny arsenał, potwory i walki z ogromnymi bossami. Czy to jednak wystarczy w starciu z olbrzymia konkurencja w gatunku, a takze z planowanym na podobny okres Rage? KZ3 szału sprzedazowego nie zrobil, mimo ze jest cholernie grywalny i wyglada miejscami fantastycznie.

 

Nie zrozumcie mnie zle, Resistance 2 bardzo mi sie podobalo i bardzo bym chcial, aby czesc trzecia okazala sie hitem, a nie tylko produkcja bardzo dobra.

Opublikowano (edytowane)

Poziom broni rodem z PS2? To te w CoD: BO chyba pochodzą z PSX. Graficznie podoba mi się bardziej niż KZ3. Nie chodzi mi o tekstury czy ilość poligonów, bo to dopiero oceni się po premierze, ale stonowane kolory czy świetny design, dzięki temu ten level jest niezwykle klimatyczny i odpowiada mi to znacznie bardziej niż kolorowe KZ3. To już drugi zaprezentowana plansza, gdzie klimat inwazji obcych jest mocno odczuwalny.

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Myślałem, żeby przed trójką zakupić poprzednie części...

 

Według mojej skromnej opinii jedynka niestety już na dzień dzisiejszy niegrywalna.

Opublikowano

jesli patrzysz na grafike to tak. jesli cenisz gameplay to niekoniecznie.

 

jedna z nielicznych gier w, której są apteczki i nie ma autoregeneracji życia (i to jest IMO zajebiste).

o ile dobrze pamietam to coop na splicie tez był.

Opublikowano
<br />jesli patrzysz na grafike to tak. jesli cenisz gameplay to niekoniecznie.<br /><br />jedna z nielicznych gier w, której są apteczki i nie ma autoregeneracji życia (i to jest IMO z<i>aje</i>biste). <br />o ile dobrze pamietam to coop na splicie tez był.<br />
<br /><br /><br /> w multi była regeneracja zdrowia. singiel był ujowy nawet w momencie premiery ps3 jednak jesli chcesz zagrac w najlepsze multi na playstation bierz w ciemno (to już chyba ostatnie miesiące). część 2 ma przyzwoitego singla ale multi jest przeznaczone wyłacznie dla niedzielnych n00bów. żadna gra nie wyzwala takiej satysfakcji z ukatrupienia przeciwnika jak R1. zresztą niech najlepszą rekomendacją jest to że zabiłem podczas wielogodzinnych sesji (nie licząc prawie 400 000 wrogow) 3 konsole ps3 i niezliczoną ilosc padów. to była ostatnia oldschoolowa strzelanka w najlepszym tego slowa znaczeniu (co najsmieszniejsze od insomniac ktore miało 0 doświadczenia w FPS'ach) i 2 takiej juz nie będzie. został tylko cod kz i inne mainstreamowe smieci.
Opublikowano (edytowane)

To teraz są trzy wyjścia:

1. Porzucić fps'y.:whistling:

2. Dostosować się. :unsure:

3. Zamrozić i przeczekać. :lol:

 

I jeszcze, mi tam singiel z R1 przypadł do gustu :ninja:

Edytowane przez triboy17@o2.pl
Opublikowano
<br />jesli patrzysz na grafike to tak. jesli cenisz gameplay to niekoniecznie.<br /><br />jedna z nielicznych gier w, której są apteczki i nie ma autoregeneracji życia (i to jest IMO z<i>aje</i>biste). <br />o ile dobrze pamietam to coop na splicie tez był.<br />
<br /><br /><br /> w multi była regeneracja zdrowia. singiel był ujowy nawet w momencie premiery ps3 jednak jesli chcesz zagrac w najlepsze multi na playstation bierz w ciemno (to już chyba ostatnie miesiące). część 2 ma przyzwoitego singla ale multi jest przeznaczone wyłacznie dla niedzielnych n00bów. żadna gra nie wyzwala takiej satysfakcji z ukatrupienia przeciwnika jak R1. zresztą niech najlepszą rekomendacją jest to że zabiłem podczas wielogodzinnych sesji (nie licząc prawie 400 000 wrogow) 3 konsole ps3 i niezliczoną ilosc padów. to była ostatnia oldschoolowa strzelanka w najlepszym tego slowa znaczeniu (co najsmieszniejsze od insomniac ktore miało 0 doświadczenia w FPS'ach) i 2 takiej juz nie będzie. został tylko cod kz i inne mainstreamowe smieci.

 

CoD: Bo zeszło ponad 20 mln na obie konsole więc nie ma opcji żeby inni nie czerpali z niego pomysłów garściami. A czemu się tak dobrze sprzedał? IMO dlatego, że trafili tematyką i gameplayem idealnie w sam środek społeczności graczy. Oczywiście pomogły też hype oraz pozawyżane i podkupione oceny.

 

Obawiam się trochę o Resistance 3, bo filmiki z multi jakoś nie pokazują obiecywanego powrotu do korzeni.

 

Zabawne, że era skillowych oraz najbardziej zbalansowanych multi zaczęła i skończyła się na Resistance 1 i UT3 czyli na początku życia konsoli.

Opublikowano

Widzisz Assphalt co kto lubi. miliardy much twierdzą że najsmaczniejsze jest (pipi). Odnosnie upodobań to rozwalił mnie komentaż jakiegoś n00ba w temacie kz3, który sie chwalił ratio szescdziesiąt do siedmiu (grał skampiony snajperem z niewidzialnością czy coś podobnego). Tego właśnie owe muchy oczekują : gier których konstrukcja umożliwi bycie "dobrym" mimo ograniczeń intelektualnych, mentalnych i manualnych u gracza. gry bez zagadek, skilla i najlepiej na max 5h grania.

  • Plusik 1
Opublikowano

Gry pokroju R1 i UT3 nigdy juz nie powstana. Nie dla tego ze byly same w sobie słabe. Poprostu zalew niepełnosprawnych manulanie casual - (pipi)anych - gamerów nie pozwolil na to zeby istniały takie gry.FPS powinien byc wyznacznikiem skilla. A teraz jesst wyznaczniekiem Camp-nooba siedziacego w krzaku , z niewidzialnoscia lub w innym zakamarku fragujacym ludzi przyjmujacych taktyke rush

Powiem tak,

Respown broni, odpowiedni balans map i sily uderzenia, odpowiednia ilosc energii zeby zdazyc siue odwrocic i prze(pipi)ac gamonia strzelajacego w plecy. SKILL.

Nie zaznamy juz tego na ps3

Opublikowano

niestety dotknelo to nietylko fps ale takze wiekszosc RPG. Welna ja mysle ze nie zaznamy juz tego nawet na nastepnych generacjach konsol. Zeby nie bylo ot. R3 z dotej pory przedstawionych filmikow strasznie mi sie podobal. ma to cos z R1 i nie jest tak kolorowy jak R2..Czekam z wywieszonym jezorem bo naprawde poza R1, HL2 brakuje mi takich klimatycznych "szoterkow"

Opublikowano

Pytam bez ironii. Wyjaśnijcie mi panowie ideę skillowego multi. Gram jedynie w Bad Company, grałem sporo w Far Cry 2 i troszkę w UT III. O ile jakąś niewidzialność snajperów z KZ3 uważam za syf, to np. co jest nieskillowego w BC 2 ? To prawda, że w BC2 dość szybko zacząłem cieszyć się grą - zaczęło dobrze mi iść itd. itp. , a w UT III tak naprawdę nie istniałem. Ale gdzie leży przyczyna tych różnic ? Jeśli chodzi o energię, to nie wiem co fajnego w tym, że masz jej na tyle by zdążyć się odwrócić i zabić kogoś kto strzela Ci w plecy. Przecież to debilizm. Jeśli się dałeś zajść od tyłu to jesteś zfragowany i tyle, jak na prawdziwym polu walki. Mnie akurat bardzo odpowiada, że w BC2 przeciwnik pada po kilku celnych kulkach i nie widzę w tym nic noobowego.

Opublikowano

Pytam bez ironii. Wyjaśnijcie mi panowie ideę skillowego multi. Gram jedynie w Bad Company, grałem sporo w Far Cry 2 i troszkę w UT III. O ile jakąś niewidzialność snajperów z KZ3 uważam za syf, to np. co jest nieskillowego w BC 2 ? To prawda, że w BC2 dość szybko zacząłem cieszyć się grą - zaczęło dobrze mi iść itd. itp. , a w UT III tak naprawdę nie istniałem. Ale gdzie leży przyczyna tych różnic ? Jeśli chodzi o energię, to nie wiem co fajnego w tym, że masz jej na tyle by zdążyć się odwrócić i zabić kogoś kto strzela Ci w plecy. Przecież to debilizm. Jeśli się dałeś zajść od tyłu to jesteś zfragowany i tyle, jak na prawdziwym polu walki. Mnie akurat bardzo odpowiada, że w BC2 przeciwnik pada po kilku celnych kulkach i nie widzę w tym nic noobowego.

Wytłumacze moze załapiesz

 

Skill - eliminuje przypadek. Skill - kazdy ma rowne szanse niezaleznie od spedzonego z gra czasu.

 

Respown broni na planszy > odblokowywanie broni - kazdy niezaleznie czy ma lvl 1 czy lvl 50 powinien miec taka sama mozliwosc uzywania takiej samej broni wkazdym momencie gry. Prze respownie broni na planszy kazdy ma takie same szanse podniesc ja i uzywac. Prze odblokowywaniu i modyfikacji - gra premiuje osoby ktore graja dłużej w gre a nie te ktore sa lepsze.

 

Wystarczajaca ilosc energii pozwalajaca osobie z lepszym Skillem odwrocic sie i zabic osobe, ktora pierwsza zacznie strzelac - eliminuje kamperstwo. Eliminuje gamonia siedzacego w krzaku,lub w rogu budynku przez 3/4 gry. Gdy nie jest to opłacalne , nie bedzieto uzywane.

 

Call of duty ze swoim systemem pr i killstreek powoduje , ze duża czesc słabych graczy nie majacych zadnych szans przy pojedynku 1vs1 kampi , zdobywa killstreak , a potem zaczyna sie juz taniec pingwina na szkle i puszczanie nalocikow ktore nie maja nic wspolnego z umiejetnosciami.

 

Przykład UT3 - topowy gracz , z za(pipi)istym manualem, potrafil wpasc w grupe 4-5 przeciwnikow i zabijajac wszystkich szedl dalej. Gra wymagalapolaczenia refleksu,spostrzegawczosci i oblednego wrecz panowania nad manualem. Dlatego osoba poprostu słaba nie miała w starciu szans.

Opublikowano (edytowane)

Gry pokroju R1 i UT3 nigdy juz nie powstana.

Doliczyłbym do tego U2, które do wydania patch zmieniającego siłę broni (oczywiście na gorsze) był multiplayerem niemal doskonałym. Tam osoba, która nie miała większego doświadczenia, nie miała szans z graczem posiadającym skilla, nawet gdy strzelała mu w plecy.

 

Obecnie jedyny fps, który wymaga większego skilla i cieszy się dużą popularnością, to Halo: Reach. A więc trzymajmy kciuki za Bungie, aby następny tytuł, który trafi też na PS3, był fps'em. Poza tym w 100% zgadzam się z tym, co napisał powyżej Welna.

 

PS. Mocno również liczę na R3, niebawem beta, więc przekonamy się czy obietnice Insomniac przynajmniej w pewnym procencie zostały dotrzymane.

Edytowane przez YETI
Opublikowano (edytowane)

MAG był dobry. Choć poziom Resa to nie był to i tak mały DMG broni, brak kamperstwa, pojedynki 1v1, w których zwyciężał lepszy sprawiały, że stawiam te grę pod względem skilla zaraz za Res 1 i U3. Na pewno tej grze bliżej było właśnie do tych dwóch tytułów niż do takiego Coda czy BF.

 

Jeśli chodzi o Resistance 3 to ja niestety z każdym filmikiem z multi tracę nadzieję na skillową gre (szczególnie jeśli widzę, jak grający koleś na filmiku wzywa sumonna rodem z Final Fantasy :down: )

Edytowane przez dunpeal

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...