rpgfan 4 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Po dzisiejszej sesji mam wrazenie,ze matchmaking w tej grze jest tak samo z dupy wziety jak w BC2. 6 meczy i w ledwie jednym wyszedlem z ratio 1. Standardowe wyniki to 4-14,5-17 albo i jeszcze lepiej. Prawie 1400mb patch (sumujac te 2) nic nie zmienily w kwestii freezow i dropow animacji. Mam tez takie dziwne wrazenie,ze wyzsze lvl maja zdecydowanie latwiej,ale moge sie mylic. Wisienkami na torcie byly 2 sytuacje: 1. Zobaczylem przebieranca jak z KZ3 2.Napierdalam w kolesia ile wlezie a ten mnie rozwala radosnie przeskakujac po kilka metrow (lag master in action) Dopoki nie poprawia tych bledow nie gram w to (matchmakin,freezy i dropy animacji). Multi z potencjalem,ale obecnie imo niegrywalne Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Info o tym co poprawia patch: http://www.insomniacgames.com/resistance-3-patch-1-02-notes/ Ponoć poprawia lag/framerate, ale pracują już nad kolejnym patchem, który poprawia... lag i framerate Cytuj
S!N 14 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Po patchu gra chodzi zdecydowanie lepiej (frame rate) dopóki nie zaczną do ciebie strzelać. To wygląda tak jakby przy pierwszym trafieniu uruchamiał się lag mode i kończyło się dopiero jak zginiesz. Singile w grze jest naprawdę mocny i chętnie zagram jeszcze ze dwa razy, ale do multi trzeba mieć cierpliwość. Sony ostatnio kompletnie nie radzi sobie z multi w swoich tytułach... 1 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Po patchu gra chodzi zdecydowanie lepiej (frame rate) dopóki nie zaczną do ciebie strzelać. sorki, ale prostu tym tekstem you make my day jeśli jeszcze weźmiemy pod uwagę, że jakby nie patrzeć R3 to shooter FPP to już zupełnie ten tekst jest boski... dobra koniec offtop Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Niesamowite co się porobiło, jeszcze dwa lata temu potrafili wydać grę(Res2) chodzącą w prawdziwym 720p gdzie w multi grało 60 graczy na raz, serwery nie lagowały, a framerate był idealnie płynny. Teraz obniżyli rozdziałkę,zmniejszyli liczbę graczy i w gruncie rzeczy jeśli chodzi o samo multi to graficznie jakiegoś dużego kroku nie uczynili, a gra zwalnia i laguje. Coś niedobrego dzieje się w tym roku z Sony - Killzone3 obcięty z najlepszych funcji sieciowych, Apocalypsa praktycznie nie łączyła się z serwerami z poczatku, a teraz jeszcze to... 1 Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 To jest po prostu parodia. Ktos do mnie zaczyna strzelac a ja nie wiem co sie dzieje bo mi animacja zwalnia. Dziwne,ze jak ja zaczynam strzelac to typki dostaja turbo w dupe i biegaja jak strusie pedziwiatry. Handicap dla wyzszych lvl jest zdecydowanie za duzy i balans jest okropny. Nie obchodzi mnie niski dmg bo przewaga w perkach dla ludzi o kilka lvl wyzszych od mojego obecnego niszczy wszystko. Po becie (w ktorej nie bylo takich problemow z perkami bo bylo ich zdecydowanie mniej) bylem okropnie nakrecony na Resa a teraz go nie rusze dopoki nie poprawia matchmakingu. 6 meczy wczoraj gralem i w praktycznie w kazdym moja ekipa miala base rape. No i ten przebieraniec Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Niesamowite co się porobiło, jeszcze dwa lata temu potrafili wydać grę(Res2) chodzącą w prawdziwym 720p gdzie w multi grało 60 graczy na raz, serwery nie lagowały, a framerate był idealnie płynny. Teraz obniżyli rozdziałkę,zmniejszyli liczbę graczy i w gruncie rzeczy jeśli chodzi o samo multi to graficznie jakiegoś dużego kroku nie uczynili, a gra zwalnia i laguje. Coś niedobrego dzieje się w tym roku z Sony - Killzone3 obcięty z najlepszych funcji sieciowych, Apocalypsa praktycznie nie łączyła się z serwerami z poczatku, a teraz jeszcze to... Moim zdaniem takie są skutki zaimplementowania 3d i sterowanie movem muszą się na tym skupiać zamiast szlifować tytuł takie jest moje zdanie oczywiście Cytuj
QTF 8 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Niesamowite co się porobiło, jeszcze dwa lata temu potrafili wydać grę(Res2) chodzącą w prawdziwym 720p gdzie w multi grało 60 graczy na raz, serwery nie lagowały, a framerate był idealnie płynny. Teraz obniżyli rozdziałkę,zmniejszyli liczbę graczy i w gruncie rzeczy jeśli chodzi o samo multi to graficznie jakiegoś dużego kroku nie uczynili, a gra zwalnia i laguje. Coś niedobrego dzieje się w tym roku z Sony - Killzone3 obcięty z najlepszych funcji sieciowych, Apocalypsa praktycznie nie łączyła się z serwerami z poczatku, a teraz jeszcze to... Moim zdaniem takie są skutki zaimplementowania 3d i sterowanie movem muszą się na tym skupiać zamiast szlifować tytuł takie jest moje zdanie oczywiście uwazam tak samo... Rozumiem jescze 3D ok, ale move do takiego shotera to glupota(podobnie jak w killzone). A pozatym oprocz gry to na plycie sa jakies hujowe dema jeszcze - strasznie mnie to w(pipi)ia. Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 A moim zdaniem mogli odpuścić sobie 3D w tej generacji bo tylko to kaleczy gry. Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 To jest po prostu parodia. Ktos do mnie zaczyna strzelac a ja nie wiem co sie dzieje bo mi animacja zwalnia. Dziwne,ze jak ja zaczynam strzelac to typki dostaja turbo w dupe i biegaja jak strusie pedziwiatry. Jest taki perk, który daje kopa do speeda więc może to było to? Chwilkę po patchu zagrałem, freeza nie uświadczyłem, co nie znaczy, że jest płynnie, bo nie jest. Przysiądę dzisiaj to potestuję więcej i zdam relację. Co do rozmiarów patcha to nie ma się co martwić, bo prawdopodobnie nadgrało starego. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 A moim zdaniem mogli odpuścić sobie 3D w tej generacji bo tylko to kaleczy gry. tak i właśnie przez 3D nie ma stabilnego multi, są lagi, 16 graczy zamiast 60 a w KZ3 dali match making zamiast serwerów... no proszę Cię, przecież to bez sensu. 3D nie kaleczy gier, ale to temat na odrębną dyskusję ja się tutaj nie czepiam grafiki, tylko technicznych kwestii związanych z gameplayem w multi. W single wszystko chodzi jak trzeba i możes wierzyć lub nie, ale właśnie dzięki 3D RES3 w niektórych momentach w kampanii zapiera dech w piersiach. co nie zmienia faktu, że @Ficuś ma 100% racji, gdyż nie wiem co się dzieje, że tuzy z gatunku multiplayer wypuszczają zacofałe produkcje. Mam nadzieję, że ten patch coś zmieni, choć wrzucanie w ciągu kilku dni pro premierze patchy 1,2GB to śmiech na sali a nie dbałość klienta. 2 Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 A moim zdaniem mogli odpuścić sobie 3D w tej generacji bo tylko to kaleczy gry. tak i właśnie przez 3D nie ma stabilnego multi, są lagi, 16 graczy zamiast 60 a w KZ3 dali match making zamiast serwerów... no proszę Cię, przecież to bez sensu. 3D nie kaleczy gier, ale to temat na odrębną dyskusję Moim zdaniem się mylisz. 16 graczy zamiast 60 to jest kolosalna różnica, to nawet w pierwszym Resie mogło grać 40 graczy, małe plansze, grafa w multi to pasztet i gra z taką oprawą na luzaku powinna śmigać w 60 fps'ach. Do tego dołożyć można te wszystkie błędy, z którymi teraz walczą i masz wypisz, wymaluj multi, które wygląda na klecone na szybko tak jak w Kz3 i MS:A. Wspomnę jeszcze o patchach w Res 1 i 2, które zmieniały właściwie tylko balans broni, bo same gry śmigały aż miło. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 (edytowane) To jest po prostu parodia. Ktos do mnie zaczyna strzelac a ja nie wiem co sie dzieje bo mi animacja zwalnia. Dziwne,ze jak ja zaczynam strzelac to typki dostaja turbo w dupe i biegaja jak strusie pedziwiatry. Jest taki perk, który daje kopa do speeda więc może to było to? Chwilkę po patchu zagrałem, freeza nie uświadczyłem, co nie znaczy, że jest płynnie, bo nie jest. Przysiądę dzisiaj to potestuję więcej i zdam relację. Co do rozmiarów patcha to nie ma się co martwić, bo prawdopodobnie nadgrało starego. Framedropy i lagi nadal będą zauważalne. Tutaj patch notes: http://www.insomniac...tch-1-02-notes/ We are still working hard here to reduce lag / framerate issues that you see in the game. We have another patch already in the works to continue addressing new issues we’ve seen since launch, though many of these issues may be improved by the fixes in patch 1.02. Those issues include: BTW, jak jest różnica między camera acceleration on/off? Bo ja jej nie dostrzegam. Edytowane 9 września 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
S!N 14 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 To jest po prostu parodia. Ktos do mnie zaczyna strzelac a ja nie wiem co sie dzieje bo mi animacja zwalnia. Dziwne,ze jak ja zaczynam strzelac to typki dostaja turbo w dupe i biegaja jak strusie pedziwiatry. Handicap dla wyzszych lvl jest zdecydowanie za duzy i balans jest okropny. Nie obchodzi mnie niski dmg bo przewaga w perkach dla ludzi o kilka lvl wyzszych od mojego obecnego niszczy wszystko. Po becie (w ktorej nie bylo takich problemow z perkami bo bylo ich zdecydowanie mniej) bylem okropnie nakrecony na Resa a teraz go nie rusze dopoki nie poprawia matchmakingu. 6 meczy wczoraj gralem i w praktycznie w kazdym moja ekipa miala base rape. No i ten przebieraniec Lepsze perki nie mają aż takiego znaczenia, całość rozbija się o lagi. Tyle co skończyłem grać mecz w którym, w mojej drużynie miałem najwyższy level (12), a po przeciwnej stronie latała banda 20-30 i skończyłem z wynikim 31-10, ale grło się cudnie. Oprócz kilku dziwnych ścięć szło jak ciepły nóż w masło. No nic nakręciłem się na Resistanca, kampania mnie urzekała, więc daje Insomniacom szansę na jeszcze jakieś dwa, może trzy patche. Tak przy okazji ktoś powinien dostać kopniaka za zakończenie. Nie chodzi o to, że przewidywalne czy nudne, po prostu za krótkie! Filmiki w środku misji mają więcej klimatu i czegokolwiek niż to coś na końcu. Niemniej jednak trzeba przyznać, że udało im się sklecić całkiem zgrabną historię choć brakło jeszcze jednej misji do pełni szczęścia. Czy komuś misja w miasteczku z kaznodzieją przymina Ravenholm z HL2? Zresztą Motyw z kopalni też zalatuje HL2 Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Lepsze perki nie mają aż takiego znaczenia, całość rozbija się o lagi. Tyle co skończyłem grać mecz w którym, w mojej drużynie miałem najwyższy level (12), a po przeciwnej stronie latała banda 20-30 i skończyłem z wynikim 31-10, ale grło się cudnie. Oprócz kilku dziwnych ścięć szło jak ciepły nóż w masło. No nic nakręciłem się na Resistanca, kampania mnie urzekała, więc daje Insomniacom szansę na jeszcze jakieś dwa, może trzy patche. To nie wiem co ja wczoraj w nocy za pecha musialem miec. Nie dosc,ze same asysty zaliczalem (7-12 na mecz to norma byla) to jeszcze mnie kosili jakbym nie umial pada w dloni trzymac. Co wpadlem do budynku to 3-4 typow bylo a nawet jak byl jeden to nie dawalem rady go zabic bo jeden strzal pompki mnie rozwalal. Mam nadzieje,ze dzisiaj bedzie troche lepiej pod tym wzgledem Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 (edytowane) A moim zdaniem mogli odpuścić sobie 3D w tej generacji bo tylko to kaleczy gry. tak i właśnie przez 3D nie ma stabilnego multi, są lagi, 16 graczy zamiast 60 a w KZ3 dali match making zamiast serwerów... no proszę Cię, przecież to bez sensu. 3D nie kaleczy gier, ale to temat na odrębną dyskusję Moim zdaniem się mylisz. 16 graczy zamiast 60 to jest kolosalna różnica, [...] heh, nie zrozumieliśmy się - ja się z Tobą całkowiecie zgadzam. uważam tylko, że to nie przez 3D bo chyba nie robią paściarskich gier tylko dlatego, że muszą wrzucić do gotowego produktu stereoskopię... Wniosek jeden: czekamy na kolejnego patcha Edytowane 9 września 2011 przez waldusthecyc Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 No swietnie. Nie moge grac TDM. Wywala mi jakis blad po kilkudziesieciu sekundach. Network error i jakis dlugasny kod. Deathmatch dziala bez zarzutu a innych trybow nie sprawdzalem Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Krótka piłka, pytanie do tych co już grę przeszli. Bliżej Resistance'owi 3 do 1 czy może do 2 ? Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Ja bym to określił jako miks poprzedniczek, Ciężko jednoznacznie stwierdzić, ale pod względem funu bliżej temu do Res1 Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 (edytowane) Co do multi - freezy praktycznie ustąpiły choś jakiś mi się tam przytrafił, ale tak jak napisał Crying_Wolf, lagi i dropy ciągle są. Edytowane 9 września 2011 przez TakeshiX Cytuj
Rzepa- 0 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Ja gram w multi od premiery po 1,5h dziennie i żadnych lagów/dropów, czy tym bardziej freezów nie uświadczyłem. Freeze przytrafił mi się tylko raz na singlu przy graniu w 3D. Lagi w multi to być może po części wina konsol, parę dni temu wymieniłem fat'a 40gb po drugim "ylodzie" na slima i na wi-fi net zaczął mi chodzić o wiele szybciej. To tylko moje przypuszczenia, ale dziwnym trafem tylko ja nie mam z multi żadnych problemów. Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 A moim zdaniem mogli odpuścić sobie 3D w tej generacji bo tylko to kaleczy gry. tak i właśnie przez 3D nie ma stabilnego multi, są lagi, 16 graczy zamiast 60 a w KZ3 dali match making zamiast serwerów... no proszę Cię, przecież to bez sensu. 3D nie kaleczy gier, ale to temat na odrębną dyskusję ja się tutaj nie czepiam grafiki, tylko technicznych kwestii związanych z gameplayem w multi. W single wszystko chodzi jak trzeba i możes wierzyć lub nie, ale właśnie dzięki 3D RES3 w niektórych momentach w kampanii zapiera dech w piersiach. co nie zmienia faktu, że @Ficuś ma 100% racji, gdyż nie wiem co się dzieje, że tuzy z gatunku multiplayer wypuszczają zacofałe produkcje. Mam nadzieję, że ten patch coś zmieni, choć wrzucanie w ciągu kilku dni pro premierze patchy 1,2GB to śmiech na sali a nie dbałość klienta. Ale ja się czepiam grafiki... Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Skończyłem kampanię i jestem zawiedziony. Ktoś w recenzji napisał, że mógłby być to spin-off głównego wątku i zgadzam się z tym. Delikatne spoilery, niezdradzające fabuły: Miałem nadzieję, że ruszą wątek o Chimerach, że wyjaśnią ich pochodzenie itp. Niestety, większość najciekawszych informacji jest zwarte w intelach i w większości opisują rzeczy, które wiadomo z poprzednich części.<br></p><p>Ten wątek który jest w grze jest średni. Dobre i kiepskie momenty wymieszane ze sobą. Nie za bardzo udało im się ukazanie problemów Johna i jego zmagań z tym "strasznym" światem. Zakończenie to też jedno wielkie WTF. <br></p><p>Mam nadzieję, że w następnej części przeniosą się do czasów współczesnych lub do przyszłości, z nowymi bohaterami i z lepszą historią. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 (edytowane) Brak słów szarku... Czy grafika Killzone 3 lub Uncharted 3 została okaleczona przez 3D? NIE, bo to do chvja wafla przekładańca nie ma wpływu na grafikę w 2D! Edytowane 9 września 2011 przez SzczurekPB Cytuj
falcon87pl 123 Opublikowano 9 września 2011 Opublikowano 9 września 2011 Ja gram w multi od premiery po 1,5h dziennie i żadnych lagów/dropów, czy tym bardziej freezów nie uświadczyłem. Freeze przytrafił mi się tylko raz na singlu przy graniu w 3D. Lagi w multi to być może po części wina konsol, parę dni temu wymieniłem fat'a 40gb po drugim "ylodzie" na slima i na wi-fi net zaczął mi chodzić o wiele szybciej. To tylko moje przypuszczenia, ale dziwnym trafem tylko ja nie mam z multi żadnych problemów. U mnie również multi chodzi ok. Gdyby nie wpisy na forum, to bym nie wiedział, że w ogóle jakiś problem istnieje Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.