Assphalt 17 Opublikowano 18 września 2011 Opublikowano 18 września 2011 Dlaczego zmienili zasady w TDM? Ktokolwiek na to narzekał w ogóle? :confused: Nie mam pojęcia i już mnie to powoli przestaje obchodzić. Dzisiaj odpaliłem sobie HC i na dzień dobry taka freezownia mnie przywitała, że masakra, a właśnie ten tryb planowałem obsiadywać po patchu. Nie wiem ile jeszcze przy tym multi wysiedzę, ale jak będzie w takim stanie jak jest teraz chyba niedługo. Insomniac podobnie jak Guerrilla pogrzebali żywcem swoje najmłodsze dziecko. Niby urodziło się upośledzone, ale gdyby otrzymało właściwą pomoc na czas mogłoby przetrwać, a tu kolejna łatka i właściwie to samo. Sorry, ale denerwować i martwić się o to żeby kolejny mecz w miarę śmigał nie zamierzam. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 18 września 2011 Opublikowano 18 września 2011 (edytowane) ja już na szczęście swoją kopie pogoniłem.Jutro Marcus do mnie przyjeżdża mam nadzieję że tam nie będzie aż takich cyrków jak w R3 Edytowane 18 września 2011 przez tomci23 Cytuj
S!N 14 Opublikowano 18 września 2011 Opublikowano 18 września 2011 Krótkie TDM to jakiś błąd który wkradł się przez przypadek i zostanie to zmienione bez patcha. U mnie freezy i framdropy praktycznie zniknęły, więc zostaje przy R3, przynajmniej jeszcze jakiś czas. Cytuj
YETI 11 041 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Wczoraj przesiedziałem w multi z 3 godziny. Nareszcie można grać bez denerwujących freezów, tzn. występują ale bardzo rzadko. W Hardcore mecze znajdowało szybko i trafiło się kilka świetnych potyczek. To multi w tym trybie to sam miód. PS. Jeszcze nie tykłem singla. ;P Cytuj
Danonek 2 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Singiel zaliczony. Dla mnie mega rozczarowanie...... to ma być podsumowanie serii ? Jedna wielka kaszana... Najbardziej rozbroiła mnie animacja wchodzenia po drabinie i debilne zakończenie.... Grę kupiłem z sentymentu do Insomniac i niestety był to błąd.. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Dokładnie, nie czaje jakim prawem ta gra dostaje takie same oceny jak KZ3 czyli 8,5/9 gdzie to nawet pojary nie ma do Killzone i ocena 7 to max co bym jej dał. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 (edytowane) Jak dla mnie to oceny są dobre, sam za singla bym dał 9. Czuć było ducha Half-Life 2 podczas grania No i też nie wiem skąd narzekanie na zakończenie. Przecież Resistance 3 to nie była wojna ludzkości z Chimerami, tylko taka prywatna wojna Capelli'ego żeby ocalić swoją rodzinę Przypomina mi to trochę narzekanie na zakończenie serialu LOST, gdzie niektórzy byli wściekli, że twórcy nie wyjaśnili wszystkich tajemnic wyspy. Nie wyjaśnili bo serial się nazywał Zagubieni a nie "Wyspa" i na nich się skupili w zakończeniu Edytowane 19 września 2011 przez SzczurekPB Cytuj
Gość Soul Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Tu już nie chodzi o samą kampanię ale o stronę techniczną tej gry. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 No R3 miał stabliniejszy FPS i FOV dużo lepsze niż K3, które w porównaniu do K2 było krokiem wstecz, zwłaszcza fabularnie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 (edytowane) Aha, czyli jesteś innego zdania.....bardziej Cie grzeje SD , rozumiem. Z tym stabilniejszym framerate to pojechałeś nie ma co. ps. co ma fabuła to punktu technicznego gry ? Edytowane 19 września 2011 przez Soul Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 W FPS-ach przekładam płynność gry nad grafikę. Fakt faktem, i Res3 i Killzone 3 ucierpiały na dodaniu 3D. Ale odpowiadając, wolę sub-HD niż krztuszącą się grę z fatalnym Field of Vision (sub-HD to już norma, więc nie rozumiem utyskiwań). Nie wiem, może miałem dziwną wersję Killzone'a, ale na każdej konsoli gra czasami tragicznie gubiła klatki w trakcie zadym, w Resistance 3 zdarzyło mi się to ze dwa razy w singlu, z czego raz w trakcie autosave'a. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 (edytowane) Jeżeli płynność dla Cienie to nr 1 w takim razie COD jest grą the best, powiedz mi jaki sposób KZ3 ucierpiało na 3D skoro wygląda lepiej od swojego poprzednika? skąd się wziął ten trend, że stereoskopia w jakiś sposób przyczynia się do tego jak gra wygląda ? FOV to kwestia gustu mi tam ten w KZ3 w ogóle nie przeszkadza, natomiast SD już jak najbardziej, kupujesz TV HD po to, że by grać w SD ? LOL Wszystko w tej grze jest rozmyte, tekstury są żenujące ( nie wszędzie Bogu dzięki) chrupie przy większej ilości przeciwników np podczas pływania na łodzią(jak tam było 20fps to świat i ludzie), w 3D gra mi się parę razy z freezowała (nie tylko ja miałem ten problem) więc odpal sobie KZ3 i przemyśl raz jeszcze swoje wypociny, niestety czy komuś się podoba czy nie ta gra pod kątem technicznym takiemu Killzonowi nie dorasta do pięt, co do SD to każdy liczący się ex sonego ma przynajmniej 720p. Ja rozumiem, że gra Ci się może bardziej podobać, ale nie bądź przy tym hipokrytą. Edytowane 19 września 2011 przez Soul Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Nazywanie wypocinami zdania kogoś z kim się nie zgadza, dobre sobie. Nie napisałem nigdzie, że KZ3 jest brzydszy od produktu Insomniac Games. DLA MNIE (tutaj podkreślenie) po prostu Resistance 3 ogółem wychodzi lepiej. Wiadomo, że Guerilla potrafią graficznie wycisnąć maksimum jakie jest dostępne. z powodu 3D cierpi z reguły framerate co widać w przypadku Killzone'a 3. I nie, nie kupuję HD by grać w SD, ale przyzwyczaiłem się, że gry są sub-HD żeby trzymać płynność i wrzucić więcej elementów. Coś za coś. Idąc tokiem Twojego LOLowania, to mogę napisać, że KZ2 jest szaro-bury co za tym idzie monotonny, a Resistance 2 pomarańczowo-brązowy. W jednym mogę się zgodzić, tekstury są słabe, Insomniac niepotrzebnie poszło ku multiplatformowości i wielu projektów na raz. Technicznie te studio nigdy nie było genialne, potrafiło za to stworzyć klimatyczne i wciągające gry. PS CoD Płynny? Czy ja gram w inne gry? CoD jest brzydki graficznie i często się dławi w trakcie rozpierduchy. Z mojej strony EOT, każdy ma swoje zdanie. Mi z całokształtu bardziej przypadło do gustu Resistance 3 niż Killzone 3, choć obie gry mają jedną cechę wspólną - bezsensowne zakończenie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Wypocinami można nazwać każdy post na tym forum więc czego się czepiasz ? Nie wiem też na podstawie czego wywnioskowałeś mój tok LOLowania, zadałem pytanie odpowiedziałeś a te 3 grosze mogłeś sobie darować. PS. Tak, COD jest najpłynniejszą grą, jako jedyna gra wyciąga 50-60 fpsów tyle, że nie na PS3 ! więc rozumiem, skąd Twój taki przykry wniosek na tema tej gry, która IMO w swoich najlepszych momentach wygląda lepiej od R3, ale podkreślam trzeba do tego zdania mieć X360. Zgadza się i tego się trzymajmy, pozdrawiam. Cytuj
K_J 4 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Soul napisał " w 3D gra mi się parę razy z freezowała (nie tylko ja miałem ten problem)" muszę to ze smutkiem potwierdzić. Całe KZ3 przeszedłem w 3D i nie miałem ani razu takiego "kfiatka" jak freezy i inne problemy a same efekty też robiły większe wrażenie w KZ3 niż w R3. Cytuj
YETI 11 041 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 Dziś odpaliłem pierwszy raz singla, dotarłem do rozdziału "Pułapka" i muszę powiedzieć, że jestem zaskoczony in plus. Kampania jest znacznie bardziej intensywna i oskryptowana (co nie jest dla mnie minusem) niż poprzednie części. Cały czas coś się dzieję, nie można się nudzić. Poza tym graficznie jest lepiej niż w singlu (świetna paleta barw w pierwszych rozdziałach). Klimacik też daje rade, świetnie czuć, że ludzkość jest w naprawdę trudnej sytuacji, dodatkowo świetna muzyka potęguje ten klimat. Takie Wojna Światów. Obecnie pod względem singla R3 wypada lepiej od takiego KZ3. Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 19 września 2011 Opublikowano 19 września 2011 (edytowane) natomiast SD już jak najbardziej, kupujesz TV HD po to, że by grać w SD ? LOL ciekawe, że swego czasu w halo 3 ci to nie przeszkadzało a gierke kupie, jak znajdę gdzieś w okolicach 120 zł Edytowane 19 września 2011 przez alexx-1 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 natomiast SD już jak najbardziej, kupujesz TV HD po to, że by grać w SD ? LOL ciekawe, że swego czasu w halo 3 ci to nie przeszkadzało a gierke kupie, jak znajdę gdzieś w okolicach 120 zł Tylko w X360 jest porządny sprzętowy upscaller, który "podciąga" rozdziałkę. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 (edytowane) tak czytam niektóre Wasze opinie i powiem szczerze, że niesamowicie się dziwię Waszym biadoleniom i narzekaniom; dostaliście do rąk naprawdę solidny tytuł (narazie nie mówię o multi, skupiam się na single) a narzekacie; ludzie, wróćcie do czasów, kiedy grało się w rozdziałce 1024x7xxi był to maks i powiedzcie mi, gdzie tam był tak solidny tytuł? równie ciekawe przypomina mi się tylko unreal i half life (dla tych, którzy nie siegają pamięcią w grach tak daleko informacja: chodzi o pierwsze części tych gier;);teraz idąc dalej - w jakiej grze tej generacji konsol znajdziecie tak intensywną rozgrywkę, dużą ilość naprawdę zróżnicowanych broni, masę przeróżnych przeciwników, do których trzeba dostosować swoją taktykę; gdzie znajdziecie taką różnorodność lokacji połączoną z ciekawymi postaciami i podróżami na różne sposoby (wiem, pociąg jest już mocno oklepany, ale przyznajcie, że zawsze lubicie te etapy!); a to, że akurat rozdziałka nieco niższa? phi! zauważyłem to na początku, stwierdziłem - ok, jeśli chodzi o techniczną stronę wyglądu grafiki, to mamy crap, ale samo modelowanie postaci, budowa świata otaczającego nas, niektóre widoki... przecież to kawał fenomenalnie wykonanej roboty! kuźwa - kiedy przyszło mi walczyć z grabażem w NY z radością porzuciłem to zajęcie na dłuższą chwilę, na rzecz oglądania z bliska trzech chimer (zdaje się były to hybrydy), które atakowały z miejsca, nie biegając, rzeczonego grabaża, a mnie nie zauważały. wróćcie do tej lokacji i zobaczcie jak one się ruszają, jak pięknie wymodelowano ich sylwetki ubierając w zbroję pełną detali i malutkich błyszczących punkcików; a że to wszystko w nieco niższej rozdzielczości? so what? proszę, żeby nikt się nie obrażał po tym co teraz napiszę, ale żałuję, że na forum nie wyświetla się wiek gracza, bo ilekroć słyszę biadolenia nt. grafiki, jestem przekonany, że mam do czynienia z kilkunastoletnimi fanboyami nowych technologii, dla których jedyną ważna rzeczą jest grafika; a może to nie to? może to już taki zwyczaj, że jak gra się nie podoba, to pojedziemy jej po tym, co widzimy, że się nie udało - grafika - a innych przywar nie potrafimy nakreślić; praca recenzenta wymaga pewnej wiedzy, znajomości standardów; a tutaj mam wrażenie, że niektórzy grają - uwaga! - tylko kilka lat na różnych systemach i uzurpują sobie prawa do objechania produkcji, nie potrafiąc wymienić jej wad; fabuły komentować nie będę; jestem tuż przed finałową walką; to co widziałem do tej pory bardzo mnie zadowala i uważam tę historię za dużo ciekawszą niż w dwójce (jedyneczka wciąż nie pobita); multi? nie wiem, nie gram, rozumiem, że są problemy, stąd może być tak dużo lamentu; ale żeby singla objechać tak jak niektórzy narzekają... (SzczurekPB - prawda, że nawiązania do HL2 aż same się cisną? szczytem wszystkiego było, jak czołgał się w moją stronę ucięty tułów ponuraka xD od razu skojarzenie z panami w białych koszulach z krabem na twarzy xD a ten młot? aż dziwne, że nie dostał łoma, a sam młot nie został mu zrzucony tak jak łom Freemanowi! przecież kiedy dostaliśmy broń białą tu i tu dostawaliśmy ostatnie informacje od pana ponad nami i obracaliśmy się twarzą w kierunku nieznanego; zwrotnica kolejowa (HL2 jest), miasto ponuraków (HL2 jest - Ravenholm ]:->), wielka wieża na końcu gry (HL2 jest), lvl na wodzie, gdzie jesteśmy atakowani "od góry" (HL2 jest), epicka walka na moście z latającym statkiem wroga (HL2 jest - choć bardziej przy tamie) Edytowane 20 września 2011 przez mr_pepeush 4 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 natomiast SD już jak najbardziej, kupujesz TV HD po to, że by grać w SD ? LOL ciekawe, że swego czasu w halo 3 ci to nie przeszkadzało a gierke kupie, jak znajdę gdzieś w okolicach 120 zł Tylko w X360 jest porządny sprzętowy upscaller, który "podciąga" rozdziałkę. To po pierwsze a po drugie 4 lata temu takie rzeczy nikomu nie przeszkadzały, mamy rok 2011 i takie rzeczy są nie do wybaczenia. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 Soul, z czystej ciekawości - gdyby grę rozebrać na czynniki składowe, co jest dla Ciebie najważniejsze? Weźmy takie kategorie jak: grafika, muzyka, fabuła, sterowanie, mechanika gry (czyli jak się postać prowadzi), praca kamery, zróżnicowanie rozgrywki, dynamika rozgrywki, uniwersum (we wszystkich aspektach). Możesz te rzeczy posegregować w grupach np.: najistotniejsze (1 rzecz), bardzo ważne, mało lub w ogóle nieistotne. Mam wrażenie, że sporo osób wiesza psy na grze tylko z powodu grafiki, podczas gdy w rzeczywistości oceniając pozostałe aspekty, istotne z punktu widzenia miodności gry, oceni bardzo wysoko. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 Score limit w TDM został zwiększony do 10k (teraz jest idealnie moim zdaniem) i na MyRes.net można się już logować przy użyciu PSN ID + można grać w Global Resistance bez potrzeby korzystania z Facebooka. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 (edytowane) właśnie zakonczylem na tryb fabularny. jeszcze bardziej niż wcześniej dziwię się opiniom, ze gra ma słaba fabułę, a zakończenie ssie. pojawił się nawet koment: co dalej z ludzkoscia? sisior ten, kto taKie bzdury wygaduje. przecież wszystko jest w grze ("w filadelfii jest 16 stopni", "znów świeci słońce"). do tego odbudowa NY i statuy wolności, cmentarz imienia nathana hale'a, grób dra malikova i capelli odwiedzający ten grób z rodzina... ludzie, czego chcecie wiecej? historia jasno zamknięta. aż mi żal... wszystko na talerzu podano, ale nie... jeszcze mało... REWELACYJNY tytuł. przekozacki gameplay, świetna fabuła, bardzo nośna i pchajaca gracza do przodu. wRuKwiam się, jak słyszę zachwyty nad dennymi cod czy innymi badziewiakami na multi, a czegoś tak dobrego się nie docenia. imoho jedna z ciekawszych produkcji na ps3 Edytowane 21 września 2011 przez mr_pepeush Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 ludzie, czego chcecie wiecej? historia jasno zamknięta. aż mi żal... wszystko na talerzu podano, ale nie... jeszcze mało... Ta, historia zamknięta. W spoilerze wymienię tylko kilka rzeczy, które rozpoczęły się w poprzednich częściach. - pochodzenie Chimer - co zmusiło je do ucieczki z Ziemi, zanim pojawili się ludzie - jak i dlaczego wróciły - kim są Pure Chimera - po co rozmawiały z Hale'm na koniec R2 - dlaczego chcą wrócić - jak wygląda ich świat - co to jest Grey Tech i w jaki sposób ulepsza sprawność w walce - kim jest obca rasa która walczyła i stworzyła Chimery - Malikov stworzył Cloven'y; gdzie one są i po czyjej stronie się opowiedzą Jeżeli ktoś ma pretensje do fabuły to raczej nie dlatego, że była niespójna, tylko dlatego że nie wyjaśniła absolutnie nic z tego uniwersum, a nawet dodała rzecz czy dwie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.