Gość Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) Resistance 3 chyba oferuje "troche" wieksza swobode od Uncharted c'nie? Edytowane 29 września 2010 przez Gość Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 No i? To przecież Insomniac, a u Słonych studia sobie pomagają. Nie wierzysz w rozwój technologii? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) Zgadza się, tam nie ma nic ingame. Są szkice i urywki z cutscenek na silniku gry. Nigdzie nie ma widoku FPP, a to przecież FPS Tak czy siak zapowiada się dobrze. Czekać tylko na jakiś gameplay. Edytowane 29 września 2010 przez donsterydo Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) Nigdzie nie ma widoku FPP, a to przecież FPS Facepalm. A w materiałach z ścigałek masz widok zza samochodu? (bardzo) Rzadko. To mi wygląda na ingame model. A, że w scenkach mamy lepszą grafę to żadna nowina. Edytowane 29 września 2010 przez MajorZero64 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) MajorZero64: Facepalm trzeba umieć używać więc tak nim nie rzucaj na lewo i prawo bo Ci nie wychodzi Nic nie napisałem o innych grach więc odnosisz się do "powietrza". Dobrze wiem, że w 99% przypadków pierwsze materiały to koncept arty i obrazy generowane na silniku gry, ale to nie są bezpośrednie zrzuty z rozgrywki TAK JAK I W TYM PRZYPADKU. Psyko pisze dokładnie o tym samym. No i dla mnie to wygląda dużo ciekawiej niż chociażby Killzone 3. Edytowane 29 września 2010 przez donsterydo Cytuj
Gość Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Dlatego to sa koncepty, lub jak wolisz bullshoty. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) MajorZero64: Facepalm trzeba umieć używać więc tak nim nie rzucaj na lewo i prawo bo Ci nie wychodzi Nie musisz wierzyć, że tak gra będzie wyglądać. Twoje prawo. Zresztą na dobrą sprawę nie widzę też w tych obrazkach czegoś czego nie udałoby się uzyskać. Przecież to nie kosmos jakiś. Jak były materiały z Reach to wszystko było ok od początku do końca c'nie Edytowane 29 września 2010 przez MajorZero64 Cytuj
Gość Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Bungie nie wypuszcza bullshotow Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Co z tego jak grafika będzie spoko jak inne będzie zasysać? Jako, że czekałem na takiego Resistenca (wcześniejsze w ogóle mnie przekonały do zakupu) to chciałbym by udało im się w jakiejś części zachować klimacik zwiastuna z GC. Ciekawe czy doczekamy się jakiegoś co-opa z prawdziwego zdarzenia. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 jesli tak ma wygladac dyskusja to sio do CW :> Cytuj
Texz 670 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Shoty tzn. ingame wyglądają na target rendery. Ale mimo to wierzę, że do premiery gra będzie tak wyglądać w końcu komu ale Insomniac przy wsparciu Naughty Dog nie wierzyć to już jest granda. Gł. bohater wygląda podobnie do niejakiego Alana Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Te średnie tekstury pokazują, że nie ma tutaj jakiś specjalnych efektów z NASA. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Ja myślałem, że to oczywiste, że te screeny to renderowane bullshoty na maksa . Heh ciężko mi uwierzyć Major, że myślisz, że to real gameplay foto ;]. Insomniac nigdy nie grzeszył grafiką w swoich grach no dobra może Spyro ładnie wyglądał na PsOne a tu niby raptem taka grafika; NO WAY. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) Słupek a Ratchet to co? Nie wiem co tam takiego niemożliwego widzicie, na serio. Są rozpikselowane cienie, gorsze tekstury, krawędzie. Może jestem debilem. Edytowane 29 września 2010 przez MajorZero64 Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Nie jesteś, na tych shotach gra prezentuje się znacznie gorzej od K2. Cytuj
balon 5 377 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Nie zgodzę się, ze Słupczastym. Mi się gry Insomaniaców zawsze graficznie podobały, Ratchety, Res 2 też dla mnie twardziel graficzny (pomijając kilka gorszych momentów), ba nawet Res na premierę mi się podobał, a niektóre miejscówki nawet dziś wyglądają dobrze. Nie mówiąc już o wspomnianym Spyro, który z PSX wyciągał naprawdę bardzo wiele. 1 Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 7 października 2010 Opublikowano 7 października 2010 R3 na okładce GameInformera: http://www.vg247.com/2010/10/07/resistance-3-is-next-game-informer-cover/ Czyli możemy się spodziewać garści nowych informacji Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 7 października 2010 Autor Opublikowano 7 października 2010 Capelli... nie wiem co myslec. W sumie ciesze sie, ze nie wpadli na pomysl wrzucenia Grayson'a z Retribution ktory jest aroganckim bucem. Capelli tez moze super nie jest ale moze dostanie odpowiedni lifting to wyjdzie fajny kozak. bardzo mnie ciekawi jak rozgrywka sie zmienila, no ale przede wszystkim czekam na wyjasnienie fabuly Cytuj
xxMrCxx 3 Opublikowano 7 października 2010 Opublikowano 7 października 2010 Czy tylko ja miałem wrażenie grajac w Res 2 że owy Joseph przypomina nieco Stalone ? Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 7 października 2010 Opublikowano 7 października 2010 (edytowane) poinformowanie nas kto będzie nowym głównym bohaterem jest dla mnie równoznaczne z tym kto będzie ostatnim bossem w tej grze... Swoją drogą mam nadzieję,że Imsomniac będzie konsekwentny w klimacie tak jak serwuje nam to na screenach. Część pierwsza była pod tym względem świetna - mroczny,szarobury i zniszczony UK wyszedł im świetnie. Druga część choć podciągnięta graficznie,z świetnymi walkami z bossami była po prostu zbyt kolorowa, wręcz pastelowa. Oby trzecia część znowu była mroczna i brudna. Od siebie też dodam,że z chęcią przywitałbym ponownie możliwość sterowania pojazdami jak w RES1. Edytowane 7 października 2010 przez Ficuś Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Info z GameInformer: http://www.gamingeverything.com/2010/10/resistance_3_details_from_game_informer - Weapon wheel in the game- Capelli started a family with Susan(Hale?s Stepsister) - Malikov is alive - Co-op campaign confirmed (Capelli, Malikov, & John Harper) are key characters - No alternate story co-op similar to Resistance 2 - Scenes described in the magazine, some are related to the leaked pictures - African Prison is one map - Chimeran Plant Life (explodes when shot) shows the world is changing - Boat scenes from the campaign described - New, smarter AI - Climb over walls, through windows - Long legs jumping from roof to roof shooting down at you - The Mutator is a new weapon, shoots biological mist which causes boils and other elements on the enemy - Then it makes them pop, which hurts other nearby enemies - Secondary fire makes them go crazy, attack their cohorts - Bullseye, Magnum, Shotgun, Auger, carbine returning - Upgrade weapons as you use them more and more - Weapons have been made to look more improvised - Grenades are shaped like food cans full of nails - Online discussed, not much known yet - Want to make it more organized, not a cluster like the 60 player matches in Resistance 2 - Ted Price handed the reigns to Marcus Smith to do much of the other work - Humans are eating other foods due to a lack of food - Vaccine might be able to cure the chimeran virus - Capelli is doing this in order to save his son - He goes with Malikov to New York, St. Louis, etc. - No more gas, everything needs to run off of Chimeran Energy cores - The cores have to be stolen from chimeran ships A tutaj po polsku: http://www.gram.pl/news_8QneHu,5_Resistance_3_moc_szczegolow.html 1. Wraca system wyboru broni (weapon wheel), o który tak bardzo zabiegali fani 2. Capelli założył rodzinę z Susan 3. Potwierdzono tryb kooperacji, ale w przeciwieństwie do Resistance 2 nie będzie dla niego przeznaczonej osobnej kampanii 4. Afrykańskie Więzienie (African Prison) to jedna z potwierdzonych lokacji 5. Świat ewoluuje 6. Sztuczna inteligencja ma być bardziej zaawansowana 7. Capelli może wspinać się po ścianach i oknach 8. Długonogie chimery (Longlegs) będą skakać po dachach próbując zestrzelić głównego bohatera 9. Pojawi się nowa broń - Mutator. Rozpyla biologiczną substancję na ciele wroga, powodując oparzenia i inne uszkodzenia ciała, doprowadzając finalnie do eksplozji przeciwnika 10. Powracają Bullseye, Magnum, Shotgun, Auger i Carbine 11. Broń może być ulepszana. Każda będzie stawała się coraz lepsza w zależności od częstotliwości jej używania 12. Szczepionki są w stanie wyleczyć z wirusa chimer 13. Z uwagi na brak jedzenia, wśród ludzi coraz bardziej szerzy się kanibalizm 14. Capelli stara się uratować swojego syna. Ma też inne, nieznane na razie zadania 15. Do Capellego dołącza Malikov. Razem wyruszają do Nowego Jorku, St Louis i innych miast 16. Producenci chcą uczynić rozgrywkę sieciową bardziej zorganizowaną, niż mecze w 60-osobowym gronie Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 26 października 2010 Opublikowano 26 października 2010 RS3 celuje w listopad 2011 roku? http://www.thesixthaxis.com/2010/10/26/resistance-3-aiming-for-november-2011/ Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 Teaser trailera :potter: http://www.vg247.com/2010/12/02/first-resistance-3-gameplay-gets-vga-showing-next-weekend/ Cytuj
Maggort 21 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 No to pozostaje czekać do 11 grudnia . Zobaczymy jak to będzie wyglądało . Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 Oby pokazali jeszcze lepszą walkę z bossem, niż ta z Leviathanem z drugiej części. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.