Słupek 2 144 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 (edytowane) OMFG, OMG, Fuck. :O:O:O to jest Infamous 2 ........... To bardziej przypominało zajawkę Uncharted jeżeli chodzi o poziom akcji. Zwariowałem, już teraz w pełni rozumiem tą gadkę, że Sony chce zrobić z If2 czołową serię, ładuje w nią siano itd. ŁoŁ ależ ta gra przeszła lifting, wizualny ale przede wszystkim gameplayowy. To za nic nie przypomina sandboxa tylko grę akcję z napakowanymi skryptami (uwielbiam skrypty). Rozwaliły mnie te wybuchy, akcja z helikopterem, możliwość ślizgania się na kablach rękoma ale przede wszystkim o wiele większe znaczenie i potęga mocy. Aż boję się pomyśleć co będzie robiło tornado czy jakieś końcowe powery. Kurde no rzeczywiście to nie było tylko czcze gadanie a naprawdę Infamous 2 wyrasta na prawdziwą bombę. PS. Oczywiście muszę wspomnieć o wyglądzie Cole ;]. Przy tym co zobaczyłem kompletnie przymknąłem oko na jego wygląd po prostu olałem to. Dopóty, dopóki nie odezwał się do gościa w limuzynie, o (pipi)a co za pedalski głos ;/;/;/ porażka totalna. Mam nadzieję, że w polskiej wersji nie zatrudnią Jacykowa do dubbingu ;/ Najlepiej mogliby zatrudnić aktora z jedynki który wypadł świetnie. SP robi naprawdę wszystko żeby nowy Cole został symbolem homo ;/ Dziwię się i nie wiem gdzie Wy tu (niektórzy) widzicie podobieństwo do Nathana. Nathan pożera Cola designem, stylem, głosem (szczególnie tym), męskością i w sumie wszystkim. Nie porównujcie homo emosa do jednej z lepszych postaci video ostatnich lat ;p PS2. Już za kilka godzin (o 10 naszego czasu) materiał z Infamous 2 na GTTV Edytowane 3 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
ArturNOW 7 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Na GameTrailers jest już gameplay w HD. WOW. Robi wrażenie. A co do wyglądu bohatera. Już kiedyś to było przerabiana w grze Max Payne. Cytuj
wisza 5 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Dla mnie bomba tylko niech zostawią tamtego Cole'a mnie się bardziej podobał niż "homo nie wiadomo". Czytałem że Cole ma posiadać wszystkie moce z "jedynki" więc chyba gra obsłuży jednak save'a i będziemy mogli być "niesławnym" ponownie (zależnie od wyboru karmy są dostępne inne moce) Nie wiem jak chłopaki to zrobią ale widać pomocną dłoń Naughty Dog na tym filmiku , ucieczka przed helikopterem przypomina mi ucieczkę przed kulą w Crash'u i jedną z misji w U:2 AT ;d Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Pamietam jak na poczatku inFamous gracze nazekali na wyglad Cole'a - ze jakis taki nijaki, bez wyrazu i charyzmy z debilnym plecaczkiem na plecach i po co wogole mu ten plecak jest potrzebny - tak wlasnie mowili. Widac tworcy gier przegladaja fora i community, bo wzieli sobie do serca narzekania graczy i w kontynuacji serii zmienili design bohatera...jak widac tez sie nie podoba, bo teraz przeciez nie biega Cole, tylko Drake, eeeeh Cytuj
Snake_Plissken 914 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 The live demo had some framerate issues, but the team at Sucker Punch is shooting to achieve 60 frames-per-second by the PlayStation 3 exclusive's release in 2011. http://www.shacknews.com/onearticle.x/64441 60 klatek? Aż trudno uwierzyć. o_O Cytuj
agst 131 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Kapitalnie wygląda ta gra. Sucker Punch, to jednak świetny developer co pokazała 1 cześć i na pewno pokaże też i druga. Graficznie postęp względem jedynki jest niesamowity. Skok jakościowy chyba nawet większy niż pomiędzy U1 a U2. Mam nadzieję, że gra wyjdzie w 1 połowie 2011, bo nie chce czekać dłużej na to cudo. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 The live demo had some framerate issues, but the team at Sucker Punch is shooting to achieve 60 frames-per-second by the PlayStation 3 exclusive's release in 2011. http://www.shacknews.com/onearticle.x/64441 60 klatek? Aż trudno uwierzyć. o_O Przecież żadna gra nie miała już działać w 60 klatkach.Więc może to błąd. Cytuj
Snake_Plissken 914 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Przecież żadna gra nie miała już działać w 60 klatkach.Więc może to błąd. Insomniac mówił, że żadna ich gra nie będzie już chodzić w 60 klatkach, a nie Sucker Punch. Cytuj
Słupek 2 144 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Gameplay na GTTV to to samo co wczoraj ;/ tyle, że w hd. Cytuj
Kaucz 6 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 No to się srogo zawiodłem. Nie udał im się materiał ekskluzywny. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Szczerze mowiac to nie wiem skad sie u was biora takie peany. Grafa moze i jest dobra jak na sandboxa, ale opadu szczeny nie powoduje - to nie uncharted. Zaskrytpowana akcja z destrukcja - to juz moze zrobic wrazenie. Nowe sposoby poruszania sie tez spoko - dodaja dynamiki. Akcja z burza - w jedynce przeciez rowniez byl podobny ruch, jak dla mnie wcale nie mniej efektowny. Jednak ogolnie rzecz biorac imo widac, ze jest to tylko podrasowana jedynka. Caly gameplay to jej kopia - dodano jedynie kilka nowych elementow. Grafa tez podobna (szczegolnie widac to, kiedy Cole biega po dachach i jest widok na panorame miasta - wyglada to wtedy jak w jedynce). Gierka na pewno bedzie za(pipi)ista i moze nawet bedzie zachwycac, ale ten filmik jak dla mnie tego nie ukazuje. Na koniec dodam, ze bedzie to jedna z niewielu gierek, w ktorych angielska wersje jezykowa grac nie zamierzam - glos nowego Cole'a w tym filmiku to padaka, jakbym mial takiego czegos sluchac przez cala gre, to chyba wyjalbym plytke i ja polamal. Pozostaje czekac na pierwsze filmiki z polskiej wersji Cytuj
Słupek 2 144 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 (edytowane) No my się tutaj ze znajomym śmiejemy, że nowy Cole to się chyba wzoruje na Ibiszu to znaczy przeżywa efekt Ibisza tak zwany ;] No ale dobra ja nie o tym. @Yabollek To nie sandbox a world open action adventure game ;p No pewnie, że nie jest to poziom U2 (poziom U2 to będzie przy premierze U3 ;]) ale progres jest duży względem jedynki. Otoczenie bogatsze w szczegóły, zniszczalne otoczenie, kamera skacząca i ukazująca akcję, no właśnie panorama miasta wygląda o niebo lepiej niż w jedynce. Plus teraz dochodzi news który zarzucił Snake_Plissken; 60 klatek :O. Nie zgadzam się, że grafa podobna bo jest znacznie lepiej ale to norma zawsze tak się piszę hehe. Przy każdym sequelu, prawie każdym. Pewnie, że to podrasowana jedynka (bo niby co innego miało być) ale ja tu widzę podrasowanie na miarę U2 względem pierwszego Uncharted. Jest bigger, better and more badass. Edytowane 3 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 3 lipca 2010 Autor Opublikowano 3 lipca 2010 No pewnie, że nie jest to poziom U2 (poziom U2 to będzie przy premierze U3 ;]) ale progres jest duży względem jedynki. Małe sprostowanie. Nie bedzie poziomu U2 przy U3. Będzie jeszcze lepiej Jest bigger, better and more badass. Uwielbiam te słowa. Będą się pojawiać już przy każdym sequelu. Nie zgodzę się, że ten filmik prezentuje poziom trochę podrasowanej jedynki. It's much better than that. I don't mean that a small way, I mean that a big way. Free roam po kablach wysokiego napiecia prezentuje się znacznie lepiej niż w jedynce. Animacja bohatera stoi na jeszcze wyższym poziomie i kiedy będziemy nim biegać, nie będzie dźwięku obijającego się o siebie metalu, który mógł drażnić na dłuższą metę. Wygląd nowego Cole'a tak bardzo by mi nie przeszkadzał, gdyby nie różnił się tak znacznie od Cole'a w jedynce. Może mieć nowe ubranie, nową fryzurę, ale twarz powinna pozostać ta sama. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 (edytowane) Widziałem jakieś mutanty - może się jednak zainteresuję grą Główny bohater wygląda jak piz.da, a głos ma jak ciota. Przynajmniej takie odniosłem wrażenie jak się odezwał Za(pipi)iście te tornado wyglądało. Edytowane 3 lipca 2010 przez donsterydo Cytuj
Faranell 269 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 OMG jestem pod za(pipi)iscie duzym wrazeniem!! Pierwsza czesc,jest dla mnie jedna z lepszych gier na PS3, i widze,ze druga czesc na pewno nie zawiedzie;) No ale,nie sposob nie zgodzic sie z Donem i GrG,ze glosik i sama postac jest troche ciotowata,taki rysiek z kranu. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 o gameplayu i fabule będzie można dyskutować po premierze ale na chwilę obecną nie widziałem jeszcze gry na tej generacji gdzie między pierwszą a drugą częścią był taki skok graficzny jak w Infamous2 ... ...przecież to wygląda wręcz niewiarygodnie jak na sandboxa. Cytuj
Słupek 2 144 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 (edytowane) o gameplayu i fabule będzie można dyskutować po premierze ale na chwilę obecną nie widziałem jeszcze gry na tej generacji gdzie między pierwszą a drugą częścią był taki skok graficzny jak w Infamous2 ... ...przecież to wygląda wręcz niewiarygodnie jak na sandboxa. Uncharted 2 a Uncharted pierwszy? Ja właśnie taki opad szczeny zaliczyłem, podobny skok jakościowy w sensie, że tak duży jak w wyżej wymienionych tytułach. Poza tym widzę więcej podobieństw porównując skoki jakościowe tych dwóch tytułów. Choćby napakowanie akcji w sumie to głównie o to mi chodzi. Widzę, że coraz więcej gier bierze przykład z mistrzowskiego U2 i pakuje skrypto-akcję do swoich gier. Enslaved teraz If2 a to dobrze bo nic tak nie robi jak skrypto-akcje przez duże A które na dobrą sprawę zapoczątkował właśnie Uncharted 2. Fajnie, że w końcu ktoś to docenia i zaczyna upychać do swoich gier. Liczę, że K3 też błyśnie w tym aspekcie bo tego właśnie brakowało mi w dwójce. Edytowane 3 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
izon 995 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Ja do kolejnych plusów zaliczyłbym to że może w końcu otrzymamy sandboxa z różnorodnym gameplayem. Grzechem takich gier jak AC 2 ( ten zwłaszcza) czy Infamous było to że w istocie ciągle robi się to samo. Przebiegnij, przeskocz, ubij podobnego do poprzedniego przeciwnika i w sumie tak w każdym zadaniu. Nawiązując do tego co tu mówicie, widać że Infamous 2 będzie dużo bardziej filmowe, będą filmiki oraz jak to ładnie Słupek nazwał skrypto-akcję( Uncharted 2 wcale nie jest prekursorem wystarczy sobie przypomnieć rewelacyjnego Bonda - Everything or nothing z ps2). Kolejnym motywem, który mi się bardzo spodobał to rury po bokach domów. Teraz śmiganie po mieście przypomina mi trochę jazdę na rolkach z jet set radio ( jeszcze tylko stawiania grafów brakuję. Będzie hit, szkoda że nie wiadomo kiedy premiera:( P.S. Jak dla mnie to każda gra może kopiować z Uncharted jeśli taki ma być efekt Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 Słupek różnica między U1 a U2 była spora ale w gruncie rzeczy chyba największa była w wprowadzeniu tych skryptoakcji i różnorodności otoczenia. Modele postaci,tekstury i widoki już w pierwszej części były mistrzowskie. Tutaj choć całościowo to oczywiście nie poziom U2 (tuż to sandbox) to skok jest niesamowity Ogółem widać nową politykę w eksluzywach sony - stawiają na maksymalizację doznań wizualnych/filmowych/epickość... Zapoczątkował to Uncharted2, następny był GoD of War 3 ,a w kolejce są Infamous3 i Killzone3. Nawet Motorstorm zrezygnował z swojego dotychczasowego image kosztem totalnej śmigałki ala Micheal Bay movie Cytuj
Słupek 2 144 Opublikowano 3 lipca 2010 Opublikowano 3 lipca 2010 (edytowane) Ogółem widać nową politykę w eksluzywach sony - stawiają na maksymalizację doznań wizualnych/filmowych/epickość... Zapoczątkował to Uncharted2, następny był GoD of War 3 ,a w kolejce są Infamous3 i Killzone3. Nawet Motorstorm zrezygnował z swojego dotychczasowego image kosztem totalnej śmigałki ala Micheal Bay movie Otóż to, otóż właśnie to. Zgadzam się co do joty i właśnie nawet MotorStorm poszedł w tym kierunku. Zresztą tak właśnie kiedyś wyobrażałem sobie, że tak będą wyglądać gry next genowe na PS3/XO, że emocjami, rozmachem, epickością, ujęciami kamer - wizualizacją będą przypominały filmy. Jak widać Sony wie o co chodzi ;]. @Izon Oczywiście masz rację, U2 nie jest prekursorem pod tym względem. Źle, mało precyzyjnie się wyraziłem bardziej mi chodziło o to, że U2 chyba jako pierwszy wali na taką skalę, z takim rozmachem akcją w grach video. PS. Zapomniałbym DS2 widać, że też idzie w tym kierunku, no coraz więcej gier. Edytowane 3 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 4 lipca 2010 Opublikowano 4 lipca 2010 Czy to 60 fps'ów z newsa wyżej nie jest czasem robione pod 3D? Cytuj
Kaucz 6 Opublikowano 4 lipca 2010 Opublikowano 4 lipca 2010 A to już wiemy co pierdo.neło pana wyżej Cytuj
jorrdqn 1 Opublikowano 4 lipca 2010 Opublikowano 4 lipca 2010 (edytowane) @MajorZero, nie udalo ci sie :{ A Cole wyglada normalnie, nie wiem co od niego chcecie ;0 Edytowane 4 lipca 2010 przez jorrdqn Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.