Kalinho_PL 334 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Uwielbiam tą grę i modle się by sprzedała się w konkretnych ilościach. Jest to zdecydowanie najlepszy sandbox na konsole. Płynność z jaką to wszystko chodzi rekompensuje mi w zupełności 'zabkowanie' . Sama graficzka to zdecydowanie czołówka wśród gier w ogóle ale przeciez to exclusive na PS3 a te ostatnio niszczą konkurencje. Świetne posuniecie z przeniesieniem zabawy to miasta NM, które to jest zdecydowanie ciekawsze urbanistycznie jak i środowiskowo. Czasem można się poczuć jak w AC:B. To co odgrywa główna rolę w grze to moce Cole'a - G E N I A L N O Ś Ć najwyższej próby! Na razie mam tylko tornado, które zakłada mi banana na twarz za każdym razem gdy je.bnę jonówką w tłum gapiów (oczywiście, że gram jako nieSławny ). Bardzo dobrze zrobiona walka wręcz i wspaniały pomysł z AMPem oraz finisherami (podcinka niczym Drake w Uncharted a potem backhand z AMPa niszczą). Gamplayowo wreszcie ktoś zrozumiał co ludzi bawi w grach - nieustanny rozwój, zmienność zabawy, zaskakiwanie. Wszystko to jest w inFamous 2. Misje fabularne są wypaśne i zazwyczaj okraszone są konkretną rozwałka. Misje poboczne nie są może już są tak widowiskowe ale na pewno błyszczą zróżnicowaniem. O UGC nawet nie wspominam bo wszystkiego jest tyle, że nie zdążyłem jeszcze zabrać się za gry użytkowników. Sam patent niewątpliwie ciekawy, przedłużający żywotność i zgodny z obecnymi trendami (LBP i te sprawy). Musze jeszcze wspomnieć o znajdżkach - element bez którego nie może być sandboxa. SuckerPunch ponownie zarządziło - shardów szuka się fajnie bo nie trzeba korzystać z YT tylko z mocy Cole'a. Gołębie to również miły dodatek. Najważniejsze jest jednak to, że zbieractwo daje nam konkretne korzyści (xp, energia). Rozpływam się tak nad tą grą a i tak nie wspomniałem jeszcze o dobrym dubbingu (głos Cole'a lepszy imo w wersji polskiej), przemyślanym interfejsie, przepakerskiej muzie, ciekawych bohaterach, efektownych wstawkach (ponownie komiks)... ogólnie jest tego trochę Jednak by nie być fanboyem i ślepym fanem Voltów muszę wspomnieć o tym, że wspinaczka nadal ssie pałkę (dlaczego nie zgarnęli tego od Ezio?), voice acting lasek mnie irytuje, przydałby się auto lock-on (szczególnie w momentach gdy jeździmy na szybkim pojeździe i musimy rzucać granatami do błyskawicznie mijających nas zakapiorów) no i design przeciwników jakiś taki mocno średni. Ogólnie uważam, że gra zasługuje na zainteresowanie, zagranie i zakupienie 2 Cytuj
Gość Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Gra ukończona, większość odłamków zebranych itd. teraz kilka pytań do tych, którzy grają juz drugi raz bądź się orientują, bo ja mimo przejścia dwukrotnego pierwszej części jakoś nadal nie zapamiętałem: 1. czy zaczynając grę po raz drugi zebrane odłamki, gołębie, zlikwidowani grajkowie i oukończone misje poboczne nie przepadają? 2. czy jest jakiś sposób na to, aby na radarze złapać chociazby kierunek spoczywania odłamków oprócz tego z pomocą L3, ktore wyszukuje tylko te w najblizszej okolicy? Brakuje mi 24 i mam nadzieje, ze nie będzie trzeba przeczesywać mapy 3. wykonalem jedna misje po stronie zla bedac dobrym, teraz ciagle brakuje mi tej jednej - co zrobic? ubilem kilku przeciwnikow ale nie wyskoczylo z nich zadanie Ogolnie gra swietna, goraca polecam wszystkim Cytuj
Amer 1 376 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Można czytać, spoilerów brak? Brak czegokolwiek, z wyjątkiem odrobiny marudzenia Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 czerwca 2011 (edytowane) Recenzja na Polygamii jak zawsze trzyma poziom serwisu. Jeżeli w tej grze są wybory tylko czarno białe, to znaczy po prostu tyle, że autor nie skończył gry. A co do samej gry, własnie. inFamous 2 to tytuł w niemalże każdym aspekcie poprawiony w stosunku do pierwszej części. Gameplay jest jeszcze płynniejszy, sprawiający więcej frajdy. Animacja Cola to najwyższa półka. Już w części pierwszej rządził motyw jego gibkości i umiejętności strzelania z każdej pozycji. Bycie przyklejonym do ściany, słupa, nie sprawia najmniejszego problemu. Grafika doczekała się zdecydowanej poprawy i cutscenki w grze to nie tylko przerywniki komiksowe. Od razu ich reżyseria przywołuje na myśl Uncharted 2, ale ostatnio mnóstwo gier z serii ND czerpie garściami, więc nie dziwota. Chyba najlepsza scenka w grze jest po koniec gry, milcząca z Colem i Zekem. Bardzo podoba mi się, że Cole zyskał na charyźmie. Tego w pierwszej części lubiłem, ale głownie za sprawą Krzysztofa Banaszyka, ale w dwójce jest jeszcze lepiej. Kuo to też ciekawie wykreowana postać. Jak ma się fabuła gry? Prowadzona jest moim zdaniem lepiej i ciekawiej niż w części pierwszej, lecz wolę zakończenie jedynki, które nie powiem, zerwało mi kapcie z nóg, dwa lata temu. Jest również bardzo fajne, ale nie zrobiło na mnie takiego wrażenia. Największym moim zarzutem w stronę gry jest udźwiękowienie. Jako, że do ścieżki dźwiękowej nic nie mam, tak reszta wydaje się niedopracowana. Zmienne głosy postaci (Kuo przede wszystkim, bo razi to piekielnie i przeszkadza) jak i śmieszne sytuacje jak kompletna miejscami cisza. Stoję na środku miasta, jeżdżą samochody, chodzą ludzie a słyszę tylko jak prąd strzela w dłoniach Cola. Bądź pada potwór i nie słychać kompletnie nic, a japę ma rozdziawioną jakby chciał połknąć blok mieszkalny. Albo kolejna - znana wszystkim scenka jak Cole stoi na limuzynie Bertranda i zostaje uderzony przez helikopter w głowę. Słychać tylko i wyłącznie puknięcie, nawet ściszono jazgot helikoptera. inFamous 2 rządzi. Jestem w trakcie przejścia jako nieSławny i jest dalej wyśmienicie. W ogóle mi się to nie nudzi, a rozwałka jest miejscami taka, że drapię się w głowę, czemu to tak płynnie chodzi. Rzuciłem tornado jonowe w grupę milicji i razem z przechodmiami w nim kręciła się liczba podchodząca pod 30. Do tego kilka samochodów i ani na chwilę nie chrupnęło. Szacun. Edytowane 15 czerwca 2011 przez Voytec 1 1 Cytuj
QTF 8 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Panowie ci się dzieje że nie moge skończyć swojej misji, którą zrobiłem?? Pokonuje wszystkich ale w żaden sposób mi jej nie kończy, co zrobić? Cytuj
estel 806 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Widocznie źle ustawiłeś warunek do ukończenia misji. Nie wiem, bo się tym nie bawiłem ale poszukaj tego elementu, który jest odpowiedzialny za skończenie misji i tam sprawdź ustawienia. Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Dobra nie zdażyłem z editem ale ktoś wywalił i git Chodzi mi o to że Infamous 3 jak najbardziej może powstać Cytuj
agst 131 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Gra skończona. Odłamki zebrane(Przydatna ta nowa moc, bo został mi tylko jeden i nie musiałem ganiać po całym mieście jak w 1). Wszystkie misje zaliczone. Zakończenie świetne chociaż Szkoda mi Cola, który zginął i już nie mogę się doczekać jakie będzie zakończenie po stronie zła. Ciekawe też czy będzie inFamous 3? W dobrym zakończeniu w łódke uderzył piorun więc może Cole ożyje? Ale czy wtedy będzie miał moce, a nawet jeśli będzie miał, to nie ma z kim walczyć, bo wszyscy co mieli lub mogli mieć moce zgineli. Teraz czas się zabrać za przejście gry jako zły. Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 (edytowane) Jest gdzieś do sciągniecia ten kawałek jak nas atakują jacyś wrogowie? Fajny nawet W ogóle jak na grę Sony Soundtrack wymiata http://www.youtube.com/watch?v=6o1bMUSeShI# Edytowane 15 czerwca 2011 przez Codename Cytuj
QTF 8 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Widocznie źle ustawiłeś warunek do ukończenia misji. Nie wiem, bo się tym nie bawiłem ale poszukaj tego elementu, który jest odpowiedzialny za skończenie misji i tam sprawdź ustawienia. no właśnie szukałem tego warunku w tych 2 niebieskich kółkach oraz normalnie i na nic takiego nie trafiłem... Cytuj
Gość Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Ktoś wie czy gołębie po zaczęciu gry po drugiej stronie mocy zostaną w takiej liczbie w jakiej były gdy skończyłem grać w pierwszą ścieżkę? Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Nie,trzeba szukać wszystkie od początku Cytuj
Gość Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 (edytowane) o_O no to trzeba znów przeczesać całe miasto, zostały tylko dwa. Enyłej, ktoś na platynke się połasi(ł)? Edytowane 15 czerwca 2011 przez Gość Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Ja mam,zrobiłem 2 dni temu strasznie łatwa i mam niedosyt chyba zaczne przechodzić 3raz Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 (edytowane) Ja tez tą platynę zrobię,a zrobiłbym pewnie wcześniej,gdyby nie j3b@na szkoła -_-... tylko nie wiem czy jak zmieniłem poziom trudność na trudny w połowie walki z Bestią na początku to mi zaliczy trofeum za przejście na trudnym właśnie ;/ Edytowane 15 czerwca 2011 przez MYSZa7 Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 Zaliczy,jak dopłyniesz chyba do miasta pyta czy zmienić na trudny czy coś takiego... Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 Trochę pograłem, oczywiście jako zły, więc mało kto uchodzi z życiem przy spotkaniu z Colem. Cóż, nie napiszę tutaj nic odkrywczego, ale gra jest o wiele lepsza od poprzednika (pomijając obecny wygląd Cole'a i te śmieszne ciuchy). Jest bardziej efektownie Od razu początek gry jest mocny i nawet zastosowali patent z RE4 walka z Bestią, która przytłacza rozmiarami, od razu skojarzyło mi się z kolosem z GOW2 a potem dopiero mamy wejście na ekran tytułu gry. Mało która gra ma takie rozpoczęcie za co od razu plus. Oprawa jest bardzo dobra i w tej chwili to najładniejszy sandbox. Co chwilę coś wybucha, sypie się otoczenie, np balkony, czy inne rusztowania, miasto zaprojektowane jest zajebiście, od jakiś parków nad rzeką, po dzielnice pełne neonów i billboardów (Uncharted Love ;]), na drogach jest sporo pojazdów, dookoła kręcą się duże grupy ludzi. Dobra jest moc ciskania pojazdami, która przydatna jest w starciu z Ravagerem i śmigłowcem. Amp też jest niezły i z bliska zdecydowanie lepiej używać tego, niż strzelać prądem. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 czerwca 2011 Gra zaliczona drugi raz, tym razem jako nieSławny. Ostatnia misja po tej stronie jest najlepszą w grze. Rewelacja. Zakończenie też lepsze, niż Bohatera. Szkoda, ze nie ma jednej rzeczy z pierwszej czesci w sejwach. Teraz jak wczytuje to oba, inFamousa i Hero tak samo sie nazywaja i jak poczeka sie by wyswietlily sie informacje to nie ma wzmianki czy to sejw po stronie dobra czy zla. Trzeba bardzo uwazac zeby nie nadpisac tej samej gry na 2och sejwach. Cytuj
Neo3016 8 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 Prawdopodobnie byl ten temat poruszany ale jednak zapytam sie bo za duzo tych postow tutaj aby przeszukac Czy pobranie w 5 osob przez PSS przebiega bezproblemowo czy zdarzylo sie ze nie szlo pobrac na 5 systemach? Cytuj
MysteryGaz 26 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 (edytowane) @up Wiele osób się już składało, w tym ja także i nie słyszałem o żadnych problemach z tym związanym. Ja za to mam inny problem, przeszedłem już do drugiego miasta To zalane ale w pierwszym wciąż zostały mi 2 obszary zajęte przez przeciwników i za nic nie chce pojawić się sidequest, próbowałem chodzić po tej dzielnicy i walczyć z przeciwnikami by dropnęli zdjęcie ukrytej paczki(jak to raz mi sie zdarzyło + w pierwszej części) ale nic z tego, grupki mnie atakują i żaden z nich po śmierci nic nie zostawia. Mam iśc dalej i one się odblokują po czasie czy jak? Edytowane 16 czerwca 2011 przez MysteryGaz 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 @up Wiele osób się już składało, w tym ja także i nie słyszałem o żadnych problemach z tym związanym. Ja za to mam inny problem, przeszedłem już do drugiego miasta To zalane ale w pierwszym wciąż zostały mi 2 obszary zajęte przez przeciwników i za nic nie chce pojawić się sidequest, próbowałem chodzić po tej dzielnicy i walczyć z przeciwnikami by dropnęli zdjęcie ukrytej paczki(jak to raz mi sie zdarzyło + w pierwszej części) ale nic z tego, grupki mnie atakują i żaden z nich po śmierci nic nie zostawia. Mam iśc dalej i one się odblokują po czasie czy jak? +1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 Czasem jest tak, że trzeba zabijać przeciwników aż pojawią się te paczki, a niekiedy trzeba przejść innego side-questa, żeby odblokował się jeszcze inny. Napisz o jaki obszar dokładnie chodzi to ci napiszę czy tam była misja, czy paczka. Cytuj
MysteryGaz 26 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 (edytowane) http://i51.tinypic.com/25i4z04.jpg Przepraszam za jakość, musiałem zrobić zdjęcie ekranu moim przedpotopowym telefonem bo nie znalazłem w Internecie jakiejś sensownej mapki świata, mam nadzieje, że wszystko jest widoczne... Edytowane 16 czerwca 2011 przez MysteryGaz Cytuj
Gość Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 Wbić do innego obszaru, poszukać pierdół, wrócić i łazić po tym obszarze szukając wrogów do ubicia. Ja powtarzałem to pare razy, ew. załadowałem stan gry od nowa i zadziałało. Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 (edytowane) Tam na górze na 100% jest paczka. Tam na dole nie jestem pewien, ale jeżeli zrobiłeś już wszystkie misje w tym pierwszym mieście to tam jest chyba konwoj do rozwalenia, czyli też musisz polować na przeciwników. Edytowane 16 czerwca 2011 przez estel Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.