balon 5 373 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 (edytowane) Spokojnie, bez nerwów:) , ale czy dyskusja o głównym bohaterze to nie rozmowa po części o grze? będą kolejne konkrety na temat gameplayu, mocy, misji to się będzie o tym gadać. Na razie jest chwilowa pauza w nowych info, więc spokojnie można posmęcić o głównym bohaterze (lub nie jak kogoś tak to irytuje). Edytowane 24 czerwca 2010 przez balon1984 Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 Jest pauza ale nikt tu się widzę nie zajarał możliwością skoku na dach budynku. A wg. mnie to rewelacyjne info, bo znowu przyspieszy podróżowanie i to znacznie. Do tego jest jakiś horyzontalny jump po ścianach, ale tu nie wiem za bardzo o co chodzi Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 (edytowane) Ja liczę na coś równie mocnego jak burza piorunów z jedynki. Edytowane 24 czerwca 2010 przez Pryxfus Cytuj
balon 5 373 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 (edytowane) No ten skok na budynki to faktycznie ciekawa opcja. Coś czuję, że może on być w pewien sposób ograniczony tzn może np będzie się ładował jakiś czas. Bo jeżeli będzie można skakać tak cały czas to nie trzeba będzie praktycznie szukać dogodnych dróg (wspinaczka po balkonach na dach)i i dogodnego rozłożenia kabli do śmigania, w celu latania po dachach i np omijania zadym na dole. Ciekawe jak to rozwiążą? edit: nie powiem, to że musiałem w jedynce czasami się zastanowić jak się gdzieś dostać, jaką drogę obrać aby wspiąć się na dany budynek, bardzo mi się to podobało. Była to jedna z wielu rzeczy, którymi Infamous przebił Prototypa, gdzie m.in przez te milowe skoki, czasami, był za duży chaos i dużo rzeczy działo\o się przypadkiem. Edytowane 24 czerwca 2010 przez balon1984 Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 @balon No ten skok jest ograniczony w taki sposób, że musi iść rura metalowa na dach budynku. Wtedy Cole używa jakiegoś super fizycznego prawa fizyki i po prostu wskakuje na dach @pryxfus W jedynce też bardzo wcześnie pokazali tę burzę piorunów. Chyba nawet w pierwszym trailerze. Mam nadzieję, że w tym przypadku zobaczymy jeszcze coś większego od tego Ionic Vortex. Byłoby miło skoro power-level ma być podbity w stosunku do jedynki. W ogóle to marzy mi się, żeby to tornado zastąpiło np. granaty i teraz dochodziły już coraz bardziej przepakowane moce Cytuj
_mike 318 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 Do tego jest jakiś horyzontalny jump po ścianach, ale tu nie wiem za bardzo o co chodzi W tym artykule z GI napisali, że będzie to w stylu grindu po kablach/torach kolejki ale tym razem będziemy grindować pionowo po rynnach i poziomo po metalowych częściach elewacji - czyli ogranicznikiem w pionowym śmiganiu będzie wyszukiwanie połączonych ze sobą rynien/rur, co oznacza że tradycyjna wspinaczka też będzie ale wchodzenie na wyższe budowle nie będzie już takie mozolne W ogóle ciekawe czy będą w tym nowym mieście jakieś drapacze chmur albo raczej ile takich budynków będzie (wg http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tallest_buildings_in_New_Orleans , Nowy Orlean na którym jest wzorowane miasto z iF2 ma trochę tych dużych budynków) Wg GI Cole na początku "dwójki" ma być tak silny jak był na końcu "jedynki" i mam nadzieje że tak na prawdę będzie, do tego niech dorzucą import sejwa i możliwość zaczynania gry w zależności po której stronie Mocy się skończyło "jedynkę", i ja wtedy będę już w 100% usatysfakcjonowany Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 (edytowane) http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/06/24/ask-game-informer-about-infamous-2.aspx Ask Game Informer About Infamous 2 To może być dobre pewnie pojawi się dużo nowych informacji. Mógłby ktoś spytać się czy będzie możliwość importu sejva z jedynki. @ the_m Pisali, że ma być tak silny jak na końcu jedynki i że będziemy posiadać wszystkie moce z jedynki. To mnie zastanawia przecież jak zaczniemy grę takim badassem to będzie hmm prosto. Chyba, że będzie tak jak w God of Warach, że stracimy te moce w jakiś sposób. Edytowane 24 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
_mike 318 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 (edytowane) @up No właśnie pisali, że w przeciwieństwie do innych tego typu tytułów gdzie grę kończysz badassem a w kontynuacji tracisz moce to właśnie w iF2 ma czegoś takiego ni być. W takim wypadku albo gra będzie mega trudna, albo chodzi tu o to że zachowamy zdobyte moce ale będą miały mniejszą siłę - wtedy byłby to taki "starter pack" i do tego byśmy dostali jakiś nowy pakiet mocy które będzie się ulepszać (bo nie widzę sensu w upgrade'owaniu po raz kolejny starych). Nie wiem jak to rozwiążą ale wierzę, że będzie dobrze E: albo nowe moce będziemy zdobywać po znajdywaniu kolejnych Kul Promieni, bo skoro będziemy buszować w mieście w którym je wytwarzano, a Cole (prawdopodobnie) dostanie moc lodu to na pewno natkniemy się w grze na więcej niż jedna Kulę... Edytowane 24 czerwca 2010 przez the_m Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 Zauważcie, że w jedynce walczyliśmy przeciwko ludziom - członkom gangów, które nawet nie mogły się dozbroić z powodu kwarantanny. Teraz dodając dwa do dwóch - otwarte miasto i organizacja fanatyczno-militarna - przypuszczam, że akcje typu Cole vs. czołgi, helikoptery etc. będą na porządku dziennym. A to wcale takie proste być nie musi. Poza tym dalej mi się wydaje, że te nasze moce z jedynki będą sukcesywnie zastępowane przez nowe moce. No bo jakie inne mogą wymyślić rozłożenie klawiszy na padzie? No chyba, że wprowadzą R1 również jako przycisk zmieniający [], /\, X i O w kolejne skróty do mocy. Byłby miód Wątpię, żebyśmy znajdywali nowe kule promieni. W sensie, na pewno nie tak rozwinięte jak ta z pierwszej części. Pamiętajmy, że aktywacja takiej kuli zrobiła mamy krater, a jej "developing" zajął kilkanaście lat. Podejrzewam bardziej, że dostaniemy do rąk jakieś prototypy co w konsekwencji uniemożliwi stanie się Icemanem albo człowiekiem-zapalniczką, a za to da dostęp do jednej/dwóch mocy z innego żywiołu. I cały czas się boję, że ograniczą się do lodu jako mocy do podróżowania, a tego bym nie chciał. No bo czy może być coś piękniejszego niż zamrożenie 10 typów, a później rzucenie w nich tym tornadem? Oj, będzie ogień. Zauważyliście, że developerzy na razie nic nie przebąkują o ewentualnych karma-moments? Przy okazji zapowiedzi pierwszej części praktycznie od pierwszych strzępków informacji wiedzieliśmy, że będzie dualizm moralny. W tej części nie wiadomo. Może będzie tylko jedna słuszna ścieżka wyboru? Cytuj
_mike 318 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 (edytowane) @up a propos karmy, w wywiadzie dla IGN (albo GS), zaraz po E3, któryś z twórców wspominał, że nasz charakter będzie się zmieniał w zależności od tego czy będziemy zabijać cywili przy okazji używania naszych super mocy czy nie. Faktem jest że bezpośrednio system karmy nie został potwierdzony, co już od samego początku budziło mój niepokój, bo w iF system dobry-zły był tak dobrze wkomponowany w rozgrywkę, że nie wyobrażam sobie alby dali tylko jedną ścieżkę i z góry narzucili nam bycie dobrym lub złym. IMO mogą to rozwiązać poprzez import sejwa z "jedynki", w zależności czy skończyłeś jako zły czy jako dobry będziesz kontynuował tą ścieżkę rozwoju charakteru. No ale o importowaniu sejwa nic też nie powiedzieli. Strasznie dużo gdybania, mam nadzieję że na targach w Kolonii coś jeszcze wyjaśnią. No i jakiś gameplay trailer by się przydał Edytowane 25 czerwca 2010 przez the_m Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Ja nie potrzebuje zadnego "gameplay trailer'u" bo po swietnej jedynce jestem sklonny w ciemno kupywac Infamous 2 Dajcie wiecej mocy i bedzie dobrze...tylko nie przesadzajcie z ich iloscia bo bedzie jak z Prototype Cytuj
estel 806 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Prototype nie miał dużo mocy. Poza tym nie rozumiem aluzji, bo dla mnie gra Radical Entertainment to naprawdę świetna produkcja. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Protek nie miał dużo mocy :O:O:O. Kurde największym failem, minusem przez duże M była właśnie zbyt duża liczba mocy, ciosów, ruchów. Zresztą dużo ludzi na to narzekało, dla mnie to był jakiś koszmar. Połowa rzeczy była nieużyteczna, połowa nieprzydatna, polowa nie do zapamiętania. Sanryu tutaj trafił w sedno sprawy, zresztą jak The M już wczoraj zaczął pisać o tych mocach itd. pierwsza myśl jaka mi się przewinęła "cholera żeby nie było tak jak w Protku". Nie wiem może będzie taka opcja jak napisałeś jak w GoW, że będziemy wymieniać nowe moce na stare. A może nie, nie wiem. Byle nie było tak zje.banie jak w Prototypie. Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Prototype nie miał dużo mocy. Poza tym nie rozumiem aluzji, bo dla mnie gra Radical Entertainment to naprawdę świetna produkcja. A ja nigdzie nie napisalem, ze to byla zla gra Chodzi wlasnie, ze przesadzili z iloscia(moze i z jakoscia, ale napewno z uzytecznoscia)tych jezeli nie chcesz ich nazwac mocami to nie wiem, tranformacjami? Wszystko sprowadzalo sie do bodajze Blade'a, Elbow Drop'u, Cannonball'a. Jednak Prototype IMO byl bardzo dobra gra. Ciekawe czy(jezeli bedzie opcja wykorzystania sejwa z pierwszej czesci)bedzie mozna zagrac dopakowanym na maxa Cole'm. Chodzi mi o np. o bycie zlym z tymi pieknymi czarno-czerwonymi electric power's Ktos nie chcial wyprobowac tych karmazynowych blyskawic na jakiejs porzadnej liczbie wrogow...drooool epic battle by sie mi marzyla. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 GI szaleje: http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/06/25/sucker-punch-on-infamous-2.aspx Sucker Punch On Infamous 2 Cytuj
estel 806 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Protek nie miał dużo mocy. Miał w (pipi) ruchów i zgadzam się, część bezużytecznych, ale mocy samych w sobie było raptem 10? I to wliczając zmianę kształtu + 2 tryby widzenia. Zresztą to tylko semantyka, więc kończę offtopa. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Oczywiście masz rację, pisząc moce miałem na myśli ruchy, ciosy!? Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Już 2 lipca (u nas trzeciego) będziemy mogli zobaczyć gameplay iF2 na GT!!! W końcu będziemy mogli zobaczyć czy faktycznie iF2 może konkurować z U2 jeśli chodzi o grafikę oraz, w końcu, nie będziemy musieli rozmawiać o wyglądzie Cole . http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=18&id=61215 Ja już sobie ostrzę ząbki. P.S. Ja nie wiem jakim cudem goście z SpikeTV biorą TAKIE materiały na wyłączność i to jeszcze między E3, a GC. W grę muszą wchodzić chyba GRUBE pieniądze . Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Niespodzianka. http://img340.imageshack.us/img340/7540/09final.jpg lewa ręka, obok łokcia. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Niespodzianka. http://img340.images...540/09final.jpg lewa ręka, obok łokcia. wytatuowana ściąga z geologii polski ? Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 wytatuowana ściąga z geologii polski ? Raczej chodziło oto: Logo gry "Sly", też robionej przez SP. Gdzieś ty tam znalazł "ściągę z geografii Polski"? Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Jeszcze tylko kilka dni i zobaczymy, czy rzeczywiście oprawa jest tak mocna jak piszą ci, co już widzieli gameplay na E3. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 no ten screen robi niezłe wrazenie, ale nie wiem czy porownywalne z u2 (przecież to sandbox) ale ta gra sie chyba powinna nazwyac "elektryczny spiderman" Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Co zrobiło na Tobie takie wrażenie? Ząbek na ząbku, tekstury do dupy. Jedyne co fajne to model postaci który od tyłu wygląda jak Drake. Nie mam nic przeciwko nowemu wyglądowi, ale za bardzo jest wzorowany na Drake'u Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.