Skocz do zawartości

SUPER STREET FIGHTER IV


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

3 Filmy z odbytej ubiegłej nocy prezentacji w Nowym Jorku.

 

 

Jeszcze nie oglądałem, dlatego się nie wymądrzam.

 

EDIT: Grę sprawdza min. Justin Wong, Marn i jakiś afroamerykanin z Gamestopu. Grają z odnawiającymi się paskami życia/supera/ultra więc niewiele tak naprawdę można napisać bo wygląda na to, że jest to ta sama wersja, w którą już kilka tygodni temu napierdalali Azjaci.

 

Niektóre ciosy Juri przypominają mi Dong Hwanga z Garou. Czy mi się wydaje czy ma ona coś jak alpha recovery/evade kiedy po zablokowaniu (albo to reversal bo czasem robi taunta, coś na wzór sadomaso Yamazakiego z KOFa i w zależności od siły P lub K teleportuje w wybranym kierunku) ciosu może zrobić dasha/teleportować się do tyłu/przodu(i znaleźć się po drugiej stronie przeciwnika) a nawet skoczyć (skąd pewnie da się wyprowadzić qcf+K [albo df+K] Kima lol). Te swoje dive kicki może wykonywać tuż znad ziemi, nie zdziwiłbym się gdyby miała też sj jak Viper. Może też dwukrotnie jugglować w powietrzu normalem i zakończyć to ultrasem.

 

Wydaje się, że T. Hawk będzie tak samo popularną postacią jak Fei. Ja (pipi)ę, nawet robi "howgh! blade twarze!" po ultrasie :confused: Wygląda też na to, że nie trzeba wznieść się w powietrze żeby wykonać PPP/KKK i robi to teraz w mid-air.

 

Dee Jayem nic ciekawego nie zaprezentowali (nawet nie sprawdzili jego bnb z ST), może na innym filmiku.

Edytowane przez ornit
Opublikowano (edytowane)

Info o ciosach Juri ukradłem z bloga Justina Wonga.

 

Counter - QCB+P Her counter isnt like gouken counters. Depending on the punch you use, she does a different counter. If you use the jab version, she will dash backwards, if you use the medium punch version, she will go behind you. If you use the fierce version, she will jump up and be on top of you. Ex counter - Unknown

 

Kick String move - QCB +K It is a special move which starts from a mid kick and then depending on the kick you press, you will get a different ender. With light kick, you will get a low ender, with medium kick, you will get a mid ender, and the fierce kick you will probably get a overhead (havent used this version ) Ex- Unknown

 

Kick spinning move - QCF+K. It is like a spinning kick lariat but used for combos then Anti air. Depending on the kick, you will get more hits and more rotation of the spin. The light kick version seems safe on block and the ex does a lot of damage and it seems to knockdown.

 

Air dive kick - QCB+K It is basically like cammy cannon spike in the air. But the dive kick flutates in hits depending on the button. Light kick version seems abusable and the ex versions slams you into the wall, which leads into more combo opportunities.

 

Super - QCF x2 into Kick. Its all right. It kinda doesn't juggle properly

 

Ultra - QCF x2 into Kickx3. Its the prettiest ultra by far.

 

i coś jeszcze

 

Possible stuff

Juri might be able to do standing fierce punch into ultra because it launches on hit.

 

Mam nadzieję, że się nie da

 

Dee Jay

 

Fireball - hold back 2 seconds into forward punch. It has nice recovery. Not like guile but good. His ex version, he sends out too fireballs.

 

Flashkick - Hold down 2 seconds into up kick ? Havent fiddled around with this move at all but its always a reliable antiair.

 

Max out - mash on punch. His ex version. If hit you can combo into his ultra.

 

Dash 2 hit kick move - hold back 2 seconds into forward kick. Its a 2 hit move. But his ex version is really good, because if hit, it crumples the opponent just like a focus attack and it leads into more combo potential.

 

Super - Hold back 2 seconds, forward, back, forward into kick. Its a regular super just like super turbo.

 

Tylko w ST można było jeszcze dodać juggla z (d),g+K :rolleyes:

 

Ultra - Hold back 2 seconds, forward, back, forward into kick x3. Its a regular super but he ends it with a really big fireball.

 

Combos

Cr jab x2 into cr medium punch into ex dash 2 hit kick move. And during that time, you go back to charge, and when the move finish, your opponent gets crumple stun which leads into full ultra.

 

Cr jab x2 into ex max out into ultra.

 

+crossup z MK

 

Jest także coś optymistycznego o Hawku

 

Marn basically said T.Hawk sucks. He can't FADC out of his special move, so I guess he does alot of damage and thats all I can really comment on.

 

Oczywiście wszystko się jeszcze zmieni do czasu premiery. Jak na razie postaci miały po jednej ultrze.

Edytowane przez ornit
Opublikowano

Filmiki na maxa nudne, ale to ze wzgledu na to, ze oni nie grali, tylko pokazywali ruchy, ktore widzialem juz dosc dawno temu. Spodobala mi sie jednak Juri ze swoimi reversalami.

Wierz mi, nie każdy z nas pracuje dla Arcadii i nie każdy z nas uczestniczy w zamkniętych pokazach. Ja np tych ruchów wcześniej nie widziałem (chyba, że te DJa i THawka to bazując na poprzednich grach)

Opublikowano

Ale nie trzeba bylo byc na zadnych pokazach, zeby to widziec. W necie jest filmik jak jakas japoneczka stoi przed tv i komentuje ruchy nowych postaci, kaktuarze.

Ale tam mashowali tylko ultrasy i qcf+K Juri. Nawet DJa nie pokazali.

Opublikowano

Fajnie, że DJ będzie topem lubię go w 2turbo. Szkoda, że zmarnowali czas robiąc model T.Hawka w 3D. No i Juri jest w moim typie - mam słabość do lasek z cybernetycznym okiem.

Opublikowano

Czemu u większości postaci Super jest podobny( jesli nie identyczny) z wyglądu do Ultry? Mogli by się trochę wysilić i wymyśleć coś innego w tej kwestii. Thawk i DJ to samo. Co za lenie pracują w tym Capcomie...

Opublikowano

No i Juri jest w moim typie - mam słabość do lasek z cybernetycznym okiem.

Pewnie dlatego, że w jej przypadku, sentencja chuj ci w oko nabiera dosłownego znaczenia :lol:

 

Sorry, nie mogłem się powstrzymać ^_^

 

@Ukyo -> jeśli Capcom nie zaimplementuje znaczących zmian w systemie to pewnie tak...

Opublikowano

Nie będzie żadnych zmian w systemie nowego SF IV. Dodadzą 10 nowych postaci i niech się burgery z gamestopu jarają.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ono coś tam przebąkiwał w jednym z wywiadów (ale nawet nie chce mi się szukać źródła), że wprowadzi nowy strategiczny element w kwestii ultrasów. Nie potwierdził też czy dodadzą postaciom drugą ultrę. Więcej zmian systemowych nie przewidują, sądzę więc, że ten samochód stanowić będzie jedyne urozmaicenie rozgrywki (a zapomniałbym jeszcze o tych ośmiu postaciach).

Opublikowano

Okazało się, że będzie też

ze spadającymi beczkami. Czekam teraz na Seana rzucającego piłkami (może trzeba będzie je zbijać FA póki nie zdechniemy).

 

To tylko moje zdanie ale sądzę, że komuś skończyły się pomysły.

 

Info za(pipi)ałem z eventhubs

 

? Ono wants an arcade version, but the market size is so small in most places (Japan was included in this statement) ? it may not be feasible to release it that way. If an arcade release does happen, it will apparently take place after the console versions have hit.

 

? The development staff has heard numerous criticisms about how powerful the characters are, or aren't, and they're trying to rebalance things accordingly.

Jeśli wezmą się za zmienianie balansu to może wyjść niezła kupa. Capcom od '94 nie potrafiło zbalansować np. takiego Sagata (ST, SFA3-ok nie był AŻ taki dobry ale nadal był topem, CvS2, SF4)

 

? While the properties for some special moves will be changing, the way they're executed (commands) will not be. Ono makes a point of stating that some EX moves were tweaked.

 

? Some characters will be receiving new special moves.

 

? Ultras will continue to be direct-damage attacks. You won't see a move like Yun's Genei-Jin as an Ultra or something along those lines because it doesn't fit with the 'Revenge Theme'.

 

? Ono doesn't state outright that there's a second Ultra per character, but he mentions that they're taking an in-depth look at the current Ultras and tweaking them according. He goes on to state that there will be a new small strategic element to Ultra moves.

 

? The Focus Attack system will not change, but the properties (frame data) will be tweaked for a few characters.

 

? After Capcom released Street Fighter 4, people were upset at the small amount of stages and that there weren't character-specific levels. This was due to the time constraints but Ono states the team is hard at work on this aspect for Super Street Fighter 4.

 

? Cross platform play is not something Capcom can do without the help of the console makers. He said if this is something the fans want, they need to contact Sony/Microsoft.

 

? Yoshinori said he was disappointed by the latest King of Fighters game, but if given the chance he would gladly work on a new Capcom vs. SNK title.

taaaa

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...