Di 847 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Lee nie został zmieniony pod względem wachlarzu ciosów w stosunku do DR-a, jednak wiele z jego zagrań ma inne właściwości niż przedtem. Kilka przykładów: b+4 wybija tylko na CH (wcześniej wybijało również kucającą postać) u/f+4 jest wolniejsze o jedną klatkę (i15), ale ma chyba trochę większy zasięg HMS 2 mniej odpycha i jest karalne (tego akurat nie testowałem, ale wiem ktoś mi o tym powiedział) HMS 3+4 jest wyraźnie szybsze, ale nie ma już po tym juggle'i (na gwarancie chyba siedzi wślizg) b+2 to stare SS+2, po którym możemy teraz przejść do Mist Stepa Nowe zagrania: f+4,3 - dwuhitówka używana do boundowania u/b+3 - salto na mid o dużym priorytecie; stare u/b+3 to teraz u+3 b+3 - mid trafający leżących (w końcu!) f+2,1 - szybkie dwie pięści, dobre do karania; wrzucają na ścianę d/f+3,2,3 - do robienia po boundzie (przy niektórych juggle'ach trzeba po boundzie bardzo dobrze zdashować, bo inaczej to nie siądzie) WS+2,3 - świetny mid z WS, który dobrze sprawdza się po kucnięciu pod zagraniem przeciwnika f+3+4 - salto, które trafia leżących; dobre pod ścianą i po rzucie f,f+3+4 (który swoją drogą wrzuca teraz na ścianę); gdy f+3+4 trafi leżącego przeciwnika może przebić podłogę Ciosy dające bounda: f+4,3 (2,1),1 (4,3),3 (świetna sprawa, jako że to jest NCc) (na razie tyle pamiętam, ale jest pewnie więcej) Kilka juggle'i: d,d/b+4 u/f,N+4 b+1:1~f 1 b+1:1~f f+4,3 B! d/f+3,2,3_f+4,3_f,f+3 u/f+4_d/f+2 4 b+1:1~f 1 b+1:1~f f+4,3 B! d/f+3,2,3_f+4,3_f,f+3 FC,u/f+4 WS+2,3 f+4,3 B! d/f+3,2,3_f+4,3_f,f+3 na ścianie można robić f+4,3 (nie wiem, czy przed 2. ciosem nie można zrollować) i potem opcjonalnie b+4_d/b+3_u/b+3_f+3+4 Tyle po kilkunastu walkach Lee :smile: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.