Di 847 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 (edytowane) Alisa jest fajna, ładniutka i urocza. Ot taka dziewczynka ciachająca wszystko swoimi piłami z uśmiechem na twarzy i niewinnym spojrzeniem. Postać w sam raz dla ludzi o niebanalnym guście:P. Jest też postacią o największej ilości tauntów w grze:P. 1+2+4 oraz 1+2+3 są jej podstawowymi tauntami. Nie można ich specjalnie cancelować. Za to w trakcie tego drugiego możemy powyjmować sobie piły co w sumie żadnych właściwości nie ma, ale jest fajne:P. b+1+3_b+2+4 to fajny taunt z dodatkowym counterem na high w bardzo wczesnych klatkach. W trybie DES klikając 3,4,3,4... można tauntować przeciwnika ruszając ramionami, to prawym, to lewym w rytm muzyki:P. Mając na sobie battle torso można tauntować przeciwnika za pomocą u+1+2. Głowa Alisi na chwilę znika a po chwili pojawia się ptaszek by latać sobie nad nią do końca walki:P. Dodatkowo Alisa ma najfajniejszego Ki chargea:P. No i chyba to było by tyle z rzeczy najważniejszych. Teraz troszkę mniej ciekawie czyli o podstawach. No więc ciekawsze ciosy, a przynajmniej te które pamiętam bo sam jeszcze się gubię w tej postaci: 1,1 - dobry do karania -10. 4 - szybki kop na high, daje wall splata trwa chyba 12 klatek. b+2,4 - natural zaczynający się midem. Można opóźniać 4 i klikać ją na hit confirma. d/f+4 - dobry 13 klatkowy mid, niestety ma opóźnienie na trafieniu:(. d/b+3 - zasięgowy kraszujacy low, dobry do pokowania, 0 na trafieniu spora przewaga na ch. d/f+2 - bezpieczna wybitka, nie wybija tylko kucających na normal hit. Trwa 16 lub 17 klatek.. u/f+4,4 - 15 klatkowa boundująca wybitka z TJ. Na bloku karalna (-12) ale jest to utrudnione bo daje FFC. d+3+4 - dość wolna podcinka pozwalająca na kontynuacje, nie ma kosmicznego opóźnienia ale wystarczające do karania wybitką u pewnie większości postaci. fff+2 - dobry dmg, kontynuacje w polu, przewaga na bloku. fff+3,4 podobnie tyle że większy dmg, na bloku bezpieczne kontynuacje tylko na ścianie. fc d/b, d, d/b+1+2_ u/f+1+2 - fajne rzuciki. Pewnie coś tam jeszcze ma ciekawego. Nie bawiłem się za bardzo DES'em więc niech ktoś coś skrobnie o tym. Z juggli to znam tylko te podstawowe, więc z każdej wybitki po jednym: d/f+2, b+1, ws1,2, f+1, b+4,3 B! ff+2,3 u/f+4,4 B!, f+2, f+1, ff+1, d+4,1+2 ws+2, 3+4,3, ws+4, b+2,1 B!, ff+2,3 ff+1+2, d+1, ws+1,2, f+1, b+4,3 B!, ff+2,3 b+3+4,3+4, SSL, f+2, f+1, ff+1, d+4,1+2 lub trochę trudniejsze ale leprze b+3+4,3+4, SSL, dash, iws1+2, f+1, ff+2,3. d+3+4, iws+1,2, f+1, ff+1, b+4,3 B!, ff+2,3 fff+2, f+1+2 Na ściance robię ff+2,3 ewentualnie ff+3,4,4 i wchodzę w DES. Więc nic oryginalnego więc pisać co wy stosujecie . Edytowane 4 listopada 2009 przez CheeseOfTheDay Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 FD Alisy http://sdtekken.com/tekken-6/alisa-frame-data/ Tak czyli 4 nie trwa 12 a 13 klatek. Szkoda, przydałoby się na stefana. Za to d/f+4 trwa nie 13 a 12 klatek. Fajna sprawa, robiąc u/f+1+2 z boku lub od tyłu Alisa robi normalny rzut tyle że bez głowy + zadaje 1 dmg więcej. Jeszcze fajniejsza sprawa, że tylu ludzi gra Alisą a ja gadam tu sam z sobą;d. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.