Skocz do zawartości

Alisa Boskonovitch


Di

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 2
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Alisa jest fajna, ładniutka i urocza. Ot taka dziewczynka ciachająca wszystko swoimi piłami z uśmiechem na twarzy i niewinnym spojrzeniem. Postać w sam raz dla ludzi o niebanalnym guście:P.

 

Jest też postacią o największej ilości tauntów w grze:P.

 

1+2+4 oraz 1+2+3 są jej podstawowymi tauntami. Nie można ich specjalnie cancelować. Za to w trakcie tego drugiego możemy powyjmować sobie piły co w sumie żadnych właściwości nie ma, ale jest fajne:P.

 

b+1+3_b+2+4 to fajny taunt z dodatkowym counterem na high w bardzo wczesnych klatkach.

 

W trybie DES klikając 3,4,3,4... można tauntować przeciwnika ruszając ramionami, to prawym, to lewym w rytm muzyki:P.

 

Mając na sobie battle torso można tauntować przeciwnika za pomocą u+1+2. Głowa Alisi na chwilę znika a po chwili pojawia się ptaszek by latać sobie nad nią do końca walki:P.

 

Dodatkowo Alisa ma najfajniejszego Ki chargea:P.

 

No i chyba to było by tyle z rzeczy najważniejszych. Teraz troszkę mniej ciekawie czyli o podstawach.

 

No więc ciekawsze ciosy, a przynajmniej te które pamiętam bo sam jeszcze się gubię w tej postaci:

 

1,1 - dobry do karania -10.

4 - szybki kop na high, daje wall splata trwa chyba 12 klatek.

b+2,4 - natural zaczynający się midem. Można opóźniać 4 i klikać ją na hit confirma.

d/f+4 - dobry 13 klatkowy mid, niestety ma opóźnienie na trafieniu:(.

d/b+3 - zasięgowy kraszujacy low, dobry do pokowania, 0 na trafieniu spora przewaga na ch.

d/f+2 - bezpieczna wybitka, nie wybija tylko kucających na normal hit. Trwa 16 lub 17 klatek..

u/f+4,4 - 15 klatkowa boundująca wybitka z TJ. Na bloku karalna (-12) ale jest to utrudnione bo daje FFC.

d+3+4 - dość wolna podcinka pozwalająca na kontynuacje, nie ma kosmicznego opóźnienia ale wystarczające do karania wybitką u pewnie większości postaci.

fff+2 - dobry dmg, kontynuacje w polu, przewaga na bloku.

fff+3,4 podobnie tyle że większy dmg, na bloku bezpieczne kontynuacje tylko na ścianie.

fc d/b, d, d/b+1+2_ u/f+1+2 - fajne rzuciki.

 

Pewnie coś tam jeszcze ma ciekawego. Nie bawiłem się za bardzo DES'em więc niech ktoś coś skrobnie o tym.

 

Z juggli to znam tylko te podstawowe, więc z każdej wybitki po jednym:

 

d/f+2, b+1, ws1,2, f+1, b+4,3 B! ff+2,3

u/f+4,4 B!, f+2, f+1, ff+1, d+4,1+2

ws+2, 3+4,3, ws+4, b+2,1 B!, ff+2,3

ff+1+2, d+1, ws+1,2, f+1, b+4,3 B!, ff+2,3

b+3+4,3+4, SSL, f+2, f+1, ff+1, d+4,1+2 lub trochę trudniejsze ale leprze b+3+4,3+4, SSL, dash, iws1+2, f+1, ff+2,3.

d+3+4, iws+1,2, f+1, ff+1, b+4,3 B!, ff+2,3

fff+2, f+1+2

 

Na ściance robię ff+2,3 ewentualnie ff+3,4,4 i wchodzę w DES. Więc nic oryginalnego więc pisać co wy stosujecie :P.

Edytowane przez CheeseOfTheDay
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

FD Alisy

http://sdtekken.com/tekken-6/alisa-frame-data/

 

Tak czyli 4 nie trwa 12 a 13 klatek. Szkoda, przydałoby się na stefana.

Za to d/f+4 trwa nie 13 a 12 klatek.

 

Fajna sprawa, robiąc u/f+1+2 z boku lub od tyłu Alisa robi normalny rzut tyle że bez głowy + zadaje 1 dmg więcej.

 

Jeszcze fajniejsza sprawa, że tylu ludzi gra Alisą a ja gadam tu sam z sobą;d.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...