Veron 9 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Zamknijcie sie juz, bo zasmiecacie temat. db443 to lipa, bo chociaz jak wejdzie drugie 4 to 3 jest gwarantowane bez CH nawet, ale co z tego, skoro jesli nawet sie dostanie pierwszym 4 to i tak drugie mozna sparowac... mozna oczywiscie mieszac miedzy db4,3 i db443, ale wtedy wystarczy sie w ogole schylic i ukarac po 3. (pipi) na zakaz rzutow - ja sie niestety do niego stosowalem w DRO i teraz w ogole nie mam gry poukladanej do rzutow i nie umiem ich uzywac. Jak sie ktos nie umie wyrywac to niech sie schyla, a jak nie umie to ma problem i tyle. juggle to asuka ma nawet nawet, chociaz to nie to co komplety od paru innych postaci. f2, b213, ff 211+2 b! db43 - hard, ale kroi bodaj 77;] f2 uf3 1+4 211+2 b! WS14 uf+4 b213 d2 b! db43 (nie zawsze siedzi i o to mi wlasnie chodzi Aramis;]) FC WS3 211+2 b! db43 1+2 b42 b! uf3 211+2 a jak ci malo, ukyo, to se na TZ wyszukaj temat o asuce - tam jest cala sterta juggli;]] Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) Oh my, a już myslałem, ze dowiem się czegoś ciekawego z tych wszystkich postów;p Ale w ogóle o co chodzi skoro 3 z d/t+4,4,3 jest na high i się pod tym schyla? Przecież tego się używa tylko w combach;p. Niestety online w grach namco jest jaki jest i często musisz się bawić w jasnowidza, czy to z lowami czy to z rzutami. Techtrapów to ona chyba nie ma w ogóle, chyba, że w jakichś kosmicznych sytuacjach, ale z drugiej strony nie są jej one potrzebne, bo po cieżkim knd wystarczy podejść do przeciwnika i jak tylko się ruszy to white heron go podniesie z gleby do kolejnego juggla. Jak napisał (pipi)her juggle u niej wygladaja najczęściej tak: launcher,uf+3,df+1,2,1,1+2, B! db+4,3 gdzie ostatnie kopy wszucają na ścianę z kilometra. Dobry buffor jej jugglującego rzuciku to pewnie podstawa online:P Edytowane 16 listopada 2009 przez Aramis Cytuj
Cipher 0 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Oh my, a już myslałem, ze dowiem się czegoś ciekawego z tych wszystkich postów;p Ale w ogóle o co chodzi skoro 3 z d/t+4,4,3 jest na high i się pod tym schyla? Przecież tego się używa tylko w combach;p. Niestety online w grach namco jest jaki jest i często musisz się bawić w jasnowidza, czy to z lowami czy to z rzutami. Techtrapów to ona chyba nie ma w ogóle, chyba, że w jakichś kosmicznych sytuacjach, ale z drugiej strony nie są jej one potrzebne, bo po cieżkim knd wystarczy podejść do przeciwnika i jak tylko się ruszy to white heron go podniesie z gleby do kolejnego juggla. Jak napisał (pipi)her juggle u niej wygladaja najczęściej tak: launcher,uf+3,df+1,2,1,1+2, B! db+4,3 gdzie ostatnie kopy wszucają na ścianę z kilometra. Dobry buffor jej jugglującego rzuciku to pewnie podstawa online:P jesli masz na mysli falling rain to przeciez to jest niewykonalne wg niektorych tutaj, skoro bloku sie nie da wcisnac (na 5 paskach) czy schylic sie nie da (tez na 5 paskach) to jak mozna niby schylic sie i wcisnac jeszcze kombinacje 3 kierunkow ona ma mase rzeczy po trafieniu na CH takimi rzeczami jak b+4, d+2, f+4 czy normalnym trafieniu 1+2, uf+4, d+3+4 xD nawet po slabiackim b+3 idzie posadzic mocnego juggla: b+3,4, b+4,2,uf+3,2,1,1+2 o ile sie nie myle, db+4,3 nie siedzi po tym chyba (albo i siedzi, nie wiem nie moge przetestowac teraz;p) ale calosc mocno kroi xD Cytuj
Pychu 2 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Asia ma zaje.bista bron na punchrushujacych stefanow szczegolnie gdy ma sie scianke za plecami mianowicie PRZEDLUZANY REVERSAL, nawet nie wiecie ile tym naplulem krwi batiemu i yunowi, jak sie ma scianke za plecami reversujac reke mozna walic fajne komplety +2+4 [W] b+4,2 [b!] f+1,4 chyba ze wymyslicie cos lepszego ja nie mam kosnoli... Cytuj
Cipher 0 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) Asia ma zaje.bista bron na punchrushujacych stefanow szczegolnie gdy ma sie scianke za plecami mianowicie PRZEDLUZANY REVERSAL, nawet nie wiecie ile tym naplulem krwi batiemu i yunowi, jak sie ma scianke za plecami reversujac reke mozna walic fajne komplety +2+4 [W] b+4,2 [b!] f+1,4 chyba ze wymyslicie cos lepszego ja nie mam kosnoli... "nie da sie nic zrobic na lagu "xD pomysl logicznie (oczywiscie jesli czytales poprzednie wynurzenia niektorych tutejszych mastermindow) otoz skoro na lagu (pomijam ze oni polaczenie jedno paskowe traktuja tak samo jak 5 paskowe i nie widza roznicy skoro gadaja ze 5 paskow to lagi) no wiec skoro na lagu biedny komandos nie umie sie schylic to jak on ma niby zrobic reversal i akcje przy scianie? wez mi wytlumacz;) ja juz skonczylem wogole rozmowe z co poniektorymi tutaj. Mowilem 2 razy, ze to nie jest temat do prywatnych placzow a oni mi pisza ze ja offtopuje xD szkoda mi tracic czas na kogos kto nie umie wcisnac jednego kierunku, to ludzie (mowie do komandosa i jego kumpli ktorzy twierdza, ze on ma racje) po co ty grasz w ta gre skoro wcisniecie bloku na 5 paskach jest dla ciebie niemozliwe? nie mow mi, ze ciosami trafiasz w przeciwnika a nie mozesz blokowac ani sie schylic przed rzutem, masakra. koniec, ja waszych debilnych uwag typu: "rzucasz albo wygrywasz ze mna to znaczy ze byl lag, nie rob rzutow na lagach, nie rob lowow bo nie umiem blokowac, nie graj, nie walcz itp itd." nie slucham bo mam wasze dziecinne problemy w glebokim powazaniu. Ukyo_Tachibana ty smiesz mowic do mnie ze ja nie rozumiem co sie do mnie mowi tak? a kto mi zadaje na pm pytania na ktore odpowiedzialem w kilku pierwszych postach tutaj? wez pomysl logicznie zanim zaczniesz obrazac innych co? bo ja mam tak juz ze sie bronie jak ktos cos do mnie ma i tyle. zapomnialem jeszcze wspomniec ze jak komus uda sie posadzic (trzeba sie ustawic w odpowiedniej odleglosci od enemy zeby trafic): FC, ws+1+2 (na CH) to enemy wylapuje takiego stuna jak robi np kazuya swoim df+2 czy ws+2 na CHxD calosc np wyglada tak: FC, ws+1+2 na CH potem 1+2,1+4,1,2,1+2,db+4,3 calosc ladnie kroi i ladnie wywala enemy na sciane:d warto zaryzykowac czasem (jak sie nie ma nic do stracenia albo na samym poczatku walki, bo jak sie uda to mozna miec pierwsza runde za free:D) Edytowane 16 listopada 2009 przez Cipher Cytuj
janix 0 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) do kasacji Edytowane 16 listopada 2009 przez janix Cytuj
Cipher 0 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) jak juz pisalem wczensiej nie kontynuuje tego watku a juz na pewno nie na forum pozdrawiam:) Edytowane 16 listopada 2009 przez Cipher Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) (pipi)her retardzie skończyłem z tobą dyskusję, odpie.rdol się ode mnie i przestań spamować. Edytowane 16 listopada 2009 przez Komandos Cytuj
Punisher 2 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Nie denerwuj się Sajfa. My Cię lubimy.Z zapartym tchem czytamy twoją historię o tym jak Kapitan Komando nie wie co to dolny blok i naciska tylko d4444.Mnie ona osobiście wzruszyła.Ale to chyba jest temat o Asuce...Ludzie... Cytuj
Cipher 0 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (pipi)her retardzie skończyłem z tobą dyskusję, odpie.rdol się ode mnie i przestań spamować. sam zaczales czlowieczku xD co myslisz ze ja nie mam lepszych rzeczy do roboty tylko sie przejmowac jakas palka co placze bo przegrala walke w tekkena? wracajac do asuki to jednym z najlepszych jej zagran jest chyba d+3+4, nawet jak ktos robi low to i tak aska laduje swoje:D mimo ze pierwszy z 2 ciosow tez jest na low a potem mamy juggle i wal carry:D Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 No widocznie nie masz, skoro wciskasz się tutaj co post pisząc jakieś bzdury, mimo że temat już dawno został skończony. Boże, widzisz i nie grzmisz. Sajfa XD Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 Dobra panowie, weźcie skończcie te smuty bo 2 strony jechania po sobie za uzywanie jakiegoś ciosu (i to w dodatku bezsensownego w polu) jest śmieszne;]. p+2_d/p+2, g/p+3, 2,1, 2,1,1+2 B! + coś tam to chyba najsilniejsze standardy po tych wybitkach. Chyba nikt nie wspominał, że jej ws+1+2 można cancelować dołem, co zostawia ją ponownie w FC skąd możemy znowu pociągnąć kapę. W ogóle to ws+1+2 jest high crushem? Bo schrzanili practice w tej grze i nie mam jak sprawdzić;[. Zabranie opcji nagrania akcji to porażka;f. Używa ktoś g+2? Tego ciosu nie ma w command liście chyba i jest na high, ale jest szybki - na oko 13 frejmów i ma bardzo fajny zasięg + może zbiera z SS ale tego nie mam jak sprawdzić;f. Aha no i techtrapów ona chyba poważnie nie ma. Nic nie znalazłem a kombinowałem jak koń pod górkę. Cytuj
Cipher 0 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 (edytowane) #snake bo mi sie znudzilo juz xD gadanie z tym pajacem i tlumaczenie mu ze jest slaby skoro sie na to nabieral jest jak walenie z rozbiegu lbem o sciane z nadzieja ze moze przetunelujesz xD #aramis no dzieki za konkret xD tez mi sie tak zdaje ze nie ma ale to troche zenada skoro inni maja xD co do tego ciosu to nie uzywalem:D obadam jak bede mial okazje;) Edytowane 17 listopada 2009 przez Cipher Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 (edytowane) #snake bo mi sie znudzilo juz xD gadanie z tym pajacem i tlumaczenie mu ze jest slaby skoro sie na to nabieral jest jak walenie z rozbiegu lbem o sciane z nadzieja ze moze przetunelujesz xD #aramis no dzieki za konkret xD tez mi sie tak zdaje ze nie ma ale to troche zenada skoro inni maja xD co do tego ciosu to nie uzywalem:D obadam jak bede mial okazje;) Ci.per uspokój się dałnie, piszesz ciągle jedno i to samo jak idiota. Nikt się na nic nie nabierał, po prostu opisałem jak wygląda twoja gra. Pitrex też z tobą grał i może potwierdzić wszystko co napisałem. Może gdyby nie masakryczne lagi to wyglądałoby to inaczej, ale skoro sam uparcie twierdzisz, że było połączenie na pięć pasków ( ta, chyba od twojego starego), to nie masz już nic na swoją obronę. Myślałem, że chociaż na forum będziesz umiał się jakoś sensownie wypowiedzieć, ale się myliłem. Gdybym wiedział to w ogóle bym tego tematu nie zaczynał, bo mam taką zasadę, że nie tykam gówna. U mnie masz już całkowitego ignora, więc się już nawet nie trudź odpowiedzią. edit: już załatwiliśmy sprawę przez gg, posty do skasowania. Edytowane 17 listopada 2009 przez Komandos Cytuj
Cipher 0 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 (edytowane) jak mam dostac bana czy cos to ok xD ale sprawa z komandosem jest juz zalatwiona, przepraszam za te sceny, i pozdrawiam:) Edytowane 17 listopada 2009 przez Cipher Cytuj
Veron 9 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 Ostatnio na jakims filmiku wyczailem dżagla : ws3 211+2 b! b243 ;] moze i wszyscy znaja, ale ja go dopiero teraz poznalem i mi sie bardzo spodobal, bo zabawnie to b2 siedzi po "odwrotnym" boundzie Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 (edytowane) Tego juggla masz w sample combo na practice;p t+3,4,3, 2,1,1+2~d B!, ws+1,4 - chyba najsilniejsze co siedzi po t+3, ale niestety, aby to posadzić musimy klepać całego stringa bez opóźniania hitów czyli gosc zablokuje nam t+3 i mamy pozamiatane. t+3,4, 1+4, 2,1,1+2 B! iws+1,4 - a to chyba najlepsza opcja bo tutaj drugi hit z t+3,4 można spokojnie hit confirmować i dokładać gdy widzimy, ze wszedł pierwszy (tolerancja jest spora). Ważne - nie schodzimy do fc po 2,1,1+2 - aby posadzić końcówkę po boundzie musimy ją zrobić jako iws. Oczywiście można wsadzić standardowe d/t+4,3 ale jest słabsze o 1 pkt;p I coś po Falling Rain: FR, g/p+3, 2,1, 2,1,1+2, B! iws+1,4 za 66 Sorki jak to wszystko znane jest, ale słaby jestem w wymyslaniu juggli bo SC ich nie ma a w VF są na zasadzie P,P,P,P,d+K;p edit: O, właśnie obczaiłem fajnego juggielka po 1+2 i kolanku na kanta. 1+2_CH t+4, iWS+4, 2,1, 2,1,1+2 B! iws+1,4 - po 1+2 tnie 76, a po CH t+4 73 i jest proste, czyli całkeim nieźle;]. Edytowane 18 listopada 2009 przez Aramis Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 19 listopada 2009 Opublikowano 19 listopada 2009 (edytowane) Tego juggla masz w sample combo na practice;p t+3,4,3, 2,1,1+2~d B!, ws+1,4 czy zamiast ~d po 1+2 dla ws+1,4 mozna zrobic d/t+3,4 (dashujac jesli nie siega) by doniesc do sciany? ja tam jestem jeszcze na etapie 1+2,1+4, 2,1,1+2,B! d/t+4,3 (mozna dodac 2 razem z 1+4 ale trzeba wtedy zdaszowac po by d/t+3,4 trafily) a przy scianie tylko t+4,2, t+2,1,4 Edytowane 19 listopada 2009 przez Gattz Cytuj
Pychu 2 Opublikowano 19 listopada 2009 Opublikowano 19 listopada 2009 (edytowane) moim zdaniem b+4,2 na scianie jest typowo najlepszym setupowym zagraniem bo po tym: jesli przeciwnik nie wstaje robimy f+2 (dobija) jesli przeciwnik cos kombinuje to robimy po tym f+2~d i zostajemy w FC co daje nam tyle mozliwosci jugglujacy rzut fc,d/f,d,d/f+1+2, low fc,d/f+2, z gwarantem na CH ktory daje nam kolejna sciane; ws+3 wybitka, ktora niestety jest karalna, ale na kucajacych pod sciana jest wsam raz od czasu do czasu mozna zrobic CC i dalej wszystko wedlug wyobrazni dla mnie Asuczka dostala konkretnego boosta, w DR byla za slaba w porownaniu do innych postaci, a tutaj mysle, ze ma szanse wkoncu cos powalczyc Edytowane 19 listopada 2009 przez Pychu Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 19 listopada 2009 Opublikowano 19 listopada 2009 (edytowane) Tego juggla masz w sample combo na practice;p t+3,4,3, 2,1,1+2~d B!, ws+1,4 czy zamiast ~d po 1+2 dla ws+1,4 mozna zrobic d/t+3,4 (dashujac jesli nie siega) by doniesc do sciany? ja tam jestem jeszcze na etapie 1+2,1+4, 2,1,1+2,B! d/t+3,4 (mozna dodac 2 razem z 1+4 ale trzeba wtedy zdaszowac po by d/t+3,4 trafily) a przy scianie tylko t+4,2, t+2,1,4 Masz na myśli zapewne d/t+4,3. Owszem, można i tak, trzeba to poprzedzić dashem do przodu:). Zgadzam się z Pychem - Asuka dostała boosta. Stała się bardziej agresywną postacią, bardzo napiera w juggleach w kierunku ściany i w dalszym ciagu jest bardzo bezpieczną postacią;]. EDIT: CH 4, p,p, (1)+4,2 , 2,1,1+2~d B! ws+1,4 - 67 dmg po 10 klatkowym kopie na CH;p. Jedyna bolączka to krótki dash po 4ce - timing musi byc idealny. Jak coś pochrzanimy to moze siaść 1+4,2 a po tym 2,1,1+2 już nie wciśniemy. Edytowane 19 listopada 2009 przez Aramis Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 19 listopada 2009 Opublikowano 19 listopada 2009 Masz na myśli zapewne d/t+4,3. Owszem, można i tak, trzeba to poprzedzić dashem do przodu:). jep o to mi chodzilo dzieki. nie wiedziec czemu grajac pamietam kombinacje ale jesli mam ja potem spisac to bez pada w reku nie da rady. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 22 listopada 2009 Opublikowano 22 listopada 2009 http://www.youtube.com/watch?v=nPVFFm8vJQY - combo movie z T6, ale wszystko wchodzi też w BR. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 23 listopada 2009 Opublikowano 23 listopada 2009 Fajna gra Asiek: http://www.youtube.com/watch?v=yOwUQNe8UEg Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 No te Aski konkretne, bardzo fajny poziom. g/p+4, 2,1, 2,1,1+2 B! - ten prostacki juggiel zabiera dokladnie tyle samo co g/p+4, t+2,1,3, d+2;]. W ogóle to siedzi coś takiego g/p+4, 2,1, p,p, 1+4, 2,1,1+2 B! i jest to najsilniejsza chyba opcja, ale nieco randomowa bo nigdy nie wiesz czy white heron siądzie jak powinien. No i B! z tego juggla jest ciężkie do wykorzystania, chyba że przeciwnik wylądował na ścianie co przy tym (i polowie innych) juggli Aski jest bardzo prawdopodobne;]. Cytuj
Cipher 0 Opublikowano 27 kwietnia 2010 Opublikowano 27 kwietnia 2010 zaczynam byc ostatnio bardzo poirytowany xd 3 razy pod rzad przegralem mirrora z asuka, ktora robila tylko: reversal, WS 1,4; 3+4; b+4,2; 1+2; no i oczywiscie rzut. i to chyba tyle, malo tego, miala chyba 80 pare % winow z tego co zauwazylem, na 300 walk okolo. Nick ma AnOldShoe czy jakos tak, Shoe i Old sa na pewno w nicku, moze sie ktos natknal na ten wynalazek xD Bardzo mnie to irytuje, bo ja wiem co on zrobi a i tak to lykam to raz, dwa: nie jestem w stanie sobie poradzic z lamerskim spamowaniem i tymi samymi zagraniami w kolko. Ma ktos patenty na takie rzeczy? wiem ze mam robic rzeczy typu F+1+2, B+4 lub rzut jak ktos robi reversal ale co z tego jak i tak nabieram sie na ten reversal bo nie jestem w stanie przewidziec ze ktos zrobi go 5 razy pod rzad... nie mam sily na takie wynalazki. juggli tez nie zna raczej, z tego co zauwazylem to po wybitce 2,1,1+2,WS+2,4, zawsze, nawet kiedy wiadomo ze to nie wejdzie ( i mu nie wchodzilo milion razy przy scianie np.) no i dlaczego ja musze przegrywac z takim czyms a to cos musi miec takie wyrabane staty, ktorych ja juz raczej na pewno nie bede miec na tym koncie... HELP!!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.