Skocz do zawartości

Baek Doo San


Di

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niby fajny ten nowy Baek, ale dziwnie sie cos nim gra. Niby ulepszony, ale to juz nie tam feeling co w dr, brak jakiejs takiej mocy w jego ciosach, nie liczac FLA f+3 .

A co do + to recha teraz ladniej schodzi przy sciance, fajne nowe przejscia we FLA (szczegolnie db+3,3~f oraz 4,3,3~f) no i nowe kombinacje (vide df+1,3). Z jugglami trzeba teraz bardziej majtac gala, przy cancelach db+3 oraz 4,3,3. Czyli jagli uczymy sie na nowo :D

 

Jak ktos chce to moge wszystkie zmiany i malego FAQ napisac.

 

A jak nie to wracam do Leo :*

Opublikowano (edytowane)

zauważyliście, że kilkakrotne 3+4 w jugglu się łatwiej wykonuje? ale teraz to i tak bez znaczenia, skoro mamy B!

 

po b+4 staram się sadzić takie coś:

 

b+4; 4,3,3~f; 3+4~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; d+2 (61) 8hit

 

jakiś trochę paralityczny ten juggiel jest, nie zawsze mi siedzi niestety, ale nie mam porządnej alternatywy

 

a po d/f+2 mam takie rzeczy:

d/f+2; 4,3,3~f; 1,2,3~f; 2,3; b+3 B!; d/f+3,4 (61)

tu zamiast 1,2,3~f; 2,3; można zrobić 3+4~f i na to samo wyjdzie

d/f+2; 4,3,3~f; d/b+3,3~f; 1,2,3~f; b+3 B!; d/f+3,4 (63)

i lepsze, ale na ostatni element nie mam jeszcze wyrobionego timingu:

d/f+2; 4,3,3~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; 1,2,3~f; d/f+3+4 (69)

a po SS+3+4 daje powyższy juggiel 80 dmg

 

nie piszę nigdzie oficjalnego [FLA], bo notacje byłyby kilometrowe

Edytowane przez CBX
Opublikowano (edytowane)
  Cytat
po b+4 staram się sadzić takie coś:

 

b+4; 4,3,3~f; 3+4~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; d+2 (61) 8hit

 

jakiś trochę paralityczny ten juggiel jest, nie zawsze mi siedzi niestety, ale nie mam porządnej alternatywy

 

No właśnie, zastanawiałem się, czy jest coś innego tam do posadzenia, niż tej juggle :D

 

W każdym razie po df2 i wszystkim innym "normalnie" wybijającym fajne jest 4,3,3~f, db+3,3~f, 1,2,3~f, b+1, cd+4,4,4 (71 [po df2], jeśli nie backrollują; jeśli rollują 67)

Edytowane przez VHO
Opublikowano

@VHO - ten Twój juggiel po d/f+2 zabiera 59 dmg (z backrollem)

 

@Komandos - genialnie - wystarczyło zabrać prawego puncha z tego juggla za 69, com napisał wcześniej i już stał się łatwy, dzięki, na razie najsilniejszy VS standardzik :thumbsup:

 

fajne jest to nowe b+1+2~3 gdy uda nam się sparrować czyjś cios

 

a kciuki bolą, więcej jest zmiany kierunku w jugglach, oj więcej

Opublikowano

59 bez ostatniego kicka ;) No w każdym razie i tak się robi

  Cytat
d/f+2; 4,3,3~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; 1,2,3~f; d/f+3+4 (69)

ten :) Timing na air throwa tam jest prosty, jedyny problem to wykonanie tego z jakiegoś, choćby niewielkiego kąta.

 

Z nowych rzeczy, bardzo cieszy ws+2>1 - hit confirmowalne nc mid, mid, z możliwością opóźniania i jugglem na hicie :D

Opublikowano

a właśnie - ja kilka słów o tym:

 

są tam uwzględnione chyba wszystkie wybitki i counterhity. W wielu jest tylko po jednym juggle'u, także wypisujcie własne, się dopisze. Temat, który nie został jeszcze poruszony to ściana. Może ktoś zrobi jakąś poważniejszą obczajkę wall? Jak nie, sam się za to wezmę, ale na razie nie mam czasu.

 

kwestia dodatkowa to zapis juggle starterów - ja jestem za opcją, by je wypisać w stylu, np:

d/f+2 _ FLA d/f+2

-> f+4,3~f B! d/b+3,3~f, 1,2,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4 [67]

 

gdzie podkreślnik oznacza 'lub', a nie:

 

d/f+2

-> f+4,3~f B! d/b+3,3~f, 1,2,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4 [67]

 

FLA d/f+2

-> f+4,3~f B! d/b+3,3~f, 1,2,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4 [67]

 

taki już jest Baek - wiele ciosów można wykonać bez FLA i z FLA, a są identyczne - wyjątek to FLA 3,3,4 [mml] vs WS+3,3,4 [hhl].

 

ale np. każdy z tych stunów daje identyczny efekt:

CH (1,2,3,3,4,4),3 _ CH (3,3,4,4),3 _ CH (f+4),3 _ CH (FLA,3,4,4),3 _ CH (u/f,N+3,3,4,4),3 _ CH (WS+3,4,4),3 _ CH (WS+4,4),3 _ CH (d/f+4,4),3

 

p.s. albo ja mam jakiegoś wybrakowanego Tekkena 6, albo w command liście Baeka nie ma d/f+2; d/f+4,4,4 i d/f+4,4,3 hidden moves lol

Opublikowano

Zgadza się, nie ma tych ciosów na liście (z resztą df2 u żadnej postaci nie ma :P )

 

Co do walla: boudować najlepiej uf2, a następnie FLA f+3, 4,4

 

Wezmę się za ten temat, jak skończę spisywać juggle Xiao na Backdasha :D

Opublikowano

Po 4,4? No wai.

 

Coś mocniejszego po low parry niż db+3,3~f, FLA 4,3,3~f, FLA 3+4~f, FLA df+3+4 (48) ?

 

Max damage po df2/uf4 itd. to chyba 4,3,3~f, FLA 1, f+4,3, FLA 3+4~f, df+3+4 - po df2 kroi 70, ale jest deczko randomowe, także lepiej pozostać przy tym, co Sep na początku podał.

 

Fajny bajer z multi SS-ami: po przejściu do FLA trzymamy 3 i dajemy f~b+4~f~b+4... Można błyskawicznie znaleźć się za plecami oponenta.

Opublikowano
  W dniu 23.11.2009 o 20:40, VHO napisał(a):

Max damage po df2/uf4 itd. to chyba 4,3,3~f, FLA 1, f+4,3, FLA 3+4~f, df+3+4 - po df2 kroi 70, ale jest deczko randomowe, także lepiej pozostać przy tym, co Sep na początku podał.

 

na tekkenzaibatsu nie próżnują - mają juggle'a za 73 dmg po d/f+2.

4,3,3~f, u/f+2 B!, d/b+3,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4

 

z tym, że tego juggle'a to sobie co najwyżej można w combo movie nagrać i się cieszyć, że się zrobiło w Practisie. W versusie, na turnieju? nie.

 

próbowałem przez chwilę cokolwiek innego z tym wymyślić, ale przykładowe 4,3,3~f, u/f+2 B!, 3+4~f, 3+4~f, f+3 bierze tylko [67]. Najwięcej krojące juggle u Baeka muszą się kończyć tym d/f+3+4...

 

przed turniejem w ŁDZ chyba nie zdążę, ale po nim pewnie dowalę dżaglowego update'a na backdashu

Opublikowano

Pytanki mam male.

Czasem jak koncze po B! db+3,3~f, 1+2,4 to ostatni hit nie wchodzi w combo i daje 100% czyli 12 pkt. Da sie to techrollowac? Jak nie to standardy biora wtedy 67-68 pkt po df+2

Opublikowano

Sepkong: Ode mnie też się mały update niebawem powinien pojawić ;)

Tego juggla z uf+2 z zaibatsu sprawdzałem, na vs to się na pewno nie nadaje.

 

Mastachi: Nie da się, wchodzi całkowicie na gwarancie^^

Opublikowano

No to calkiem niezle jest za 69:

df+2, 4,3,3~f, db+3,3~f, 2,3, 2,3 FLA b+3 B! db+3,3~f, 1+2,4 (4 nie moze wejsc w juggla tylko na normal hita) i mamy za 69 :)

 

A ten juggle za 70 co Wacho podales z rzutem na koncu nie jest randomowy :) Jak prosto to zawsze wchodzi, trzeba tylko df+3+4 jak najszybciej wklepac po 3+4~f, na poczatku animacji FLA

Opublikowano
  Cytat
trzeba tylko df+3+4 jak najszybciej wklepac po 3+4~f, na poczatku animacji FLA

 

Tak jak piszesz, albo dodać szybkie ff po wybitce, przed 4,3,3~f, albo przytrzymać chwilę F po boundzie, zanim się klepnie 3+4. Albo wszystko na raz :D No w każdym razie standard za 70 po df+2 jest.

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...