Di 839 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 nie bede pasteować juggli z zaibatsu bo to bez sensu, jakie macie panowie wrazenia jesli chodzi o moja ulubiona postac? mnie najbardziej boli nerf taunta co w polaczeniu z innym tempem rozgrywki bardzo boli, bryan nadal jest dla mnie bardziej defensywna postacia, ktora z mid dystansu najlepiej operowac. podoba mi sie kilka ciosow ktore otrzymal ale odnosze wrazenie, ze jest slabszy niz w dr, zmniejszyli mu zasieg u/f4? juggle nadal sa mocne, chociaz na bank nie lapia sie moca do czolowki (steve, lars, mishimy - reszty nie sprawdzalem). qcb 3/4 swietnie nadaja sie do mieszania w glowach, poczatek animacji mocno podobny. df 2,1 naprawde fajne narzedzie, nie da sie scrushowac po zablokowaniu pierwszego hita (chyba?), bezpieczny na bloku, damage nie powala ale ladny pressure tool. 3+4 jest piekne, nic tylko naduzywac. ss 2,3 pieknie lapie, ludzie po jakims czasie zaczynaja kucac widzac pierwszy cios a wtedy uf4/qcb4 d 1+2 jak dla mnie nerf, w poprzednich czesciach mocno naduzywalem tego ciosu, teraz nadaje sie tlyko do cancelowania b+1 czemu nie juggluje on hit?! w DR rozumiem, ale w 6 niektore postacie maja takie babole tanie ze az mi nie chce sie wierzyc w to co sie dzieje, odnosze rowniez wrazenie ze spdla pzrewaga na bloku po tym ciosie... ktos ma sprawdzona pelna frame date bryana? 1+2,2 jest chyba najszybszym midowym punisherem, animacja srednio mi sie podoba, damage nie jest powalajacy, najprostsza opcja po tauncie chyba. qcf 1+2, ktos tego uzywa? df1+2 odnosze wrazenie ze lepsze jest parry? ktos znalazl jakies sensowne zastosowanie? moze ma jakies lepsze wlasciwosci/inne niz parry? macie jakies fajne setupy albo frame trapy generalnie bryan nadal pozostaje dla mnie ulubiona postacia, ale mam wrazenie, ze stracil troche pary w łapach i trzeba grac znacznie ostrozniej, defensywniej,,, Cytuj
SAMEWISE 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Jak dla mnie to Bryan dopiero teraz dostał powera. Tauntuje się przednio i wchodzi wszystko jak w masło. "d 1+2 jak dla mnie nerf" - dla mnie rewelka. 3+4 to totalny shit teraz, są lepsze opcje - ogólnie jest już dla mnie zbędny ;P Za to 1+2,2 to poezja! Co do juggli to Bryan kroi nadal mocno biorąc pod uwagę, że zwykle kończy na ścianie xD Cytuj
MTC 0 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 (edytowane) Małe kompendium wiedzy : taunt~b+4 - tylko pod ścianą, trzeba wyczuć taiming, pod koniec gry w DR siedziało mi na practis 90% w walce ok 50-60% tyle że tam 3+4 były dużo lepsze taunt~f2,1,4 - najlepsza opcja w polu jeśli nie potrafi się wsadzić taunt~fb+2 taunt~1+2,2 - troszeczkę dla upośledzonych bryanów, ale na jak się nie ma pewności to lepszy gołąb na dachu niż wróbel w (pipi)e taunt~fb+2 - no cóż, zdecydowanie utrudnione niż w DR ze względu na +1 klatkę dla fb2, fajna zabawa na practis ale w walce przy występującym stresie niewarte użycia ;-/ fb2 - było pięknie w DK jak siedziało po 1+2,2 kinga, uf4 wanga, uf2_df+1+2 stiva... niestety teraz każemy Panowie tylko -14 :-/ Kilka juggli : CH 4 ok -7 straty deep dash f+1, b+3,1+2 B!, b+3~f,4,1,2 deep dash f+1, b+3~f~u~f+1, ff+4 B! <--- hard fb+2 -7 ff+4 B!, uf+3, 1, b+3~f,4,1,2 (73 dmg) f+1+2, db+2, ff+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (72 dmg) b+3~f,3, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (69 dmg) b+3~f~u~f+1,b+3~f~u~f+1,b+1, B! <--- hard uf+4 -5 db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (75 dmg) db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (72 dmg) b+1 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (72 dmg) db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (65 dmg) qcb+4 -12 db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (74 dmg) db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (71 dmg) db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (64 dmg) df+3 -17 uf+3, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (72 dmg) b+1 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (70 dmg) db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (63 dmg) WS 1 -16 ff+4 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (74 dmg) b+3~f,3, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (70 dmg) fb+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (70 dmg) CH WS 3 -10 db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (74 dmg) db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (71 dmg) db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (64 dmg) CH b+1 +2 db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (79 dmg) db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (76 dmg) b+1 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (76 dmg) db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (69 dmg) CH f+3 +1 SSR db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (74 dmg) SSR db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (71 dmg) SSR db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (64 dmg) Ściana: b+4, fb+2 W! uf~N+4, ff+4 B!, d+1+2~f,3>4 (99 dmg) uf~N+4, b+3,1+2 B!, iWS 3,4 (96 dmg) uf~N+4, b+1 B!, d+1+2~f,3>4 (93 dmg) 4,3, ff+4 B!, d+1+2~f,3>4 (99 dmg) 4,3, b+3,1+2 B!, iWS 3,4 (96 dmg) 4,3, b+1 B!, d+1+2~f,3>4 (93 dmg) taki znaczek > to chodzi o to żebyście opóźnili maksymalnie drugiego kopa Kary : -10f: f+1,4 (24 dmg, +4) -10f: 2,3 (28 dmg, +1) -12f: 4 (18 dmg, +6) -13f: df+2,1 (26 dmg, +2) -14f: 1+2,2 (39 dmg, +0) -14f: ff+2 (38 dmg, KD) -14f: fb+2 (20 dmg, JG) -15f: f+2,1,4 (50 dmg, KD) -18f: 3+4 (24 dmg, KD) Zakończenia po baundzie uf3,f1,ff2 zadaje 3dmg wiecej niż uf3,d3,2 Hehehhe co powiecie na coś takiego CH f+4 deep dash fb2 chyba na gwarancie ;-) miło od tego zacząć walkę w szczególności że jest na mida, frame daty jeszcze nie znam, ale wygląda na 14-15 klatek i porządny zasieg Edytowane 1 listopada 2009 przez MTC Cytuj
Di 839 Opublikowano 1 listopada 2009 Autor Opublikowano 1 listopada 2009 (edytowane) To f,b+2 jest teraz karalne? Edytowane 1 listopada 2009 przez Di Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 (edytowane) tylko na whiff, glowy nie dam ale na bloku JU ma chyba -7 Edytowane 1 listopada 2009 przez albrechtus Cytuj
Di 839 Opublikowano 1 listopada 2009 Autor Opublikowano 1 listopada 2009 fb+2 -10 To miałem na myśli. Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 nie ma -10, ma mniej, chyba -7, nie ukarasz jedynka tego Cytuj
MTC 0 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 W DR miało -8 i było karalne tylko pod ścianą :-) No i mniej odrzuca qcb+3 -14 hit +2 b+4 ma -10 ale nie karalne ze względu na push backa, może Jack ukarze. uf+4 -5 fb2 -7 Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 7 listopada 2009 Opublikowano 7 listopada 2009 To może i ja coś skrobne -u/f+4,d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (76dmg) -u/f+4,f+3,d/b+2,2,b+3,B!,u/f+3,1,ff+2 (77dmg) -WS+1,WS+3,1,b+3,f~u~f+1,b+1,B!,u/f+3,ff+2 (70dmg) -d/f+3,u/f+3,1,b+3,1+2,B!,,b+3,f+4,1,2 (76dmg) -qcb+4,d/b+2,2,b+3,f~u~f+1,b+1,B!,u/f+3,ff+2(73dmg) -u/f(jump)+4,b+3,f~u~f+1,b+3,f~uf+1,b+1,B!,u/f+3,ff+2(76dmg) -CH,f+3,ss(w dół),d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (75dmg) -CH,b+2,1,d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (95dmg) -CH,WS+3,d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (75mdg) -f,b+2,ff+4,B!,u/f+3,1,b+3,f+4,1,2 (73dmg) -CH,b+1,u/f+3,d/b+2,1,b+1,B!,u/f+3,1,ff+2 (78dmg) -CH,b+1,WS+3,d/b+2,1,b+1,B!,u/f+3,1,ff+2 (79dmg) z deka się rozpisałem Cytuj
MTC 0 Opublikowano 8 listopada 2009 Opublikowano 8 listopada 2009 Osobiście mój ulubiony : uf4, db2, 1, ff4 B! uf+3,f+1, ff+2 Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 10 listopada 2009 Opublikowano 10 listopada 2009 - Jak widać Knee już trenuje do Crash'a Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 12 listopada 2009 Opublikowano 12 listopada 2009 Czy tylko ja odnoszę wrażenie że Knee gra trochę w starym stylu? Ten Hwo był niezły Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 12 listopada 2009 Opublikowano 12 listopada 2009 No,nie tylko Ty odnosisz takie wrażenie ogólnie z tego co zauważyłem to granie starym stylem nie popłaca (czyt. ciagłe tauntowanie) tym bardziej ze zostały kary za backdasha (te z DR'a) Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 12 listopada 2009 Opublikowano 12 listopada 2009 Jakie kary za bakdasza ? Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 12 listopada 2009 Opublikowano 12 listopada 2009 Chodzi o to, że jak zrobisz backdasha i go nie scancelujesz, to dostajesz na recovery. serio, o to chodzi Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 No dokladnie Sneju o to mi chodzilo,o dziwo 1-wszy raz się za mną wstawiłeś,jestem pełny podziwu Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Ale gdzie ja się za tobą wstawiłem? Napisałem tylko Libertiemu o co tobie chodziło Nie ma w tekkenie czegoś takiego jak kara za backdasha. Co do tematu: qcb+3 to na maksa wkur.wiający cios ;/ Cytuj
gamer 1 Opublikowano 21 listopada 2009 Opublikowano 21 listopada 2009 (edytowane) i ja coś wykombinowałem B+2,b+1, 1+3+4,ff+1, b+3~f,4,1,2 (70 dmg) Edytowane 21 listopada 2009 przez gamer Cytuj
alik 0 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 szkoda że to już nie drka bo bym się wziął za tą postac Cytuj
HateMe! 0 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 Jaka jest różnica DR-T6, bo ja jako ktoś kto Bryanem w zasadzie nigdy nie grał nie widzę jakiś ostrych nerfów. Cytuj
alik 0 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 Bryan w idealnie pasował do tamtej gry <DR> Cytuj
gamer 1 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 przecież tu bryana ostro upgrade'owali więc o co ten płacz kolejne combo wstęp w walce bardzo często stosowany SSD/SSU 2,3, b+1 B! uf+3, f+1, b+3,~4,1,2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.