Skocz do zawartości

Bryan Fury


Di

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie bede pasteować juggli z zaibatsu bo to bez sensu, jakie macie panowie wrazenia jesli chodzi o moja ulubiona postac?

 

mnie najbardziej boli nerf taunta :( co w polaczeniu z innym tempem rozgrywki bardzo boli, bryan nadal jest dla mnie bardziej defensywna postacia, ktora z mid dystansu najlepiej operowac.

podoba mi sie kilka ciosow ktore otrzymal ale odnosze wrazenie, ze jest slabszy niz w dr, zmniejszyli mu zasieg u/f4?

 

juggle nadal sa mocne, chociaz na bank nie lapia sie moca do czolowki (steve, lars, mishimy - reszty nie sprawdzalem).

 

qcb 3/4 swietnie nadaja sie do mieszania w glowach, poczatek animacji mocno podobny.

df 2,1 naprawde fajne narzedzie, nie da sie scrushowac po zablokowaniu pierwszego hita (chyba?), bezpieczny na bloku, damage nie powala ale ladny pressure tool.

3+4 jest piekne, nic tylko naduzywac.

ss 2,3 pieknie lapie, ludzie po jakims czasie zaczynaja kucac widzac pierwszy cios a wtedy uf4/qcb4 :P

d 1+2 jak dla mnie nerf, w poprzednich czesciach mocno naduzywalem tego ciosu, teraz nadaje sie tlyko do cancelowania :(

b+1 czemu nie juggluje on hit?! w DR rozumiem, ale w 6 niektore postacie maja takie babole tanie ze az mi nie chce sie wierzyc w to co sie dzieje, odnosze rowniez wrazenie ze spdla pzrewaga na bloku po tym ciosie...

 

ktos ma sprawdzona pelna frame date bryana?

 

1+2,2 jest chyba najszybszym midowym punisherem, animacja srednio mi sie podoba, damage nie jest powalajacy, najprostsza opcja po tauncie chyba.

qcf 1+2, ktos tego uzywa?

df1+2 odnosze wrazenie ze lepsze jest parry? ktos znalazl jakies sensowne zastosowanie? moze ma jakies lepsze wlasciwosci/inne niz parry?

 

macie jakies fajne setupy albo frame trapy

 

generalnie bryan nadal pozostaje dla mnie ulubiona postacia, ale mam wrazenie, ze stracil troche pary w łapach i trzeba grac znacznie ostrozniej, defensywniej,,,

Opublikowano

Jak dla mnie to Bryan dopiero teraz dostał powera. Tauntuje się przednio i wchodzi wszystko jak w masło.

"d 1+2 jak dla mnie nerf" - dla mnie rewelka.

3+4 to totalny shit teraz, są lepsze opcje - ogólnie jest już dla mnie zbędny ;P

Za to 1+2,2 to poezja!

Co do juggli to Bryan kroi nadal mocno biorąc pod uwagę, że zwykle kończy na ścianie xD

Opublikowano (edytowane)

Małe kompendium wiedzy :

 

taunt~b+4 - tylko pod ścianą, trzeba wyczuć taiming, pod koniec gry w DR siedziało mi na practis 90% w walce ok 50-60% tyle że tam 3+4 były dużo lepsze

 

taunt~f2,1,4 - najlepsza opcja w polu jeśli nie potrafi się wsadzić taunt~fb+2

 

taunt~1+2,2 - troszeczkę dla upośledzonych bryanów, ale na jak się nie ma pewności to lepszy gołąb na dachu niż wróbel w (pipi)e

 

taunt~fb+2 - no cóż, zdecydowanie utrudnione niż w DR ze względu na +1 klatkę dla fb2, fajna zabawa na practis ale w walce przy występującym stresie niewarte użycia ;-/

 

 

 

fb2 - było pięknie w DK jak siedziało po 1+2,2 kinga, uf4 wanga, uf2_df+1+2 stiva... niestety teraz każemy Panowie tylko -14 :-/

 

 

 

Kilka juggli :

 

CH 4 ok -7 straty

deep dash f+1, b+3,1+2 B!, b+3~f,4,1,2

deep dash f+1, b+3~f~u~f+1, ff+4 B! <--- hard

 

fb+2 -7

ff+4 B!, uf+3, 1, b+3~f,4,1,2 (73 dmg)

f+1+2, db+2, ff+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (72 dmg)

b+3~f,3, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (69 dmg)

b+3~f~u~f+1,b+3~f~u~f+1,b+1, B! <--- hard

 

uf+4 -5

db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (75 dmg)

db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (72 dmg)

b+1 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (72 dmg)

db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (65 dmg)

 

qcb+4 -12

db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (74 dmg)

db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (71 dmg)

db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (64 dmg)

 

df+3 -17

uf+3, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (72 dmg)

b+1 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (70 dmg)

db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (63 dmg)

 

WS 1 -16

ff+4 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (74 dmg)

b+3~f,3, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (70 dmg)

fb+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (70 dmg)

 

CH WS 3 -10

db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (74 dmg)

db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (71 dmg)

db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (64 dmg)

CH b+1 +2

db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (79 dmg)

db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (76 dmg)

b+1 B!, uf+3, f+1, b+3~f,4,1,2 (76 dmg)

db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (69 dmg)

 

CH f+3 +1

SSR db+2, f+1, ff+4 B!, uf+3, f+1, ff+2 (74 dmg)

SSR db+2, db+2, f+1, b+1 B!, uf+3, f+1, ff+2 (71 dmg)

SSR db+2, 2, f+1, b+3~f,4,1,2 (64 dmg)

 

Ściana:

 

b+4, fb+2 W!

uf~N+4, ff+4 B!, d+1+2~f,3>4 (99 dmg)

uf~N+4, b+3,1+2 B!, iWS 3,4 (96 dmg)

uf~N+4, b+1 B!, d+1+2~f,3>4 (93 dmg)

4,3, ff+4 B!, d+1+2~f,3>4 (99 dmg)

4,3, b+3,1+2 B!, iWS 3,4 (96 dmg)

4,3, b+1 B!, d+1+2~f,3>4 (93 dmg)

 

taki znaczek > to chodzi o to żebyście opóźnili maksymalnie drugiego kopa

 

 

Kary :

 

-10f: f+1,4 (24 dmg, +4)

-10f: 2,3 (28 dmg, +1)

-12f: 4 (18 dmg, +6)

-13f: df+2,1 (26 dmg, +2)

-14f: 1+2,2 (39 dmg, +0)

-14f: ff+2 (38 dmg, KD)

-14f: fb+2 (20 dmg, JG)

-15f: f+2,1,4 (50 dmg, KD)

-18f: 3+4 (24 dmg, KD)

 

Zakończenia po baundzie uf3,f1,ff2 zadaje 3dmg wiecej niż uf3,d3,2

 

 

Hehehhe co powiecie na coś takiego CH f+4 deep dash fb2 chyba na gwarancie ;-) miło od tego zacząć walkę w szczególności że jest na mida, frame daty jeszcze nie znam, ale wygląda na 14-15 klatek i porządny zasieg

Edytowane przez MTC
Opublikowano

W DR miało -8 i było karalne tylko pod ścianą :-) No i mniej odrzuca

 

qcb+3 -14 hit +2

 

b+4 ma -10 ale nie karalne ze względu na push backa, może Jack ukarze.

 

uf+4 -5

 

fb2 -7

Opublikowano

To może i ja coś skrobne :P

 

-u/f+4,d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (76dmg)

-u/f+4,f+3,d/b+2,2,b+3,B!,u/f+3,1,ff+2 (77dmg)

-WS+1,WS+3,1,b+3,f~u~f+1,b+1,B!,u/f+3,ff+2 (70dmg)

-d/f+3,u/f+3,1,b+3,1+2,B!,,b+3,f+4,1,2 (76dmg)

-qcb+4,d/b+2,2,b+3,f~u~f+1,b+1,B!,u/f+3,ff+2(73dmg)

-u/f(jump)+4,b+3,f~u~f+1,b+3,f~uf+1,b+1,B!,u/f+3,ff+2(76dmg)

-CH,f+3,ss(w dół),d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (75dmg)

-CH,b+2,1,d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (95dmg)

-CH,WS+3,d/b+2,1,b+3,1+2,B!,b+3,f+4,1,2 (75mdg)

-f,b+2,ff+4,B!,u/f+3,1,b+3,f+4,1,2 (73dmg)

-CH,b+1,u/f+3,d/b+2,1,b+1,B!,u/f+3,1,ff+2 (78dmg)

-CH,b+1,WS+3,d/b+2,1,b+1,B!,u/f+3,1,ff+2 (79dmg)

 

z deka się rozpisałem :teehee:

Opublikowano

Ale gdzie ja się za tobą wstawiłem? Napisałem tylko Libertiemu o co tobie chodziło ;) Nie ma w tekkenie czegoś takiego jak kara za backdasha.

 

Co do tematu: qcb+3 to na maksa wkur.wiający cios ;/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...