Di 847 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
tokis 0 Opublikowano 27 listopada 2009 Opublikowano 27 listopada 2009 Gra ktoś Kryśką na poważnie w PL? Jakieś pomysły co robić najlepiej po: - RLX 4~3 (pod ścianą) - HSP 4 W! ? A uf+1+2 jako cios boundujący to jakieś g***o - ciężko tym trafić kogoś na ścianie po wall carry, ja chce coś w stylu b+1 Bryana, bo innego, szybkiego B! ze stójki nie ma. Cytuj
blaugrana20 0 Opublikowano 28 listopada 2009 Opublikowano 28 listopada 2009 (edytowane) p+4 i 3+4 daje B ze stojki , a po RLX 4~3 (pod ścianą) robie 2,3 lub 3+4 ,poczym d+2,3 (HSP) dalej ile wyobrazni:) Edytowane 29 listopada 2009 przez blaugrana20 Cytuj
tokis 0 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Z tego co się orientuję to 3+4 nie daje B!, ale 3+4,3 już tak, niemniej powodzenia żeby to posadzić w stojącego przeciwnika! Pisząc RLX 4~3 mam na myśli JS na low po którym zostajemy w HSP, więc ja robię z reguły HSP 2,4 lub ~f, RLX 2,3. Po HSP 4 W! siedzi zawsze HSP 2,4, ale więcej bierze: HSP 2, FC d+2, WS 4 jednak z kątów często nie trafia. W tej części w moich oczach bardzo zyskało HSP d+3+4, które magicznie omija dużo ciosów na mid, a także (FC)d+1_d+2 od większości postaci, będąc przy tym mocnym juggle starterem! Można pokusić się więc o konkretną wymianę z HSP o czym w DRce nie było mowy - teraz, gdy mamy do dyspozycji jeszcze niewyrywalny rzut, 10-klatkowego mida gaszącego często wszystkie próby przerwania, czy też lowa z konkretną przewagą, gra w HSP daje dużo więcej przyjemności! Zacząłem też używać nowego przejścia z RLX do HSP (RLX f+1+2), które jest naprawdę szybkie i daje konkretne możliwości mieszania i zaskakiwania nieogranego przeciwnika! IMHO - T6 Christie>>>DR Christie. Cytuj
blaugrana20 0 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 (edytowane) Nie jestem pewien ale po RLX 4~3 wchodzi: 2. RLX 4~3 , 2, f+4 B! ~f~f , d+4,3 A ten mid 10-klatkowy z HSP to jaki? Nie ma tamtego juggla pomylilo mi sie przepraszam:) Edytowane 1 grudnia 2009 przez blaugrana20 Cytuj
Di 847 Opublikowano 30 listopada 2009 Autor Opublikowano 30 listopada 2009 (edytowane) Ten mid to HSP 4. Jeśli możesz, to nagraj tego pierwszego juggle'a. @Tokis Pod ścianą spróbuj coś takiego: RLX 4~3, HSP 2,4,3. Jeśli przeciwnik nie zrobi rolla, to ostatni cios wejdzie. Jeśli zrobi, to zamiast kończyć stringa możesz za pomocą HSP 2,4,b+1+2 wejść znowu do HSP i tutaj pomęczyć przeciwnika. Jest jeszcze taka opcja: RLX 4~3, HSP f, 1,2 i stary przeskok nad rollującym przeciwnikiem, po którym czasem zrobisz gwarantowane BT d+1 lub BT d+2. Ale czy wybitka z FC jest potem na gwarancie, to już nie wiem. Edytowane 30 listopada 2009 przez Di Cytuj
houseplayer 0 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 Chciałbym jakieś fajne ściany do Krystyny lepsze niż u+4, d/f+3+4. Może ktoś z Was kombinował z u/f+3+4. Wydaje mi się, że ten cios ma potencjał w tej kwestii. Ze standardowych juggli polecam to: RLX 4~3 HSP 2 b+3,3 RLX 2,4 (B!) d+2,3 RLX 3 i wariacje. Można to robić z wszystkich wybitek po modyfikacji. Po d/f+3+4 ja robię d/f+1,1 u/f+1+2 (B!) b+4,4,3+4. Jak macie lepszy standard to piszcie. Po rzucie 1+3 robimy d+4,3. Low wchodzi na gwarancie a jak kolega źle wstanie to łyka wszystko w plecy. Po trafionym FC d/f+4 RLX mamy parę szybkich lowów (4~3 albo 1,3), które są spoko jeśli przeciwnik się ich nie spodziewa. Jeśli się spodziewa będzie parował albo, co gorsza stosował low crushującą wybitkę. Na takich ananasów robimy RLX 4. Przewaga w klatkach pozwala to stosować na pewniaka (chyba) a po ewentualnym bloku jesteśmy bezpieczni. Niestety nie poszczujemy już tak jak w piątce i DeeRce wstającym 3, które przewraca tylko na CH i w paru dziwnych sytuacjach. Mamy tu do czynienia ze znacznym osłabieniem postaci w tej kwestii niestety, bo juggle po tym należały do najsilniejszych w grze (obok Xiały). Nie mamy też f,f+3 z rozbiegu a zamiast tego jakąś ciulową strasznie karalną podcinkę. Bardzo doceniłem "sidestepy" z RLX. Są wbrew pozorom dość szybkie i zmieniają rytm wyprowadzania ataku. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.