Skocz do zawartości

Craig Marduk


Di

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 14
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Cóż moge o nim napisać, według mnie system T6 totalnie mu nie sprzyja. Mozna popatrzeć na takiego NarakHofa, co drugie zagranie to rzut. Wszytko co miał dobre w DR zostało mu bezprawnie i w brutalny sposób odebrane:

- Cornered Beast :mellow:

- w Mount można było pozostać chwile, a teraz od razu trzeba wybierać 1,2,2+4,1+3,1+2,3+4 :mellow:

- przewaga po d+1, było +3 teraz jest bodaj -1 :mellow:

- przewaga po SS 1+2, było +5 teraz +1 i jeszcze przestało omijać niektóre ciosy :mellow:

- SS~3+4, side step do VTS, w DR potrafiło wejść za plecy :mellow:

- pushback po d/t+1+2 no i pięknie unikało po SS, teraz praktycznie bezużyteczne

to z tych bardziej dotkliwych

 

Dadali mu troche dobrego stuffu, ale i tak zamieniłbym to na DRowego Marduk:

+ t+4 miodzio, mid i14, -9 trakuje na pewno w prawo, a być może i w lewo :wub:

+ p+1+4 zasięg i gwaranty gdy przeciwnik nie przytrzyma tyłu :wub:

+ qcf+2 -13 i +5 na trafieniu :wub:

+ VTS d+1+2, i17 razem z przejsćiem do VTS 18 :wub: , karalne niestety i do używania głównie pod ścianą <_<

+ g/p+3 cios dobry u skośnych, w Polsce gdzie 90% ludzi przebija na jana - chu.jowe. Było +1 w T6, w BR jest 0 na bloku :mellow:

+ CH d+1 i CH d/t+2 daje GT bądź d/t+4 na gwarancie :wub:

+ SS 2~3+4 +2 na bloku i nieprzerywalne VTS 1,2 :wub: , tylko najpierw spróbujcie posadzić to na blok. Tylko pod ścianą <_<

 

aha no i jeszcze coś na plus minus:

+/- CH 1+2 daje gwarantowane d/p+1 ale nie ma oczywiście róży bez kolców bo teraz trwa 15 a nie 13 klatek. Byłoby zbyt pieknie <_<

To by było na tyle z ważniejszych zagrań. Dobrze też że w BR sporo mu dodali bo w T6 na automatach był najgorszą postacią, bez kitu.

Edytowane przez Cambion
Opublikowano (edytowane)

SS 1+2 d/t1+3_2+4,g/p+3,d/p42,d/p+31,p+1+3 okizeme_ pp+1+2

 

pp1+2,D/P312,d/p42_t12

 

pp1+2,p+32,d/p31,t+12

 

d/p+1, 2, d/p42, d/p31, p+1+3 okizeme

 

ws+3,p+1,d/p+42, d/p+31, t+12

 

d/p+1, 2, d/p+31, d/p+42, , d/p+31,p+1+3 okizeme

 

g/p1+2~d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 --> nie siedzi w małe postacie

 

gcf+1,p+31,d/p31,p+1+3_pp+1+2

 

D/P3d/p1,2, d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2

 

CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki

 

CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki -> p+2,d+1,p+2 nie wybija jeśli całe wchodzi na CH tylko gdy d+1,p+2 wejdzie na NH bądź CH

 

CH g/p+3, d/p31, d/p42, d/p31, p+1+3 oki

 

 

Jakies podstawowe juggle, wszystkie bez VTS?, bo sam na swoim VTS? polegac nie moge ^^

 

Marduk w tej czesci dostal duzo ciekawych ciosow, wiekszosc przydatna.

 

Top 10 Marduk move's - kolejnosc losowa...

 

d+4 - swietny cios do nadgryzania,dobry dmg d+3 na rowni z tym ciosem (low)

 

g/p+1+2 fajnie zbiera SS, mozliwosc kontynuowania jugglem (high)

 

qcf+2 niezly low, srednio szybki, dosc ciezko ukarac

 

g/p+3 dobry zasieg, dosyc ciezko ukarac -_-, odpycha, na ch juggle (mid)

 

ss+1+2 z rzutem z podlogi 50/50

 

2,1 niezly poke osobiscie potem wrzucan 1,d+2 (high - mid) Neutral

 

d/f+42 puniszer na 13 klatek (mid - mid)

 

1+2 na ch daje gwarantowane d/p+1 ;) Kocham to !

 

pp+1+2 JS, niezly dmg z juggle

 

t+4 fajnie zgarnia, bezpieczne

 

Jest tego dosc duzo jeszcze, fajnie mozna nim namieszac, zmiany na +. Jak cos to sie jeszcze dopisze...

 

 

 

Wrzucone z poprawkami Cambiona - thx

Edytowane przez Zuum88
Opublikowano (edytowane)

d/p+1, 2, d/p+31, d/p+42, , d/p+31,p+1+3 to chyba tylko na bigów albo z bardzo dobrym timingiem, no i nie wiem jeszcze czy raczej nie powinno być p+2+4 na koniec bo lepiej łapie w powietrzu.

 

d+4 - teraz d+3 kroi 2 punkty więcej i jest w miare bezpieczne, no ale ku.rwa d+4 to d+4,jeden z lepszych lowów

 

2,1 - Gdy gra się z osobami ogranymi na Craiga to wsadzić to na blok jest praktycznie nie wykonalne bo lamusy zawsze się schylą pod 1, no ale od czego jest 2,d+1+2, hehehehehehehehe :D . Wtedy nie moge się oprzeć i mówie: "schylaj sie dalej chu.ju"... i jade za pół pacha... :whistling:

Edytowane przez Cambion
Opublikowano

Uwielbiam pseudo Mind-game Mardukiem :o nawet juz VTS© zaczelo mi wchodzic - bylem przyzwyczajony do starego pada ps2, a teraz jest zamiast R2 trigger ^^

 

d/p+1, 2, d/p+31, d/p+42, , d/p+31,p+1+3 na normalne postacie wchodzi... na niektore "male" troche ciezej. Mi to z dobrym timingiem bez problemu wlazi.. po innym juggle starterze czasami sie pokusze o pp+1+2 na juggle endera.

 

Pytanko, bo nie jestem pewien. Czy Ch t+1+2 ma jakies gwaranty ? (kolejne t+1+2 ?) wiem, cios sredni, ale czasami mozna walnac na pale :P I to samo pytanie o gwaranty po (ch) t,t+1+2 - postac leci troche daleko, ale moze by cos bylo :pinch:

 

2,1 to jest neutral przeciez :o przynajmniej mi to przewaznie wchodzi na nc :P z tymi ludzmi z ktorymi gram raczej sie nie schylaja, ale d+1+2 zawsze w pogotowiu ^^

Opublikowano (edytowane)

A co ja napisałem?? Przeczytaj. Nie powiedziałem że 2,1 nie jest NC, tylko że po pierwszym na bloku ograni ze mną (Di, MTC, Sway) schylają się pod drugimi i lece... <_<

 

Po t+1+2 raczej nie ma gwarantów, a po t,t+1+2 w polu też ich nie ma ale pod ścianą to już co innego bo daje Wall Splata :whistling:

Edytowane przez Cambion
Opublikowano

W sumie jak sie temu przyjrzałem to po t+1+2 może być gwarantowane WS+3 lub cc i coś tam. Sprawdze to z żywym przeciwnikiem bo practice kłamie. między t+1+2 i CH t+1+2 nie ma różnicy raczej.

Opublikowano

t+1+2 to i ch t+1+2 to samo. Ten ws 3 wyglada na banalny gwarant, raczej nikt z tego nie ucieknie, bo w animacji zawsze "zawadza" nawet koncem piety ^^ cc rowniez wyglada obiecujaco, koniecznie sprawdz oba warianty ^^ Drugie t+1+2 nie wchodzi :(

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Na ścianie tylko i wyłącznie WT (wall throw). Ewentualnie po wall splacie możemy zrobić d/f+4,2 B! d/f+2,1 kroi o 1 punkt więcej niż WT. Na turlających się do tyłu robimy b+1,2; b+1+2; Tackla; b+4, FC d/f+4 (jeśli przeciwnik backroluje z FCD bądź PLD i jeśli dobrze to zrobimy to wejdzie mu w plecy a wtedy drugi wślizg jest gwarantowany) :thumbsup:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...