Di 847 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
Keii 0 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Nowe z FC (FC) d/f+2, d/b+2 b! 2,1, f+2,2,1(żeby dociągnąć do ściany) lub 2(w polu) d/f+2, d/b+2 b! 2,1, f+2+4 d/f+2, d/b+2 b!, d/f+2,1_d/f+3,4, f+1, iSW hopkick u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! iSW u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2+3 u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! cd~d/f+4,3 ściana f+2,2,1, 1+4 u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2,2, d+3+4,2, ściana ST (shining tornado) u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2,2,1 ściana ST Parry f+2,2, 1, dash+1, iSW Na razie to tyle, jutro po testuje to coś dopisze. Bati, Tokis, Cigen, cambion - udzielajcie się. Kinga wzmocnili naprawdę porządnie Cytuj
Cambion 0 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 (edytowane) Generalnie to po FC d/p+2 robimy d/t+2,B! (2),1, p+2,2,1, d+3+4,2_t+3_d/p+1,2. Co jest najlepsze to to że kiedyś skośnym nie zawsze siedziała końcówka nawet ta która wydaje się że powinna siąść zawsze czyli d+3+4,2 a teraz za każdym razem siedzi im wszystko, przykładem Triple H. iSW na końcu to na prawde nie taka prosta sprawa, ale myśle że do wyuczenia. No ale zawsze zostaje p+2+3 po B! lub d/p+4,3 wrzucające na ściane. Ciekawe, że samo d/p+4 jest teraz karalne na wybitke, nie to co w DR -7, no ale nie po to dostał kontynuacje żeby robić samo d/p+4. 1+2,3 teraz NC, super , wprawdzie można sie schylić ale niekaralne. 8) Generalnie King ma teraz od groma dobrego staffu, ciekawe czy w Polsce ktoś to wykorzysta . Chociaż zawsze go lubiłem, to raczej będę nim grał tylko for fun, z reszta byłbym chyba ostatnią osobą która by mogła nim ładnie pograć na turniejach. Edytowane 27 października 2009 przez Cambion Cytuj
Keii 0 Opublikowano 28 października 2009 Opublikowano 28 października 2009 Dobrze nim grasz Samo iSW na ścianie nie jest takie trudne gorzej po (CH) 4, b+2,1+2 b! iSW Cytuj
Bati 1 Opublikowano 28 października 2009 Opublikowano 28 października 2009 Ja cuś powiem jak znajde na śląsku sklep w którym można od ręki kupić T6 ;D Cytuj
Keii 0 Opublikowano 29 października 2009 Opublikowano 29 października 2009 Powtórzę się, King jest zaj.ebi.sty. Co po niektórych może z początku odrzucić zmiana tej postaci na przełomie DR-->BR ale w pełni jest zrekompensowana Pogracie sami zobaczycie. Cytuj
MTC 0 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 z kingiem miałem tylko to doświadczenie że FC, d/f, 2 dalej karalne na fb2 bryana ;P ale teram można bardziej spamować 1+2,2 na niego Cytuj
Pychu 2 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 king jest teraz naprawde mocny, po kilku godzinach pojedynkow z batim moge to smialo stwierdzic, po b+1 ktore jest mega szybkie sa fajne kontynuacje po ktorym jedna z nich jest naturalem ;] rzut wrzucajacy na sciane, niewazne czy Ty masz sciane za plecami czy przeciwnik, zawsze wrzuca, zawsze wchodzi boundujace d/b+2 i iSW, kosmiczny damage na rzut z ktorego jest 10 klatek na wyrwanie lol wymianka d/f+4,3 i low lub mid tez potrafi napluc krwi, nowy King jest przegiety i tyle ;D Cytuj
Keii 0 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Wall throw jest przegięty - nie dość że dmg bardzo duże to jeszcze po wszystkim idzie go zapiąć xD Cytuj
Bati 1 Opublikowano 8 listopada 2009 Opublikowano 8 listopada 2009 (edytowane) Akcja z "Bound Trapem" po hopkicku za 101dmg (Practise nie zalicza jej jako jeden juggle, ale żeby jej nie dostać, trzeba pamiętać o rolowaniu na boundzie) g/p+4, d/p+2,1, 2, t+2,1+2,(B!),malutki krok do przodu, 2,1 ( <- 2 na whiff), p+2,2, 1, iSW PS. Analogicznie siedzi to samo po, FC dp+2, dp+3,4, t+2,1+2 za 106 dmg Edytowane 8 listopada 2009 przez Bati Cytuj
Keii 0 Opublikowano 10 listopada 2009 Opublikowano 10 listopada 2009 (edytowane) Akcja z "Bound Trapem" po hopkicku za 101dmg (Practise nie zalicza jej jako jeden juggle, ale żeby jej nie dostać, trzeba pamiętać o rolowaniu na boundzie) g/p+4, d/p+2,1, 2, t+2,1+2,(B!),malutki krok do przodu, 2,1 ( <- 2 na whiff), p+2,2, 1, iSW PS. Analogicznie siedzi to samo po, FC dp+2, dp+3,4, t+2,1+2 za 106 dmg Niestety Bati ale to nie zawsze siedzi i nie na wszystkich. Kingiem trzeba dostosowywać akcje do konkretnych postaci i plansz. Weźmy sobie taką Nine i Anne. W standardowym jugglu "uf+4,df+2,1,1,b+2,1+2 b! iSW" mamy inny timing iSW a to tylko dla tego że Anna ma dłuższe nogi od Niny xD Panda pomimo swojej Biggowości też ma inny timing niż Jacek czy Grubas. Na część postaci usiądzie FC df+1,ws+1,1,f+2,2,2 b! iSW ale zależeć to będzie od odległości z której odpalimy FC df+1 , za to gabaryty innych modeli pozwolą na zrobienie tego z innej odległości. King nie jest już tak "prosty" jak był, teraz trzeba sie nim na prawdę napocić żeby coś ugrać. Ale jak wiadomo wzmocnili go niemiłosiernie co widać po priorytecie uf+4 - co prawda tracking tego ciosu został zmniejszony. FC df+2 jest masakrycznie szybkie i trackuje jak głupie, ale nie crashuje już tak dobrze jak w DR. O dziwo cd+1+2 jest nadal niezłe pomimo straty jaka po tym jest - dobija przeciwników na ziemi (oki,oki,oki ), zdejmuje Chreedy z relaksu, przy czym ma priorytet większy niż niektóre ciosy z tej postawy. Ulepszono też pressing na postacie specjalmidowe jak Xiao czy Chreedy a to za sprawą takich ciosów jak df+1,2; b+2,4; cd+1+2. Stiwen nie może już mieszać przed Kingiem stancami FLK,DCK,etc. przez df+2,1 (oczywiście musimy to robić na Confirm Hit'cie ) inaczej po każdym takim zagraniu zabraknie nam połowy paska życia. Reversale mają chyba większą przepustowość klatek niż w DR i nadal nie mogą być chicken'owane - przepustowość do sprawdzenia. Jeśli ktoś coś dobrego skminił Kingiem to od razu tu dopisywać!!! Edit = z BT można wypuścić db+4 bez obracania się :D:D Edytowane 10 listopada 2009 przez Keii Cytuj
Bati 1 Opublikowano 21 listopada 2009 Opublikowano 21 listopada 2009 Mi tam siedzi na wszystkie postacie z jakimi grałem ;D, tyle że da się to zrollować ocz-wiście. +++ 3+4, (2 obroty) 4.... już po 2gim obrocie mamy unblocka w końcu to zagranie nabrało sensu , schylić się strach, a stać jeszcze większy. Cytuj
Keii 0 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 Widzę że nikt tu nic już nie pisze v.v King nie jest i nie będzie popularny xD pewnie jest za prosty dla ludzi i nikomu nie chce się go opanowywać xD najlepsza opcja po CH 4 to iSW - Serio Cytuj
CIGEN 0 Opublikowano 13 stycznia 2010 Opublikowano 13 stycznia 2010 Na razie to tyle, jutro po testuje to coś dopisze.Bati, Tokis, Cigen, cambion - udzielajcie się. Kinga wzmocnili naprawdę porządnie Chciałbym coś napisać ale jeszcze nie grałem w tego tekkena Cytuj
Bati 1 Opublikowano 14 stycznia 2010 Opublikowano 14 stycznia 2010 Zrobiłem mały, krótki, biedny, kombo filmik dla Kinga Taka łamigłówka dla Jego wielbicieli Popróbujcie sobie powtórzyć juggle Jakość ssie, muzyka ssie, jestem tego świadom ;D to jest tylko od taki filmik z kilkoma, myślę, trudnymi akcjami Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.