Di 847 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
Hubzoo 0 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 Mógłby ktoś napisać kilka konkretów odnośnie Lawa? To zawsze była moja ulubiona postać i z tego co czytałem w temacie o T6BR, jest mocna, ale można prosić o jakieś konkrety? Bardzo się zmienił od czasu DRa, w czym jest mocniejszy? Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 jest tanim chamem, tfu Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 We wszystkim jest mocniejszy Cytuj
tokis 0 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 (edytowane) Może ja rzucę trochę światła na sprawę, ale zapraszam do dyskusji, bo wszystkiego nie jestem do końca pewien jeszcze, za mało versusów. Z Tenshi się zgodzę, z Albrechtusem nie. :tongue: Faktem jest, że Lawik dostał konkretnego boosta, nie zabrali mu praktycznie nic wartościowego, za to dodali kupę konkretnych zagrań. Najlepszy Law w dziejach Tekkena IMO. Ma parę tanich zagrań, ale w porównaniu do reszty "kapiarskich" postaci nie wyróżnia się niczym szczególnym. :biggrin: Cieszą nowe animacje, nowe krzyki i piski, zaś nowe zagrania satysfakcjonują w 100%. Mimo straty 8 fr punchów, nie czuje żeby Marshall był wolniejszy, wg mnie jest jednym z najbardziej dynamicznych i szybkich zawodników w T6 - w ogóle ten Tekken jakiś taki szybszy chyba... A przynajmniej bardziej ofensywny. Jedziemy z koksem - co nowego? 3,4 - NC za 38 dmg, dające wall splat, wychodzi w 12 fr. Super super. Na bloku lecimy, bo drugi na high, ale wtedy warto wymieniać z 3,3 - opóźnianą końcówką na mid, która na CH ogłusza(można zrobić techrolla). Jest jeszcze opcja f+3,4_3 (15fr), która zadaje +5 dmg, zaś samo f+3 na CH powala na ziemię a Law drze się jak opętany. Najs. :biggrin: 3+4 - 14-klatkowe NC, wrzuca na ścianę, bodajże -11 na bloku. Czasem warto użyć dla tej ściany, ale ogólnie bez rewelacji. f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ponadto na bloku pierwszego nie można się schylić pod drugim. Z drugiej strony jednak, noga ma karę, na moje oko z -14, więc warto uważać. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie. d+4,3 - i znowu NC, z szybkim lowem na początku, drugi high, więc jak przeciwnik zablokuje = wybitka. :confused: Ale umiejętnie stosowany - świetny poke, "prawie" nie do zablokowania. b+2,2 - "zboostowane" stare b+2 teraz jest jeszcze lepsze jako kara na przestrzelone ciosy przeciwnika, bo wchodzi jako NC, dając też możliwość przejścia do DSS po drugim ciosie. W jugglach bound'uje (B!). Dziękujemy Namco! :smile: b+3+4 - mocny kop na mid z dobrym unikiem, wrzuca na ścianę - wygląda jednak na karalny. uf+3+4 - fajna dobitka, będąca przy okazji low crushem. Świetny dodatek do mind game'u przy męczeniu przeciwnika po KND - jak leżą lub rolują na boki, zaś gdy próbują backrolla -> b+2,2 B! WS 1,2 - coś czego brakowało Lawowi w DR najbardziej - szybka(13 fr), porządna kara na zablokowane lowy z małym opóźnieniem. Nie muszę chyba pisać jak bardzo ulepsza to jego grę z WS. Najlepsze, że pierwszy mid z serii jest niekaralny, drugi dokładamy TYLKO po trafieniu - można spokojnie się tego wyuczyć. Wypas. DSS 2 - świetne uzupełnienie postawy Marshalla, mimo że na high, to jednak bezpieczny i całkiem szybki cios. Na NH gwarantowane db+4, na CH zabójczy JS. Daje B! w jugglach, jest dodatkowo gwarantowany po WS 3~DSS i CH WS 4~DSS(ciężki timing). DSS 1+2 - nie wiem po co to, skoro mamy już DSS 2? Mocny high, rzuca na glebę/ścianę, jednak wygląda na wolniejsze niż powyższe zagranie. DSS 3 - anty-step z DSS, szkoda że na high. DSS 1,4 - użyteczne tylko po parry(b+1+3_b+2+4), 3 dmg więcej w odróżnieniu do starego: parry~DSS 1,f+1 Nie wiem czy była taka możliwość w DR, ale tutaj można bardzo szybko zcancelować DSS/DFS do Fake Step(b+1+2). Może się przydać. Co do juggli: (standard) JS, 4,u+3, dash, 1,2, b+2,2 B!... (dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!... po B! zwykłe combo to: f,f+2,1,3 ale warto poćwiczyć: dash, 4,3~DSS f+3 (6 dmg więcej) Po low parry: B! (dash), df+1, f,f,N,1, f,f+2,1,3 albo b+2,3,4~DSS f+3 Tyle póki co, dodawajcie od siebie! Edytowane 5 listopada 2009 przez tokis Cytuj
Gość mevek Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ale na bloku pierwszego uwaga, bo można się schylić na reakcję. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie. uf+3+4 - fajna dobitka, będąca przy okazji low crushem. Świetny dodatek do mind game'u przy męczeniu przeciwnika po KND - jak leżą lub rolują na boki, zaś gdy próbują backrolla -> b+2,2 B! nie do konca rozumiem 1 zdanie... jest jakby nie dokonczone, wiec dodam od siebie, ze jest to jeden z lepszych naturalow u M. jezeli 1 raczka trafi na blok to pod noga nie mozna sie zchylic, jedynie minimalnie pokarac,. w przypadku trafienia nozka jest gwarantowana - wrzuca na sciane, dobre na koniec jugla. uf+34 - rodem z "Enter D Dragon" gdy law skacze na ohare przydatne na leja, eddiego, mardona, kume. narazie wciaz sie ucze i nie mam czasu na pisanie, ale zapewniam, iz Law jest postacia Satysfakcjonująca - dajaca ogromna radosc z gry, jak walenie elektronow Kazem nawet BARDZIEJ thx Cytuj
MTC 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 (dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!... A to przez przypadek tylko w bigi siedzi ? Bo na postacie mniejsze niż king mi się nie udało, ale to że mi nie wychodzi znaczy że nie siedzi ;P po prostu jestem leszcz lawem ;P Po baundzie na ścianie : B! 4,3DSSf+1 wszystkie postacie - ciężkie B! 4,3DSSf+3 bigi i większe postacie typu king - ciężkie B! b/f+4,4 - norma B! b+2,3,4 - norma B! 4,u+3 - norma Ściany po wbiciu przez f/d2_uf+4_ws2 W! 4,3DSS2 B! etc. - całkiem proste, nie to co 4,3DSSf+1 zrobić W! 4, b+2,2 B! etc. - proste W! 4, f+1+2 B! etc. - to sano co wyżej Sciany po wbiciu przez b3_ff3_ff2,3 i podobne b,b,SSR, (jesteśmy pod dziwnym kontem) 4,3DSS2 B! etc. - w magiczny sposób DSS2 baunduje tak że na ścianie że jesteśmy idealnie ustawieni do niej twarzą :-) AAA zapomniał bym, gwarant pod ściana ws1,2 db4 i co do samego dragon taila, został mimo wszystko poprawiony, bo zawsze dobija na ziemi ;-) Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-) P.S. d/f+2 lawa jest przejebane, duuuużo lepsze niż w DR Kurcze zapomniał bym, taka mała opcja po CH 4 CH 4, b+2,3,4 DSS f+2,2,2 B! f,f+2,1,3 W! b+2,3,d+4 no po prostu tylko czekać aż się będą nadziewać CH 4,3 DSS f+2, 1, f+1+2 B! B! etc. - mniam :-) Cytuj
zajman 18 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Dobre też jest CH f+4,u+3,b+2,2 B! itd. LAw po prostu miażdży Stare ciosy maja zupełnie inna animację , nowe są świetne (tokis ładnie opisał ;] ) juz nie mogę się doczekac kiedy będę miał t6 na własność bo na razie codziennie muszę biegać do Nevana ... Cytuj
tokis 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ale na bloku pierwszego uwaga, bo można się schylić na reakcję. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie. nie do konca rozumiem 1 zdanie... jest jakby nie dokonczone, wiec dodam od siebie, ze jest to jeden z lepszych naturalow u M. jezeli 1 raczka trafi na blok to pod noga nie mozna sie zchylic, jedynie minimalnie pokarac,. w przypadku trafienia nozka jest gwarantowana - wrzuca na sciane, dobre na koniec jugla. Masz rację - po zablokowaniu f,f+2 nie można się schylić pod 3, jednak można pod kontynuacją z pięści(ale to już było w DR). Niby fajnie, ale kombinacja f,f+2,3 wygląda na karalną(w Hit Analysis), może nawet i na Elektryka. Trzeba sprawdzić. Ale jestem przekonany ze tu MUSI być kara - inaczej to zagranie byłoby za dobre. Zedytowane. (dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!... A to przez przypadek tylko w bigi siedzi ? Bo na postacie mniejsze niż king mi się nie udało, ale to że mi nie wychodzi znaczy że nie siedzi ;P po prostu jestem leszcz lawem ;P Mnie siedziało w Lili i Lawa, a to chyba postacie mniejsze niż King. Niemniej - hard. Trzeba perfekcyjnie zdashować przed 4,3 i zrobić przejście co do klatki, żeby zlinkowało DSS 2. Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-) Mówisz o f,f+2,3? :tongue: Wydaje mi się że wystarczy NH, żeby usiadło całe. CH 4, b+2,3,4 DSS f+2,2,2 B! f,f+2,1,3 W! b+2,3,d+4 no po prostu tylko czekać aż się będą nadziewać CH 4,3 DSS f+2, 1, f+1+2 B! B! etc. - mniam :-) Kozackie akcje!:smile: Law rządzi, bez dwóch zdań! Cytuj
MTC 0 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-) Mówisz o f,f+2,3? :tongue: Wydaje mi się że wystarczy NH, żeby usiadło całe. Bo Łódź się nie schylają na pałę po jakimkolwiek ciosie który wejdzie na blok albo na hita, u nas to pospolite zjawisko. :-P Chociaż przydatne żeby Dziś o 16 wyjeżdżamy skopać wam dupy :-) szykujcie się misiaczki Cytuj
iarwain_ben_adar 1 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 Dodatkowy throw Lawa: 1+3~b Wyglada kozak: kopniecie w glowe a potem "ręka nóż" w grdyke Warunkiem jest zcustomizowanie - trzeba wrzucic na klate blizny - dostepne chyba w upper body Cytuj
Gość mevek Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 ws2, 4,u3, 34, b2,2 B ff2,1,3 76% probowalem tez wymienic z 4,3 dss f3 ale nie chcialo mi wejsc 1 wersja jest banalna. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 22 listopada 2009 Opublikowano 22 listopada 2009 polecam Najefektowniejsza akcje Law_ka : KND,1234, świetnie wygląda, dużo zabiera i ma przewagę - jednym słowem N A D U Z Y W A C ! ! ! Cytuj
Gość mevek Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 polecam Najefektowniejsza akcje Law_ka : KND,1234, świetnie wygląda, dużo zabiera i ma przewagę - jednym słowem N A D U Z Y W A C ! ! ! dostal rowniez przejscie do DSS po u4. moz nie jest, zbyt praktyczne, ale swietnie wyglada animacja. duzo lepiej od zwyklego d1+2. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.