Di 844 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 d/f2 to najwieksza %^$$ w tej grze, juggluje ON HIT, trafia na MID, jest praktycznie bezkarny na bloku i w wiekszosci wypadkow po whiffie, trackuje w jedna strone i sadzisz akcje za minimum 1/3 paska po tym g.ownie nawet lagujac tak skomplikowane ma akcje gaweł. Ponadto jest to najszybszy JS chyba i mozna go spamowac! Discuss Cytuj
Keii 0 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 I co z tego xD hwo miał podobne rzeczy już w DR xD Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 lol czyli ogólnie nic specjalnego patrząc na to że w T5 taki stivi miał d/f+2, szybkie, na mid, trackujące, w kilku klatkach właściwości haj krasza, wybijające na NH i CH, tylko -5 na bloku, juggle bez ściany jakieś 50% ze ścianą do około 80%. Jak tamto przeżyliśmy, to i z tym pikusiem damy sobie radę;]. Ile w ogóle te straszne df+2 ma na bloku? Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 chyba -7 czy -8, glowy nie dam, frame daty nie ma a nie chce mi sie kombinowac. w przypadku pawła boli jednak zasieg i fakt ze to tak jak stive mega raszuajca i bezpieczna postac. stive dostal batem (slusznie) po czym namco robi kolejny raz to samo (pipi) Cytuj
MTC 0 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 fakt d/f+2 paula jest teraz nieźle zbustowane d/f+2: f+2,f+2,b+1,2 B! DEMO W! d+1,4,2 - retard combo qcf+1, 1, 1, f+1+2, B! DEMO etc - qcf1 siedzi troszkę gorzej niż w DR ale fajnie wygląda Cytuj
Di 844 Opublikowano 1 listopada 2009 Autor Opublikowano 1 listopada 2009 d/f+2 wychodzi w 15 klatek i ma 7 klatek straty. Cytuj
MTC 0 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 d/f+1+3:qcf+2 fajne, najśmieszniejsze że zrobiłem za 1-szym razem a potem wychodziło tylko bez chmurki ;-/ buuu Cytuj
janix 0 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 fakt d/f+2 paula jest teraz nieźle zbustowane d/f+2: f+2,f+2,b+1,2 B! DEMO W! d+1,4,2 - retard combo qcf+1, 1, 1, f+1+2, B! DEMO etc - qcf1 siedzi troszkę gorzej niż w DR ale fajnie wygląda Co to jest DEMO? Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 7 listopada 2009 Opublikowano 7 listopada 2009 CH d/f+4,qcf+1,1,qcf+1,b+1,2,DEMO (112DMG) wszyscy kochamy Paula :* Cytuj
MTC 0 Opublikowano 8 listopada 2009 Opublikowano 8 listopada 2009 CH d/f+4,qcf+1 to chyba nie gwarant d/f2, db2, 1, 1, f+1+2, Demo fajny jugglik Cytuj
mashter 54 Opublikowano 8 listopada 2009 Opublikowano 8 listopada 2009 no ja wymyślam same fajne juggle, z tym że tam na końcu boundować ma t+1,2, a nie p+1+2 Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 10 listopada 2009 Opublikowano 10 listopada 2009 CH d/f+4,qcf+1 to chyba nie gwarant d/f2, db2, 1, 1, f+1+2, Demo fajny jugglik No na ogół to nie gwarant ale w Polsce to jest jakiś 70% procentowy gwarant większość się nie wyrywa Cytuj
MTC 0 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 d/f+2, qcf+1, 1, 1, b+1,2 B! Demo 71dmg dość łatwe i świetnie wygląda i chyba max Cytuj
janix 0 Opublikowano 19 grudnia 2009 Opublikowano 19 grudnia 2009 Czy da się metodą buforowania zrobic DEMO Just Frame (chmurka) Paulem? Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 19 grudnia 2009 Opublikowano 19 grudnia 2009 just frame to jest np B4 bryanem po tauncie, demo jest onhitem i NIE nie da sie wybuferowac. Cytuj
janix 0 Opublikowano 20 grudnia 2009 Opublikowano 20 grudnia 2009 (edytowane) d+4 Spin Trip RC 12 l PLD BS = 2 = Falling Leaf 21 m KND = :2 = Dragon Falling Leaf 25 m MS = 1+2 = Thunder Bolt Palm 24 m KND = :1+2 = Dragon Thunder Bolt Palm 28 m #4 KND czyli to znaczyłoby, ze ostatnie Dragon Thunder Bolt Palm nie moze zostac zrobione w sposób, ze trzymam 2 i dostawiam 1?? Edytowane 20 grudnia 2009 przez janix Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.