Di 839 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
Tundra 0 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 (edytowane) Dodam od siebie juggle'a Ravena chyba najsilniejszego bez ściany: CH d/f+3, f,f+3, 1, b+1 !B f,f+3, b+2,4,3+4 90 dmg ( niestety czasami 3+4 nie wchodzi pelne i juggle zabiera 82 dmg) I jeszcze kilka innych juggle'i qcf+2, f+2, b+4,4 !B f+2,4,3+4 55 dmg f,f+3, f,f+3, 1, b+1 !B f,f+3, f,f+4 ( świetny na doprowadzenie do ściany) 4~3, f,f+3, 1, b+1, f,f+3, b+2,3, 3+4 71 dmg (koncowe 3+4 nie siedzi całe) CH ws+2, d/f+2,3 , f,f+3, 1, b+1 !B, f, f,f+3, f,f+4 82 dmg ( po b+1 trzeba dosc duzego dasha zrobic ale jest to dosc latwe bo jest bound i mamy duzo czasu) u/f+3, f+2, b+4,4 !B f+2,3,3+4 67 dmg d/f+2, 1,f,f+3 ,1,b+1 !B f,f+3 f,f+3, f,f+4 ( radzę zrobić jedno kolanko po boundzie, bo wsadzenie dwóch jest bardzo trudne) Ściana jest taka sama jak w DR i zawsze w sumie siedzi. Jako dygresję dodam, że nie ma czegoś takiego jak było w DR, że ciosy nie siedzą w jugglach jeśli przeciwnik zrobił SS, teraz wszystko samo się " prostuje" i praktycznie każdy juggle siedzi bez problemu. Edytowane 1 listopada 2009 przez Tundra Cytuj
lopi69 0 Opublikowano 28 listopada 2009 Opublikowano 28 listopada 2009 Jaki jest największy damage po CH d/f3? Z tego co wykombinowałem to 90 ( ff+3 ; f+1 ; b+1 ; ff+3 ; b+2,3,3+4) Ma ktoś coś lepszego? A drugie pytanko to czy napewno nie ma lepszej ściany niż ta w DR? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć Cytuj
Punisher 2 Opublikowano 28 listopada 2009 Opublikowano 28 listopada 2009 Wesley to mój człowiek ,mój czarnuch.Jego Vanish Stance i z niego 3+4 rzondzi. Cytuj
Peter. 1 Opublikowano 28 listopada 2009 Opublikowano 28 listopada 2009 (edytowane) Jaki jest największy damage po CH d/f3? Nie wiem czy największy dm (też 90dm): ch df+3, ff+3, ff+3, 1, b+1, B!, ff+3, ff+3, ff+4 ;] Trochę trudniejsze standardy to: ws1, ff+3, 1, b+1, ff+3, ff+3, ff+4 SDW d+3, df+1, 1, b+1, ff+3, ff+3, ff+4 Ogólnie na boundy spowodowane b+1 często siedzi ff+3, ff+3, ff+4 co zabiera przyzwoity damage, ale jest dosyć trudne. A drugie pytanko to czy napewno nie ma lepszej ściany niż ta w DR? Standardowa jest ta sama. Siedzi też 1,2,1+2 (bez bounda na ścianie) oraz b+2,2,3 (po boundzie na ścianie). Jest też inna ściana która zabiera mniej ale po której są ciekawe i zabójcze trapy Edytowane 29 listopada 2009 przez Peter. Cytuj
Tundra 0 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 (edytowane) 90 dmg po CH d/f+3 to raczej maks. Co do b+2,2,3 jako ściana to nie polecam . Nie zawsze siedzi, o ile po normalnym juggle'u owszem siedzi, ale jeśli skończymy juggle'a wczesniej ( np. qcf+2, f+2, b+4,4 i po tym zrobimy z BT f,f+3, które wbija na ścianę) to b+2,2,3 nie siedzi, tylko f+3+4,4,2. Moim zdaniem posadzenie 2 kolanek po boundzie w walce jest raczej niewykonalne. Po ws+1 mozna zrobić 2, 1, f,f+3, f+1, b+1, f,f+3, f+2,4. Albo najłatwiej, ws+1, 2,1 f+1, b+1, f,f+3, f+2,4_f,f+4 ( f,f+4 wbija na ścianę) PS Darusiu kochany, mam już dobrego juggle'a po BT 3+4, U/F,N+4, f,f+3, f+1, b+1, f,f+3, f,f+4 Edytowane 1 grudnia 2009 przez Tundra Cytuj
Peter. 1 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Z tego co zawuażyłem to b+2,2,3 siedzi zawsze po boundzie na ścianie. Jak normalnie rzucasz na ścianę (bez bounda) to najsilniejsze i pewne jest 12,1+2 lub też f+3+4,4,2 (siedzi zawsze, chyba że będzie dziwny kąt) Moim zdaniem posadzenie 2 kolanek po boundzie w walce jest raczej niewykonalne. Dobrze że napisałeś "moim zdaniem" oraz "raczej" Cytuj
Tundra 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Napisałem kiedy b+2,2,3 nie siedzi, normalnie wejdzie. A co do dwóch kolanek, ja nie mówię ze się nie da w ogóle zrobić, ale sadzić to w walce regularnie jest bardzo trudno (mówię oczywiście o normalnej postaci), i wole robić łatwiejszą wersję. To, że się zrobi to czasami na practise nie znaczy, że w walce Ci będzie cały czas wychodzić. Ale z chęcią zobaczę, jakie "łatwo" Ci to wchodzi.... Cytuj
Di 839 Opublikowano 4 grudnia 2009 Autor Opublikowano 4 grudnia 2009 (edytowane) Bo Raven fajną postacią jest... Edytowane 4 grudnia 2009 przez Di Cytuj
Peter. 1 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 Po pierwsze: nie napisałem że jest to łatwe. Po drugie: nie napisałem że trzaskam to z nie wiadomo jaką skutecznością, aczkolwiek w vs nie jest to dla mnie niewykonalne. Po trzecie: są i były znacznie trudniejsze versusowe rzeczy, np. w t5 ff+3,1,ff+3,1,ff+3,2,4 ravena było wg mnie bardziej wymagające. Ty za to napisałeś że "raczej" dwa kolanka po boundzie są niewykonalne, co w moim przekonaniu jest nieprawdą. Z tego też powodu dodałem swoje 3 grosze Aby nie było offtopu: w jugglu po zapadnięciu się areny z tego co sprawdzałem siedzi: db+2,1, ff+3, ff+4. Po CH b+1 gwarantem jest f+2,3 (siedzi też 4 tak jak w dr, ale f+2,3 jest mocniejsze). Cytuj
Tundra 0 Opublikowano 7 grudnia 2009 Opublikowano 7 grudnia 2009 Po zapadnieciu sie podlogi gdy bede w BT, jak zrobie szybki SS, zdaze posadzic db+2,1, ff+3, ff+4? Cytuj
Peter. 1 Opublikowano 10 grudnia 2009 Opublikowano 10 grudnia 2009 Wątpię aby to siedziało. Ciekawe rzeczy dzieją się jak wsadzisz ub+1~f w jugglu, po jednym tech rollu przeważnie siedzi techtrap, ale czasami postać przeciwnika cudownie się teleportuje :] Za to na ścianie po boundzie f+1+2 nie ma już takiego randomu i tam już techtrapy siedzą z większym prawdopodobieństwem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.